Εθνικό θεματικό δίκτυο «Μαθαίνω για το περιβάλλον παίζοντας» ΚΠΕ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Τα παιδιά: Όταν απλά ακούν: είναι πολύ πιθανό να ξεχάσουν γρήγορα Όταν βλέπουν: είναι πολύ πιθανό να θυμούνται περισσότερα Όταν όμως συμμετέχουν ενεργά και εμπειρικά: τότε εμπλέκονται στη διαδικασία μάθησης, τότε σίγουρα μαθαίνουν, τότε σίγουρα κατανοούν και δεν ξεχνούν!
Ο καλύτερος τρόπος για να εμπεδωθεί η μάθηση-γνώση είναι: βιωματικές μέθοδοι-ενεργό συμμετοχή Μαθαίνω κάνοντας, learning by doing, Dewey Μάθηση μέσα από την ανακάλυψη,Bruner Εμπειρία-Βίωμα γιατί; μακρότερη διατήρηση της γνώσης στην καλλιέργεια ανώτερων δεξιοτήτων στην επίλυση προβλημάτων. σε θετικότερες στάσεις μεγαλύτερη θέληση για μελλοντική μάθηση
«Μαθαίνω για το περιβάλλον… Παίζοντας» παιχνίδι θέατρο υπαίθριες δραστηριότητες εργαλεία
Ευαισθητοποιηθεί Διαμορφώσει στάσεις δραστηριοποιηθεί συνειδητοποιήσει Μάθει στόχοι
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Οι ενήλικες συνήθως θυμόμαστε: 10% από αυτά που διαβάζουμε 20% από αυτά που ακούμε 30% από αυτά που βλέπουμε 50% από αυτά που βλέπουμε και ακούμε 70% από αυτά που ακούμε σε συνομιλίες 90% από αυτά που κάνουμε
ΚΠΕ Φιλίππων Καβάλας
Μη βία, ω, άριστε, τους παίδ ε ς εν τοις μαθήσ ι ν, αλλά παίζοντας τρέφε! Πλάτων