Ερωτώ: Το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Την τροχαία Τις Νομικές υπηρεσίες της χώρας Κάθε συνάδελφό μου & εξεταστή Κάθε υποψήφιο οδηγό & οδηγό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Στο διάλειμμα.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Η φωτογραφία είναι του Είναι τραβηγμένη γωνία Πανεπιστημίου και Όθωνος, μπροστά από το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία». Το τανκς είναι Γερμανικό,
Πίστες. Συνεχίζουμε … ακάθεκτοι το λάδωμα; Κύριε Υπουργέ, Κύριοι συνάδελφοι  Το 2000 αγόρασα καινούργιο εκπαιδευτικό αυτοκίνητο. Είχε από την εταιρία.
Πρώτη γραμμή. Κύριε Υπουργέ του ΥΜΕ Ποιος από εσάς πίστευε ότι θα γίνονταν μία τόσο μεγάλη επανάσταση, μάλιστα ‘γραφειοκρατικής’ μορφής; Αναίμακτα; Όποιο.
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Ομπάμα…άσε το άμα.. Στην Ελλάδα, όταν δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι, λέμε: άμα… γίνει αυτό… θα κάνουμε και το άλλο. Περιμένουμε δηλαδή να έρθουν όλα μόνα.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΤΟ ΒΑΖΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Δρόμος αρετής και δύναμης
Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών:
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Έχεις δύο επιλογές! από το
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Κύριοι συνάδελφοι Ίσως κάποιοι ν’ ασχολούνται και μαζί μου, οπότε γνωρίζουν το σκεπτικό μου. Δεν πειράζει όμως, αν δεν με γνωρίζουν, ευκαιρία να.
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Να το κατάλαβαν άραγε;; Δεν τρίτωσε απλώς το κακό, ή το καλό, που μπορεί ο καθένας να το πάρει όπως θέλει, αλλά…. ΤΕΤΑΡΤΩΣΕ!! Για μένα πάντως, το βλέπω.
ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ. Εκπαίδευση οδηγών Τώρα , απόγευμα. Χθες βράδυ η Ελλάδα, παράτεινε τον θάνατό της. Πολλοί Έλληνες, κι όχι μόνο Έλληνες, ξενύχτησαν.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Εγκέφαλος Τι σημαίνει εγκεφαλικός; και τι ανεγκέφαλος;
Διάβολος Παράδεισος Ο παράδεισος και τα διαβολάκια.
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Η μάγισσα του βουνού.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερωτώ: Το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Την τροχαία Τις Νομικές υπηρεσίες της χώρας Κάθε συνάδελφό μου & εξεταστή Κάθε υποψήφιο οδηγό & οδηγό.

Μπορώ να εκπαιδεύω σωστά, έστω τους δικούς μου;

Το γραφειοκρατικό σύστημα, αν λειτουργούσε σωστά όπως και σε άλλες χώρες, θα έφερνε αρκετά θετικά αποτελέσματα! Τι όμως μπορώ να κάνω, ώστε να λειτουργήσει σωστά και αποτελεσματικά;;

Ένα άλλο μεγάλο θέμα είναι τα θεωρητικά μαθήματα. Τόσο τα ίδια τα μαθήματα, όσο και οι θεωρητικές εξετάσεις, από τότε που ξεκίνησαν να λειτουργούν, το 2000, κι αργότερα το 2005 που συμπληρώθηκαν με υπολογιστές για ‘αδιάβλητες’!!! εξετάσεις, λειτούργησαν έτσι, ώστε να βρίσκονται σε συνεχή κατάρρευση!!

Αν ο κάθε νομάρχης, δήμαρχος, και κάθε..μεγάλος.. της περιοχής ή της χώρας, ζητήσει να τού περάσουν στις θεωρητικές εξετάσεις τον ψηφοφόρο του, θ’ αρνηθούν στον πολιτικό τους ηγέτη; ή μήπως δεν μπορούν; Από την πλευρά μου, αν μου ζητήσουν οι ‘μεγάλοι’ ή, οι εκπρόσωποί τους, να του δώσω δήλωση, μπορώ ν’ αρνηθώ;; Την άλλη μέρα θα μου έρθουν από την Αθήνα οι μεγάλοι επιθεωρητές!!

Κατόπιν των πιο πάνω, αδιαφορώ πλήρως για τις όποιες τυπικές, γραφειοκρατικές, θεωρητικές διαδικασίες, και κάθε τι σχετικό για την εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών-οδηγών.

Μ’ ενδιαφέρει όμως, σε μέγιστο βαθμό, το πρακτικό μέρος. Δηλαδή: Ένας υποψήφιος οδηγός, ή ένας οδηγός που θα έρθει για μετεκπαίδευση, να μπορεί, σύμφωνα με τα δικά μου καταρχάς κριτήρια, να οδηγεί όσο το δυνατόν ακίνδυνα, και τουλάχιστο όταν είναι νέος ηλικιακά, να του έχω δημιουργήσει τις προϋποθέσεις, ώστε να μπορεί να εξελιχθεί. Η αλήθεια είναι, πως έστω αυτό, έστω αυτό το ελάχιστο, δεν μπορώ πάντα να το προσφέρω!!

Και δεν μπορώ, για ένα πολύ απλό, πάρα πολύ απλό λόγω. Αυτοί που έχουν δίπλωμα, όποια στιγμή γουστάρουν, σηκώνονται και φεύγουν, και κυρίως, μόλις καταλάβουν ότι μπορούν να το κουνήσουν λίγο, εξάλλου, επικρατεί το: Έλα μωρέ, ‘σιγά-σιγά θα μάθω κι εγώ, όπως έμαθαν όλοι’!!

Όταν όμως δεν έχει δίπλωμα, και πρόκειται να εξεταστεί, τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα, και είναι ακόμη χειρότερα, επειδή έχει επικρατήσει η άποψη, ότι κάποιοι δύσκολοι υποψήφιοι πρέπει να κάνουν όλα τα υποχρεωτικά είκοσι (20) μαθήματα. Έστω αυτό να γίνει, λέγαμε πριν χρόνια, ότι θα ήταν ένα βηματάκι. Όμως, δεν έχουμε κάνει απλώς ένα βήμα πίσω…… αλλά… πολλά!!

Κάποιοι εκπαιδευτές, όπως κι εγώ, έρχονται σε συμφωνία από την έναρξη της εκπαίδευσης με τον υποψήφιο, ίσως και με την οικογένειά του, ότι θα κάνει αν χρειαστεί περισσότερα μαθήματα. Μόλις όμως συμπληρώσει τα 20 ή λίγο πριν, κι ενώ κατά την άποψή μου πρέπει να κάνει ακόμη 5-10 μαθήματα, παίρνει την κάρτα του, και την επόμενη δίνει εξετάσεις. Φυσικά τις περνάει, και περνάει προκλητικά κι από μένα να μου πει ότι πέρασε τις εξετάσεις!! Τι κάνω σ’ αυτή την περίπτωση;;;

Μήπως θα θέλατε και κάτι αντίστροφο για τις εξετάσεις!! Στην πιο πάνω περίπτωση πέρασε τόσο εύκολα. Ενώ στην παρούσα, σταματάει ο εξεταζόμενος στο στοπ, και ξεκινάει προσέχοντας πρώτα απ’ αριστερά και προχωράει σιγά-σιγά για να ελέγξει καλά από αριστερά του, και ο εξεταστής με μάγκικο ύφος:: Όπ! Όπ! Επειδή έρχονταν κάποιο αυτοκίνητο από δεξιά!! Πού πας μωρέ.. δεν βλέπεις; Συνέχισε: Πώ, πώ χέστηκα….. Από το φόβο μου!! (Φυσικά εννοούσε ότι χέστηκε αφού άμεσα θα τον έκοβε, όπως και έκανε… ) Τι παίζουμε; Αντικειμενικές εξετάσεις!!!!

Αν ο υποψήφιος επειδή δεν θέλει να κάνει άλλα μαθήματα, ή, επειδή είναι δικός μου άνθρωπος, πολύ πλησίον, ή, της οικογένειάς μου; όταν μάλιστα δεν μ’ ενδιαφέρει κανένα οικονομικό όφελος; Τι μπορώ να κάνω; αν μαζί με τον/την υποψήφια έρχονται «απειλητικά» και μου ζητάνε την κάρτα εκπαίδευσης και οι γονείς ή γενικότερα οι κολλητοί τους… τελικά, τι κάνω;

Κύριοι του ΥΥΜΔ, σας θέτω το πιο πάνω συγκεκριμένο ερώτημα, και σας παρακαλώ απαντήστε μου συγκεκριμένα!!

Θα ήθελα επίσης να μου απαντήσετε και στο δευτερεύον ερώτημα: Στην υπεύθυνη δήλωση, ο εκπαιδευτής υπογράφει για τον υποψήφιο, ότι πραγματοποίησε τα απαραίτητα ελάχιστα μαθήματα. Στην κάρτα εκπαίδευσης, για ποιο λόγω ο εκπαιδευτής βάζει υπογραφή και σφραγίδα; Θέλει να ενημερώσει ότι έχει έτοιμο τον υποψήφιο και εγκρίνει την εξέτασή του; Αν είναι έτσι, και ο πρώτος εκπαιδευτής έχει κάνει τα 19 μαθήματα, ενώ ο δεύτερος το ένα (1), ποιος από τους δύο είναι πιο υπεύθυνος για την έγκριση των εξετάσεων;;

Κύριε διοικητά της τροχαίας της χώρας μας: Ας πούμε κάποτε την αλήθεια σ’ ετούτη τη χώρα. Είναι ξεκάθαρο λοιπόν, ότι μόλις ο κάθε υποψήφιος οδηγός, πάρει το πλαστικοποιημένο πια δίπλωμα οδήγησης, το οποίο μάλιστα εκδίδει η υπηρεσία σας, ανήκει ξεκάθαρα σ’ εσάς, εσείς τον τιμωρείτε, τον καθοδηγείτε… κι όλα τα σχετικά.

Ερεύνησε κάποτε η υπηρεσία σας, την εκπαίδευση του κάθε οδηγού; Πως τον παραλάβατε; ή, κάποιοι αξιωματικοί βγαίνουν κατά καιρούς στα κανάλια, κι αποκαλούν ανεγκέφαλους, κι ένα σωρό άλλα επίθετα τους οδηγούς που κάνουν παραβάσεις; Γνωρίζουν οι οδηγοί τι είναι παράβαση; τους το είπε κάποιος κάποτε; Κι αν ναι, το συνειδητοποιήσανε; ή δεν συμφέρει κανέναν να το συνειδητοποιήσουν;

Εφαρμόσατε κάποτε τον ΚΟΚ, σε θέματα που έχουν σχέση με την εκπαίδευση; Όπως: Ποτέ; κανείς οδηγός δεν δημιούργησε αμφιβολίες, για την ικανότητα του να οδηγεί, πέραν των ιατρικών καταστάσεων; που και το τελευταίο θέλει συζήτηση;;!!

Κύριοι συνάδελφοι, νομίζω ότι οι εξεταστές δεν θέλουν να πάρουν χαμπάρι, ότι σιγά-σιγά χάνουν τη δουλειά τους, εξάλλου δεν τους ενδιαφέρει πολύ, μια και έχουν εξασφαλίσει τον σταθερό μισθό τους, αφού οι εξετάσεις είναι συμπλήρωμα. Μήπως θα πρέπει να ενδιαφερθούμε εμείς γι’ αυτούς; Ο δικός μας επαγγελματικός χώρος, τι μορφή θα πάρει; Μπορεί, έστω όποιος συνάδελφος θέλει, να δουλέψει συνειδητά; Ή θα έρχεται ο άλλος, θα του παίρνει τον υποψήφιο, κι επειδή ο υποψήφιος δυσκολεύονταν ας πούμε στο συμπλέκτη, θα τον μαθαίνουν σε αυτόματο;

Επίσης, όταν εγώ του κάνω 19μαθήματα, και πρόκειται να του κάνω καμία δεκαριά ακόμη, θα του κάνει ο άλλος ένα μάθημα και θα τον πάει για εξετάσεις; Όταν μάλιστα, το 95% των υποψηφίων της χώρας, περνάει με την πρώτη;

Νομικές υπηρεσίες: Καμιά δεκαριά χρόνια πριν, χωρίς μάλιστα να με ενημερώσει, μία συγγενής μου έβγαλε κι αυτή δίπλωμα, όπως οι περισσότερες Ελληνίδες. Παντρεμένη, με παιδιά. Ο σύζυγος της ουδέποτε οδήγησε. Αφού πήρε αυτοκίνητο, ύστερα από 2-3 χρόνια, τυχαία πήγαν κάπου με τον αδελφό της που είναι επαγγελματίας οδηγός. Σ’ έναν ανηφορικό δρόμο, επί της εθνικής μάλιστα, της λέει εκείνος ήρεμα κι απλά: -Κατέβασε και καμιά ταχύτητα!! Πράγματι, κατέβασε ταχύτητα κι άρχισε το αυτοκίνητο να επιταχύνει φυσιολογικά. Τότε επιτέθηκε στον αδελφό της, παρότι δεν είχε ξανά μπει στο αυτοκίνητό της, επειδή δεν την είχε συμβουλεύσει να κατεβάζει ταχύτητες στις ανηφόρες!

Αφού συμπλήρωσε εννέα (9) χρόνια οδήγηση, κι αφού είχε κάνει συνολικά περί τις εννέα χιλιάδες (9.000) χιλιόμετρα!!!, συμπλήρωσε και γιος της τα 18 έτη της ηλικίας του, και ήρθε σ’ εμένα για εκπαίδευση. Ήταν πάρα πολύ καλός. Θα μπορούσα ίσως να τον κατατάξω στους υποψήφιους οδηγούς που έχουν ταλέντο.

Το εγκληματικό στην περίπτωση είναι, ότι η κυρία ήθελε, κι όπως έκανε, να ελέγξει τον γιό της όταν πήρε το δίπλωμα, αν οδηγεί σωστά!! Η ‘άσχετη’ οδηγός, ήθελε να μεταδώσει την ασχετοσύνη της στο ίδιο της το παιδί!! Τελικά, τα κατάφερε, προσγείωσε το γιό της, άντε τώρα να ξανά έρθει εκεί που τον είχα φτάσει!! Ευτυχώς που κατά κανόνα τα αγόρια είναι πιο επιθετικά, κι ανυπάκουα!!

Με ποιο δικαίωμα, γονείς, σύζυγοι, φίλοι, και διάφοροι ‘προσγειώνουν’ ανώμαλα κάθε νέο οδηγό; Με ποιο δικαίωμα φοβίζουν τον κάθε νέο οδηγό; Όταν αυτός θελήσει να οδηγήσει, δεν θα πρέπει ν’ αντιδράσει έναντι του περιβάλλοντός του, βίαια; ποιες θα είναι οι συνέπειες;;

Επίσης, με ποιο δικαίωμα, ‘γκρεμίζουν’ αυτό που εγώ έχω χτίσει προς όφελος του παιδιού τους; Αν πάμε και στους άνδρες συζύγους, όταν μαθαίνουν οι γυναίκες τους, δεν θα πρέπει να τις ελέγξουν αν μπορούν να βάλουν μέσα τα παιδιά τους; Οι σύζυγοι είναι οι ‘μεγάλοι’ δάσκαλοι; ή, οι ‘μεγάλοι’ εξεταστές;; Τέτοιους οδηγούς βγάζουμε στους δρόμους; Που είναι η πολιτεία;;

Επί τη ευκαιρία, συνιστώ στις αρχές της χώρας, αν υπάρχουν, κι αν δεν υπάρχουν τότε στο ΔΝΤ, ή στην τρόικα, αν δεν ζητάνε λάδωμα κι αυτοί, να ρωτήσουν όλους τους εξεταστές της χώρας:

Σ’ αυτόν που σήμερα θα του δώσουν δίπλωμα οδήγησης, την επόμενη μέρα, μπορούν να μπουν στο αυτοκίνητό του και να τους πάει παντού βόλτα; Το ρωτώ, επειδή ακόμη κι από χείλη υπουργού μεταφορών, τα τελευταία χρόνια ακούστηκε, ότι έμαθε μόνος του να οδηγεί!!

Κάνω πιο συγκεκριμένα τα ερωτήματα προς τις νομικές υπηρεσίες της χώρας: Αν την επόμενη της ‘έγκρισης’ οδήγησης, προκύψει τροχαίο, είναι κάποιοι υπεύθυνοι;

Κι ενώ η ανθρωπότητα, θα έπρεπε να ετοιμάζεται, για την χρησιμοποίηση εναέριων ατομικών οχημάτων, δεν είμαστε ακόμη άξιοι, ούτε τα επίγεια να τα οδηγήσουμε σε μικρή ακτίνα γύρω από το σπίτι μας!! Έτσι μας θέλουν!!! Θα πρέπει να συγχαρούμε και να χειροκροτήσουμε τους εαυτούς μας!!

Στους πολλούς ανευθυνοϋπεύθυνους Χάνεται ώ υπεύθυνος!!!