Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Advertisements

μαθητές Δημοτικών Σχολείων
Οικιακή οικονομία Γιατί? Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία- Βενετία.
Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
ΠΟΝΤΟΣ - ΣΜΥΡΝΗ.
Νέα Αθηναϊκή Σχολή
Η Ελληνική επανάσταση του 1821 υπήρξε ο αγώνας για απελευθέρωση των Ελλήνων από την οθωμανική καταπίεση. Ήταν η τελευταία από μια σειρά εξεγέρσεων που.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
Κεφάλαιο 1ο : Εισαγωγή στη Κοινωνιολογία
Εισαγωγη στην κοινωνιολογια
ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ (1873 – 1934)
Η Ελληνική Μαθηματική Παιδεία του 4 ου αιώνα π. Χ. Ν. Καστάνη.
Η πτώση του Βυζαντίου.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΟΡΙΣΜΟΣ Γλυπτική ονομάζεται η τέχνη της καλλιτεχνικής δημιουργίας - έκφρασης, που εκτελείται μέσω της δημιουργίας τρισδιάστατων μορφών σε οποιοδήποτε μέσο.
Εικαστικά:Νικηφόρος Λύτρας
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΛΥΤΡΑΣ ( ) Σε αντίθεση με τον πατέρα του, είναι ανοιχτός στα νέα ρεύματα. Συνδετικός κρίκος μεταξύ ακαδημαϊσμού και μοντερνισμού. Φωτεινά.
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη Δ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ.
Θε1: Μπορούν οι άνθρωποι να απεικονίζουν το Θεό
Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ Τάξη Ε2 Σχολικό Έτος
Μουσείο Μπενάκη-Εκπαιδευτικά Προγράμματα
Πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων ζωγράφων με θέμα το παιδί Λίλιαν Λάμπρου Β2
Μέση βυζαντινή περίοδος ( )
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ!
 Φιλελληνισμός είναι ένας όρος που μαρτυρείται ήδη από το  Από τα τέλη του 18 ου αιώνα δήλωνε την ιδεολογία και πολιτική κίνηση που αναπτύχθηκε.
Οι Ιταλοί καλλιτέχνες τις Αναγέννησης
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ. ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ Ο Γεώργιος Ιακωβίδης ήταν διακεκριμένος έλληνας ζωγράφος και ακαδημαϊκός. Ο Γεώργιος Ιακωβίδης γεννήθηκε το 1853.
Συγκέντρωση υλικού- επιμέλεια: Καλλιόπη Κανάκη Χαραλαμποπούλου
Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
( ) Επιφανής ζωγράφος. Γεννήθηκε στην Τήνο, όπου και πέρασε τα παιδικά του χρόνια. Μετά την εγκατάσταση της οικογένειάς του στην Αθήνα (1850)
ΛΑΠΩΝΕΣ Ραφαέλλα Παφίτη. ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΟΙ ΛΑΠΩΝΕΣ Οι Λάπωνες ζουν στο βόρειο άκρο της Σκανδιναβικής χερσονήσου (Σουηδία, Νορβηγία, Φιλανδία) συμπεριλαμβανομένης.
Κύκλος Διαλόγου με τη Νέα Γενιά ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΦΡΑΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 4ος Θεματικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής για παιδιά 9-15 ετών «Ο Θούριος του Ρήγα»
ΑΘΗΝΟΔΩΡΟΣ. Ο Αθηνόδωρος ήταν Έλληνας σοφιστής, Αινίτης από τη μεριά του πατέρα του, που άκμασε περί το 180 μ.Χ. Μάθαμε γι αυτόν από το σύγγραμμα του.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ ( ). Βιογραφία Ο Γιώργος Σεφέρης (φιλολογικό ψευδώνυμο του Γιώργου Σεφεριάδη) γεννήθηκε στη Σμύρνη. Είχε δύο μικρότερα αδέρφια.
Ιφιγένεια Ποντίκη Φιλόλογος ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ 15 ος- αρχές 17 ου αι. Ζωγραφική, Γλυπτική, Αρχιτεκτονική.
ΣΧΟΛΕΙΟ: 6 ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αναγέννηση: Γράμματα Τέχνη
Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ.
Σταχτομαζώχτρες.
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
Η ΑΠΟΔΗΜΙΑ – Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ
ΓΑΛΛΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ , ΑΘΛΗΤΕΣ Κ.Α. ΝΕΦΕΛΗ ΜΗΛΙΩΝΗ
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Η τέχνη της Αγιογραφίας
Το κίνημα των Ναζαρηνών
«Παιδική Συναυλία» Οι φωτισμοί και τα χρώματα του πίνακα "περιλούζουν" έξι παιδικές μορφές και μία νεαρή κοπέλα, που πιθανόν είναι η μητέρα του μικρότερου.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΔΥΤΙΚΗ τεχνη Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Καπετανάκης Παρασκευή Πυρπιρή Β2 Σχ. Έτος:
Μονή Αγίου Νικολάου ΦιλανθρωπΗνών
Η οικογένεια - Η ελληνική οικογένεια
ΔΥΤΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Μάθημα: Θρησκευτικά Τμήμα: Β2 Σχολική χρονιά: Σχολείο: Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Μαριάννα Αδαμάκη.
25. Η Εκκλησιαστικη τέχνη στη Δύση Δανάη Φιλιπποπούλου
ΕικονογραφικοΙ κυκλοι δυτικησ τεχνησ
Νεοελληνικός Πολιτισμός
Θανοσ Βλεκασ του Παύλου Καλλιγά.
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
ΜΟΥΣΙΚΗ.
AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Σε επίπεδο περιεχομένου Τι εκφράζουν οι έλληνες ζωγράφοι με τα έργα τους ? α. Πανανθρώπινες ανησυχίες και υπαρξιακές αναζητήσεις? β. Θέματα που αφορούν αποκλειστικά την ελληνική κοινωνία?

Σε επίπεδο μορφής Ποια είναι τα χρώματά της, τα σχήματα, το ύφος της? Έχει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα ή είναι μία απλή απομίμηση της δυτικής ζωγραφικής?

ΑΚΑΔΗΜΑΙΣΜΟΣ ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ Σχολή του Μονάχου Γενιά του ‘30 ΑΚΑΔΗΜΑΙΣΜΟΣ ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ Σχολή του Μονάχου Γενιά του ‘30

ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ Λόγω των συγγενικών δεσμών του Βασιλιά Όθωνα με την βασιλική οικογένεια της Βαυαρίας, οι πρώτοι Έλληνες καλλιτέχνες πηγαίνουν για σπουδές στο Μόναχο.

Η ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ … Είναι μια συντηρητική σχολή. Προσκολλημένη στις κλασσικές αρχές. Διακρίνεται για την άριστη τεχνική του χρώματος. Υστερεί σε εκφραστικότητα. Χάρη σ’αυτήν, οι έλληνες ζωγράφοι τελειοποιούνται στο χρώμα και στο σχέδιο

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ (ένδοξες σκηνές από την Ιστορία και κυρίως από την Επανάσταση για την τόνωση της εθνικής υπερηφάνειας) ΗΘΟΓΡΑΦΙΑ (ήθη και έθιμα, σκηνές από την καθημερινή ζωή) ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ (πορτρέτα της αστικής κοινωνίας) ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΙΑ (ρομαντική απεικόνιση της ελληνικής φύσης)

Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ‘30 Ανανεωτικές τάσεις ήδη από τα τέλη του 19ου αιώνα. Αίτημα για έναν «ελληνικό μοντερνισμό»

ΠΡΙΝ ΤΗΝ «ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ’22» … Υπερτερεί η τοπιογραφία και τα ζωηρά χρώματα

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ … Ανθρωποκεντρική θεματογραφία. Γήινα χρώματα, ώχρες. Στροφή προς την παράδοση. Πηγή έμπνευσης το Βυζάντιο. Νέα αξία : η «ελληνικότητα» στη ζωγραφική.