ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
Advertisements

ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Η έρευνα αυτή βασίστηκε πάνω στις απαντήσεις 315 ποδοσφαιριστών που αγωνίζονται κυρίως στην Α’ κατηγορία αλλά και στις κατηγορίες Β’, Γ’ και Δ’ του Κυπριακού.
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ "ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ"
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
ΟΝΟΜΑ:ΜΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Μίλα για το πρόβλημα και γίνε εσύ η λύση
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
2ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Γ.ΕΛ Ευκαρπίας Ερευνητική Εργασία(Α2) Ερωτηματολόγιο για Αερόβια Άσκηση Ομάδα : Ανώνυμοι Σχολ.Έτος :
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Κ.Σ.Β. ΚΑΤΑ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ!!! Καλώς ήρθατε στην πρώτη μας εκπομπή!
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Ερευνα για την σχολικη βια
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί σωματική βία στο σχολείο; ΝΑΙ □ ΟΧΙ □ 4) Τώρα ή πιο παλιά; Τώρα □ Πιο παλιά □ 5) Έχετε δεχθεί λεκτική βία ( ύβρεις, ειρωνικά σχόλια ) από συμμαθητές-τριες σας; ΝΑΙ □ ΟΧΙ □ 6) Έχετε δεχθεί βία με ηλεκτρονικό τρόπο; (μέσω facebook, Κινητού τηλ…..) ΝΑΙ □ ΟΧΙ □ 7) Έχετε βιώσει ρατσισμό; (λόγω εμφάνισης, χρώματος, καταγωγής;……) ΝΑΙ □ ΟΧΙ □ 8) Σας έχουν καταστρέψει σχολικά αντικείμενα σας; ( κασετίνα, μολύβια, στυλό;….) ΝΑΙ □ ΟΧΙ □ 9) Ήσασταν μάρτυρες επιθέσεων σε άλλα παιδιά στο σχολικό χώρο; ΝΑΙ □ ΟΧΙ □

10) Αν ήσασταν τι κάνατε; Παρακολουθούσατε με απάθεια; □ Επεμβήκατε για να σταματήσει; □ Ειδοποιήσατε κάποιον ενήλικα; □ 11) Εσείς προσωπικά έχετε ενοχλήσει λεκτικά κάποιον συμμαθητή-τρια σας; ΝΑΙ □ ΟΧΙ □ 12) Έχετε καταστρέψει αντικείμενα άλλων συμμαθητών-τριών σας; ΝΑΙ □ ΟΧΙ □ 13) Αν ναι πως νιώσατε μετά από αυτό; ΑΣΧΗΜΑ □ ΚΑΛΑ □ ΑΔΙΑΦΟΡΑ □ 14) Έχετε κτυπήσει κάποιον συμμαθητή ή συμμαθήτρια σας; ΝΑΙ □ ΟΧΙ □ 15) Αν ναι, πότε; Μετά από ενοχλήσεις που δεχθήκατε από αυτήν/αυτόν; ΝΑΙ □ ΟΧΙ □ 16) Το έμαθε η οικογένεια σας; ΝΑΙ □ ΟΧΙ □

17) Αν το έμαθε πως αντέδρασε σε αυτό; Αδιάφορα □ Με μάλωμα σας □ Με επίσκεψη στο σχολείο □ 18) Πως πιστεύετε πως θα μπορούσαν να αντιμετωπισθούν οι πιο πάνω μορφές βίας; Με βοήθεια ειδικού στο παιδί που φέρεται βίαια; □ Με τιμωρία από το σχολείο; □ Με περισσότερη φροντίδα από την οικογένεια; □ Με κάτι που εσείς προτείνετε;……………………………………………………………………… …………………………………………………………………… Η ομάδα Αγωγής υγείας και η υπεύθυνη καθηγήτρια: Χατζίνα Ελ. και οι βοηθοί: Παναγούλη Δ. και Κοντοκώστα Έφη σας ευχαριστούν για την πολύτιμη βοήθεια που προσφέρατε!!!! ☺