Θέμα : Υπολογιστής και Διαδίκτυο Διασκέδαση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Όλοι γνωρίζουμε ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο δουλειάς, διασκέδασης και επικοινωνίας. Υπάρχει όμως και η επικινδυνότητά του και δεν.
Advertisements

INTERNET Ένα από τα θαύματα του σύγχρονου κόσμου Οι αποστάσεις έχουν σχεδόν εκμηδενιστεί. Τα ταξίδια σε μακρινούς τόπους γίνονται άμεσα απ το “ανοιχτό.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Ανήλικοι & ηλεκτρονικό έγκλημα
Safe Internet. Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο Κρήτης Α΄ Λυκείου Ερευνητική Εργασία Α΄ Τετράμηνο
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
Καθηγητής Πληροφορικής
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Ιωάννης Δ. Ιγγλεζάκης Επικ. Καθηγητής Τμ. Νομικής ΑΠΘ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;. Για ποιό λόγο χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ (CYBERBULLYING)
H ηλεκτρονική παρενόχληση (cyberbullying) είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός Συμβουλές πρόληψης και αντιμετώπισης Παρουσίαση στα πλαίσια του μαθήματος «ερευνητική εργασία» Α τετραμήνου Τάξη : Β Ονοματεπώνυμο.
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης
….για πολλές ώρες…..
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Εθισμοσ στο διαδικτυο. ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΤΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΕΛΜΠΑΝ.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ 11 0 ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α 1 ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ 11 0 ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Σχ.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Ας διαγράψουμε (delete) τον φόβο για το διαδίκτυο
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ&ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Διαδίκτυο : κίνδυνοι και τρόποι αντιμετώπισης
Ερευνητική Εργασία Α Γεωπονίας 1
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θέμα : Υπολογιστής και Διαδίκτυο Διασκέδαση Θέμα : Υπολογιστής και Διαδίκτυο Διασκέδαση Μάθημα : Project Τάξη : Α΄ Λυκείου Σχολικό έτος : 2011-12 Μαθητές : Κατσαούνης Θανάσης Χασαπίδης Κωνσταντίνος Χουρμουζηίδης Κωνσταντίνος 7/4/2017

Ηλεκτρονικά Παιχνίδια Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι μία ψυχαγωγική δραστηριότητα που συνεπάγεται με την χρήση της όραση. Συμβουλές κατά τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή : Παίζεται σε καλά φωτισμένο δωμάτιο Κάνετε τακτικά διαλλείματα Μην παίζεται για πολλές ώρες Κρατήστε μια ελάχιστη απόσταση από την οθόνη 7/4/2017

PEGI Ορισμός και χρησιμότητα :

Παράγοντες για τον εθισμό  η επικοινωνία μεταξύ γονέων-παιδιών (όσο χειρότερη τόσο μεγαλύτερος ο βαθμός εξάρτησης η επικοινωνία μεταξύ των γονέων (όσο χειρότερη τόσο μεγαλύτερος ο βαθμός εξάρτησης) οι εβδομαδιαίες ώρες ενασχόλησης με τα διαδικτυακά παιχνίδια (τα παιδιά που έπαιζαν περισσότερες από 11 ώρες την εβδομάδα είχαν το μεγαλύτερο βαθμό εξάρτησης 7/4/2017

Τζόγος Ο τζόγος γίνεται πρόβλημα όταν: - Σπαταλά κανείς πολύ χρόνο για να παίξει - Ξοδεύει πολλά χρήματα στο τζόγο - Δεν μπορεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του στη δουλειά, το σχολείο, ή στο σπίτι (παραμελεί τα παιδιά, κακή απόδοση στη δουλειά, απουσιάζει πολύ από το σπίτι κ.λ.π) - Επηρεάζει τη ζωή του και τη ζωή των άλλων αρνητικά - Αισθάνεται άσχημα γι' αυτό. - Ο τζόγος γίνεται μέσο για να ξεχάσει τα προβλήματά του Υπάρχουν πραγματικά πολλοί άνθρωποι που αντιμετωπίζουν προβλήματα επειδή ξοδεύουν πολλά χρήματα στο τζόγο. Οι εξαρτημένοι από τον τζόγο συχνά είναι εξαρτημένοι και από άλλες ουσίες.

Εθισμός Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια νέα σχετικά μορφή εξάρτησης. Αυτή η μορφή εθισμού ορίζεται ως την ‘’ενασχόληση με το Διαδίκτυο για άντληση αισθήματος ικανοποίησης που συνοδεύεται με αύξηση του χρόνου που καταναλώνεται για την άντληση αυτού του αισθήματος.’’

Ο εθισμός των εφήβων στο διαδίκτυο μπορεί να είναι το αποτέλεσμα άλλων ψυχικών διαταραχών, όπως κατάθλιψη, αγχώδεις διαταραχές, διαταραχές προσωπικότητας, \ και κοινωνική φοβία 7/4/2017

Βασικά χαρακτηριστικά του Διαδικτύου: Το διαδίκτυο έχει την ικανότητα να καλύψει συγκεκριμένες ψυχολογικές ανάγκες ενός ατόμου. Ένα από τα χαρακτηριστικά του μέσου που προκύπτει από τη φύση του είναι ότι μπορεί να δημιουργήσει μια ‘’ιδανική κατάσταση εαυτού’’, όπου το άτομο μπορεί να εξερευνήσει διάφορες πτυχές της προσωπικότητας του χωρίς να έχει συνέπειες. Στο διαδίκτυο δεν μπορούν να υπάρξουν άμεσες συνέπειες. Ο χρήστης μπορεί να ενσαρκώνει ρόλους ή να υιοθετεί ταυτότητες ανάλογα με την διαδικτυακή εμπειρία του. Τον εθισμό στο Διαδίκτυο τον αντιμετωπίζουν οι έφηβοι και κυρίως τα αγόρια, τα οποία με τη σειρά τους αντιμετωπίζουν προβλήματα μέσα στις οικογένειες τους. 7/4/2017

WIKISPACES.COM Στη διάρκεια της ερευνητικής εργασίας

Ανήλικοι & ηλεκτρονικό έγκλημα Συνέντευξη από τον κ. Αντώνη Παπαντωνίου!

Ο κ. Αντώνης Παπαντωνίου, ο οποίος διατέλεσε Προϊστάμενος του τμήματος δίωξης του ηλεκτρονικού εγκλήματος Θεσ/νίκης, φιλοξενήθηκε στο σχολείο μας, στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας της Α’ Λυκείου, ώστε να ενημερώσει τους μαθητές για θέματα ηλεκτρονικού εγκλήματος αλλά και τρόπους προστασίας.

Η συζήτηση ξεκίνησε με 2 εισαγωγικά ερωτήματα του κ Η συζήτηση ξεκίνησε με 2 εισαγωγικά ερωτήματα του κ. Παπαντωνίου προς τους μαθητές: 1. Ποιος έχει διαδίκτυο στο σπίτι; 2. Ποιος έχει προφίλ στο facebook; Η πλειοψηφία των μαθητών απάντησε θετικά κι έτσι ο κ. Παπαντωνίου πήρε την αφορμή για να καταστήσει σαφές στους μαθητές πως ‘’αν πιστεύουν πως στο facebook και στο Διαδίκτυο γενικότερα, υπάρχουν τα πάντα, καλό θα ήταν να σκεφτούν πως τα πάντα δεν βρίσκονται εκεί. Το διαδίκτυο είναι ένα χρήσιμο εργαλείο, όμως τα πάντα είναι η παρέα, η οικογένεια, ο, τι ζούμε στον πραγματικό κόσμο.’’

Στα αντίστοιχα ερωτήματα των μαθητών ο κ Στα αντίστοιχα ερωτήματα των μαθητών ο κ. Παπαντωνίου απάντησε με πληρότητα, σαφήνεια και αμεσότητα. Ερωτήματα: 1. Τι είναι το ηλεκτρονικό έγκλημα; Οποιαδήποτε άδικη πράξη που συντελείται με τη χρήση του Η/Υ και του διαδικτύου. 2. Πόσα χρόνια λειτούργησε το τμήμα δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος στη Θεσ/νίκη; Ιδρύθηκε το Μάρτιο του 2004 ενώ η λειτουργία του ξεκίνησε ουσιαστικά από τις 3/01/05 και ολοκληρώθηκε στις 7/10/11. Από τότε η υπηρεσία λειτουργεί στην Αθήνα. 3. Πόσα άτομα απασχολούσε; - Απασχολούσε 8-10 άτομα, αλλά υπήρξε και περίοδος που απασχολούσε ακόμα και 13 άτομα.

4. Πότε δημιουργήθηκε το πρώτο τμήμα δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος; - Το καλοκαίρι πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004. 5. Τι πρέπει να κάνει κάποιος και που να απευθύνεται αν πιστεύει ότι έχει πέσει θύμα ηλεκτρονικού εγκλήματος; Μπορεί να επικοινωνήσει με το τμήμα δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος στην Αθήνα στο τηλέφωνο: 2106476461 και με το τμήμα ανηλίκων στη Θεσ/νίκη στο τηλέφωνο: 2310388456, σε περίπτωση που το θύμα είναι ανήλικο. 6. Σύμφωνα με την εμπειρία σας, ως προϊστάμενος του τμήματος, πόσες υποθέσεις σας απασχόλησαν; Το 2005 η υπηρεσία απασχολήθηκε με 50 υποθέσεις ενώ το 2010 με 800 υποθέσεις κάτι που καταδεικνύει τη ραγδαία αύξηση των περιστατικών λόγω της αύξησης της χρήσης και της άγνοιας των χρηστών σε θέματα ασφάλειας. 7. Οι υποθέσεις τι είδους εγκλήματα αφορούσαν στο μεγαλύτερο ποσοστό; - Οικονομικές απάτες που σχετίζονται με τη χρήση πιστωτικών καρτών, με προπληρωμές προϊόντων που δεν έφτασαν ποτέ στους παραλήπτες, e-mail με ψεύτικα κέρδη αλλά και περιστατικά εξύβρισης, προσβολής και παραβίασης προσωπικών δεδομένων.

8. Τι ποινές προβλέπονται για τέτοιο είδους εγκλήματα; Όλες οι ποινές προβλέπονται από τον ποινικό κώδικα και μπορεί ο οποιοσδήποτε να πληροφορηθεί μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρώπινων Δικαιωμάτων στον σύνδεσμο: http://bit.ly/uO6EMl . 9. Οι καταγγελίες από ποιους μπορούν να γίνουν; Όταν τα θύματα είναι ανήλικοι μπορούν οι γονείς και κηδεμόνες τους να καταγγείλουν το περιστατικό. Όταν το θύμα είναι ενήλικος μόνο ο ίδιος μπορεί να κάνει την καταγγελία. 10. Με ποιους τρόπους μπορείτε να εντοπίσετε το παράνομο περιεχόμενο και την πηγή προέλευσης; Υπάρχουν ειδικά λογισμικά που διαθέτει η υπηρεσία για αυτό το σκοπό. 11. Τι υποθέσεις σας συγκλόνισαν περισσότερο; - Υποθέσεις παιδικής πορνογραφίας και σεξουαλικής παρενόχλησης όπου τα θύματα ήταν ανήλικοι και λόγω φόβου ή ντροπής δίσταζαν να καταγγείλουν τα περιστατικά ενώ υπήρχαν και περιπτώσεις όπου τα θύματα έκαναν το λάθος να μην ενημερώσουν κάποιο οικείο τους πρόσωπο όταν συναντούσαν μια γνωριμία μέσω διαδικτύου με αποτέλεσμα να καταλήγουν σε βιασμό.

12. Τι θα συμβουλεύατε τους γονείς ώστε να προστατεύουν τα παιδιά τους κατά την πλοήγηση τους στο Διαδίκτυο; Να είναι κοντά στα παιδία τους διακριτικά, να τα συμβουλεύουν αλλά πρώτα απ’ όλα πρέπει να γνωρίζουν. 13. Τι θα συμβουλεύατε τα ίδια τα παιδιά; Να μην σκέφτονται απλοϊκά, π.χ. να βάζουν ασφαλείς κωδικούς. Να γνωρίζουν πως ο, τι δημοσιεύουν στο διαδίκτυο μπορεί να μείνει για πάντα και τα ηλεκτρονικά τους ίχνη μπορεί να εντοπιστούν. Και φυσικά να μην νιώθουν ντροπή να μιλήσουν στο περιβάλλον τους για κάτι που τους συμβαίνει. Τέλος, Να εμπιστεύονται τους γονείς τους και να τους εκπαιδεύσουν σε θέματα χρήσης του υπολογιστή και του Διαδικτύου γιατί έχουν την πρόθεση να προστατέψουν τα παιδιά τους αλλά δεν μπορούν λόγω άγνοιας.