ΙΤ Disaster Recovery στην COSMOTE

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Το έργο «Εθνικό.
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
Sophia Kanoni Dimitris Kivelos BCP - DRP
1 «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ - ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ISP ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ»
Υλοποίηση Disaster Recovery Plan
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
Υλοποιηςη εργων SAP μεθοδος asap
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
ΕΡΓΟ: «TAXISNET: ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ – ΚΕΝΤΡΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Γ.Γ.Π.Σ»
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Κέντρο Δεδομένων ΓΓΠΣ Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων “Νέο Κέντρο Επεξεργασίας Δεδομένων της Γ.Γ.Π.Σ» Αντ. Στρίκης ΓΓΠΣ / Οκτώβριος 2007.
Σελίδα 1 A.E. Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε. Απρίλιος 2002.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Σωτήρης Παπιώτης, CISSP, CISA
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Ensuring Continuity of Key IT Services
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Ο Ρόλος της υποδομής πληροφορικής στο Disaster Recovery Planning Ανδρέας Τριανταφυλλίδης Διευθυντής Marketing και Πωλήσεων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Σχέδιο επαγγελματικού έργου Όνομα παρουσιαστή | Όνομα εταιρείας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ : ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Ολοκληρωμένα Πληροφοριακά Συστήματα Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων (ΟΠΣΝΑ)
Αρχές σχεδιασμού Disaster Recovery για την υποδομή πληροφορικής Διονύσης Χιντζίδης, Solutions Consultant.
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση & Ελληνικό Δημόσιο: έννοιες ασύμβατες; Δημήτρης Τασιάς Sales Manager, Public Sector SE Europe.
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Προώθηση / Επικοινωνία
Μεθοδολογίες και εργαλεία διαχείρισης έργων πληροφορικής) 2 ο Κεφάλαιο.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ο ρόλος της δοκιμασίας κατακερματισμού DNA σπερματοζωαρίων στην πρόγνωση της γονιμοποιητικής ικανότητας του σπέρματος Μια εξέταση χωρίς αξία; Χαράλαμπος.
Στρατηγικές Σχεδιασμού (Διάλεξη 11).  Μέχρι τώρα έχουμε θεωρήσει ότι το σύστημα θα κατασκευαστεί και θα υλοποιηθεί από την ομάδα έργου  Στη πραγματικότητα.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Προγραμματισμός έργων
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Προχωρημένα Θέματα Δικτύων
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Ψηφιακές Υπηρεσίες Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Πασχάλης Σαμαράς – Διευθύνων Σύμβουλος
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Το κόστος Ποιότητας    
Β1. Β1 Β2 Close-to-market projects Τεχνική ωριμότητα Τεχνική διεργασία και «τελευταία λέξη της τεχνολογίας» Κλίμακα και αποτέλεσμα – Τέτοια ώστε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Διάταξη τίτλου Σχεδιασμός Πεδίου Εφαρμογής του Έργου.
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΤ Disaster Recovery στην COSMOTE Χρίστος Χριστόπουλος

Αναγνώριση κρίσιμων Λειτουργιών... … τις οποίες υποστηρίζει η Πληροφορική Καταλήξαμε σε τρεις συγκεκριμένες: Εγγραφή και ενεργοποίηση νέων συνδρομητών (subscription) Customer Care και Billing ERP Βασική εκτίμηση κόστους downtime/ώρα Επικοινωνία και επικύρωση πρόθεσης Συμφωνία των «χρηστών» των υπηρεσιών Πρόβλεψη προϋπολογισμού

Technology Stacks που υποστηρίζουν τις κρίσιμες υπηρεσίες Enterprise Storage Box – Storage Area Network Storage Clustered UNIX Servers Servers Oracle Database “Online” IFS BSCS Application IΤ network Network HP-UX True64 Λειτουργικό Workstations & Web Servers Client Client & Web access Client software Client & Batch Client Application Subscription ERP CC & Billing Υπηρεσία

Ορισμός και ταξινόμηση κινδύνων Εντοπισμός πιθανών κινδύνων που απειλούν τα συστήματα Ταξινόμηση σε global και stack-level. Global επηρεάζουν ολόκληρο το stack (οριζόντια) Stack-level επηρεάζουν ένα stack (κάθετα) Ιεράρχηση κινδύνων με βάση: Τον αντίκτυπο που επιφέρουν Την πιθανότητα εμφάνισης Πλήρης πίνακας ορισμού κινδύνων

Πρόληψη και Αντιμετώπιση Κίνδυνοι που προβλέπονται και προλαμβάνονται Ποιοι είναι; Πως αντιμετωπίζονται; Τα ‘μέτρα’ τα: Έχουμε σε πλήρη ανάπτυξη Έχουμε, αλλά όχι ανεπτυγμένα (υλοποιημένα) Μπορούμε να τα φτιάξουμε Πρέπει να τα αγοράσουμε Κίνδυνοι που απαιτούν ανάκαμψη Ίδια διαδικασία με πιο πάνω

Υλοποίηση (ανάπτυξη, προμήθεια, κλπ) Με βάση τις πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν Σε συμφωνία με τους «χρήστες» για το ποσοστό κάλυψης της κάθε λειτουργίας Χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμός έργου Έκδοση ανάλογων RFI και RFP Υπολογισμός εσωτερικού κόστους ανάπτυξης Ολοκλήρωση του έργου Λεπτομερής σχεδιασμός της λύσης σε συνεργασία με τους προμηθευτές Προμήθεια και ανάπτυξη των ‘μέτρων’ Επαναληπτική διαδικασία δοκιμασίας ‘Sign-off’

Σημερινή υλοποίηση Υποδομή: Εγκατάσταση ικανής υποδομής συστημάτων στα δύο sites Εγκατάσταση δικτυακής υποδομής Εγκατάσταση υποδομής storage Dedicated high bandwidth line across sites Λειτουργίες: Online data replication για τις τρεις υπηρεσίες (EMC – CNT) Καθημερινή μεταφορά backup ταινιών από και προς το κύριο site Διαδικασίες: Δοκιμές μετάπτωσης των υπηρεσιών από ένα site στο άλλο Λειτουργία στο εναλλακτικό site για μικρά χρονικά διαστήματα.

Εμπειρίες υλοποίησης & λειτουργίας Για αποφυγή προβλημάτων: Συμφωνία με τους χρήστες για το απαιτούμενο ποσοστό κάλυψης (ευθέως ανάλογο και του κόστους) Σχεδιασμός με ‘περιθώρια’ στο bandwidth Πολύ καλή τεκμηρίωση όλων των διαδικασιών(SOPs) Στάθμιση της απόφασης “switch over” στο εναλλακτικό site Επιπρόσθετα οφέλη: Εκτέλεση περιοδικών εργασιών στο εναλλακτικό site για αποσυμφόρηση του κύριου. Παράδειγμα: Archiving παλαιών στοιχείων από τις βάσεις. Προγραμματισμένη μεταφορά λειτουργιών από το ένα site στο άλλο για την μείωση του planned downtime.

Επίλογος και μέλλον Σαφώς όχι πλήρες, αλλά ικανό σχέδιο. Για το μέλλον επιθυμούμε τα εξής: Ανάπτυξη περαιτέρω τεχνογνωσίας εσωτερικά: Για να είμαστε περισσότερο ‘pro active’ Για να βελτιώσουμε το ‘change management’ Για να βελτιώσουμε το ‘testing’ Ένταξη στην διαδικασία και άλλων κρίσιμων λειτουργιών που υποστηρίζει η Πληροφορική Ένταξη του disaster recovery πλάνου της Πληροφορικής στο υπό διαμόρφωση εταιρικό BCP

Σας ευχαριστώ πολύ!