Ημερομηνία υλοποίησης: Δευτέρα, 17/3/2014. Διαθεματική διδασκαλία των μαθημάτων της Κοινωνική & Πολιτικής Αγωγής (Αργυρίου Αγγελική ΠΕ02), των Αγγλικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Αθλητισμός και βία.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
"Η αλληλεπίδραση του αθλητισμού με τη κοινωνική πραγματικότητα”
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Το αγαπημένο μου μάθημα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Dr
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Θέμα: Προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΄Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
ΑΓΩΝ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ, SPORT Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Ψηφιακή τάξη Σπύρος Στρατηγός Άρης Σερμέτης Πέτρος Στεμπάρι.
ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΑ. Είναι ιστορικά καταγεγραμμένο ότι σε πολλές χώρες υπήρξαν παιχνίδια όπου οι παίκτες κλοτσούν μία μπάλα, όπως το επίσκυρος στην.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟΙ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε΄ΤΑΞΗΣ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ.
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Γιάννης Σπίνος ΠΓΕΣΣ Υπεύθυνος καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
2ο Γενικό Λύκειο Βόλου Σχολικό έτος Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου 2ο τετράμηνο « Η βία στους αθλητικούς χώρους » Επιβλέποντες καθηγητές.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ημερομηνία υλοποίησης: Δευτέρα, 17/3/2014

Διαθεματική διδασκαλία των μαθημάτων της Κοινωνική & Πολιτικής Αγωγής (Αργυρίου Αγγελική ΠΕ02), των Αγγλικών (Σχοινάς Βασίλειος ΠΕ06) & της Φυσικής Αγωγής (Χαλκιοπούλου Αντιγόνη ΠΕ11) με θέμα: «Παγκόσμια Ημέρα κατά Ρατσισμού και Φυλετικών Διακρίσεων»

Όσον αφορά το μάθημα της Κοινωνική & Πολιτικής Αγωγής Αφόρμηση- Αξιοποίηση των κεφαλαίων «Προκαταλήψεις & διακρίσεις σε βάρος ομάδων» (σελίδες 16-17) «Ισότητα» (σελίδες ) «Αθλητισμός & βία» (σελίδες ) του μαθήματος της Κοινωνική & Πολιτικής Αγωγής της Γ΄ Τάξης

Διαθεματική δραστηριότητα - project Προετοιμασία: Οι μαθητές είχαν διδαχθεί τα ανωτέρω κεφάλαια με ερωταπαντήσεις, σχολιασμό & κατάθεση προσωπικών απόψεων. Στη συνέχεια ανατέθηκαν διερευνητικές εργασίες σε ομάδες μαθητών. Οι ομάδες εργασίας παρουσίασαν στην ολομέλεια της τάξης τις εργασίες τους με τη μορφή power point & κολλάζ με τα ανωτέρω θέματα. Έτσι οι μαθητές είχαν κατανοήσει τις μορφές προκαταλήψεων & ρατσισμού, τη σημασία της ισότητας όλων των ανθρώπων & του υγιούς αθλητισμού & είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα για τη διαθεματική διδασκαλία.

Στις 17/3/2014 έγινε επίσκεψη στο Σχολείο μας του Απόλλωνα Πατρών για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού και των Φυλετικών Διακρίσεων.

Ενδεικτικά παρατίθεται μια ομαδική εργασία για τον αθλητισμό σε μορφή ppt, γιατί τα κολλάζ τοποθετήθηκαν στους τοίχους των αιθουσών διδασκαλίας.

Αθλητισμός και βία

ΓΕΝΙΚΑ Το φαινόμενο της βίας παρουσιάζει έξαρση στους αθλητικούς χώρους και είναι πολύ συχνό. Αυτό το φαινόμενο είναι κοινωνικό και αντικατοπτρίζει τη γενική βία που διέπει όλους τους τομείς της ζωής μας. Η βία όμως ανεξάρτητα από τα αίτια της δημιουργεί αρνητική εικόνα στον αθλητισμό!!!!!!! Το φαινόμενο της βίας παρουσιάζει έξαρση στους αθλητικούς χώρους και είναι πολύ συχνό. Αυτό το φαινόμενο είναι κοινωνικό και αντικατοπτρίζει τη γενική βία που διέπει όλους τους τομείς της ζωής μας. Η βία όμως ανεξάρτητα από τα αίτια της δημιουργεί αρνητική εικόνα στον αθλητισμό!!!!!!!

Ιστορία της βίας Η βία έπαιξε σημαντικό ρόλο σε όλη την ιστορία της ανθρωπότητας Η βία έπαιξε σημαντικό ρόλο σε όλη την ιστορία της ανθρωπότητας Στον αθλητισμό ειδικά τη συναντάμε στην αρχαία Ρώμη με τους μονομάχους, στο Μεσαίωνα με τους αγώνες των ιπποτών αλλά και στην αρχή της καθιέρωσης του ποδοσφαίρου στην Αγγλία τον 13o αιώνα. Η βία τελικά εξαπλώνεται και παίρνει μεγάλες διαστάσεις στους επόμενους αιώνες μέχρι την εποχή μας ιδίως που ο αθλητισμός και κυρίως το ποδόσφαιρο είναι επαγγελματικό. Στον αθλητισμό ειδικά τη συναντάμε στην αρχαία Ρώμη με τους μονομάχους, στο Μεσαίωνα με τους αγώνες των ιπποτών αλλά και στην αρχή της καθιέρωσης του ποδοσφαίρου στην Αγγλία τον 13o αιώνα. Η βία τελικά εξαπλώνεται και παίρνει μεγάλες διαστάσεις στους επόμενους αιώνες μέχρι την εποχή μας ιδίως που ο αθλητισμός και κυρίως το ποδόσφαιρο είναι επαγγελματικό.

Εκδηλώσεις βίας Η βία στα γήπεδα εκδηλώνεται με πολεμική διάθεση και φανατισμό ανάμεσα σε δυο «στρατούς» με δικά τους χρώματα, σύμβολα, ήθη και έθιμα.Οι οπαδοί δεν εκτονώνονται, μόνο με τις φωνές αλλά βρίζουν, πετούν πράγματα στον αγωνιστικό χώρο και το χειρότερο καταλήγουν σε συμπλοκές τους οπαδούς και το πράγμα ξεφεύγει Η βία στα γήπεδα εκδηλώνεται με πολεμική διάθεση και φανατισμό ανάμεσα σε δυο «στρατούς» με δικά τους χρώματα, σύμβολα, ήθη και έθιμα.Οι οπαδοί δεν εκτονώνονται, μόνο με τις φωνές αλλά βρίζουν, πετούν πράγματα στον αγωνιστικό χώρο και το χειρότερο καταλήγουν σε συμπλοκές τους οπαδούς και το πράγμα ξεφεύγει

ΑΙΤΙΕΣ Πρώτη βασική αιτία είναι η οργάνωση του σύγχρονου τρόπου ζωής,που η επιθετικότητα είναι συχνή. Σοβαρή αιτία είναι επίσης η έλλειψη επικοινωνίας στην οικογένεια,στο διαλυμένο σχολείο, ο αδιάφορος δάσκαλος, τα λάθος μηνύματα από την τηλεόραση. Ο αθλητισμός με τη λειτουργία του επιτρέπει τη ταύτιση των ατόμων με την ομάδα τους ως υποκατάστατο της έλλειψης επικοινωνίας και πληρότητας. Το άτομο αναζητά μέσα στην ομάδα την συντροφικότητα και την αναγνώριση που δεν είχε αλλού. Τα στημένα παιχνίδια και η μη τήρηση των νόμων και των κανόνων αμβλύνουν το πρόβλημα. Πρώτη βασική αιτία είναι η οργάνωση του σύγχρονου τρόπου ζωής,που η επιθετικότητα είναι συχνή. Σοβαρή αιτία είναι επίσης η έλλειψη επικοινωνίας στην οικογένεια,στο διαλυμένο σχολείο, ο αδιάφορος δάσκαλος, τα λάθος μηνύματα από την τηλεόραση. Ο αθλητισμός με τη λειτουργία του επιτρέπει τη ταύτιση των ατόμων με την ομάδα τους ως υποκατάστατο της έλλειψης επικοινωνίας και πληρότητας. Το άτομο αναζητά μέσα στην ομάδα την συντροφικότητα και την αναγνώριση που δεν είχε αλλού. Τα στημένα παιχνίδια και η μη τήρηση των νόμων και των κανόνων αμβλύνουν το πρόβλημα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Ίσως να μην μπορούμε να βρούμε τρόπους να μην υπάρχει βία γενικά αλλά σίγουρα υπάρχουν τρόποι να μην παρατηρούμε αυτά τα φαινόμενα στα γήπεδα. Οι παράγοντες του αθλητισμού και κυρίως η πολιτεία θα πρέπει να πάρει μέτρα κατασταλτικά αλλά κυρίως προληπτικά για να είναι ο αθλητισμός μια υγιής άμιλλα και ένα θέαμα για τους θεατές ευχάριστο. Ίσως να μην μπορούμε να βρούμε τρόπους να μην υπάρχει βία γενικά αλλά σίγουρα υπάρχουν τρόποι να μην παρατηρούμε αυτά τα φαινόμενα στα γήπεδα. Οι παράγοντες του αθλητισμού και κυρίως η πολιτεία θα πρέπει να πάρει μέτρα κατασταλτικά αλλά κυρίως προληπτικά για να είναι ο αθλητισμός μια υγιής άμιλλα και ένα θέαμα για τους θεατές ευχάριστο.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!!!!! Κονδύλη Μυρτώ Κονδύλη Μυρτώ Μάγνη Αλεξία Μάγνη Αλεξία Κάραλη Ανδριανή Κάραλη Ανδριανή Καπόλος Δημήτρης Καπόλος Δημήτρης Παύλος Μπαλαρούτσος Παύλος Μπαλαρούτσος Τμήμα: Γ1