ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΕΤΟΣ :
Advertisements

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΕΤΟΣ :
Αρχαία διακόσμηση τρίποδο Οδυσσέας Ευστράτιος Ευάγγελος Σωτηριάδης Τσώτσης Πρώτο Πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Τάξη : Δ΄2 Σχολικό έτος
Αρχαιολογικό μουσείο Μυτιλήνης
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
ΛΙΜΝΗ ΠΑΜΒΩΤΙΔΑ.
ΤηλΕΟραση Η τηλεόραση είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνίας που χρησιμεύει στη μετάδοση και λήψη κινούμενων εικόνων και ήχου εξ αποστάσεως. Αποτελεί το κυριότερο.
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Ο άνθρωπος ως εικόνα θεού
6η εργασία α:Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Διατηρηση μηχανικησ ενεργειασ
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤ΄1.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Νίκη Κάτσαρη Καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας & Οικολογίας
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer)
Η πορεία των (Los)LED LosLED Ντουσάκης Ευάγγελος Παπαποστόλου Στάθης
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών.
Επιλογή έργου για την ατομική εργασία
Πασχαλίδης Θανάσης Τζέτζης Νίκος Σαρίδου Δέσποινα Σαπρανίδης Κων/νος
Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ!!!
Σάββας Χαλκίδης Αλεξία Λογοθέτη Γιάννης Ζολώτας Κων/νος Δημόπουλος
Τμήμα :A4.  Είναι η ικανότητα να αντιδρά κανείς στο μικρότερο δυνατό χρόνο σε ένα ερέθισμα.  Είναι ο χρόνος μεταξύ της αποκάλυψης ενός ερεθίσματος και.
Προτυπο πειραματικο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνης
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Διάσκεψη των Ευρωπαϊκών Εκκλησιών » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
Οδυσσέας.
Η ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ Ζούρος Στράτος Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΠΑΓΚΟΜΣΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
Μαρίνα Βλαχογιάννη Ξένια Ζήση Μάρθα Γεωργίου
Κειμενα νεοελληνικησ λογοτεχνιασ β΄λυκειου
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
Γαλαξίες.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ»
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Παραολυμπιακοί αγώνες
6. Η ίδρυση, η εξέλιξη και ο εκχριστιανισμός
Γιάννης Ρίτσος.
Η Ακολουθία της Οξφόρδης
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ολίβια Σοβίνσκα Μαρία-Ελένη Χωριανοπούλου Οδυσσέας Ψαρράς Μάρτιος.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Β’ Βατικανή Σύνοδος Σεμερτζόγλου Γιώργος ΠΠΓΕΣΣ 27/11/2014 Γ3.
ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ
ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΚΟΥΤΟΣ ΜΑΡΒΙΝΑ ΧΟΥΡΣΟΓΛΟΥ
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ

Ο Οδυσσέας & οι σύντροφοι στη σπηλιά του Κύκλωπα Πολύφημου – Τύφλωση του Κύκλωπα & απόδραση (ραψ. Ι , ενοτ. 14) Σε ποιο χρονικό σημείο της Οδύσσειας βρισκόμαστε; Ο Οδυσσέας φιλοξενείται στο νησί των Φαιάκων και αφηγείται τις περιπέτειές του στο βασιλιά Αλκίνοο. Έχει προηγηθεί η εξιστόρηση στο βασιλιά της περιπέτειάς του στους Κίκονες και στους Λωτοφάγους. Σειρά έχει η φοβερή περιπέτεια στο νησί των Κυκλώπων: Ο Οδυσσέας κρύβει το καράβι στο απέναντι λιμάνι και διαλέγει 12 από τους συντρόφους για να εξερευνήσει το νησί. Παίρνει μαζί του και εκλεκτό κρασί. Φτάνει στη σπηλιά του γίγαντα Πολύφημου, ο οποίος, αφού τρώει 6 συντρόφους, κλείνει με θεόρατο βράχο την είσοδο της σπηλιάς. Ο Οδυσσέας, όμως, καταφέρνει να γλιτώσει τον εαυτό του και τους υπόλοιπους συντρόφους και να δραπετεύσει από τη σπηλιά... ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 Δ ιερευνούμε το χαρακτήρα του Οδυσσέα & τον συγκρίνουμε με άλλους ήρωες  Γινόμαστε σύντροφοι του ήρωα – μέλη μιας ομάδας  Καταγράφουμε την κοινωνία των Κυκλώπων & τη συγκρίνουμε με αυτήν των Φαιάκων  Διαπιστώνουμε τον παραμυθιακό χαρακτήρα της Κυκλώπειας Βασικός μας οδηγός η «Οδύσσεια» αλλά και άλλες δευτερογενείς πηγές. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η δημιουργία πολυτροπικού κειμένου σε μορφή παρουσίασης (ppt) που θα εμπεριέχει τη διερεύνηση & τα συμπεράσματα στα προηγούμενα θέματα. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Χωριζόμαστε σε 3 ομάδες- παίρνουμε ρόλους ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Οι ήρωες Ηθογραφούν τον Οδυσσέα σε σχέση με τον Κύκλωπα Ψάχνουν στην Ιλιάδα & την Οδύσσεια χαρακτηρισμούς του από άλλα πρόσωπα Εντοπίζουν άλλους ήρωες μυθολογίας ή θρύλων που αντιμετώπισαν υπερφυσικά όντα και συγκρίνουν Δημιουργούν μία πολυμεσική παρουσίαση (ppt) Φύλλο εργασίας 1 ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Οι σύντροφοι Παρουσιάζουν τη σχέση τους με τον Οδυσσέα- συζητούν για τη δυναμική της ομάδας για τον κοινό στόχο Διερευνούν σε άλλες εποχές αντίστοιχες ομάδες με κοινό σκοπό Δημιουργούν (χωρισμένοι σε 2 υπο- ομάδες) από ένα διαφορετικού θέματος αφηγηματικό κείμενο σε μορφή Word Δημιουργούν μία πολυμεσική παρουσίαση (ppt) στην οποία ενσωματώνουν τα 2 έγγραφα Word Φύλλο εργασίας 2 ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Φαίακες & Κύκλωπες Βρίσκουν μυθολογικές πληροφορίες για τους 2 λαούς Συγκρίνουν τις κοινωνίες τους Διερευνούν την επιβίωση του μύθου & του ονόματος «Κύκλωπας» σε άλλα έργα αρχαία & μεταγενέστερα (παραμυθιακός χαρακτήρας Κυκλώπειας) Δημιουργούν μία πολυμεσική παρουσίαση (ppt) Φύλλο εργασίας 3 ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Διατύπωση Παρουσίαση ΠΗΓΕΣ Προσβασιμότητα Λειτουργία Περιεχόμενο ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Με την ομάδα Με τον καθηγητή ΤΟ ΘΕΜΑ Μέτριος -α -ο Eπαρκής-ές Καλός -ή -ό Εξαιρετικός-ή-ό ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΠΗΓΕΣ

C103/88/698,2632/ C103/88/698,2632/ C103/88/698,2633/unit= C103/88/698,2633/unit= C103/88/698,2634/ C103/88/698,2634/ B1%CF%82 B1%CF% BD_%CF%84%CF%89%CE%BD_%CE%94%CE%B1%CF%83%CF%8E%CE%BD BD_%CF%84%CF%89%CE%BD_%CE%94%CE%B1%CF%83%CF%8E%CE%BD ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

A112/346/2305,8803/ A112/346/2305,8803/ A112/346/2305,8804/ A112/346/2305,8804/ CF%80%CE%B5%CF%82 CF%80%CE%B5%CF%82 CE%B5%CF%82 CE%B5%CF%82 A115/461/3044,12230/ A115/461/3044,12230/ ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Υπάρχει πλήρης αντιστοιχία με τους στόχους του Αναλυτικού Προγράματος της Οδύσσειας Διδακτική μεθοδολογία: Ερμηνευτική- διερευνητική Ρόλος της καθηγήτριας: οργανωτικός και καθοδηγητικός Εμπλεκόμενα αντικείμενα: αρχαία ελληνική γραμματεία, ιστορία/μυθολογία, λογοτεχνία, γλώσσα Προαπαιτούμενες γνώσεις: Η ανάγνωση/ εξομάλυνση του κειμένου, πλοήγηση στο διαδίκτυο, χρήση MS-WORD, MS-PPT Υπάρχει πλήρης αντιστοιχία με τους στόχους του Αναλυτικού Προγράματος της Οδύσσειας Διδακτική μεθοδολογία: Ερμηνευτική- διερευνητική Ρόλος της καθηγήτριας: οργανωτικός και καθοδηγητικός Εμπλεκόμενα αντικείμενα: αρχαία ελληνική γραμματεία, ιστορία/μυθολογία, λογοτεχνία, γλώσσα Προαπαιτούμενες γνώσεις: Η ανάγνωση/ εξομάλυνση του κειμένου, πλοήγηση στο διαδίκτυο, χρήση MS-WORD, MS-PPT ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Στόχοι: Α)γνωστικοί:  Να συγκρίνουν το ήθος/συμπεριφορά του Οδυσσέα με άλλους ήρωες  Να ανιχνεύσουν τη σχέση Οδυσσέα- συντρόφων, όπως και τη δυναμική άλλων ομάδων (ιεραρχία-ευθύνη-αλληλοβοήθεια-υπακοή)  Να γνωρίσουν την (προ)πολιτισμική ουτοπική κοινωνία των Κυκλώπων και να την συγκρίνουν με την ιδανική κοινωνία των Φαιάκων  Να διαπιστώσουν την επιβίωση του μύθου του Κύκλωπα σε άλλα κείμενικά είδη και τέχνες (πχ εικονογράφηση, σατυρικό δράμα, σύγχρονο θέατρο, ποίηση)  Να διαπιστώσουν, τελικά, τον ανθρωπιστικό και ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα του επεισοδίου (ο άνθρωπος με την επιβολή του νου κερδίζει την ωμή σωματική δύναμη )  Να ασκηθούν στην παραγωγή γραπτού λόγου ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Β)παιδαγωγικοί: Να ασκηθούν στην ομαδική συνεργασία Να αναπτύξουν την αναλυτική-συνθετική τους σκέψη Να καλλιεργήσουν την αισθητική τους μέσα από αναπαραστάσεις του επεισοδίου ασκηθούν στην αναζήτηση πηγών στο Διαδίκτυο και στην επιλογή των κατάλληλων για την εργασία διευρύνουν τις γνώσεις τους στα λογισμικά MS-WORD και MS- PPT ΤΟ ΘΕΜΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣΤΟΧΟΙΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΠΗΓΕΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ