Trendence Graduate Barometer 2015 About the survey.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Advertisements

«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Οι υπηρεσίες της ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ και των επιμέρους δομών Καθ. Κυριαζής Πιτιλάκης, Επιστ. Υπεύθυνος ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών του χώρου της Υγείας και Βιοτεχνολογίας στο 6 ο και 7 ο ΠΠ Αργυρώ Καραχάλιου Εθνικό.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
European Students of Industrial Engineering and Management ESTIEM ESTIEM European Students of Industrial Engineering and Management LG Chios.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Trendence Graduate Barometer 2016 Σχετικά με την έρευνα.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Αποτελεσματα ερευνασ για την εργοδοτηση των αποφοιτων
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

trendence Graduate Barometer 2015 About the survey

Η πρότασή μας Σχετικά με την trendence Ιδρύθηκε το 1999 στη Νυρεμβέργη της Γερμανίας Κάθε χρόνο, περισσότεροι από απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές και νέοι επαγγελματίες από ολόκληρο τον κόσμο συμμετέχουν στις έρευνές μας σχετικά με τις επαγγελματικές τους φιλοδοξίες και τον εργοδότη της επιλογής τους. Η δέσμευσή μας στην ποιότητα των αποτελεσμάτων της έρευνας της trendence αποδεικνύεται από το γεγονός ότι τα βασικά μέλη της ομάδας μας είναι μέλη της ESOMAR και από την απόλυτη συμμόρφωσή μας στα πρότυπα DIN ISO 20252, DIN αλλά και σε άλλα αναγωρισμένα πρότυπα σχετικά με την έρευνα αγοράς. η trendence παράγει επίσης διάφορες έντυπες και ηλεκτρονικές εκδόσεις για την υποστήριξη των αποφοίτων της δευτεροβάθμιας αλλά και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη λήψη αποφάσεων σχετικά με την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. η trendence είναι μέλος της Ομάδας GTI, του μεγαλύτερου εκδότη σε θέματα καριέρας παγκοσμίως, με γραφεία στην Ευρώπη και την Ασία. Οι πελάτες μας είναι κυρίως οργανισμοί με διεθνείς ή παγκόσμιες δραστηριότητες. Η Ευρωπαϊκή έρευνα για το χειμερινό εξάμηνο 2013/2014: Η μεγαλύτερη έρευνα φοιτητών στην Ευρώπη με περισσότερους από συμμετέχοντες από περίπου 1000 πανεπιστήμια Χρονική περίοδος έρευνας: Σεπτέμβριος 2013 – Μάρτιος 2014 Εκδόσεις:  Business : γύρω στους 1400 συμμετέχοντες (Ελλάδα)  Engineering/IT : γύρω στους 3100 συμμετέχοντες (Ελλάδα) Θα οφεληθείτε από τη συνεργασία σας μαζί μας αν... …χρειάζεστε έγκυρα εμπειρικά δεδομένα για το βαθμό ικανοποίησης των φοιτητών σας …θα θέλατε να γνωρίζετε, πέρα από τις επίσημες ταξινομήσεις των πανεπιστημίων, πώς συγκρίνεται το πανεπιστήμιό σας σε εθνικό αλλά και Ευρωπαϊκό επίπεδο …θα θέλατε να γνωρίζετε ποια πανεπιστήμια λαμβάνουν υπόψην τους οι φοιτητές σας …θα θέλατε το γραφείο διασύνδεσης και σταδιοδρομίας σας να παρέχει στους φοιτητές σας δεδομένα σχετικά με τις τρέχουσες εξελίξεις επαγγελματικής αποκατάστασης …θα θέλατε να αξιολογήσετε όλες τις εταιρείες που είναι ενεργές, ενδιαφέρονται για το πανεπιστήμιό σας και εκμεταλλεύονται κάθε πιθανότητα συνεργασίας Για περαιτέρω ερωτήσεις θα είμαι στη διάθεσή σας: Μαρία Νικολακάκη University Relations Manager – Greece Τηλέφωνο: : +49 (0) Κίνητρα για τους φοιτητές σας… Ελκυστικά βραβεία συμμετοχής Πρόσβαση στα αποτελέσματα της έρευνας του προηγούμενου ακαδημαϊκού έτους κατά την ολοκλήρωση του ερωτηματολογίου με πληροφορίες σχετικά με τις ώρες εργασίας και τις μισθολογικές προσδοκίες τους δημοφιλής εργοδότες τις γενικές τάσεις της αγοράς …και περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τον προγραμματισμό της επαγγελματικής σταδιοδρομίας

Πλεονεκτήματα Διαχείριση ποιότητας, Υπηρεσία επαγγελματικής σταδιοδρομίας, Προώθηση πανεπιστημίου Περιεχόμενα της έρευνας: Μια νέα ιδέα διαδικασίας επεξεργασίας αποτελεσμάτων:  10 θέματα αξιολόγησης από τον τρόπο διδασκαλίας μέχρι το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου  Υπολογισμός θεμάτων αξιολόγησης με τη χρήση 28 κριτιρίων  Τα κριτήρια επελέγησαν μετά την πραγματοποίηση δοκιμαστικής έρευνας με τη χρήση του συστήματος έρευνας της trendence.  Ανοικτά σχόλια/ αιτιολόγηση αξιολόγησης  Περαιτέρω προτάσεις: Πόσοι φοιτητές προτίνουν το πανεπιστήμιο για σπουδές; Θέματα επαγγελματικής σταδιοδρομίας: Εργασία και επαγγελματική σταδιοδρομία: Τι προσδοκίες έχουν οι φοιτητές από την πρώτη τους εργασία σε σχέση με τις ώρες εργασίας και το μισθό;  Επικοινωνία: Ποιες μεθόδους επικοινωνίας χρησιμοποιούν οι φοιτητές για να ενημερωθούν σχετικά με ευκαιρίες εργασίας; Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς μέθοδοι – κι επομένως πρέπει να χρησιμοποιούν οι εργοδότες;  Ελκυστικότητα εργοδοτών: Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς εργοδότες; Ποιοι εργοδότες είναι γνωστοί στους φοιτητές λόγω των δραστηριοτήτων τους σε πανεπιστήμια; Καλό είναι να γνωρίζετε ότι: Η trendence δεν δημοσιεύει απαντήσεις από πανεπιστήμια, όπως για παράδειγμα ταξινομήσεις πανεπιστημίων. Τα συμμετέχοντα πανεπιστήμια μπορούν να προωθήσουν τα δικά τους αποτελέσματα σε περίπτωση που το θελήσουν. Για τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας. Η εμπειρία μας στην αγορά Γύρω στα 1000 πανεπιστήμια από 24 χώρες εμπιστεύονται τη διαδικασία επεξεργασίας των αποτελεσμάτων από τις έρευνες της trendence Πάνω από φοιτητές σε ολόκληρη την Ευρώπη αξιολογούν το πανεπιστήμιό τους Διαθέτουμε 15 χρόνια εμπειρίας στην αγορά και πραγματοποιούμε συστηματικές ενημερώσεις ποιότητας μέσω του δικού μας συστήματος έρευνας αγοράς Οι Εκθέσεις: Ανάλυση ικανοποίησης, Ανάλυση ανταγωνισμού Ξεκαθάρα και ολοκληρωμένα αποτελέσματα Σύγκριση των απαντήσεων των φοιτητών σας με τις απαντήσεις όλων των φοιτητών Ανώνυμο σύστημα μέτρησης αποτελεσμάτων με άλλα πανεπιστήμια με τη μορφή ενός συστήματος 5 βημάτων και τη χρήση βασικών δεικτών απόδοσης: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις Εκθέσεις για: Τον έλεγχο της ποιότητας του πανεπιστημίου σας: Πώς μπορεί να βελτιωθεί ο βαθμός ικανοποίησης των φοιτητών σας; Την προώθηση του πανεπιστημίου σας: Πώς αποδίδει σε σχέση με τον αναταγωνισμό; Ποια είναι τα δυνατά του σημεία; Ποιοί είναι οι ανταγωνιστές του; Το γραφείο διασύνδεσης και τη συνεργασία σας με εταιρείες: ποια είναι η γνώμη των φοιτητών για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία και με ποιον τρόπο θα ήθελαν να τους προσεγγίσει ένας πιθανός εργοδότης

Ποιοι φοιτητές συμμετέχουν; Όλοι οι φοιτητές από όλες τις σχολές μπορούν να συμμετάσχουν στην έρευνά μας. Ωστόσο, οι ακόλουθες σχολές αποτελούν τις κύριες στοχευμένες ομάδες της έρευνάς μας: Οικονομικές σχολές Σχολές μηχανολογίας Σχολές πληροφορικής Σχολές θετικών επιστημών Η διαδικασία Πώς μπορούν να συμμετάσχουν οι φοιτητές στην έρευνα; Κατά τη διάρκεια της έρευνας Καθημερινός έλεγχος αριθμού απαντήσεων μέσω της trendence και τακτικές ενημερώσεις Συμβουλές και χρήσιμες μέθοδοι σε περίπτωση που οι αριθμοί απαντήσεων δεν είναι οι προσδοκώμενοι Μετά τη λήξη της έρευνας αναλύουμε τα δεδομένα. Οι Εκθέσεις που περιέχουν τα αποτελέσματα θα είναι έτοιμες μέχρι την Άνοιξη του Αν έχει καλυφθεί ο προσδοκώμενος αριθμός απαντήσεων από τους φοιτητές, θα μπορέσετε να συγκρίνετε τα αποτελέσματα των απαντήσεων των φοιτητών σας με τους μέσους όρους σε Ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο. Μέθοδοι πρόσκλησης για συμμετοχή – Τα πλεονεκτήματα αποστολής Πρόσκληση μέσω Η ευκολότερη και γρηγορότερη μέθοδος  Λογική μέθοδος όταν υπάρει πρόσβαση στις διευθύνσεις των στοχευμένων ομάδων  Θα λάβετε ένα κείμενο για συμμετοχή στην έρευνα, το οποίο θα πρέπει να προωθήσετε οι ίδιοι στους φοιτητές σας Δεν υπάρχει καμία απολύτως χρηματική επιβάρυνση για τη συμμετοχή σας στην έρευνά μας και έχετε τη δυνατότητα προσαρμογής της πρόσκλησης για συμμετοχή, ώστε να συμπεριλάβετε το όνομα του πανεπιστημίου σας Μετά την έρευνα Καθαρισμός δεδομένων, ανάλυση και προετοιμασία των Εκθέσεων αποτελεσμάτων Παράδοση Εκθέσεων την Άνοιξη του Αν καλυφθεί ο προσδοκώμενος αριθμός απαντήσεων από τους φοιτητές (το λιγότερο 50 απαντήσεις για κάθε Έκθεση Αποτελεσμάτων), θα μπορέσετε να συγκρίνετε τα αποτελέσματα των φοιτητών σας με τους μέσους όρους σε Ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο. Προετοιμασία Συζητάμε για την χρονική περίοδο της έρευνας (έτσι ώστε να μην συμπέσει η έρευνά μας με άλλες) Αν γίνει απευθείας επικοινωνία με τους φοιτητές, τότε αποστέλλεται ένα . 2 με 3 εβδομάδες είναι αρκετές για ένα σημαντικό δείγμα απαντήσεων Υπάρχει πιθανότητα δημοσίευσης banner ή η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σε συνδυασμό με την αποστολή Η επικοινωνία μέσω γίνεται με την αποστολή ενός προκαθορισμένου κειμένου, το οποίο μπορείτε απλά να στείλετε στους φοιτητές σας