Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Διδασκαλία στα Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας Βρυξέλλες 24/10/2011 Συνάντηση εργασίας με τους εκπαιδευτικούς των Τ.Ε.Γ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
Ενότητα 2_1 Απόρριψη και στασιμότητα στο δημοτικό σχολείο
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Παιδαγωγικό ζεύγος: μαθητής – δάσκαλος Σχολείο: γενικεύτηκε με τη σημερινή του μορφή κατά τους τελευταίους δύο με τρεις αιώνες. Μαθητής: παιδικό επάγγελμα.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Αποτελεσματικός εκπαιδευτικός και αποτελεσματική διδασκαλία
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή  Ελληνικά Παροικιακά Σχολεία Ανάγκη για Διαφοροποίηση 7-8 Οκτωβρίου 2014

Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας      Πού οφείλεται η ύπαρξη τάξεων μικτής ικανότητας; Το κάθε παιδί είναι διαφορετικό άτομο, με διαφορετικές ικανότητες, ρυθμό μάθησης, και υπόβαθρο γνώσεων Έχει διαφορετικό ποσοστό γνώσης της Ελληνικής γλώσσας όταν αρχίζει το Ελληνικό σχολείο Κάνει χρήση της Ελληνικής γλώσσας σε διαφορετικό βαθμό στο σπίτι (δεύτερη- τρίτη γενιά, μικτοί γάμοι ). Έχει διαφορετική βοήθεια στο σπίτι. Τα παιδιά δεν ξεκινούν τη φοίτησή τους στο Ελληνικό σχολείο όλα στην ίδια ηλικία. Συχνά μετακινούνται από το ένα σχολείο στο άλλο.

Προβλήματα που συναντούμε συχνά στις τάξεις Αρνητική στάση για το ελληνικό σχολείο (Τα παιδιά , τις περισσότερες φορές, έρχονται στο Ελληνικό σχολείο γιατί το θέλουν οι γονείς τους και όχι οι ίδιοι) Συχνά παραπονιούνται για ανιαρό μάθημα   Δεν παρακολουθούν όλα το μάθημα, λόγω διαφορετικής ικανότητας Τα προχωρημένα παιδιά τελειώνουν την εργασία τους νωρίς και αταχτούν Τα αδύνατα παιδιά δεν μπορούν να εργαστούν μόνα τους και αντιγράφουν ή αταχτούν Πηγαίνουν σε μη ελκυστικό περιβάλλον

Ποιο είναι το αποτέλεσμα;   Δεν υπάρχουν ικανοποιητικά αποτελέσματα. και Ο δάσκαλος απογοητεύεται.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Πιθανοί λόγοι για την ύπαρξή τους:   Ο δάσκαλος δεν είναι γνώστης του αντικειμένου διδασκαλίας.    Ο δάσκαλος δε γνωρίζει τις ικανότητες των παιδιών. Έλλειψη σωστού προγραμματισμού. Έλλειψη στήριξης της διδασκαλίας στην προηγούμενη μάθηση. Αρνητική στάση μαθητή. Τρόποι αντιμετώπισης τους: Σωστή κατάρτιση δασκάλου και ενημέρωσή του για την ύλη που θα διδάξει. - Επιμόρφωση Σωστή διάγνωση – συνεχής αξιολόγηση Σωστός προγραμματισμός για όλα τα παιδιά και όχι μόνο για τον μέσο μαθητή. Συχνές επαναλήψεις – διορθωτικές εργασίες Καλές σχέσεις με το μαθητή. – σωστός συνδιασμός: δάσκαλος+φίλος

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Πιθανοί λόγοι για την ύπαρξή τους:   Τα παιδιά δεν θέλουν να διαφέρουν από τους άλλους. Απουσία κινήτρων. Έλλειψη ενδιαφέροντος από τους γονείς. Μη σωστή χρήση του χρόνου και μέσων. Τρόποι αντιμετώπισης τους: Καλή ενημέρωση παιδιών και γονιών για τη χρήση διαβαθμισμένης εργασίας.   Χρήση ελκυστικών μεθόδων μάθησης. Επιβράβευση με αστεράκια – μπράβο. Συνεννόηση με γονείς (βόλτα στο πάρκο, αγαπημένο φαγητό, γλυκό) Συχνή επικοινωνία με τους γονείς-διαφώτιση-ενημέρωση. Γονείς = πολύτιμοι βοηθοί. Καθημερινός-λεπτομερής προγραμματισμός. Ενιαία αντιμετώπιση της ύλης.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Πιθανοί λόγοι για την ύπαρξή τους:   Αβεβαιότητα του δασκάλου. Μονότονο και ανιαρό μάθημα. Πρόβλημα πειθαρχίας Τρόποι αντιμετώπισης τους:  Στενή συνεργασία με το διευθυντή. Ανταλλαγή ιδεών και υλικού με τους συναδέλφους του.   Ευελιξία δασκάλου. Οπτικοακουστικά μέσα – ευχάριστες ασκήσεις – εκπαιδευτικά παιγνίδια. Χρήση διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας. Συνεχής επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Καλές σχέσεις με το μαθητή. Ανάλογη εργασία για όλους-καλός προγραμματισμός-

Καλός προγραμματισμός Μάθηση για όλα τα παιδιά Αποτελεσματική διδασκαλία