Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΛΕΓΜΈΝΟΣ ΣΤΑ ΔΊΧΤΥΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ... ΜΙΑ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΎΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Advertisements

Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήρθατε στην ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής εκπαίδευσης.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Εργοθεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Εργαστήριο Φυσικής Αγωγής στην Π/θμια Εκπαίδευση
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Η Κίνηση στη Φυσικοθεραπεία
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 50/ Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες σχετικά με τη διδασκαλία.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
2010/11 IST/UH ΚΜ  Αναγνώριση των ανατομικών και φυσιολογικών παραγόντων που συμβάλλουν στη φυσιολογική κίνηση  Σκιαγράφηση του πως αυτά.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Φυσιολογική Κίνηση: Εισαγωγή
Foundations for Physiotherapy Practice Ανάλυση της Στάσης
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Κεφάλαιο 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
«Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του εφήβου, που σχετίζονται με την ανάπτυξή του και τις βιολογικές και συναισθηματικές μεταβολές που του.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Διδακτική Πληροφορικής
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΑΡΙΑ ΝΑΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.  Υγεία: η κατάσταση της πλήρους σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι μόνο η απουσία ασθένειας ή αναπηρίας.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5: Κινητικός έλεγχος –Αισθητηριακές πληροφορίες
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Βιολογία Γυμνασίου.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
1.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΥΓΕΙΑ & ΤΡΟΠΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας Εβδομάδα 3η 23/10/2013 – ΜΥΕΣ, ΟΣΤΑ, ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ Εργαστήριο: Φυσιολογική κίνηση Αναστάσιος Γ. Χόρτης MSc, Cert. Ed. Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών/Επιστημών Υγείας Independent Science & Technology (IST) College 2013-2014

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όλοι οι μαθητές θα πρέπει να είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν στην ώρα που πρέπει Οι σάκοι πρέπει να αφήνονται σε ένα καθιερωμένο σημείο μακριά από το περιβάλλον εργασίας Εάν αργήσετε σε ένα μάθημα, δεν θα γίνεστε δεκτοί στην τάξη, ενώ η συνεχής αργοπορία θα αντιμετωπιστεί κατάλληλα Απαγορεύεται να μασάτε τσίχλα ή να τρώτε φαγητό κατά την διάρκεια του μαθήματος Μόνο υγρά σε μπουκάλι επιτρέπονται Όλα τα κινητά και άλλες συσκευές πρέπει να είναι κλειστά Η προσωπική υγιεινή και καθαριότητα είναι σημαντικές στον έλεγχο λοιμώξεων/μολύνσεων. Αυτό περιλαμβάνει τακτικό πλύσιμο των χεριών

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ (συνέχεια) Η εφαρμογή χαρτιού κάλυψης και καθαρισμού επιφανειών που έρχονται σε επαφή με το δέρμα καθώς και το πλύσιμο του εξοπλισμού είναι απαραίτητη μεταξύ των χρηστών Οι εργαστηριακές εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός θα πρέπει να αφήνονται σε τάξη μετά την χρήση

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Στο τέλος του μαθήματος και με ανεξάρτητη μελέτη θα πρέπει να μπορείτε να: Αναγνωρίσετε τους ανατομικούς και φυσιολογικούς παράγοντες που συμβάλλουν στη φυσιολογική κίνηση Σκιαγραφήσετε πως αυτά τα συστήματα συνεργάζονται για την παραγωγή ελεγχόμενης και ολοκληρωμένης κίνησης

ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ Κίνηση: Η κίνηση είναι αποτέλεσμα ενός υβριδικού λειτουργικού συστήματος που είναι συνδεδεμένο με το περιβάλλον του ανθρώπου και που σε αυτό επιδρούν αισθητικά, νοητικά και κινητικά ερεθίσματα. (Mulder et al., 1996) Ολιστική εικόνα της ανθρώπινης κίνησης

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Ερωτήσεις … Ποια είναι μερικά από τα κύρια χαρακτηριστικά της φυσιολογικής κίνησης; Γιατί νομίζετε ότι είναι σημαντικό για έναν φυσικοθεραπευτή να έχει καλή κατανόηση της φυσιολογικής κίνησης;

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (συνέχεια) Ορισμός … “Η φυσιολογική κίνηση μπορεί να θεωρηθεί σαν μια δεξιότητα που αποκτάται μέσω της μάθησης (ή ανάπτυξης) για τον σκοπό της επίτευξης της πιο αποδοτικής και οικονομικής κίνησης ή απόδοσης σε έναν συγκεκριμένο έργο και είναι συγκεκριμένη στο κάθε άτομο.” (Edwards, 2002)

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (συνέχεια) Χαρακτηριστικά. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Εξαρτάται από την αλληλεπίδραση του ατόμου με το έργο και το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται. Στόχο-κατευθυνόμενη / οδηγούμενη από το έργο.

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (συνέχεια) Έργο Κινητικότητα Σταθερότητα Χειραγώγηση Περιβάλλον Άτομο Αντίληψη Νόηση Δράση Κίνηση (Shumway-Cook and Woollacott, 2007)

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (συνέχεια) Ομαδική άσκηση. Τι χρειαζόμαστε προκειμένου να κινηθούμε φυσιολογικά; Σκεφτείτε γιατί κάθε μια από τις δομές/χαρακτηριστικά που εντοπίζετε είναι απαραίτητη; Πως αυτές οι δομές/χαρακτηριστικά αλληλεπιδρούν για να παράγουν την φυσιολογική κίνηση;

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (συνέχεια) Ομαδική άσκηση. Χωριστείτε σε τέσσερις ομάδες: Βάλτε ένα μέλος της ομάδας να περπατήσει ανάμεσα σε δύο οδηγούς στο εργαστήριο Μετρήστε τον αριθμό των βημάτων και τον χρόνο για να ολοκληρωθούν Αξιολογήστε τον τρόπο κίνησης των κάτω άκρων Καταγράψτε τα ευρήματα σας

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (συνέχεια) Σε σχέση με την ομαδική άσκηση. Σκεφτείτε πως μπορείτε να τροποποιήσετε τα παρακάτω συστήματα για να επηρεάσετε την φυσιολογική κίνηση: Καρδιοαναπνευστικό σύστημα Νευρικό σύστημα Μυοσκελετικό σύστημα

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕ ΟΤΙ: Ανατρέξατε στα μαθησιακά αποτελέσματα για αυτό το μάθημα και πραγματοποιήσατε τη σχετική μελέτη που απαιτείται Επισκεφθήκατε τα βιβλία στην βιβλιοθήκη του IST, και μελετήσατε τις ενότητες που σχετίζονται με το σημερινό μάθημα Επισκεφθήκατε άλλες πηγές πληροφοριών (προτεινόμενα βιβλία, ιστοσελίδες και περιοδικά) για να απαντήσετε σε τυχόν ερωτήσεις Είστε ικανοποιημένοι ότι έχουν εκπληρωθεί και ότι έχετε καταλάβει τις έννοιες που εισάγονται και συζητούνται Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου ή την κ. Οικονομοπούλου για τυχόν απορίες Ευχαριστώ για την προσοχή σας!