Αλεξάνδρα Παπάζογλου και Φωτεινή Αραβανή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
Νέες υπηρεσίες βιβλιοθηκών & εκπαίδευσης για παιδιά και νέους: τα προγράμματα CHILIAS και VERITY Αλεξάνδρα.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΘΕΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ • ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ.
1 Απόσταση και βιβλιοθήκες ή πώς ερμηνεύεται η επικοινωνία των χρηστών με τα κέντρα πληροφορίας και γνώσης στις σημερινές συνθήκες Κατερίνα Τοράκη Τεχνικό.
Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Υπηρεσία Συζητήσεων (Forums) Διαχειριστής EAITY Στόχος της υπηρεσίας είναι η δημιουργία.
IST CULTIVATE-EU Τί είναι: Συνοδευτικό μέτρο του προγράμματος IST, υπαγόμενο στην Kεντρική Δράση ΙII, στον τομέα «Ψηφιακή Κληρονομιά και Πολιτιστικό.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Heal Link Η HEAL Link (Hellenic Academic Libraries Link) είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών και λειτουργεί υπό.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
E-pyxis. Εισαγωγή eSchoolLib Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΑΤΑΛΟΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΦΗΜΕΡΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ.
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Φοιτήτρια: Αθανασία Τσιάρα
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΕ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Μέρος Β Σχεδιασμός ευρετηρίων.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Γ Εξάμηνο Τετάρτη 12-3μμ, αίθουσα Β13 Καθηγητής: Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ.
Ανάκτηση Πληροφορίας (Information Retrieval – IR) Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Μηχ. Η/Υ, Τηλ/νιών & Δικτύων Ακαδημαϊκό Έτος
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
ΤΜΗΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΥΦΛΟΥΣ Κωνσταντινά Χαλκιά ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΑΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Β ΚΑΛΩΤΑ ΑΝΝΑ Β
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
Η επιστήμη του Web.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΗΥ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ» ΘΕΜΑ: «ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ.
Μελέτη για την Επίδραση των Προγραμμάτων Ψηφιοποίησης στη Διαχείριση και στη Σταθερότητα των Συλλογών με Ιστορικές Φωτογραφίες. Φοιτήτρια: Παγώνη Αποστολία.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑ2004.
Ηλεκτρονικά μαθήματα στο Τμήμα Βιολογίας Α.Π.Θ. Απρίλιος 2010
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Ε.Κ.Π.Α 1 Διάθεση αρχείων βίντεο στο Διαδίκτυο Δρ. Μιχάλης Γκατζώνης Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
6/3/2015 OCLC Connexion Εργασία στο μάθημα ψηφιακές βιβλιοθήκες Μαρινοπούλου Μαρία.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ – PROQUEST EBOOKS. Η ProQuest ως Διαθέτης Ebook: Περιεχόμενο Διαθέτουμε πάνω από 750,000+ τίτλους από 600+ εκδότες Πρωτίστως στην Αγγλική γλώσσα.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ? Πως χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο γενικά Η ιστορία του διαδικτύου Οι υπηρεσίες του Ασύρματα δίκτυα.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Που και πως ψάχνουμε.
Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες 1
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ηλεκτρονικά Περιοδικά
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αλεξάνδρα Παπάζογλου και Φωτεινή Αραβανή Ψηφιοποίηση εφήμερου υλικού και εφαρμογή του e-pyxis στη Βιβλιοθήκη του Κολλεγίου Αλεξάνδρα Παπάζογλου και Φωτεινή Αραβανή eSchoolLib

eSchooLlib Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό εργαλείο (on-line distance learning tool) Εργαλείο για τη ψηφιακή διαχείριση του εφήμερου υλικού (έντυπα, αποκόμματα από εφημερίδες και περιοδικά, εγχειρίδια κ.λ.π.) των βιβλιοθηκών eSchoolLib

Στόχοι Ψηφιακή Βιβλιοθήκη εφήμερου υλικού Ανάπτυξη εργαλείων για τη ψηφιακή διαχείριση του εφήμερου υλικού Δυνατότητα εξ αποστάσεως τροφοδοσίας Διαμόρφωση προσωπικής βάσης δεδομένων Ανάπτυξη εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού εργαλείου eSchoolLib

Η ανάγκη της Βιβλιοθήκης Αρχείο Φυλλαδίων (vertical file) Άρθρα εφημερίδων, περιοδικών σε φακέλους με θεματική ευρετηρίαση αλλά υλικό ευάλωτο στη χρήση και το δανεισμό eSchoolLib

Οι φάκελοι τοποθετούνται αλφαβητικά σύμφωνα με τη θεματική επικεφαλίδα στο πλάι eSchoolLib

Κατηγορίες Εφήμερου Υλικού Περίπου 150 κατηγορίες ! Εισιτήρια λεωφορείου Κατάλογοι Αφίσες / Πόστερ Άρθρα Κάρτες Προσκλήσεις Μενού eSchoolLib

Η ιστορία της Βιβλιοθήκης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση WIN Wireless Internet Network, 2002-2003 Το Κολλέγιο και η Bιβλιοθήκη συμμετείχαν ως μέλη ομάδας χρηστών σε εφαρμογή Η-εκπαίδευσης. Ανάπτυξη πλατφόρμας κυψελοειδούς ασύρματης επικοινωνίας. Το πρόγραμμα σχεδίασε και προσέφερε υψηλής ταχύτητας πρόσβαση στο Διαδίκτυο και ειδικές υπηρεσίες χρηστών, μεταξύ των οποίων Η-εκπαίδευση (e-learning) και Η-εμπόριο (e-commerce). Wireless Internet Network Action Line: Mobile and personal communications and systems, including satellite-related systems and services - Terrestrial wireless systems and networks Funded under 5th FWP (Fifth Framework Programme) Web site: http://www.wirelessinternet.gr (IST-1999-20947) eSchoolLib

Η ιστορία της Βιβλιοθήκης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση Η ιστορία της Βιβλιοθήκης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση Research & Information Skills Class eSchoolLib

Σενάρια «έλλειπα κύριε εδώ και μια εβδομάδα γι’ αυτό σας έφερα την εργασία σήμερα…!» «α, είχαμε εκδρομή σήμερα;...ε, δεν το θυμόμουνα...» «γράφετε πιο αργά στον πίνακα, δεν προλαβαίνουμε κύριε...» eSchoolLib

Πυραμίδα eSchoolLib

Πρότυπα Επεξεργασίας Υλικού Θεματολογία Βάσης: Περιβάλλον Κοινωνικά Θέματα Επικοινωνία και Μόρφωση Επιστήμες Πολιτιστικός Τομέας και Θρησκεία Διεθνείς Οργανισμοί Θεματική ευρετηρίαση Eurovoc http://europa.eu.int/celex/eurovoc/ Μεταδεδομένα Dublin Core http://dublincore.org/ eSchoolLib

Eurovoc eSchoolLib

Μεταδεδομένα 10 πεδία σύμφωνα με το Dublin Core Metadata Schema Αριθμός Εισαγωγής Τίτλος Δημιουργός Εκδότης Ημερομηνία Έκδοσης Θέμα / Λέξεις Κλειδιά Περιεχομενα/Σημειώσεις Τύπος Υλικού Μορφή Υλικού Ηλ. Τοποθεσία 10 πεδία σύμφωνα με το Dublin Core Metadata Schema eSchoolLib

Έρευνα για την ανάλυση απαιτήσεων χρηστών Φάση 1.2: Ανάλυση απαιτήσεων χρηστών και βελτίωση υπηρεσίας Έρευνα για την ανάλυση απαιτήσεων χρηστών Στόχοι: Καθορισμός αναγκών των χρηστών σε σχέση με το εφήμερο υλικό μη εφήμερου υλικού που πρέπει να περιληφθεί στο σύστημα αναγκών σχετικών με την προσωπική παραμετροποίηση του εργαλείου του υλικού που πρέπει να περιλαμβάνεται στην προσωπική παραμετροποίηση του εργαλείου eSchoolLib

Ανάλυση Αναγκών Χρηστών Στόχος:ο εκσυγχρονισμός των προσφερόμενων υπηρεσιών με την κατάλληλη διαμόρφωση του e-pyxis Eντοπισμός των πληροφοριακών αναγκών των χρηστών της Βιβλιοθήκης Aξιολόγηση των υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης, Δείγμα Μαθητές Γυμνασίου Μαθητές Λυκείου Καθηγητές Βιβλιοθη-κονόμοι 48 72 15 10 Σύνολο 145 3 ομάδες χρηστών 3 επίπεδα πρόσβασης: Μαθητές Καθηγητές Βιβλιοθηκονόμοι (administrators) eSchoolLib

Δείγμα ερωτηματολογίου μαθητών eSchoolLib

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Κατοχή Υπολογιστή 24/24 100%   Σύνδεση Internet 22/24 91,6% Χρήση Η/Υ για παιχνίδια 21/24 87,5% Χρήση Η/Υ για Internet 18/24 75% Αγαπημένη μηχανή αναζήτησης; Google Ξεκινώ εργασία από το Διαδίκτυο 19/24 79,2% Ξεκινώ εργασία από τον κατάλογο Βιβλιοθήκης 6/24 25% Διαβάζουν εφημερίδες περιοδικά Θα ήθελαν on-line επικοινωνία με τον καθηγητή για σχολικά ζητήματα eSchoolLib

Συγκεντρωτικός Πίνακας A Λυκείου Συγκεντρωτικός Πίνακας Ά Λυκείου Κατοχή Υπολογιστή 28/28 100% Σύνδεση Internet 25/28 89,2% Χρήση Η/Υ για παιχνίδια 19/28 67,8% Χρήση Η/Υ για Internet 18/22 81,8% Αγαπημένη μηχανή αναζήτησης: Google 22/28 78,5% Ξεκινώ εργασία από το Διαδίκτυο Ξεκινώ εργασία από τον κατάλογο Βιβλιοθήκης 8/28 28,5% Διαβάζουν εφημερίδες περιοδικά 26/28 92,8% Θα ήθελαν on-line επικοινωνία με τον καθηγητή για σχολικά ζητήματα eSchoolLib

Συγκεντρωτικός Πίνακας Εκπαιδευτικών Κατοχή Υπολογιστή 15/15 100% Σύνδεση Internet Χρήση Η/Υ για εργασίες 14/15 93,3% Χρήση Η/Υ για Internet Χρήση ηλεκτρονικών πηγών ως βιβλιογραφία στη διδασκαλία 12/15 80% Ζήτηση της χρήσης ηλεκτρονικών πηγών από τους μαθητές ως βιβλιογραφία σε εργασίες Ζήτηση της χρήσης εφήμερου υλικού από τους μαθητές ως βιβλιογραφία σε εργασίες Ανάρτηση σημειώσεων σε τοπικό δίκτυο 13/15 86,6% Τήρηση ηλεκτρονικού αρχείου μαθητών και επιδόσεων τους eSchoolLib

Συμπεράσματα από την ανάλυση χρηστών για το εξ αποστάσεως εργαλείο Υπηρεσίες eSchoolLib: Σε επίπεδο μαθητή Πίνακας Ανακοινώσεων Agenda Εκδηλώσεων Σημειώσεις Μαθήματος Forums Links Εργασίες Μαθητών Βαθμοί Μαθητών Ασκήσεις Διαγωνίσματα Διαγωνίσματα-Εργασίες παλαιότερων ετών Κατάλογος Μαθητών Σε επίπεδο καθηγητή: (όλα τα παραπάνω +) Αρχείο μαθητών Βιβλίο Ύλης Βάση Δεδομένων Ψηφιακού Εφήμερου Υλικού eSchoolLib

Συμπεράσματα για την Ψηφιακή Βάση Καθορισμός αναγκών σχετικών με την προσωπική παραμετροποίηση του εργαλείου Οι χρήστες χρειάζονται ένα εργαλείο με το οποίο θα μπορούν να ανανεώνουν και να εμπλουτίζουν τη βάση του e pyxis on-line από το τερματικό τους, καθώς και να δημιουργεί ένα user profile ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις προηγούμενες αναζητήσεις των χρηστών (Με την προϋπόθεση ότι το εργαλείο θα είναι ασφαλές και οι κωδικοί πρόσβασης θα είναι σχετικοί με το επίπεδο πρόσβασης του κάθε χρήστη) Καθορισμός σύνδεσης της υπηρεσίας με την διδακτέα ύλη και την τάξη Οι θεματικές κατηγορίες που θα περιλαμβάνονται στο e-pyxis θα είναι σχετικές με τη διδακτέα ύλη κάθε τάξης καθώς και με τα προσωπικά ενδιαφέροντα που προέκυψαν από την ανάλυση των χρηστών. Καθορισμός των αναγκών των χρηστών σε σχέση με το εφήμερο υλικό Οι χρήστες χρειάζονται ένα εργαλείο που θα τους βοηθάει να οργανώνουν και να αναζητούν το εφήμερο υλικό full text και on-line. Οι χρήστες χρειάζονται ένα εργαλείο που θα τους βοηθάει να οργανώνουν και να αναζητούν το οπτικό-ακουστικό και το ψηφιακό (γεννημένο ψηφιακά-born digital) υλικό Καθορισμός μη εφήμερου υλικού που πρέπει να περιληφθεί στο σύστημα eSchoolLib

Επιλογή μη εφήμερου υλικού Image Gallery eSchoolLib

Αξιολόγηση Μαθήματα: Βιβλιοθηκονόμοι Καθηγητές Μαθητές Αγγλικά Α’ Λυκείου Ψυχολογία Α’ Λυκείου Αγγλικά Α’ Γυμνασίου Βιβλιοθηκονόμοι Καθηγητές Μαθητές Υψηλά ποσοστά ικανοποίησης eSchoolLib