Www.ioas.gr ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Οδική Ασφάλεια Στατιστικά & Έρευνες
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.
Αθήνα, 6 Ιουνίου Οδική ασφάλεια στην Ελλάδα Η συμβολή της ΕΛΠΑ και οι προτάσεις της Η συμβολή της ΕΛΠΑ στα θέματα οδικής ασφάλειας (1)  Σήμανση.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
Μια πόλη για τους πεζούς
 H λέξη νοοτροπία είναι ντεμοντέ- όταν, όμως, αυτή χρησιμοποιείται δίπλα στο επίθετο «κακή» (για να περιγράψει τον τρόπο που οδηγούν οι Ελληνες), τότε.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
Οικιακή Οικονομία ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Εργασία Οικιακής Οικονομίας ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Καθ. Γ. Γιαννόπουλος Διευθυντής ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ): Δράσεις του ΙΜΕΤ για την Οδική Ασφάλεια.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΤΕΜΟΥΡ ΤΑΡΙΚ ΤΑΞΗ : ΓΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : k. ΠΟΝΤΙΚΗ.
Κινητά Τηλέφωνα -Ασφάλεια-
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Τυπική πληροφοριακή σήμανση αυτοκινητόδρομου
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χρόνος διεξαγωγής έρευνας: ΠΑΣΧΑ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2008 Δείγμα 918 οδηγών: –336 οδηγοί της γέφυρας Ρίου –280 Ίκαροι –302 οδηγοί ταξί (Αθήνα, Θεσ/νίκη, Πάτρα, Χαλκίδα) Στόχος: Να καταγραφούν οι απόψεις των Ελλήνων οδηγών για τα αίτια των οδικών ατυχημάτων

Μόρφωση Επαγγελματιών

Εμπειρία Επαγγελματιών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Είναι φανερό ότι οι ερωτώμενοι θεωρούν τα εξής: Ο παράγοντας ‘”Κακή κατάσταση οδοστρώματος'' πιστεύεται ότι έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, από αυτούς που αναφέρονταν, για τα οδικά ατυχήματα. Η ‘”Επιθετική οδήγηση των οδηγών'' και οι ‘”Πολλαπλές παραβάσεις των άλλων οδηγών'', είναι οι κύριοι ανθρώπινοι παράγοντες που ενοχλούν τους ερωτώμενους. ‘”Η παρουσία/έλεγχος της τροχαίας'' και η ‘”σήμανση/πινακίδες/ενημέρωση'' είναι οι παράγοντες με σημαντικό ρόλο στην αστυνόμευση της κυκλοφορίας.

ΟΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ [παράγοντες που έχουν μερίδιο ευθύνης για τα ατυχήματα]

Κακή κατάσταση οδοστρώματος

Ελλιπής σήμανση

Κακός φωτισμός

Προβληματικές διασταυρώσεις & κόμβοι

Απαντήσεις ανοιχτής ερώτησης Η έλλειψη προστατευτικών κιγκλιδωμάτων – νησίδων. Ανάγκη για περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας Πολλές επαναλήψεις των παραγόντων ''κακή κατάσταση του οδοστρώματος'' αλλά και του ''κακού φωτισμού''

ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ [τι ενοχλεί περισσότερο]

Επιθετική οδήγηση

Πολλαπλές παραβάσεις άλλων οδηγών

Έλλειψη προσοχής/σεβασμού στους πεζούς από τους οδηγούς

Έλλειψη προσοχής των πεζών προς τα οχήματα

Απαντήσεις ανοιχτής ερώτησης Έλλειψη κυκλοφοριακής αγωγής και παιδείας Χορήγηση διπλωμάτων σε άσχετους / ανίκανους. Σύνδεση με διαφθορά Μεγάλη ταχύτητα Ασέβεια σε νέους οδηγούς / γυναίκες Γέροι οδηγοί Χρήση Κινητών Χρήση Προβολέων Κακή κατάσταση οχημάτων Κατανάλωση αλκοόλ

ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ [έχουν σημαντικό ρόλο]

Η παρουσία/έλεγχος της τροχαίας

Τα ηλεκτρονικά μέσα

H σήμανση / πινακίδες / ενημέρωση

Απαντήσεις ανοιχτής ερώτησης Διέλευση και κακή οδήγηση φορτηγών, νταλικών και τρακτέρ στις μεγάλες εξόδους Ανάγκη τήρησης του ΚΟΚ από όλους (και την αστυνομία)‏ Ανάγκη για πραγματική και εντατική αστυνόμευση, όχι για εισπρακτικούς λόγους. Σωστή σήμανση ταχύτητας στους δρόμους.

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 15ΕΤΙΑ? ΠΟΣΟΣΤΟ%ΠΟΣΟΣΤΟ% ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΘΗΣΑΝ ΑΝΑ 5ΕΤΙΑ

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙ 5ΕΤΙΑ? (ΔΕΙΓΜΑ ΓΕΦΥΡΑΣ + ΙΚΑΡΟΙ)‏

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙ 5ΕΤΙΑ? (ΔΕΙΓΜΑ ΓΕΦΥΡΑΣ)‏

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙ 5ΕΤΙΑ? (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ)‏

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙ 5ΕΤΙΑ? (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ)‏ TOP ΑΘΗΝΑΣ