Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ(SPAMING)
1 ALPHA BANK Alpha e-PAY Ασφαλείς on-line αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Διαδίκτυο ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
The Best SMS Message Delivery Service. Τι είναι το SMS Marketing ? Η υπηρεσία SMS Marketing είναι ένα σύγχρονο «εργαλείο» επικοινωνίας, διαφήμισης και.
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Στρατηγική Προώθησης.
Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Εβδομάδα Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ: ΤΣΑΒΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΥΡΜΑΚΕΣΗΣ
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
WIND Plus – Υπηρεσίες νέας γενιάς Λουκάς Μουρμουρής Marketing Senior Manager, VAS 01/10/2008.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΣΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Εξοικονόμηση χρόνου - μείωση κόστους με σωστή οργάνωση, άμεσες λύσεις και ευελιξία! Το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο!
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Σπαμ (spam) ονομάζεται η μαζική αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων ή άλλων, σε μια προσπάθεια προώθησης προϊόντων ή ιδεών. Λόγω του χαμηλού κόστους αποστολής,
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Ταχύτητα Κόστος Παγκόσμια πρόσβαση Ευκολία ή Βολικότητα Ασφάλεια και Αξιοπιστία.
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Προώθηση / Επικοινωνία
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Στρατηγική Προώθησης.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet Μάθημα 7.11: Πρωτόκολλα εφαρμογής
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.

Μobile commerce. Η χρήση του κινητού τηλεφώνου και άλλων κινητών συσκευών για την προώθηση και πώληση προϊόντων, υπηρεσιών και ιδεών, και την υποστήριξη πελατών πριν και µετά την πώληση.

Το γενικό πλαίσιο του κινητού εµπορίου περιλαµβάνει τα εξής βήµατα : Οι διαφηµιζόµενοι στέλνουν µηνύµατα µέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου και διαδικτύου για να γνωστοποιήσουν π.χ. ένα διαγωνισµό και να προτρέψουν τους χρήστες κινητών τηλεφώνων σε επικοινωνία Οι χρήστες κινητών: α. είτε στέλνουν µήνυµα συγκατάθεσης, επιτρέποντας την προώθηση διαφηµιστικών µηνυµάτων προς αυτούς. β. είτε στέλνουν οι ίδιοι µηνύµατα στον αποστολέα (ώστε να λάβουν µέρος σε κάποιο διαγωνισµό ή να κάνουν κάποια δωρεά µε χρέωση στο λογαριασµό τους). γ. είτε προχωρούν σε αγορές προϊόντων και υπηρεσιών απευθείας ή οδηγούµενοι µέσα από το κινητό τους σε ιστοσελίδες (ειδικά διαµορφωµένες για κινητά τηλέφωνα) των πωλητών.

Σε παγκόσμιο επίπεδο: Το 94% των εισερχοµένων µηνυµάτων διαβάζονται και το 23% προωθείται σε φίλους (Enpocket Insight Report 2003). Το µέσο ποσοστό ανταπόκρισης είναι 13% έναντι του 3.5% των άλλων µεθόδων άµεσου marketing. Μπορεί να χρησιµοποιηθεί ως αυτοτελές µέσο αλλά και σαν βοηθητικό εργαλείο στα παραδοσιακά µέσα προώθησης.

Έχει χαµηλό κόστος. Τα αποτελέσµατα είναι µετρήσιµα σε πραγµατικό χρόνο και δίνουν τη δυνατότητα άµεσων αλλαγών για τη βελτίωση της κάθε ενέργειας προώθησης. Όπως και µε το ηλεκτρονικό εµπόριο, τα µηνύµατα που αποστέλλονται µπορούν να έχουν εικόνα, ήχο stereo και κίνηση.

Έρευνα στην χώρα μας. Παγκόσμια Έρευνα για τις Κινητές Υπηρεσίες Δεδομένων 2006

E-commerce "Ως Ηλεκτρονικό εμπόριο (E-commerce) ορίζεται η διεκπεραίωση οικονομικών συναλλαγών με χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης του εμπορίου στο Internet, το ηλεκτρονικό εμπόριο συχνά αναφέρεται σε αγορές από on-line καταστήματα του διαδικτύου, που είναι γνωστά ως δικτυακοί τόποι ηλεκτρονικού εμπορίου, εικονικά καταστήματα, ή καταστήματα του κυβερνοχώρου".

Διαφορές µεταξύ του ηλεκτρονικού και του κινητού εµπορίου. ΚΙΝΗΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Ενεργητική προσέγγιση: τα µηνύµατα καταλήγουν στον κάτοχο της συσκευής ο οποίος ειδοποιείται τις περισσότερες φορές πρακτικά και άµεσα. Ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας γνωρίζει ανά πάσα στιγµή τη γεωγραφική θέση ενός µοναδικού και αναγνωρίσιµου προσώπου. Το κινητό τηλέφωνο στην Ελλάδα είναι µαζικό µέσο επικοινωνίας Νο1. Η κατοχή του κινητού τηλεφώνου εκτείνεται στο µεγαλύτερο µέρος του 24ωρου.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Τα µηνύµατα καταλήγουν στον server και –ανάλογα µε τη χρήση του διαδικτύου και την προσβασιµότητα σε Η/Υ - ο παραλήπτης µπορεί να τα λάβει ακόµη και µετά την πάροδο εβδοµάδων. Η τοποθεσία του χρήστη δεν µπορεί να είναι γνωστή και επιπλέον πολλοί χρήστες του διαδικτύου δίνουν ανακριβή ή και µη αληθή στοιχεία. Η πρόσβαση στο διαδίκτυο, αν και µε αυξητικές τάσεις, δεν καλύπτει ακόµη την πλειονότητα του πληθυσµού. Ο χρήστης έχει επαφή µε τον υπολογιστή λιγότερες ώρες µέσα στην ηµέρα.

ΟΦΕΛΗ Άµεση «παραλαβή» του µηνύµατος και αύξηση πιθανότητας επιθυµητής ενέργειας (π.χ. αγοράς ενός προϊόντος). Μεγαλύτερο κοινό. Μεγαλύτερο χρονικό πεδίο για αποστολή µηνυµάτων. 19,3 εκατοµµύρια χρήστες οι οποίοι στέλνουν πάνω από 350 εκατοµµύρια SMS µηνύµατα (Πηγή: Εταιρείες κινητής τηλεφωνίας – ∆εκέµβριος 2003).

Οι στόχοι του Κινητού Εµπορίου είναι οι παρακάτω: 1. Χτίσιµο & ανάπτυξη πωλήσεων μέσω α. ∆οκιµή προϊόντος β. Αύξηση της συχνότητας αγοράς του προϊόντος. γ. Αύξηση των πιστών πελατών 2. «Χτίσιµο» ονόµατος (branding). 3. Υποστήριξη πελατών 4. ∆ηµιουργία βάσης δεδοµένων

Υπηρεσίες προς τους πελάτες. Πληροφορίες. Πληροφορίες καταλόγου. ∆ικτυακές πύλες κινητών. Φωνητικές πύλες. Τραπεζικές εργασίες µέσω κινητού. Διασκέδαση.

Υπηρεσία I-mode α. Παιχνίδια. β. Κατέβασµα µουσικής / video. γ. Κατέβασµα ring tones και προφυλάξεων οθόνης. δ. Ανέκδοτα / ωροσκόπιο. ε. Ηλεκτρονικές ευχετήριες και άλλες κάρτες. στ. Υπηρεσίες γνωριµιών.. ζ. Τζόγος (είναι νόµιµος µόνο σε µερικές χώρες).

Συχνότητα χρήσης στην Ελλάδα των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας. Η συχνότητα χρήσης των τεσσάρων ομάδων Κινητών Υπηρεσιών Δεδομένων είναι αρκετά χαμηλή, αφού καμία δεν ξεπερνά τη μέση τιμή του 2,5 (στην κλίμακα 1-5). Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες υπηρεσίες αφορούν την επικοινωνία μεταξύ χρηστών και συμπληρώνουν τη φωνή και τα γραπτά μηνύματα που είναι τα βασικά κανάλια επικοινωνίας στην κινητή τηλεφωνία.

Συχνότητα χρήσης στην Ελλάδα των Κινητών Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Συναλλαγών.

H διείσδυση των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Συναλλαγών μέσω κινητού τηλεφώνου είναι σημαντικά περιορισμένη: καμία υπηρεσία δεν ξεπερνά το επίπεδο σπάνιας χρήσης (=2) ενώ μόνο για τρεις από αυτές (ηλεκτρονική τραπεζική, αγοραπωλησία μετοχών και μικρο- συναλλαγές) έχουμε ορισμένες απαντήσεις πολύ συχνής χρήσης στην κλίμακα του 6 (καθημερινή χρήση) και του 7 (χρήση πολλές φορές τη μέρα).

Η δυναμική

Τη μεγαλύτερη δυναμική για το μέλλον έχουν οι υπηρεσίες κράτησης θέσεων και εισιτηρίων καθώς και οι μικρο-συναλλαγές (π.χ. διόδια, ελεγχόμενη στάθμευση) και όχι η ηλεκτρονική τραπεζική που έχει αποκτήσει βραχεία κεφαλή στις προτιμήσεις των χρηστών (χωρίς όμως να ξεπερνά το κατώφλι της σπάνιας χρήσης). Εναλλακτικές υπηρεσίες ηλεκτρονικών συναλλαγών που έχουν χρησιμοποιηθεί αλλά δεν περιλαμβάνονται στην παραπάνω λίστα και συμπληρώθηκαν από τους ίδιους τους ερωτηθέντες, αφορούν κρατήσεις δωματίου σε ξενοδοχείο, αγορά ψυχαγωγικού περιεχομένου και συμμετοχή σε τηλε-μαραθώνιο.

ΕΜΠΟΔΙΑ Κόστος χρήσης. Ασφάλεια. Φόβος κακής χρήσης των προσωπικών δεδομένων. Ταχύτητες σύνδεσης.