Η επίδρασή της στην κοινωνία
Τονώνει την οικονομική δραστηριότητα Αυξάνει την κερδοφορία, επομένως δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας Ενημερώνει το αγοραστικό κοινό για νέα προϊόντα Ενημερώνει την κοινή γνώμη για θέματα ευρύτερου ενδιαφέροντος, περιβαλλοντικά, οικονομικά, πολιτικά κ.τ.λ. Καλλιεργεί την αισθητική αντίληψη του κοινού
Παραπλανά τους καταναλωτές για τις ιδιότητες προϊόντων (οικονομική προπαγάνδα) Παραπλανά το κοινό για θέματα πολιτικής (πολιτική προπαγάνδα) Καλλιεργεί στερεότυπα (π.χ. ρόλος γυναίκας κ.τ.λ.) Υποβαθμίζει την αισθητική αντίληψη του κοινού