Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Κοκκινη κλωστη δεμενη στην ανεμη τυλιγμενη………..
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε κάτι.
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Σχέδιο Εργασίας: 14ο Νηπιαγωγείο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Βιβλιοπαρουσίαση Άντρεα Σπύρου Ε’1.
Ευαγγελία Στυλιανού Α’4
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΚΟΥΛΑ, Η ΜΙΚΡΗ ΠΟΝΤΙΚΟΥΛΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕ ANIMATIONS Συνεργασία : 5 ου Νηπιαγωγείου Χρυσούπολης 1 ου Δημ. Σχολείου Καρδίας Β΄Τάξη Πρόγραμμα eTwinning ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ 12/Θ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ.. ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Φέτος μας δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να συνεργαστούμε με 15 διαφορετικά νηπιαγωγεία απ’ όλη την Ελλάδα καθώς και με δυο από την Τουρκία και.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΟΥΝΕΑΣ Δ2.
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΟ ΛΕΜΑΡΓΟ ΑΣΤΕΡΙ.
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
Κωνσταντινα Τζουμανεκα
Προσωπικές αντωνυμίες
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Μαθαίνω ορθογραφία με τη Β΄1
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Ηλεκτρονικό Βιβλίο» Πέτκου Στυλιανή Νηπιαγωγείο Μελίας Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας

Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας ΣΤΟΧΟΣ Να μάθουν να χρησιμοποιούν τον Η/Υ και τις δυνατότητες που δίνει προκειμένου να κοινοποιήσουν τις γνώσεις τους στους άλλους Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΔΡΑΣΗΣ Τα παιδιά άκουσαν ένα μέρος του παραμυθιού από το CD «Γιατί δεν κοιμάσαι Αρκουδάκι μου» ….και τη συνέχεια από τη νηπιαγωγό, με τη βοήθεια της οποίας στη συνέχεια το δραματοποίησαν και το εικονογράφησαν. Οι ζωγραφιές τοποθετήθηκαν με χρονική ακολουθία, σαρώθηκαν και αποθηκεύτηκαν στον υπολογιστή, προκειμένου να πάρουν τη μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου. Οι εικόνες εισήχθησαν στο Power Point και στη συνέχεια όλοι μαζί έγραψαν ένα κείμενο για κάθε εικόνα. Μετά το τέλος της γραφής τα νήπια χωρισμένα σε ομάδες αφηγήθηκαν από ένα τμήμα της ιστορίας για τη δημιουργία της ηλεκτρονικής αφήγησης. Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας

Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ Τα παιδιά με την υποστήριξη της νηπιαγωγού μπορούν να δημιουργήσουν μια ψηφιακή αφήγηση. Από το αποτέλεσμα της δράσης έγινε φανερό ότι, οι μαθητές «απόλαυσαν» το «νέο» τρόπο προσέγγισης και πραγμάτωσης της διδασκαλίας του μαθήματος με την βοήθεια των Τ.Π.Ε. . Έμαθαν επίσης να χρησιμοποιούν ικανοποιητικά το λογισμικό των παρουσιάσεων και τις δυνατότητες του. Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ΜΟΥ; Νηπιαγωγείο Μελίας

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν δύο αρκούδες, ο μπαμπάς Αρκούδος και το Αρκουδάκι. Κάθε μέρα έβγαιναν βόλτα στο υπέροχο δάσος και όταν νύχτωνε επιστρέφανε πίσω στην Αρκουδοσπηλιά. Ο μπαμπάς Αρκούδος έβαζε το Αρκουδάκι για ύπνο και πήγαινε στην Αρκουδοπολυθρόνα του έπαιρνε το Αρκουδοβιβλίο του και διάβαζε.

«Γιατί, γιατί δεν κοιμάσαι αρκουδάκι μου;» «Φοβάμαι το σκοτάδι», είπε το Αρκουδάκι. Ο Αρκούδος κοίταξε γύρω του και ήταν πάρα πολύ σκοτεινά στη σπηλιά. Έτσι πήγε στο ντουλάπι με τα φανάρια και πήρε το πιο μικρό και το άναψε. «Πάω να σου φέρω ένα φαναράκι, αυτή η μικρή φωτίτσα θα σε φωτίσει να μην φοβάσαι». «Σ` ευχαριστώ Αρκούδε» είπε το Αρκουδάκι.

«Μα γιατί πάλι δεν κοιμάσαι αρκουδάκι μου;» «Φοβάμαι το σκοτάδι γύρω μας. Δεν μου αρέσει το σκοτάδι», είπε το Αρκουδάκι. «Πάω να σου φέρω κι άλλο φαναράκι. Να, σου έφερα ένα μεγαλύτερο φανάρι, κοιμήσου τώρα αρκουδάκι μου». «Το σκοτάδι είναι πάρα πολύ μεγάλο. Φοβάμαι», είπε το Αρκουδάκι.

Ο Αρκούδος το σκέφθηκε καλά και πήγε στο ντουλάπι και πήρε το μεγαλύτερο φανάρι. «Σου έφερα το μεγαλύτερο φανάρι απ` όλα τα φανάρια. Αυτό θα σε κάνει να μην φοβάσαι». «Σ` ευχαριστώ Αρκούδε. Συνεχίζω να φοβάμαι το σκοτάδι», είπε το Αρκουδάκι. Δεν κοιμόταν.

«Έλα μαζί μου έξω Αρκουδάκι. Πάμε μια βόλτα στο σκοτάδι «Έλα μαζί μου έξω Αρκουδάκι. Πάμε μια βόλτα στο σκοτάδι. Έφερα το φεγγάρι για σένα Αρκουδάκι μου, το λαμπερό κίτρινο φεγγάρι κι όλα τα` αστέρια του ουρανού που τρεμολάμπουν. Γιατί δεν μιλάς Αρκουδάκι μου; Σε πήρε ο ύπνος; Κοιμήσου, κοιμήσου και όνειρα γλυκά»

Μετά επέστρεψαν στην Αρκουδοσπηλιά Μετά επέστρεψαν στην Αρκουδοσπηλιά. Έβαλε το αρκουδάκι για ύπνο, διάβασε μερικές σειρές από το Αρκουδοβιβλίο του και τον πήρε ο ύπνος κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.

ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ – ΑΦΗΓΗΤΕΣ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΖΑΣ ΜΑΡΙΟΣ – ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ ΔΕΣΛΗ ΡΟΔΑΝΘΗ ΜΑΡΑΓΓΟΥΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΗΣ ΜΑΡΑΓΓΟΥΛΗΣ ΑΧΙΛΛΕΙΟΣ ΝΤΕΡΒΙΣΙΑЇ ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΦΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Σας ευχαριστούμε που ακούσατε το παραμύθι μας…. Τα παιδιά του νηπιαγωγείου Μελίας