Δημιουργία εικονικής οικοτουριστικής επιχείρησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
Advertisements

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Γραμμικός Προγραμματισμός
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ. Αποτελεί το πιο σημαντικό παράγοντα για την ύπαρξη και ευημερία μια τουριστικής- επισιτιστικής επιχ/σης.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
ΜΕΛΕΤΗ ΕΦΙΚΤΟΤΗΤΑΣ περιγραφή και στοιχεία επενδυτικού σχεδίου
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργία εικονικής οικοτουριστικής επιχείρησης Πρόγραμμα Οικονομίας - Επιχειρηματικότητας Δημιουργία εικονικής οικοτουριστικής επιχείρησης “Enjoy Evros”

Σπυριδοπούλου Χριστίνα Η ομάδα μας Βαρβατζίκη Μαρία Δανίδου Βάσω Καμήλα Μαρίνα Καραπαναγιώτου Μαρία Κεσανλή Αγγελική Ξανθοπούλου Βασιλική Παπάζογλου Σίσσυ Πιστόλα Μαρία Σαρβανάκη Δήμητρα Σπυριδοπούλου Χριστίνα Τσαπάνη Ελένη Τσιπλάκη Αλεξάνδρα Φυδάνη Βίκυ

Ξεκινώντας μία επιχείρηση Τι προσφέρουν οι επιχειρήσεις στον επιχειρηματία αλλά και στην κοινωνία; Παράγουν προϊόντα και υπηρεσίες χρήσιμα για τον άνθρωπο, προσφέρουν εργασία και εισόδημα Γιατί να γίνει κάποιος επιχειρηματίας; Το κίνητρο είναι το τελικό κέρδος (κυρίως οικονομικό αλλά και άλλου είδους, όπως απόκτηση φήμης, κύρους, δύναμης κ.ά.) το οποίο ο επιχειρηματίας εκτιμά ότι θα είναι πολύ μεγάλο σε σχέση με το κόστος

Επιχειρηματικό Σχέδιο Περιλαμβάνει: Περιγραφή της επιχείρησης Το σχέδιο Μάρκετινγκ Το σχέδιο διοίκησης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού Το σχέδιο οικονομικής διαχείρισης Δείχνει: Πού είναι τώρα η επιχείρηση Πού θέλει να πάει Πώς θα πάει

Περιγραφή της επιχείρησης Αποστολή της επιχείρησης: Η παροχή υπηρεσιών διαμονής και φιλοξενίας στους επισκέπτες (στα πλαίσια του οικοτουρισμού), αναδεικνύοντας παράλληλα τις φυσικές ομορφιές του τόπου μας, την ιστορία του και τον πολιτισμό του και ενισχύοντας έτσι την οικονομία του και τον κοινωνικό ιστό του. Προϊόν ή υπηρεσία: Δέκα οικοτουριστικοί ξενώνες για παροχή υπηρεσιών διαμονής, αναψυχής, περιήγησης, ανακάλυψης και ενασχόλησης με τη φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό του τόπου, μέσα στα οικοτουριστικά πλαίσια. Τοποθέτηση (ή σε ποιους απευθυνόμαστε): Όλοι όσοι ασπάζονται τις αρχές του οικοτουρισμού, αποφεύγουν το μαζικό τουρισμό και προτιμούν να ασχοληθούν βαθύτερα και ουσιαστικότερα με τον τόπο που επισκέπτονται. Εταιρική μορφή: Ομόρρυθμη εταιρεία, γιατί απαιτούνται λιγότερο χρονοβόρες διατυπώσεις και μικρό κεφάλαιο.

Σχέδιο Μάρκετινγκ Έρευνα αγοράς για το προϊόν ή την υπηρεσία που παράγουμε Σχεδιασμός του προϊόντος ή της υπηρεσίας Τιμολόγηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας Πώληση και διανομή του προϊόντος ή της υπηρεσίας Προώθηση και διαφήμιση του προϊόντος ή της υπηρεσίας

Σχέδιο Μάρκετινγκ (προϊόν) Περιγραφή οικοτουριστικής μονάδας Ξενοδοχειακή μονάδα: 10 μικρά πέτρινα bungalows (δίκλινα ή τρίκλινα). Πολυχώρος: Αίθουσα - μουσείο, με διάφορα είδη χειροτεχνίας και λαϊκής παράδοσης. Αίθουσα με οπτικοακουστικό υλικό (προβολές video, τύπος, περιοδικά, κ.ά.) Χώρος πώλησης αναμνηστικών. Αίθουσα τέχνης (έκθεση ζωγραφικής, φωτογραφίας κ.ά.). Εξωτερικός χώρος: Διαμόρφωση με κήπους, πέτρινα δρομάκια, συντριβάνι και παιδότοπο. Θάμνοι ή δέντρα στα όρια του οικοπέδου.

Σχέδιο Μάρκετινγκ (προϊόν) Δραστηριότητες που θα παρέχουμε στους πελάτες μας: Δραστηριότητες με το νερό (βαρκάδες, ξεναγήσεις). Αθλητικές δραστηριότητες (ποδηλασία, τοξοβολία, τρέξιμο, βάδισμα). Οργάνωση περιηγήσεων στις γύρω περιοχές (κυρίως στο Δέλτα, αλλά και σε άλλα μέρη, όπως π.χ. στη Δαδιά και στο Τυχερό). Θερινές δραστηριότητες, όπως μουσικές συναυλίες ή παραστάσεις.

Σχέδιο Μάρκετινγκ (τιμή) Ποιοι παράγοντες καθορίζουν την τιμή του προϊόντος Στόχοι και εσωτερικοί παράγοντες της επιχείρησης Το κόστος της επιχείρησης, το ποσοστό κέρδους που θέλουμε, την “εικόνα” που θέλουμε να δώσουμε για την επιχείρηση (ακριβή, φτηνή, προσιτή κ.ά.). Ανταγωνισμός Οι τιμές που προσφέρουν άλλες παρόμοιες επιχειρήσεις, η διαφοροποίηση που θέλουμε να έχουμε σε σχέση με τους ανταγωνιστές, πιθανές συμφωνίες με ανταγωνιστές. Πελάτες Η ζήτηση που υπάρχει για την υπηρεσία που προσφέρουμε. Γενικότερο περιβάλλον Η οικονομική κατάσταση της χώρας, η τουριστική πολιτική. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η τιμή διαμορφώνεται: στα 80 € για διαμονή σε δίκλινο ξενώνα για ένα βράδυ, στα 75 € ανά διανυκτέρευση για δύο βράδια και στα 70 € ανά διανυκτέρευση για παραπάνω από τρία βράδια.

Σχέδιο Μάρκετινγκ (προώθηση) Μέσα Προώθησης: τηλεοπτική διαφήμιση ραδιοφωνική διαφήμιση διαφημιστική καταχώρηση στον τύπο ανάπτυξη επικοινωνίας από στόμα σε στόμα Internet: http://lyk-feron.evr.sch.gr Infokiosk

Σχέδιο διοίκησης προσωπικού Οι άνθρωποι αποτελούν τον πιο σημαντικό παράγοντα επιτυχίας κάθε οργανωμένης ανθρώπινης δραστηριότητας. Στο πλαίσιο της διοίκησης και διαχείρισης του προσωπικού, θα ασχοληθούμε με τις παρακάτω λειτουργίες: Προγραμματισμός ανθρώπινου δυναμικού Προσλήψεις Εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού Αξιολόγηση της επίδοσης των εργαζομένων Αμοιβή Προστασία των εργαζομένων, υγιεινή και ασφάλεια Εργασιακές σχέσεις

Σχέδιο οικονομικής διαχείρισης ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΠΟΣΑ Δαπάνες άδειας, επιβλέψεων, μελετών κ.ά. 5.000 Διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου 20.000 Ανέγερση κτιριακών εγκαταστάσεων 180.000 Δαπάνες αγοράς μεταφορικών μέσων 14.000 Ξενοδοχειακός και λοιπός εξοπλισμός 30.000 Δαπάνες βελτίωσης προσπελασιμότητας 6.000 Σύνολο 255.000

Σχέδιο οικονομικής διαχείρισης

Σχέδιο οικονομικής διαχείρισης ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ 255.000 € (Επιλέξιμες δαπάνες, δηλαδή αυτές οι οποίες επιδοτούνται από το ΠΕΠ) ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ 1. Επιδότηση από ΠΕΠ : 153.000 € (60% X 255.000) 2. Leasing : 44.000 € (Αγορά εξοπλισμού και μεταφορικών μέσων) 3. Ίδια κεφάλαια : 58.000 € (τουλάχιστον το 20% των επιλέξιμων δαπανών, δηλαδή 20% Χ 255.000 = 51.000 €)

Enjoy Evros !!!