21. Άγχος, μοναξιά και περιθωριοποίηση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Advertisements

Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
Παραβίαση Ατομικών Δικαιωμάτων Συμμετέχοντες: • • Κουκιώτης Γεώργιος • • Ευαγγελοπούλου Ευαγγελία • • Δημητράκης Ιωάννης.
Παιδιά σκλάβοι: τα «αναλώσιμα» του κόσμου; Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, σήμερα υπάρχουν στον κόσμο 27 εκατομμύρια σκλάβοι, διπλάσιοι από όσοι υπολογίζεται.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Διδάσκοντας Μαθηματικά
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΞΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ Η ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΑΚΡΙΒΟΠΟΥΛΟΣ.
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
Τι είναι μια καταστροφική λατρεία;
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
15. Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ
European Commission 1 Μετανάστευση: Αποτελεσματική Πολιτική και Ανοιχτή Κοινωνία ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΛΑΣ ΚΑΜΙΝΑΡΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΑΓΧΟΣ, ΜΟΝΑΞΙΑ, ΠΕΡΙΘΕΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
14. Η ορθόδοξη άσκηση Σελίδες
14. Αιρέσεις : εσωτερική πληγή της Εκκλησίας
Τα συναισθήματα :.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ.
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Εκπονώντας εκπαιδευτικά προγράμματα ευαισθητοποιούμε τους μαθητές μας σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα Με τους μαθητές του Γ1 ασχοληθήκαμε με.
ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ. ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ Ή ΔΡΟΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ;
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
17. Χριστιανικά άσκηση- Μοναχισμός
Η Βούληση του Ανθρώπου για Διάκριση και Δύναμη
«εάν όλοι βοηθούσαμε ο ένας τον άλλον, κανένας άνθρωπος δεν θα ήταν εξαρτημένος από την τύχη» ~ Μένανδρος ~
Η ορθόδοξη άσκηση.
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΙΩΑΝΝΑ ΓΕΩΡΓΑΝΕ ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΕΤΟΣ ΙΩΑΝΝΑ ΦΛΩΡΟΥ
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
5. Οι αξίες της ΕΕ Άρθρο 2 ΣΕΕ. Από τις αρχές στις Αξίες Η ΕΕ βασίζεται στις αξίες του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της ελευθερίας, της δημοκρατίας,
 Ένα συγκλονιστικό βιβλίο για τη ζωή και τον αγώνα ενός Μουσουλμάνου που μετεστράφη στο Χριστιανισμό. Ο πόλεμος δύο κόσμων μας παρουσιάζεται ανάγλυφος.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
3 ο Γυμνάσιο Εχεδώρου «Η Εκκλησία του τόπου μου απέναντι στην οικονομική κρίση και τα καθημερινά προβλήματα των κατοίκων» Μανόλης Γιάτσογλου Θοδωρής Ευαγγελίδης.
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Η ελευθερία του ανθρώπου στις επιλογές και τις πράξεις του.
Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο ;
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 21 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
«Οι Τρεις Ιεράρχες μιλούν για την ειρήνη και τον πόλεμο»
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ Project:βία και παραβατικότητα (LA VITA E BELLA)
Αντώνης Σπυρόπουλος Α3 Σχολιασμός Αναστάσιμης Προσευχής
70 χρόνια μετά τη λήξη του β΄ παγκοσμίου πολέμου,
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ.Καπετανάκης
Ο άνθρωπος ως διάκονος του πλησίον
Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

21. Άγχος, μοναξιά και περιθωριοποίηση

Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου Ο Ντοστογιέφσκι μας περιγράφει τη κοινωνία μας σήμερα. << όλοι στον αιώνα μας χώρισαν και γίνανε μονάδες, ο καθένας αποτραβιέται στη μοναξιά του, ο καθένας απομακρύνεται απ’ τον άλλον, κρύβεται και κρύβει το έχει του και καταλήγει ν’ απωθεί τους όμοιους του και ν’ απωθείται απ’ αυτούς.>> Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου

Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου Ο σύγχρονος άνθρωπος είναι μοναδικός και μοναχικός. Έσπασε τα δεσμά που στερούσαν τη ελευθερία του, αλλά έχασε τους δεσμούς που τον συνέδεαν με το περιβάλλον. Η μοναξιά είναι το τίμημα της ελευθερίας. Αγάπη  δεσμεύει τους ανθρώπους με την υπερβολή της  αναζητά ατομική ελευθερία  διαζύγιο. Ένας = κανένας Παρόλο που η μοναξιά χαρίζει ελευθερία, πότε κανείς δεν ένιωσε ευτυχισμένος όταν βρεθεί μόνος του. Μοναξιά  άγχος, ανασφάλεια, αβεβαιότητα  τοίχος που φυλακίζουν. Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου

Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου

Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου Μια συγκεκριμένη περίπτωση αρνητικού βιώματος είναι η περιθωριοποίηση και η απόρριψη. Σ’ αυτούς συμπεριλαμβάνονται οι άνεργοι, οι άστεγοι και οι μετανάστες. Περιθωριοποίηση  στερεί την αξιοπρέπεια Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου

Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου Η ανεργία στερεί την αξιοπρέπεια του ανθρώπου και τον καταδικάζει να φυτοζωεί με το πενιχρό κρατικό επίδομα ή να πέφτει εύκολο θύμα εκβιασμών που τον οδηγούν άλλοτε στην εκμετάλλευση και άλλοτε πάλι στην παρανομία του υπόκοσμου. Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου

Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου Ο άστεγος προέρχεται από την τάξη των άνεργων και όχι μόνο. Στους άστεγους ανήκουν επίσης ηλικιωμένοι που έχουν εγκαταλειφθεί από τους συγγενείς. Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου

Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου Ο μετανάστης προέρχεται από κάποια χώρα που έχει πληγεί από φτώχεια, πόλεμο και γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου

Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου Τι μπορεί να κάνει το σχολείο; Ο κάθε μαθητής θα πρέπει να βοηθά και να σέβεται τους συμμαθητές του έτσι ώστε να μην είναι κανείς στο περιθώριο. Οι καθηγητές να δείχνουν το ίδιο ενδιαφέρων σε όλους τους μαθητές και να μην περιθωριοποιούν τους αδύνατους μαθητές. Οι καθηγητές όπως και οι μαθητές να ενδιαφέρονται και να δίνουν σημασία σε άτομα με ιδιαίτερο πρόβλημα. Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου

Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου Χιλιάδες άνθρωποι υποφέρουν, εξαιτίας της αδικαιολόγητης περιθωριοποίησης και καταλήγουν να δοκιμάζονται σκληρά, να συναντούν συνεχώς εμπόδια στην άσκηση των φυσικών δικαιωμάτων τους, όπως είναι η ελευθερία και η αυτοπραγμάτωση, μέσα στη κοινωνία που ζουν. Η παραβίαση των ατομικών και ανθρωπινών δικαιωμάτων τους είναι για αυτούς μια διαρκείς τραυματική εμπειρία, που τα αναγκάζει να ζουν σε συνθήκες κυριολεκτικά ανεπίτρεπτης εξαθλίωσης. Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου

Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου Συνέπειες Θύμα εκβιασμών Εκμετάλλευση Παρανομίες Διακρίσεις Εγκληματικότητα Αισθήματα πικρίας και θυμού Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου

Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου Η εκκλησία έχει χρέος να επιδείξει την αντίστοιχη φιλάνθρωπη στάση απέναντι σε όλες αυτές τις ομάδες των ανθρώπων του περιθωρίου και της μοναξιάς. πλησίον = κάθε άνθρωπος που πάσχει και δυστυχεί. Η θυσία του εγωισμού και της ατομοκενρικής αντίληψης είναι ο μόνος δρόμος που οδηγεί στην επανασύνδεση με τον συνάνθρωπο και τον Θεό. Ο Χριστός είναι << ‘ ο υπέρ ημών παθών Και συμπαθών >> , έχει πάθει για πας και μας συμπαθεί. Δεν είναι αδιάφορος και απαθείς Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου

Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου Ο Χριστός δεν είναι Θεός απαθής και αδιάφορος, αλλά συμπαθής και φιλάνθρωπος. Κάθε άνθρωπος που βιώνει μοναξιά άγχος κ.α. προσβλέπει με ελπίδα και εμπιστοσύνη στο Χριστό. Αντρη Σταυρινού / Μαρία-Σταύρια Γεωργιάδου