Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Ας ξεκινήσουμε με μια μικρή αναδρομή (αμέσως μετά τις εκλογές)  Αφού εκπληρώθηκαν όλες οι προεκλογικές υποσχέσεις...
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
Ημερίδα ΜΟ.ΔΙ.Π 5/7/2011 Η εμπειρία της Οδοντιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ από τη διαδικασία Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης Αναστασία Κοσιώνη Επίκουρη.
Μάθημα 10. Οι κατακόμβες: τόπος καταφυγής και μνήμης
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
Παράδειγμα 2: Φοίτηση στο πανεπιστήμιο Εκφώνηση: Ζητάμε το έτος κάθε φοιτητή κάποιου τμήματος κάποιας σχολής που έχει διαφορετικό αριθμό φοιτητών ανά έτος,
Μια αφορμή για προβληματισμό
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Μίτρε Σταύρος Βούλκος Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Παναγιώτης Κωνσταντινίδης Κωνσταντίνος.
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Ερευνα για την αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών 1 Πρόγραμμα Πολύ λίγη έως ανύπαρκτη ΛίγηΟύτε λίγη ούτε πολλή – μέτρια Καλή γνώση Εξαιρετική γνώση Σχεδιαστικά.
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΣΚΗΣΗ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ
Η Γ΄ τάξη του 4ου Γυμνασίου Χίου γράφει χαϊκού. Αν και βρέχει αν και φυσάει στον ουρανό υπάρχουν αστέρια.
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΝ ΕΠΑΦΩΝ ΕΡΕΥΝΑ Ε.Μ.Α.Σ. ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΑΣ; ΕΡΕΥΝΑ Ε.Μ.Α.Σ.
Η Θυρίδα της Γνώσης Δημοτική Βιβλιοθήκη της Λυών.
Thessaloniki Politics 2009  Πολιτική – Εκλογική Έρευνα B’ Θεσσαλονίκης  Σεπτέμβριος 2009.
Συνδιοργάνωση: Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Β’ Αθήνας Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών-Ομίλου Ιατρικού Αθηνών Κέντρο Δηλητηριάσεων, Γενικού Νοσοκομείου «Π.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
Φύλο. Ακολουθείς τις τάσεις της μόδας… ΆνδρεςΓυναίκες  Φανατικά  Αναλόγως  Καθόλου.
Bυζαντινή Φιλολογία Nεοελληνική Φιλολογία Γλωσσολογία Θεωρία Λογοτεχνίας.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
«Ποιος είναι αυτός που…»
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δηλητηριάσεις στα παιδιά- Πρόληψη και αντιμετώπιση Τρίτη 29 Ιανουαρίου.
Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
8 Σεπτεμβρίου 2003ΥΠΕΠΘ - Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Χρήστος Νικολάου 1 Το Έργο της Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Κωνσταντίνος Καβάφης Ο Κωνσταντίνος Καβάφης γεννήθηκε στις 29 Απριλίου 1863 στην Αλεξάνδρεια, όπου οι γονείς του, εγκαταστάθηκαν εγκαταλείποντας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Έρευνα ανίχνευσης στάσεων σχετικά
Καθηγητής Στατιστικής - Βιοστατιστικής
ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΑΓΝΗ ΕΣΔΥ/ΤΕΙ: ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Project Β’: Το σχολείο στο σινεμά
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΖΩ(Ν)Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Η χρήση του ερωτηματολογίου & κλίμακες μέτρησης στάσεων
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Η Γυναίκα στη Νεοελληνική Λογοτεχνία Υπεύθυνη προγράμματος Εύη Κουτρουμπάκη Διαβά-ζω Αλλά-ζω ΖΩ !!
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 21ο κύμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Επεξεργασία ερωτηματολογίων διερεύνησης απόψεων και προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ Η έρευνα χρηματοδοτήθηκε από το ΕΠΕΑΕΚ

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Διαφωνώ Απόλυτα, 2=Διαφωνώ Λίγο, 3=Ούτε Συμφωνώ ούτε Διαφωνώ, 4=Συμφωνώ Λίγο, 5=Συμφωνώ Απόλυτα

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Καθόλου, 2=Λίγο, 3=Μέτρια, 4=Πολύ, 5=Απόλυτα

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Εξαιρετικό, 2=Πολύ ικανοποιητικό, 3=Ικανοποιητικό, 4=Μέτριο, 5=Κακό, 6=Πολύ κακό

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Διαφωνώ ριζικά, 2=Διαφωνώ, 3=Ούτε Συμφωνώ ούτε Διαφωνώ, 4=Συμφωνώ, 5=Συμφωνώ Απόλυτα

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Διαφωνώ ριζικά, 2=Διαφωνώ, 3=Ούτε Συμφωνώ ούτε Διαφωνώ, 4=Συμφωνώ, 5=Συμφωνώ Απόλυτα

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Εξαιρετική, 2=Πολύ ικανοποιητική, 3=Ικανοποιητική, 4=Μέτρια, 5=Κακή, 6=Πολύ κακή

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Πολύ ευχαριστημένος, 2=Σχετικά ευχαριστημένος, 3=Ούτε ευχαριστημένος, ούτε δυσαρεστημένος, 4=Αρκετά δυσαρεστημένος, 5=Πάρα πολύ δυσαρεστημένος

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (%)

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Πολύ ευχαριστημένος, 2=Σχετικά ευχαριστημένος, 3=Ούτε ευχαριστημένος, ούτε δυσαρεστημένος, 4=Αρκετά δυσαρεστημένος, 5=Πάρα πολύ δυσαρεστημένος

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (%)

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Πολύ ευχαριστημένος, 2=Σχετικά ευχαριστημένος, 3=Ούτε ευχαριστημένος, ούτε δυσαρεστημένος, 4=Αρκετά δυσαρεστημένος, 5=Πάρα πολύ δυσαρεστημένος

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (%)

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Διαφωνώ ριζικά, 2=Διαφωνώ, 3=Ούτε Συμφωνώ ούτε Διαφωνώ, 4=Συμφωνώ, 5=Συμφωνώ Απόλυτα

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Διαφωνώ ριζικά, 2=Διαφωνώ, 3=Ούτε Συμφωνώ ούτε Διαφωνώ, 4=Συμφωνώ, 5=Συμφωνώ Απόλυτα

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Ποτέ, 2=Σπάνια, 3=Μερικές φορές, 4=Συχνά, 5=Πάντα

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Διαφωνώ ριζικά, 2=Διαφωνώ, 3=Ούτε Συμφωνώ ούτε Διαφωνώ, 4=Συμφωνώ, 5=Συμφωνώ Απόλυτα

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 1=Διαφωνώ ριζικά, 2=Διαφωνώ, 3=Ούτε Συμφωνώ ούτε Διαφωνώ, 4=Συμφωνώ, 5=Συμφωνώ Απόλυτα

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (%)

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εύη Γάτου – Ηλίας Μπαλαφούτης 26/11/2009 Επεξεργασία Ερωτηματολογίων Διερεύνησης Απόψεων και Προσμονών των φοιτητών 3ου και 4ου έτους του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας