Ο δρόμος προς Ποιοτική Εξυπηρέτηση Βέργας Δημήτρης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΣΤΡΕΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΛΕΜΕ ΌΧΙ Στο σχολικο εκφοβισμο
ΟΜΑΔΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1η 14/4/2010 ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ Εκπαιδευόμενοι Κοινωνικοί Λειτουργοί : Ιντζέ Ελένη, Ξένου.
Μικροί μας φίλοι, Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας είναι μια υπηρεσία που φροντίζει για την ασφάλειά σας σε περίπτωση που συμβαίνει μια καταστροφή.
ΑΓΑΠΗ.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥ Να την διαβάσετε, να την σκεφτείτε και να την διαδώσετε. είναι ωμή μα πραγματική …
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 5 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Πειθαρχία.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Διαθεματική δραστηριότητα 1 σελίδα 45
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Σχεσιοδυναμική και προσωποκεντρική συμβουλευτική Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Πανεπιστήμιο Πατρών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 15 ΙΣΧΥΣ – ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Τα παράδοξα των καιρών μας
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥ
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο δρόμος προς Ποιοτική Εξυπηρέτηση Βέργας Δημήτρης www.advent.com.gr http://quality.pblogs.gr

Ας βγούμε όλοι κερδισμένοι Εταιρικό όφελος Προσωπικό Όφελος

Γιατί το κάνουμε αυτό; -1 Γιατί το κάνουμε αυτό; -1 Οικονομικοί Λόγοι Δεν υπάρχει κρίση, είναι νέα εποχή Αύξηση ανταγωνισμού Κρισιμότεροι παράγοντες επιτυχίας Ποιότητα Αποθέματα Η μετριότητα θα εξαφανιστεί ή θα υποφέρει

Γιατί το κάνουμε αυτό; -2 Γιατί το κάνουμε αυτό; -2 Επαγγελματικοί Λόγοι Ο μέτριος εργαζόμενος, ανταγωνίζεται με βάση την τιμή Εργασιακό ‘κάψιμο’- Work Burnout

Γιατί το κάνουμε αυτό; -3 Γιατί το κάνουμε αυτό; -3 Λόγοι Υγείας Μη- απολαυστική εργασία Εργασία σε συνεχόμενο υψηλό στρές Εμφάνιση Ασθενειών

Γιατί το κάνουμε αυτό; -4 Γιατί το κάνουμε αυτό; -4 Οικογενειακοί & Προσωπικοί Λόγοι ‘χάνουμε’ το 50%-60% της συνειδητής μας ζωής Καταστρέφουμε τις σχέσεις μας με τους άλλους, διότι έχουμε όλοι ένα πρόβλημα και δεν το ξέρουμε

Αυταπάτη Είναι σαν τα μικρόβια που ανακάλυψε ο Semmelweis

Το παράδοξο στην εξυπηρέτηση Σας έχει συμβεί ενώ είστε ευγενικοί, εξυπηρετικοί και γενικά εκδηλώνεται καλή συμπεριφορά, οι άλλοι να σας επιτείθονται, να σας μιλούν άσχημα ή απότομα και γενικά να έχουν κακή συμπεριφορά απεναντί σας?? Αυτό σας συμβαίνει μόνο στην εργασία σας ή και στο σπίτι σας και στις κοινωνικές σας εκδηλώσεις??

Πίσω από την Συμπεριφορά Οι άνθρωποι αντιδρούμε στα αισθήματα ΌΧΙ στις εκδηλωμένες συμπεριφορές

Αισθήματα & Συμπεριφορές Όταν δεν νιώθουμε κάτι και προσπαθούμε μέσω τις συμπεριφοράς μας να δείξουμε κάτι άλλο, τότε προσπαθούμε να ‘χειριστούμε’ τους άλλους, να τους ‘παίξουμε’. Οι άλλοι αντιδρούν άσχημα γιατί αντιλαμβάνονται το ‘παίξιμο’ Επιβεβαιώνουμε την εικόνα που έχουμε για αυτούς, δικαιολογούμε τον εαυτό μας, τους επιτειθόμαστε ή τους αγνοούμε Τους επιβεβαιώνουμε την εικόνα που έχουν για εμάς, δικαιολογούν τον εαυτό τους, μας επιτείθονται ή παραπονούνται κλπ

Ποια αισθήματα??? Είναι δυνατόν να έχουμε (υφιστάμενα) αισθήματα για κάποιον που δεν ξέρουμε και ούτε θα έχουμε καμία σχέση όταν θα του παρασχεθεί η υπηρεσία?? Ακόμα και αν τα απέκτησα την στιγμή που τον είδα, τι με έκανε να αποκτήσω αυτά τα αισθήματα?

Το αίτιο Χρόνιας αυταπάτης μας Όλα αυτά είναι τα αποτελέσματα της Η αυταπάτη μας διαστρεβλώνει την εικόνα της πραγματικότητας, μας ‘φορά’ φακούς που παραλλάσσουν πλήρως την πραγματικότητα

Η Αυταπάτη Συμπεριφορά (σκληρή ή μαλακή) Αυταπάτη Βλέπω τους άλλους σαν αντικείμενα- Περιβάλλομαι από αντικείμενα Συστηματική παραμόρφωση Μπαίνω στο ‘κουτί’ Βλέπω τον εαυτό μου και τους άλλους όπως είμαστε : Άνθρωποι Είμαι έξω από το ‘κουτί’

Πως μπαίνουμε στο ‘κουτί’ Συμπεριφορά Αυταπάτη= Αυτοπροδοσία Αυτό-προδοσία: Μια ενέργεια αντίθετη προς αυτό που αισθάνομαι ότι θα έπρεπε να κάνω για κάποιον άλλο Βλέπω τους άλλους σαν αντικείμενα- Περιβάλλομαι από αντικείμενα Συστηματική παραμόρφωση

Οι επιλογές μας Συναίσθημα: τι αισθάνομαι ότι πρέπει να κάνω Επιλογή Τιμησέ το Προδοσέ το (αυτοπροδοσία)

Οι συνέπειες της αυτοπροδοσίας Συναίσθημα: τι αισθάνομαι ότι πρέπει να κάνω Επιλογή Προδοσέ το (αυτοπροδοσία) Τιμησέ το Πως αρχίζω και βλέπω τον εαυτό μου Πως αρχίζω και βλέπω τους άλλους

Πως μπαίνουμε στο ‘κουτί’ Αυτό-προδοσία: Μια ενέργεια αντίθετη προς αυτό που αισθάνομαι ότι θα έπρεπε να κάνω για κάποιον άλλο Όταν προδίδω τον εαυτό μου, αρχίζω να βλέπω τον κόσμο με τρόπο που να δικαιολογεί την αυτό-προδοσία μου Όταν βλέπω ένα κόσμο που με δικαιώνει από κάθε άποψη, η εικόνα μου για την πραγματικότητα διαστρεβλώνεται Επομένως όταν προδίδω τον εαυτό μου, μπαίνω μέσα στο κουτί- και παρασύρομαι στην αυταπάτη

Οι συνέπειες της αυτοπροδοσίας Συναίσθημα: τι αισθάνομαι ότι πρέπει να κάνω Επιλογή Προδοσέ το (αυτοπροδοσία) Τιμησέ το Πως αρχίζω και βλέπω τον εαυτό μου Πως αρχίζω και βλέπω τους άλλους Διογκώνω τα ελαττώματα των άλλων Διογκώνω τα προτερήματά μου Διογκώνω την αξία των πραγμάτων που δικαιολογούν την αυτό-προδοσία μου Κατηγορώ

Το πρόβλημα της προσοχής Εστιασμένη Προσοχή 1 Εστιασμένη Προσοχή 2 Μόλις η εικόνα διαστρεβλωθεί, όλες μας οι αισθήσεις λαμβάνουν επιλεκτικά ερεθίσματα που δικαιολογούν τις πράξεις μας Σε αυτό συνηγορεί και ο εγκεφαλός μας

Σας ευχαριστώ που με ακούσατε Στην διαθεσή σας για ερωτήσεις Βέργας Δημήτρης 6942 471022 http://quality.pblogs.gr dvergas@advent.com.gr Σας ευχαριστώ που με ακούσατε Στην διαθεσή σας για ερωτήσεις 20