GTK - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΩΤΗΣ ΣΙΤΑΡΑΣ A.M: 1117.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING.
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Jetspeed Open Source Εργαλείο για την Δημιουργία Information Portals Πανεπιστήμιο Αιγαίου Βιορρές Νίκος.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας & Διοίκησης Computer applications in the modern enterprise Γ. Κούζας, PhD.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα: Στην Εκπαίδευση, στην Δημόσια Διοίκηση και στις Επιχειρήσεις. Η διεθνής εμπειρία και η ελληνική πραγματικότητα.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ – ΜΗΧΑΝΗΣ Εαρινό Εξάμηνο 2007 Παρουσίαση Εργαλείου Ανάπτυξης JBuilder Τσουρού Σταυρούλα, ΑΜ 708 Μαδεμλής Ιωάννης, ΑΜ 669.
OpenOffice Απο τον: Ανδρέα Μπουράκη Msc in Distributed Systems Engineering
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Ημερίδα για Ελεύθερο Λογισμικό – Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα και Εκπαιδευτικό Λογισμικό Εισηγητής : Γκούμας Γεώργιος Καθηγητής ΠΕ19, 2ο ΤΕΕ Πτολ/δας.
Εισαγωγή Γρηγοριάδης ΒασίλειοςΑΜ:753
Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής Αντώνιος Συμβώνης, ΕΜΠ, Slide 1 Week 6: Java Collections Εβδομάδα 6: Συλλογές δεδομένων στην Java.
Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής Αντώνιος Συμβώνης, ΕΜΠ, Slide 1 Week 10: Graphical User Interfaces Εβδομάδα 10: Εισαγωγή στα Γραφικά Περιβάλλοντα.
> Καλπάκη Ελένη Καρυπίδης Φώτιος Α.Μ. : 2027 Α.Μ.: 1837 Επιβλέπων Καθηγητής Δρ. Σπυρίδων Α. Καζαρλής.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ GNU FSF GNU/Linux Knoppel
Κωνσταντίνος Δελησταύρου Ευγενία Παπαδοπούλου
ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΓΕΛ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΑΛΕΖΑ ΣΟΦΙΑ ΑΕΜ:765.
Παρουσίαση Λογισμικών ΟΜΑΔΑ Γιάννης Κώστας Αντιγόνη Βασιλική.
STANFORD DIGITAL LIBRARY TECHNOLOGIES Ανταβάλογλου Δέσποινα Βλισίδου Εύα Γόντικα Ειρήνη.
Η επιστήμη του Web.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΗΣ Παρουσίαση της LessTif  Μαραγκός ΘοδωρήςΑ.Μ. 557  Καρκάνης ΗλίαςΑ.Μ. 539.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Παρουσίαση της Motif Αναστάσιος Κρυσταλλίδης Α.Μ.: 776 Δημήτρης Μπαμπαλίκης Α.Μ.: 941 Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής.
«ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Διδάσκων Καθηγητής: Σαράντος Καπιδάκης.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ «Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « Ηλεκτρονική Δημοσίευση.
19η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Πολυμεσικές Εφαρμογές με Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΗΜΑΣ Εκπαιδευτικός ΠΕ19 Πληροφορικός ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ» ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΓΕΡΓΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Το DSpace ως ένα Ανοικτό.
Παρουσίαση Glade Νίκος Δεληγιάννης Α.Μ.: Τι είναι το Glade; Εφαρμογή για την αυτοματοποίηση της σχεδίασης ενός γραφικού περιβάλλοντος χρήστη (GUI).
Προγραμματισμός με GTK ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΗΣ» ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Κ. ΓΙΔΑΡΑΚΟΣ
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Λυκείου Κεφ. 4 Λογισμικό Συστήματος
FEDORA ARCHITECTURE1 Αρχιτεκτονικές Ψηφιακών Βιβλιοθηκών FEDORA.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Ελεύθερο Λογισμικό και GNU Linux / Εφαρμογές. ΕΛ/ΛΑΚ ΛΑΚ = ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ Οργανισμός: Open Source Initiative Ιδρυτής : Eric Raymond ΕΛ = ΕΛΕΥΘΕΡΟ.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα Κεφάλαιο 7.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
Εισαγωγή στη C# Μαρίνος Θεμιστοκλέους Ανδρούτσου 150 Γραφείο 206 Τηλ Ώρες Γραφείου: Τετάρτη 5-6 μμ.
Στρατηγικές Σχεδιασμού (Διάλεξη 11).  Μέχρι τώρα έχουμε θεωρήσει ότι το σύστημα θα κατασκευαστεί και θα υλοποιηθεί από την ομάδα έργου  Στη πραγματικότητα.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός Web Site: ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ.
Κλάσεις και αντικείμενα
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ GNU FSF GNU/Linux Knoppel
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
3. Βασικά στοιχεία γλώσσας προγραμματισμού
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Tkinter Γραφικά στην Python.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
Msc in Distributed Systems Engineering
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ  Προγραμματιστικό Υπόδειγμα: Είναι ένα πρότυπο ανάπτυξης προγραμμάτων, δηλ. μια καθορισμένη μεθοδολογία με βάση την οποία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

GTK - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΩΤΗΣ ΣΙΤΑΡΑΣ A.M: 1117

Τί είναι η GTK; Η GTK είναι μια εργαλειοθήκη (toolkit)‏ για graphical user interfaces (GUI). Στην πραγματικότητα, είναι ένα σύνολο βιβλιοθηκών που σου δίνουν τη δυνατότητα δημιουργίας εφαρμογών βασισμένων σε GUI.. Είναι ανοιχτού κώδικα.Free

Μερικά Ιστορικά... Η GTK δημιουργήθηκε ως παραπροϊόν G TK της γνωστής επίσης ανοικτού κώδικα εφαρμογής, GNU Image Manipulation Program (GIMP) από όπου και πήρε το όνομα της (GIMP ToolKit). ”+” Λίγο αργότερα προστέθηκε στο όνομα της το ”+” (GTK+) όταν και απέκτησε αντικειμενοστραφή χαρακτηριστικά.

Σχεδιασμός της GTK Η GTK είναι στην ουσία μια αντικειμενοστραφής εφαρμογή API (application programmers interface). Όμως είναι σχεδιασμένη σε C και εκτελείται χρησιμοποιώντας την ιδέα των κλάσεων και των callback συναρτήσεων (pointers to functions). Επίσης σχεδιάστηκε έτσι ώστε να υποστηρίζει ένα μεγάλο εύρος γλωσσών προγραμματισμού.

Βιβλιοθήκες της GTK+ Η GTK+ είναι βασισμένη στις εξής τρεις βιβλιοθήκες : Glib Glib: Κανονίζει τη βάση του GTK. Παρέχει χειρισμό Δομών Δεδομένων για C, περίβλημα μεταφερσιμότητας και διεπαφές λειτουργικότητας. Pango Pango: Διαχειρίζεται και διατάσσει το κείμενο.Ουσιαστικά κανονίζει το κείμενο και τα fonts για τη GTK. ATK ATK: Παρέχει ένα set από διεπαφές προσιτότητας, δηλαδή εργαλεία όπως screen readers, μεγενθυντικοί φακοί, εναλλακτικές συσκευές εισόδου κ.α.

Εφαρμογές με GTK+ (1)‏ Gnome GladeGIMP. Μερικές από τις πιό γνωστές εφαρμογές που χρησιμοποιούν GTK είναι το Gnome, το Glade και το GIMP. Επίσης αρκετά projects στοχεύουν στη χρήση GTK για εναλλακτικά display systems αντί της χρησιμοποίησης του X Window. Επίσης αρκετά projects στοχεύουν στη χρήση GTK για εναλλακτικά display systems αντί της χρησιμοποίησης του X Window.

Εφαρμογές με GTK+ (2)‏ GNOME

Εφαρμογές με GTK+ (3)‏ GIMP (Το GIMP σε περιβάλλον Solaris...)‏

Εφαρμογές με GTK+ (4)‏ GLADE

Πλεονεκτήματα (1)‏ LGPL Είναι ανοιχτού κώδικα και είναι ελεύθερη όχι απλά για να την αποκτήσεις αλλά και να την τροποποιήσεις και να την αναδιανείμεις.Το σημαντικό είναι οτι έχει την άδεια Lesser General Public License(LGPL), που σου παρέχει τη δυνατότητα να κάνεις οποιαδήποτε τροποποίηση στο λογισμικό που καλύπτει αρκεί αυτή να είναι ελεύθερη. Είναι συνεχώς αναπτυσσόμενη από μια μεγάλη κοινότητα χρηστών. Είναι εύκαμπτη με την έννοια οτι οποιαδήποτε λειτουργικότητα προστεθεί από την κοινότητα και την κατέχει ο χρήστης, δεν χρειάζεται να αλλάξει το βασικό design.

Πλεονεκτήματα (2)‏ Είναι επεκτάσιμη γιατί μπορεί και ο ίδιος ο χρήστης να εισάγει το δικό του block και να το χρησιμοποιήσει με τον ίδιο τρόπο όπως και τα υπάρχοντα. Είναι Customizable και μπορεί ο χρήστης να την προσαρμόσει στις δικές του ανάγκες παρέχοντας ένα σύστημα διάδοσης των χαρακτηριστικών σε όλες τις εφαρμογές.Περιλαμβάνει και την επιλογή ”theme” η οποία είναι ένα σετ από customizations που επηρεάζουν το πως τα basic controls της GTK+ δείχνουν και συμπεριφέρονται. Έχει φορητότητα που σημαίνει οτι οι χρήστες μπορούν να την χρησιμοποιήσουν σε πολλά συστήματα.Από την άλλη, οι developers μπορούν να προωθήσουν το λογισμικό τους σε πολυάριθμους χρήστες γράφοντας το πρόγραμμα μόνο μια φορά, καθώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν πολλές διαφορετικές προγραμματιστικές και αναπτυξιακές πλατφόρμες, εργαλεία και γλώσσες προγραμματισμού.

Πλεονεκτήματα (3α)‏ Προσφέρει ένα μεγάλο εύρος επιλογών επέκτασης ενός project σε μεγαλύτερο κοινό, συμπεριλαμβάνοντας ένα εξειδικευμένο πλαίσιο εργασίας για: Internationalization: Υποστήριξη από τη διεπαφή της εφαρμογής, πολλαπλών διαλέκτων. Localization: Προσαρμογή της εφαρμογής σε διαφορετικά τοπικά στοιχεία όπως συμβολικοί χαρακτήρες νομισμάτων, παρουσιάση ημερομηνιών, αριθμητικών σημειογραφειών κ.ά. Accessibility: Προσαρμογή της εφαρμογής ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από εξειδικευμένο κοινό, π.χ. άτομα με ειδικές ανάγκες.

Bindings (1)‏ Η GTK παρέχει ένα σταθερό framework και υποστήριξη αντικειμενοστραφή προγραμματισμού που είναι καλά προσαρμοσμένος στους σκοπούς της βιβλιοθήκης και στοχεύει στο να παρέχει λογική και πειθαρχεία στον προγραμματισμό διεπαφών. Αυτή η σταθερότητα και η πειθαρχεία στοχεύουν στο να γίνει εύκολη και αξιόπιστη η πρόσβαση στην GTK από άλλες διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού.

Bindings (2)‏ Αυτή την πρόσβαση την παρέχουν τα λεγόμενα bindings (δεσίματα) των διαφόρων γλωσσών προγραμματισμού. Το binding μιας γλώσσας επιτρέπει στην GTK να χρησιμοποιηθεί από αυτή τη γλώσσα, στο στυλ αυτής της γλώσσας. Αυτό είναι εύκολο να δημιουργηθεί γιατί η GTK έχει σχεδιαστεί με αυτή την προοπτική. Υπάρχουν GTK bindings για πολλές γλώσσες προγραμματισμού.Μερικές από τις πιο γνωστές : C++, Guile, Perl, Python, Eiffel, Java κ.α.

Bindings (3)‏

Widgets (1)‏ Widgets Widgets είναι η γενική έκφραση που χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε τα αντικείμενα διεπαφών. Η αντικειμενοστραφής λογική της GTK αναφέρεται στα widgets. Ένα widget καθορίζει μιά κλάση διεπαφής με την οποία συμμορφώνονται όλα τα αντικείμενα διεπαφών.Αυτή η κλάση χορηγεί μία ομοιόμορφη μέθοδο για δοσοληψίες με εφαρμογές που είναι κοινές για όλα τα αντικείμενα όπως hiding and showing, αίτηση και διανομή μεγέθους, γεγονότα κ.α.

Widgets (2)‏ Η GTK επιτρέπει στον προγραμματιστή να χρησιμοποιήσει μια ποικιλία από κλασικά widgets όπως radio/check buttons,menus,list/frames. Αρκετά widgets υπάρχουν μεμονωμένα και αποτελούν βάση για την δημιουργία πιο εξειδικευμένων. Π.χ. Ένα κουμπί (widget) μπορεί να μην περιέχει μιά ταμπέλα αλλά ένα άλλο child widget όπως εικόνα ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί ο προγραμματιστής.Αυτά τα widgets λέγονται container widgets.Είναι δηλαδή widgets που δημιουργούνται από άλλα widgets. Εκτός από τα container widgets υπάρχουν διαθέσιμα πολλά άλλα widgets όπως color selector widget,dialog widget,entry widget κ.α.