Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση των πληροφοριών που παράγονται από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. μπορούν να υποστηρίξουν το μάρκετινγκ της επιχείρησης, χρησιμοποιώντας κυρίως την σύγχρονη τεχνολογία
Π. Μαυρογένης ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (ΑΓΟΡΑΛΟΓΙΑ) Η Αμερικάνικη Ένωση Μάρκετινγκ το 1985 έδωσε τον παρακάτω ορισμό: «Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης, της παραγωγής, τιμολόγησης, προώθησης και διανομής ιδεών, αγαθών και υπηρεσιών με σκοπό την πρόκληση συναλλαγών που να ικανοποιούν τους αντικειμενικούς στόχους ατόμων και οργανώσεων» Με απλά λόγια Μάρκετινγκ είναι η τέχνη να δημιουργεί η επιχείρηση ικανοποιημένους πελάτες και να μπορεί να τους διατηρήσει Posted: 9th January 2012 by gksilas in e-Βιβλιοθήκηe-Βιβλιοθήκη
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ από το ΟΠΣΤΠ 1. Προσδιορισμός βασικών ομάδων πελατών και των χαρακτηριστικών τους Ενήλικες Παιδιά Ηλικιωμένοι Οικογένειες Ζευγάρια Δημοφιλείς προορισμοί Προτιμήσεις πελατών 3 Π. Μαυρογένης
Υποστήριξη του μάρκετινγκ από το ΟΠΣΤΠ 2. Σχεδιασμός προσφορών Εκπτωτικά κουπόνια Πακέτα διακοπών Συνδυασμένα πακέτα Εξειδικευμένες διακοπές
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ από το ΟΠΣΤΠ 3. Εκτέλεση προωθητικών ενεργειών για τις προσφορές Direct mail επιστολές κάρτες φυλλάδια s μηνύματα στο κινητό κτλ Telemarketing (πώληση του προϊόντος μέσω τηλεφώνου ή διαδικτύου)
Π. Μαυρογένης Παράδειγμα υποστήριξης του Μάρκετινγκ από το ΟΠΣΤΠ 1. Επιλογή μιας ομάδας πελατών (όπως π.χ. Οικογένειες με παιδιά) από τη βάση δεδομένων του Back Office 2. Ετοιμασία διαφημιστικού φυλλαδίου με εκπτωτικό κουπόνι για πακέτα διακοπών που συμπεριλαμβάνουν είσοδο σε θεματικά πάρκα 3. Αποστολή του διαφημιστικού υλικού με το Ταχυδρομείο 6 Π. Μαυρογένης