ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρελθόν • Ασφαλιστικές εταιρείες ζητούσαν απλό σύστημα συναγερμού Παρόν • Ασφαλιστικές εταιρείες ζητούν σύστημα συναγερμού πιστοποιημένο κατά ΕΝ50131.
Advertisements

Lambda-Sat Διαστημικές αποστολές 12 Γυμνάσιο Αχαρνών Γραπτή εργασία:
Ηλεκτροπνευματικά Συστήματα Αυτοματισμού
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η απόλαυση της Ασφάλειας. Μία εταιρεία - πολλές επιλογές…… •Πιστεύουμε πως έχουμε επιλύσει τα μεγαλύτερα προβλήματα στον τομέα της ασφάλειας •Και πως.
Videofied Εγκατάσταση
Ο Ηλεκτρονόμος Ο Ηλεκτρονόμος (Relay) είναι ένας μηχανικός διακόπτης, του οποίου οι επαφές ελέγχονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Ο ηλεκτρονόμος είναι ένα.
Η νέα γενιά των πινάκων XT XV XL Μετάφραση : Βαρσάμης Ηλίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΟΥΝΟΙ.
ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΟΥΝΟΙ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΤΣΑΜΑΓΚΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Θέμα : "Αξιολόγηση μαθητών ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ. στο Εργαστήριο."
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
ΘΥΡΙΣΤΟΡ.
Ο Ηλεκτρονόμος Ο Ηλεκτρονόμος (Relay) είναι ένας μηχανικός διακόπτης, του οποίου οι επαφές ελέγχονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Ο ηλεκτρονόμος είναι ένα.
Κατηγορίες Διακοπτών 1. ∆ιακόπτες µη ελεγχόµενοι από ρεύµα, µε µηχανική επαφή: –α. Μηχανικοί –β. Αυτόµατοι 2. ∆ιακόπτες ελεγχόµενοι από ρεύµα, µε µηχανική.
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
Στόχοι: Ο μαθητής να: (α) αναγνωρίζει τα βασικά μέσα απόζευξης, διακοπής και προστασίας των ηλεκτρικών εγκαταστάσεων. (β) αναφέρει και εκτιμά τους κινδύνους.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠO ΥΠΕΡΕΝΤΑΣΗ, ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΡΡΟΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ.
HΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΘΕΡΜΑΣΤΡΕΣ
Έλεγχος φωτισμού χώρου με φωτοδιακόπτη ημέρας-νύκτας Έστω ότι ένας χώρος πρέπει να φωτίζεται αυτόματα, όταν νυχτώνει. Η λύση με τη χρήση του χρονοδιακόπτη.
ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ.
Στόχοι: Ο μαθητής να μπορεί να: (α) Αναφέρει την αρχή λειτουργίας του ανιχνευτή κίνησης (β) Αναφέρει τα μέτρα ασφάλειας κατά την εγκατάσταση του του ανιχνευτή.
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Σύστημα συναγερμού οικίας με το Arduino (Α’ τετράμηνο)
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
Επιμέλεια παρουσίασης: Κυρισκόζογλου Ουρανία
Arduino  Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤIKΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» 2Ο ΕΠΑΛ-2ο ΣΕΚ Ρόδου Β’ Τάξη ,Τομέας Πληροφορικής Εργασία στο μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα»
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
Ηλεκτρονόμοι (ΗΝ) ή ρελέ ισχύος
ΕΗΕ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΕΗΕ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΡΕΛΕ
Προγραμματισμός PLC Ladder Logic διαγράμματα
Μετεωρολογικός Σταθμός με Raspberry Pi. Μετεωρολογικός Σταθμός Raspberry Pi Foundation Oracle.
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ - Ο ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΗΣ
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Τεχνολογία powerline homeplug για τη δημιουργία του «έξυπνου» σπιτιού και εφαρμογή της στην κατασκευή αλληλεπιδραστικής διεπαφής.
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
ΜΕΣΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟΧΟΙ: Ο μαθητής να: (α) αναφέρει τους κινδύνους από τη χρήση του.
Φύλλο Εργασίας 10 Το Ηλεκτρικό βραχυ-Κύκλωμα – Κίνδυνοι και "Ασφάλεια"
ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Μαρία ΤΣΑΚΙΡΗ, 2ο ΤΕΕ Ευόσμου
APIARY DATA SERVICES.
Σύστημα συναγερμού οικίας με το Arduino (Α’ τετράμηνο)
PROJECT (ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ) (ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ) Α
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
Εκπαιδευτική ρομποτική
ΘΕΜΑ : ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ LOGICATOR ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος.
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
Έλεγχος φωτισμού χώρου με φωτοδιακόπτη ημέρας-νύκτας
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
Συνδεσμολογία συστήματος φωτεινής κλήσης νοσοκομείου
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΗΜΕΡΙΔΑ του ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ 24 - 4 - 2013 ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1ο ΕΠΑ.Λ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ - 6ο Σ.Ε.Κ ΑΘΗΝΩΝ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ως σκοπός της εργασίας καθορίστηκε η απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων στην μελέτη και εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας, μέσω ομαδοσυνεργατικών μεθόδων, καθώς και η ανάπτυξη ικανοτήτων ανάληψης πρωτοβουλιών, λήψης αποφάσεων και ενεργού συμμετοχής.

ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ερευνητικά Ερωτήματα Έρευνα πεδίου Γραπτή εργασία Β’ Πρακτική Εφαρμογή Μελέτη κατόψεων Διαμόρφωση οικονομικών προσφορών Παρουσίαση

ΒΑΣΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ Κεντρική Μονάδα Αυτόνομη Σειρήνα Μαγνητικές Επαφές Ανιχνευτής Κίνησης Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΗΚΑΝ Για κάθε ένα από τα βασικά τμήματα του συστήματος συναγερμού διερευνήθηκαν τα παρακάτω ερωτήματα: Ποια είναι η αρχή λειτουργίας τους; Ποια είναι τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους; Ποια είναι τα βασικά τμήματα από τα οποία αποτελούνται; Οι μαθητές εργάστηκαν σε δύο ομάδες των τεσσάρων ατόμων. Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

Περιοδικών του κλάδου Τεχνικών φυλλαδίων Διαδικτύου ΠΗΓΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Τα ερωτήματα διερευνήθηκαν με τη βοήθεια : Περιοδικών του κλάδου Τεχνικών φυλλαδίων Διαδικτύου Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

Αποτελείται από δύο τμήματα: την επαφή και τον μαγνήτη. ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ Η μαγνητική επαφή χρησιμοποιείται κυρίως για την προστασία παραθύρων και θυρών. Αποτελείται από δύο τμήματα: την επαφή και τον μαγνήτη. ΕΠΑΦΗ ΜΑΓΝΗΤΗΣ Η επαφή φέρει καλώδια σύνδεσης και τοποθετείται σε σταθερό σημείο (κούφωμα πόρτας ή παραθύρου), ενώ ο μαγνήτης τοποθετείται πάνω στην πόρτα ή στο παραθυρόφυλλο. Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΑΡΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΓΝΗΤΙΚΗΣ ΕΠΑΦΗΣ Η μαγνητική επαφή λειτουργεί ως διακόπτης Όταν πλησιάσει ο μαγνήτης στην επαφή, ο διακόπτης κλείνει Μαγνητική επαφή Σφραγισμένος γυάλινος σωλήνας Μαγνήτης Ανοιχτό κύκλωμα Κλειστό κύκλωμα Απόσταση μεγαλύτερη από 15mm Απόσταση μικρότερη από 15mm Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ Ο παθητικός ανιχνευτής υπέρυθρης ακτινοβολίας εντοπίζει κάθε θερμοκρασιακή διαταραχή που προκαλεί η αιφνίδια παρουσία ενός ανθρώπου, ζώου ή άλλου αντικειμένου στον χώρο που επιτηρεί. Κάθε αντικείμενο εκπέμπει υπέρυθρη ακτινοβολία, η οποία εξαρτάται από την θερμοκρασία του. Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΑΡΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΚΙΝΗΣΗΣ Ο μη ενεργοποιημένος αισθητήρας λειτουργεί ως κλειστός διακόπτης (Normally Close). = Ο ενεργοποιημένος αισθητήρας λειτουργεί ως ανοιχτός διακόπτης. = Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΑΡΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Μεταξύ Κεντρικής Μονάδας και αισθητήρα υπάρχει ένας κλειστός βρόχος ο οποίος διαρρέεται συνεχώς από συγκεκριμένο ρεύμα. Κεντρική μονάδα Αισθητήρας Ρεύμα βρόχου Όταν ενεργοποιηθεί ο αισθητήρας, ανοίγει ο διακόπτης του, με αποτέλεσμα να διακοπεί το ρεύμα του βρόχου και να σημάνει συναγερμός. Κεντρική μονάδα Αισθητήρας Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Όλες οι πληροφορίες που αντλήθηκαν από τις πηγές και αφορούσαν στη διερεύνηση των ερευνητικών ερωτημάτων, αφού μελετήθηκαν και αξιολογήθηκαν, παρουσιάζονται σε γραπτή εργασία. Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΜΕΛΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΩΝ Πριν από το στάδιο της εφαρμογής, μελετήθηκαν τα αντίστοιχα φυλλάδια των κατασκευαστών, από τα οποία εντοπίστηκε για καθεμιά από τις βασικές μονάδες του συστήματος συναγερμού : ο τρόπος τοποθέτησης ο τρόπος συρμάτωσης οι ρυθμίσεις και ο προγραμματισμός που απαιτούνται Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΜΕΛΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΩΝ Συνδεσμολογία πληκτρολογίου ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΜΕΛΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΩΝ Συνδεσμολογία ανιχνευτή κίνησης ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΜΕΛΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΩΝ Συνδεσμολογία μαγνητικών επαφών ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ 1 ΜΕ 2 ΜΕ 3 Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΜΕΛΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΩΝ Συνδεσμολογία σειρήνας ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΜΕΛΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΩΝ Συνδεσμολογία τροφοδοσίας και μπαταρίας ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΑΡΟΧΗ 220V ~ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

Το κάθε ανάπτυγμα αποτελείτο από : μία κεντρική μονάδα ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Η πρακτική εφαρμογή πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια έξι εκπαιδευτικών αναπτυγμάτων. Το κάθε ανάπτυγμα αποτελείτο από : μία κεντρική μονάδα ένα πληκτρολόγιο έναν ανιχνευτή κίνησης τρείς μαγνητικές επαφές, και, μία εξωτερική σειρήνα Οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες των δύο ατόμων. Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΧΝΗΜΑΤΟΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΧΝΗΜΑΤΟΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Η εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στις 5-4-2013 σε βιομηχανία παραγωγής συστημάτων ασφαλείας Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Ρομποτική μονάδα τοποθέτησης εξαρτημάτων επιφανειακής στήριξης (SMD), πάνω σε πλακέτα Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Φούρνος συγκόλλησης εξαρτημάτων SMD Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Τμήμα τοποθέτησης through-hole εξαρτημάτων Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Ποιοτικός έλεγχος Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Τμήματα συναρμολόγησης Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ 1. Βάσκου Έρλι 2. Κόκκαλης Γιώργος 3. Μαργαρίτης Μάριος 4. Μπάστας Παύλος 5. Ντούσης Ευάγγελος 6. Ράπτης Παναγιώτης 7. Σαλιάι Αλέξανδρος 8. Σιλιγάρδος Δημήτριος

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ