Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος 1 Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος - ιστορικός, ( Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας απ ’ το Α. Π. Θ.) Υπεύθυνη Σχολικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ
Advertisements

Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Δρ. Λένα Μπενίση Καθηγήτρια Ιστορίας της Τέχνης στο Ε. Α. Π
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Κ.Π Καβάφης Ένας σημαντικός Έλληνας ποιητής.
Ηλιάδη Αμαλία Κ., φιλόλογος-ιστορικός (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας απ’ το Α.Π.Θ.) Χώρος εργασίας: Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Τρικάλων Δ/νση κατοικίας:
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Βιωματικό εργαστήριο στο μάθημα Αρχές Φιλοσοφίας
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Πληροφορίες  Πρόκειται για ένα φιλολογικό περιοδικό, που εκδίδει ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών τα τελευταία περίπου είκοσι χρόνια και πήρε το όνομά.
Πνευματικό κέντρο Ερμουπόλεως Σύρου
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Επιμορφώτρια Δρ. Αταλόγλου Θ.
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Ημερίδα επιμόρφωσης Φιλολόγων στις Νέες Τεχνολογίες Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων ΠΕ12 Λ. Ψαρράς Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας.
ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΒΑΦΗ
. Πλεονεκτή µ ατα από τη χρήση του ∆ιαδικτύου για την αναζήτηση πληροφοριών Σε επίπεδο πηγών Σε επίπεδο επικοινωνίας Εξεικόνιση και μοντελοποίηση.
Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του ΕΚΕΒΙ εργασία στο μάθημα Ψηφιακές Βιβλιοθήκες του Στ΄ εξαμήνου Διδάσκων: κ. Καπιδάκης Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του ΕΚΕΒΙ Την εργασία.
Σάβιακλη Φωτεινή Τερζίδης Ηλίας Πεπόνα Λαμπρινή Παράτσιος Δημήτριος
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Αμαλία Κ. Ηλιάδη (Φιλόλογος-Ιστορικός, ΜΑ Βυζαντινής Ιστορίας) Ε-Mail:
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΕ
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Η Β Ι Β Λ Ι Ο Θ Η Κ Η Τ Η Σ A L P H A B A N K. ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ALPHA BANK - Βιβλιοθήκη Τραπέζης Πίστεως - Βιβλιοθήκη Ιονικής Τραπέζης.
Στάση λεωφορείου Πατησίων: Λυσσιατρείο, τρόλεϊ 313,11, 5, 14
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Έργα Ψηφιοποίησης στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Άννα Φράγκου Πρ. Δ/σης Βιβλιοθήκης Παν/μίου Μακεδονίας Digitization Projects at the Library.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πασχαλίδης Θανάσης Τζέτζης Νίκος Σαρίδου Δέσποινα Σαπρανίδης Κων/νος
1. 2 ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΚΟΠΟΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Κωνσταντίνος Καβάφης.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
20/2/12 Μάριος Eυρυγένης Γιάννης Ελίζογλου Γ1
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΑΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Β ΚΑΛΩΤΑ ΑΝΝΑ Β
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
 Ο Κωστής Παλαμάς γεννήθηκε στην Πάτρα στις 13 Ιανουαρίου 1859 από γονείς που κατάγονταν από το Μεσολόγγι. Πέθανε στην Αθήνα στις 27 Φεβρουαρίου 1943.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
Συνεδρίαση διευθυντών
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε2 ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη Αντωνιάδου Άννα Κωτούλα Βασιλική.
24 βήματα – 24 pas Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου
Έλληνες Λογοτέχνες: Κωνσταντίνος Καβάφης
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με το Μάνο Λοΐζο: Γιάννης Νεγρεπόντης Τάξη:ΣΤ’1 Αγγέλα Π. Άννα Κ.
Διαδίκτυο και Διδακτική της Γλώσσας Δυνατότητες Αξιοποίησης στη Διδασκαλία του Γλωσσικού Μαθήματος Διονύσης Αρκαδιανός.
Κωνσταντίνος Καβάφης Ο Κωνσταντίνος Καβάφης γεννήθηκε στις 29 Απριλίου 1863 στην Αλεξάνδρεια, όπου οι γονείς του, εγκαταστάθηκαν εγκαταλείποντας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Διδακτική νέας ελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας με ΤΠΕ ΙστοσελίδεςΛογισμικά.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ ( ). Βιογραφία Ο Γιώργος Σεφέρης (φιλολογικό ψευδώνυμο του Γιώργου Σεφεριάδη) γεννήθηκε στη Σμύρνη. Είχε δύο μικρότερα αδέρφια.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Επιμέλεια-παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος 1 Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος - ιστορικός, ( Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας απ ’ το Α. Π. Θ.) Υπεύθυνη Σχολικής Βιβλιοθήκης 2 ου ΕΠΑΛ Τρικάλων ( Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη ) Μ. Πιτσάκου Τρίκαλα Θεσσαλίας ( Τηλ ) ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ : ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος 2 ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ Στην εποχή του σή µ ερα η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση οδηγούν σε µ ια πιο βιω µ ατική, κατανοητή και ενδιαφέρουσα προσέγγιση της γνώσης. Η εφαρ µ ογή νέων παιδαγωγικών μεθόδων, η ακολούθηση συνεργατικών τακτικών και η αξιοποίηση των νέων αυτών εργαλείων µ άθησης µ πορούν να ενισχύσουν την αποτελεσ µ ατικότητα της διδασκαλίας των νεοελληνικών κει µ ένων, καθώς και να εξυπηρετήσουν τις νέες ανάγκες και απαιτήσεις διδασκόντων και διδασκο µ ένων. Οι ιστοσελίδες και οι βάσεις πληροφοριών που παρέχονται µ έσω του διαδικτύου αποτελούν για όλους χρήσι µ ο εργαλείο έρευνας αλλά και πηγή πληροφοριών για την εκπαιδευτική πράξη. Σε αυτή τη διασύνδεση της διδασκαλίας µ ε τις Νέες Τεχνολογίες η Σύγχρονη Βιβλιοθήκη έχει όλες τις προϋποθέσεις να φιλοξενήσει τα µ έλη της σχολικής κοινότητας και να προάγει τη δια βίου παιδεία και την ολοκλήρωση της προσωπικότητάς τους. Στο ελκυστικό περιβάλλον που διαθέτει περιλα µ βάνει επιλεγ µ ένη συλλογή χιλιάδων τίτλων και ποικίλα οπτικοακουστικά µ έσα. Συγκεκρι µ ένες καινοτόμες διδακτικές προτάσεις και πρωτότυπος σχεδιασ µ ός πολιτιστικών εκδηλώσεων επιβεβαιώνουν τη δυνατότητα και αναγκαιότητα προσέγγισης της λογοτεχνίας µ ε τη χρήση της Σχολικής Βιβλιοθήκης. ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙ∆ΙΑ: Σχολική Βιβλιοθήκη, Λογοτεχνία, Νέες Τεχνολογίες, ∆ιαδίκτυο, Ενεργητική µ άθηση

Ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες του 20 ου αιώνα, μεταφρασμένος στα πέρατα του κόσμου, ο Αλεξανδρινός ποιητής δεν παύει, μέσα από τους στίχους μιας ποίησης σπαραχτικής και μιας ζωής γεμάτης καρτερικότητα, να διδάσκει το ήθος, το μέτρο και την αξιοπρέπεια. 3 Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος

4

5

6

 Οριστική διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο παρελθόν και τους μελλοντικούς του στόχους.  Αρχειοθέτηση του έργου του από τον ίδιο.  Οι ένοχες εξομολογήσεις άνομων ερώτων, οι μυθολογικοί ήρωες, η Τροία, η Ρώμη, το Βυζάντιο δίνουν τη θέση τους στην ελληνιστική Αντιόχεια, στα χρόνια της μεγάλης ακμής και παρακμής της μετακλασικής εποχής. Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος 7

Εμπνέεται στίχους οικουμενικής αξίας, μείγμα στωικότητας, κυνισμού και απαισιοδοξίας, μιλώντας για το ερωτικό παιχνίδι της νιότης, το ανελέητο πέρασμα του χρόνου, τα γηρατειά, το θάνατο, για τα σχέδια της ζωής « που βγήκαν όλα πλάνες ». 8 Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος

 « Εγώ είχα δύο ιδιότητες. Να κάνω ποιήματα και να γράψω ιστορία. Ιστορία δεν έγραψα και είναι αργά πλέον. Τώρα, θα πείτε, πως ξέρω ότι θα μπορούσα να γράψω ιστορία ; Το καταλαβαίνω. Κάνω το Πείραμα και ερωτώ τον εαυτό μου : Καβάφη, μπορείς να γράψεις μυθιστόρημα ;  Δέκα φωνές μου φωνάζουν όχι. Κάνω πάλι το ερώτημα : Καβάφη, μπορείς να γράψεις θέατρο ; Είκοσι πέντε φωνές μου φωνάζουν πάλι όχι. Κάνω πάλι το ερώτημα : Καβάφη, μπορείς να γράψεις ιστορία ; Εκατόν είκοσι πέντε φωνές μου λένε μπορείς να γράψεις ».  Κ. Π. Καβάφης -( μαρτυρία Ευτυχίας Ν. Ζέλιτα ). Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος 9

Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ Κ. ΠΑΛΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΒΑΦΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΝΩΜΗΣ Κ. ΠΑΛΑΜΑ  « Ένας μεγάλος κύκλος νέων της πρωτοπορίας και μη νέων λογοτεχνών, και ανάμεσα σ΄αυτούς οι εκλεκτώτεροι, είναι την ώρα τούτη σχεδόν αποκλειστικά γυρισμένοι στα ποιήματα του Καβάφη, που είναι το κέντρο και το καμάρι μιας μερίδας της Αλεξανδρινής φιλολογίας (…) ο Καβάφης, ιδιόρρυθμος, καινοτρόπος, έχει στο ενεργητικό του ό, τι μας θυμίζει, συχνότατα, το παράγγελμα του αρχαίου :  « Μύθους να πλέκεις, ποιητή, όχι λόγους ». Αλλά τα παραγγέλματα δεν ωφελούν. Μονάχα ο άνθρωπος πίσω απ΄ αυτά λογαριάζεται. Παραμερίζοντας, για να μη μακρύνω ακόμα το λόγο, τα καθέκαστα της ποιητικής του τέχνης ή ατεχνίας, όπως θέλετε πέστε την, και της φιλοσοφίας του, φτάνω στο συμπέρασμα : Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος 10

« Τα έργα του Καβάφη, στίχος, γλώσσα, έκφραση, μορφή και ουσία, μου φαίνονται σα σημειώματα που δεν ημπορούν ή που δεν καταδέχονται να γίνουν ποιήματα. Τη γνώμη μου αυτή την είπα προ ετών, κι έγινε κάποιος θόρυβος » - Κωστής Παλαμάς “Le Figaro en Grece”, 10 Φεβρουαρίου 1929 Όταν ο Καβάφης έρχεται στην Ελλάδα, το 1932, χτυπημένος από καρκίνο του λάρυγγα, για να κάνει τραχειοτομή, παρελαύνει από το ξενοδοχείο του ολόκληρη η πνευματική Αθήνα. Το ίδιο συνέβη και στον Πειραιά για το κατευόδιο. Τον Απρίλη του 1933 η κατάστασή του επιδεινώνεται σοβαρά. Η φίλη του Ρίκα Σεγκοπούλου του ετοιμάζει μια βαλιτσούλα για το νοσοκομείο, που βρισκόταν απέναντι από το σπίτι του. Διαισθάνεται ότι δεν πρόκειται να επιστρέψει και ξεσπάει σε αναφιλητά. Καθώς δεν μπορεί να μιλήσει της γράφει : « Αυτή τη βαλίτσα την αγόρασα πριν 30 χρόνια, ένα βράδυ βιαστικά για να πάω στο Κάιρο για διασκέδαση. Τότες ήμουν υγιής, νέος κι όχι άσχημος ». Στις 29 του ίδιου μήνα, ξημέρωμα των γενεθλίων του, αφήνει την τελευταία του πνοή. Το τελευταίο του ποίημα « Εις τα περίχωρα της Αντιόχειας » είναι το μόνο που δεν πρόλαβε να δει δημοσιευμένο. 11 Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος

Στο τελευταίο διαβατήριο του Κ. Π. Καβάφη (1932) αναγράφεται στο διάχωρο του επαγγέλματος « Επάγγελμα : Ποιητής ». Το όνομά του πλέον έχει ήδη εκτιναχθεί στην κορυφή της αποδοχής και της δόξας, κατακτώντας τη μεγάλη καταξίωση εν ζωή. Μια αστείρευτη παραγωγή ποιημάτων βλέπει το φως της δημοσιότητας μέσα από σελίδες περιοδικών και εφημερίδων, αλλά ουδέποτε βιβλίων. Ο ίδιος κατατάσσει τα ποιήματά του σε « Φιλοσοφικά », « Ιστορικά » και « Αισθησιακά », και το 1912 κυκλοφορεί την πρώτη συλλογή με πενήντα τέσσερα μονόφυλλα, κάτι που επαναλαμβάνει μέχρι το θάνατό του μέχρι εννέα φορές. 12 Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος

« Αυτή τη βαλίτσα την αγόρασα πριν 30 χρόνια, ένα βράδυ βιαστικά για να πάω στο Κάιρο για διασκέδαση. Τότες ήμουν υγιής, νέος κι όχι άσχημος » 13 Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος

14 Α ’ ο µ άδα: οι µ αθητές περιηγούνται στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου και ακολουθώντας τα βή µ ατα :Εθνικό Κέντρο Βιβλίου, επιλέγουν ελληνικά, µ ετά συγγραφείς, το βιβλίο στην Ελλάδα, αρχείο ελλήνων λογοτεχνών, πληκτρολογούν τα ονό µ ατα των ποιητών και κατεβάζουν βιογραφία- εργογραφία, στην και ακολουθώντας τα βή µ ατα: στο δίκτυο - αφιερώ µ ατα σε συγγραφείς, επιλέγουν – αφιέρω µ α και βρίσκουν την εργογραφία και στοιχεία βιογραφίας, στην και ακολουθώντας τα βή µ ατα: προσφορές, επιλέγουν λογοτέχνη και καταλήγουν στην εργογραφία.

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος 15 Β ’ ο µ άδα: οι µ αθητές περιηγούνται στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: και ακολουθώντας τα βή µ ατα: αναζήτηση µ ε τίτλο βιβλίου ή αναζήτηση µ ε συγγραφέα, αναγράφουν το όνο µ α του λογοτέχνη, επιλέγουν go, αποτελέσ µ ατα αναζήτησης και οδηγούνται στην βιβλιογραφία, στην και ακολουθώντας τα βή µ ατα: βιβλιογραφίες, νεότερη ελληνική φιλολογία – η ποίηση του 20 ου αιώνα, ανακτούν βιβλιογραφία, στην ακολουθώντας τα βή µ ατα: έξυπνη αναζήτηση στην κατηγορία βιβλίου, αναγράφουν το όνο µ α του λογοτέχνη, αναζήτηση, αποτελέσ µ ατα αναζήτησης και ανάκτηση

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος 16 Γ ’ ο µ άδα : οι µ αθητές περιηγούνται στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις : και ακολουθώντας τα βή µ ατα : κατηγορία βιβλία ελληνική ποίηση, 2002, επιλέγουν λογοτέχνη και ανακτούν, στην και ακολουθώντας τα βή µ ατα : αναζήτηση χωρίς χρονικό περιορισ µ ό σε όλα τα έντυπα, αναγράφουν το όνο µ α του λογοτέχνη στο πλαίσιο κει µ ένου, αποτελέσ µ ατα αναζήτησης και βρίσκουν, στην nea.dolnet.gr και ακολουθώντας τα βή µ ατα : αναζήτηση, αναζήτηση, αναζήτηση σε όλα τα τεύχη, αναγράφουν το όνο µ α του λογοτέχνη στις λέξεις που θα περιέχονται στο κεί µ ενο και ανακτούν αποτελέσ µ ατα.

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος 17 ∆ ’ ο µ άδα: οι µ αθητές περιηγούνται στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: και ακολουθώντας τα βή µ ατα: ελληνική λογοτεχνία, η ελληνική ποίηση, ανεύρεση βιβλίου (τό µ ος Γ΄ κεφ. γ΄) στη συνέχεια αναζητούν το βιβλίο στον ηλεκτρονικό κατάλογο ABEKT της Σχολικής Βιβλιοθήκης στην κατηγορία Αναζήτηση – Ανάκτηση, στην και ακολουθώντας τα βή µ ατα: αναζήτηση στη µ ουσική µ ε όνο µ α στιχουργού, αναγράφουν το όνο µ α λογοτέχνη.

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος 18 Ε΄ ο µ άδα: οι µ αθητές περιηγούνται στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: και ακολουθώντας το βή µ α: η ελληνική ιστορία στο διαδίκτυο, προχωρούν στην αναζήτησή τους ανάλογα με την εποχή που έζησαν οι ποιητές προς εξέταση. στην και ακολουθώντας τα βήµατα: Ιστορία, στην και ακολουθώντας τα βήµατα: περιεχόµενα, στην και ακολουθώντας τα βήµατα : επικαιρότητα, νέες σελίδες στο τεύχος του εικονικού σχολείου, greek, περιεχόµενα –αρχείο, στην

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος 19 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 1.Mario Vitti (1987), Ιστορία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, Οδυσσέας, Αθήνα 2.Βιβλιογονείον (2001),∆ραστηριότητες γνωρι µ ίας µ ε το βιβλίο και τη βιβλιοθήκη, Τυπωθήτω, Γιώργος ∆άρδανος, Αθήνα 3.Κασκαντά µ η Μαρία (2001), Μαθαίνοντας στο internet Αρχαία-Νέα- Ιστορία, Καστανιώτης, Αθήνα. 4.Νικολαίδου Σοφία – Γιακου µ άτου Τερέζα (2001), ∆ιαδίκτυο και διδασκαλία, Κέδρος, Αθήνα ΣΧΕΤΙΚΟΙ ∆ΙΚΤΥΑΚΟΙ ΤΟΠΟΙ