Ολυμπιάδα Πληροφορικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑ 6.
Advertisements

Στοιχειώδεις Δομές Δεδομένων TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Τύποι δεδομένων στη Java • Ακέραιοι.
Βασικές Αρχές Ψηφιακής Τεχνολογίας
-Στοίβα-Ουρά - Πλεονεκτήματα πινάκων -Δομές δεδομένων δευτερεύουσας μνήμης -Πληροφορική και δεδομένα -Παραδείγματα-Προβλήματα ψευδοκώδικα.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Πίνακες-Αλφαριθμητικά
Εισαγωγή στους Η/Υ Πίνακες.
Πινακες (Arrays) Σημασια Συνταξη Αρχικοποιηση Προσβαση Παραμετροι
ΜΑΘ3122/106 Γλώσσα Προγραμματισμού
Προγραμματισμός Ι Πίνακες •Ο πίνακας είναι μία συλλογή μεταβλητών ίδιου τύπου, οι οποίες είναι αποθηκευμένες σε διαδοχικές θέσεις μνήμης. Χρησιμοποιείται.
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
Μάθημα : Βασικά Στοιχεία της Γλώσσας Java
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜMΑΤΙΣΜΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΜΑΘ-3122/106 Προγραμματισμός
Συναρτήσεις Κληση/Επιστροφη Παραμετροι
Παράδειγμα 5: Θερμοκρασίες
Τελεστές ανάθεσης (assignment)
ΗΥ 150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμ π ούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αλγόριθμοι και Προγράμματα.
ΘΠ06 - Μεταγλωττιστές Πίνακας Συμβόλων. Πίνακας Συμβόλων (Symbol Table) (Ι)  Είναι μια δομή στην οποία αποθηκεύονται τα ονόματα ενός προγράμματος και.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - ΤΥΠΟΙ ΜΑΘΗΜΑ 3.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΙ ΕΞΟΔΟ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ #include int main() { char ch; int i; float fl; printf("dose.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Διδάσκων: Παύλος Παυλικκάς1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Recursion - Αναδρομή.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 7. 2 Στόχοι μαθήματος Δημιουργία συναρτήσεων από το χρήστη Δομή προγράμματος με συναρτήσεις Συναρτήσεις και παράμετροι.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Διδάσκων: Παύλος Παυλικκάς1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Stacks - Στοίβες.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 5. 2 Στόχοι μαθήματος Πίνακες 2 διαστάσεων.
Διδάσκων: Παύλος Παυλικκάς1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Γράφοι – Graphs (Εισαγωγή)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΘΠ06 - Μεταγλωττιστές Πίνακας Συμβόλων Φροντιστήριο - 30/04/2009.
Δομές Δεδομένων.
Δείκτες (Pointers) – Δομές (Structs)
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αρχεία.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας.
Στοιχειώδεις Δομές Δεδομένων TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Τύποι δεδομένων στη C Ακέραιοι.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++ Πέρασμα παραμέτρων, συναρτήσεις δόμησης και αποδόμησης.
Μετατροπή Εκφράσεων σε C
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Πίνακες.
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
2/28/00epl-1311 Παραδειγματα Aλγοριθμων Αριθμος λεξεων που διαβαστηκαν απο εισοδο Εκτυπωση περιφερειας τετραγωνων με * Υπολογισμος exp(x,n) = 1 + x/1!
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΞ. Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αρχεία.
Βασικά στοιχεία της Java
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 6: Πίνακες και Παράμετροι στην main. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος,
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 6: Δισδιάστατοι πίνακες.
Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014: Κώστας Στάμος)
ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η/Υ 1 Εισαγωγή στη γλώσσα Προγραμματισμού C ΠΙΝΑΚΕΣ (arrays)
Πολυδιάστατοι Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
Ασκήσεις στην Java-XML
Πίνακες και αλφαριθμητικά
Java DataBase Connectivity
Ενότητα Εισαγωγή Είναι εύκολη στη χρήση και στην εκμάθηση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η εντολή if if ( παράσταση) εντολή επόμενη εντολή.
for (παράσταση_1; παράσταση_2; παράσταση_3)
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Τύποι Μεταβλητών.
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (Functions)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Ενότητα 9: Δείκτες και Δυναμική Διαχείριση Μνήμης.
Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών
Η τακτοποίηση των κόμβων μίας δομής με μία ιδιαίτερη σειρά είναι μία πολύ σημαντική λειτουργία που ονομάζεται ταξινόμηση (sorting) ή διάταξη (ordering).
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ C.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 4

Στόχοι μαθήματος Εισαγωγή στους πίνακες Δήλωση πινάκων Αρχικοποίηση, Προσπέλαση πίνακα Παράλληλοι πίνακες

Εισαγωγή Ένας πίνακας είναι μια απλή δομή δεδομένων στην οποία τα δεδομένα έχουν το ίδιο όνομα και τον ίδιο τύπο π.χ. αντί int a,b,c;  int pinakas[3]; Μπορούμε να επεξεργαστούμε την κάθε τιμή του πίνακα ξεχωριστά ή σαν ομάδα. Μπορείτε να φαντάζεστε τον μονοδιάστατο πίνακα σαν μια στήλη με πολλές γραμμές, όπου σε κάθε γραμμή μπορούμε να εισάγουμε μια πληροφορία

Διδάσκων: Παύλος Παυλικκάς Παραδείγματα πινάκων Τα ονόματα των μαθητών ενός σχολείου Οι βαθμοί των ομάδων σε ένα πρωτάθλημα Οι θερμοκρασίες μίας εβδομάδας Το χρώμα των pixels μιας εικόνας Διδάσκων: Παύλος Παυλικκάς

Δήλωση Πινάκων Τύπος δεδομένων όνομα πίνακα[μέγεθος]; Π.χ. int a[5]; Η παραπάνω δήλωση δεσμεύει χώρο στη μνήμη ώστε να αποθηκευτούν 5 ακέραιοι Η αρχικές τιμές του πίνακα ΔΕΝ είναι το μηδέν Η πρώτη θέση του πίνακα είναι το 0

Αρχικές τιμές σε πίνακα int a[5]={5,10,30,145,1}; int b[5]={ }; a b 5 10 30 145 1 a[0] a[1] a[2] a[3] a[4]

Διδάσκων: Παύλος Παυλικκάς Παράδειγμα 1 Να δηλώσετε ένα πίνακα, με όνομα Τ που αποθηκεύει τις θερμοκρασίας για ένα χρόνο (365 μέρες). Οι θερμοκρασίες είναι πραγματικοί αριθμοί float Τ[365]; Να δηλώσετε 3 πίνακες που αποθηκεύουν τους βαθμούς των 3 τριμήνων στο μάθημα της πληροφορικής για μια τάξη 25 μαθητών. Οι βαθμοί είναι ακέραιοι αριθμοί. int trimino1[25],trimino2[25],trimino3[25]; Διδάσκων: Παύλος Παυλικκάς

Παράδειγμα 2 Να δημιουργήσετε το πρόγραμμα που δέχεται 5 ακέραιους αριθμούς και τους τυπώνει σε αντίστροφη σειρά εισαγωγής.

Παράδειγμα 2 #include<iostream> #include<stdio.h> using namespace std; int main(){ int a[5]; int i; for(i=0;i<5;i++) scanf("%d",&a[i]); for(i=4;i>=0;i--) printf("%d\n",a[i]); system("PAUSE"); return 0; }

Παράδειγμα 3 Να δημιουργήσετε το πρόγραμμα που διαβάζει από το αρχείο par3.in 20 ακέραιους αριθμούς. Τους πρώτους 10 τους αποθηκεύει στον πίνακα Α και τους επόμενους στον πίνακα Β. Στη συνέχεια υπολογίζει το άθροισμα μεταξύ των στοιχείων των πινάκων Α και Β και το αποθηκεύει στον πίνακα C (C[0]=A[0]+B[0]). Τέλος τυπώνει τον πίνακα C στο αρχείο par3.out

Παράδειγμα 3 #include<stdio.h> using namespace std; int main(){ FILE *fin,*fout; int i,A[10],B[10],C[10]; fin=fopen("par3.in","r"); fout=fopen("par3.out","w"); for(i=0;i<10;i++) fscanf(fin,"%d",&A[i]); for(i=0;i<10;i++) fscanf(fin,"%d",&B[i]); for(i=0;i<10;i++){ C[i]=A[i]+B[i]; fprintf(fout,"%d\n",C[i]); } fclose(fin); fclose(fout); return 0;