ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ Δ. Λιάπης. Ποιο είναι το #1 πράγμα που θέλει κάθε broker/owner? Πιο πολλά 2.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
Best Practices of the Best Agents RE/MAX Europe 5 th Convention – Gil Li-ran, VP of Marketing RE/MAX Israel Οι καλύτερες πρακτικές από τους καλύτερους.
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Απόσταγμα σκέψεων (26).
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Καλή και δημιουργική χρονιά.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Οι απόψεις των υπευθύνων των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη» Ιφιγένεια.
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ανεργία Φυσικό ποσοστό ανεργίας (ΦΠΑ): μέσο ποσοστό ανεργίας γύρω από το οποίο κυμαίνεται το ποσοστό ανεργίας ΦΠΑ t.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Δημιουργία Παρουσίασης
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ WEBSITE. Tι προσφέρει ένα Web Site; Δηλώνει την ύπαρξη της επιχείρησης στον κόσμο του www Επιτρέπει την ολοκληρωμένη.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ Δ. Λιάπης

Ποιο είναι το #1 πράγμα που θέλει κάθε broker/owner? Πιο πολλά 2

Πως μπορούμε να αποκτήσουμε πιο πολλά? Με τους ανθρώπους εκείνους που είναι προσανατολισμένοι στα αποτελέσματα που θέλουμε και που λειτουργούν στο υψηλότερο επίπεδο αποδοτικότητας 3

Πως θα έχουμε αυτούς τους ανθρώπους? Στρατολόγηση – Σωστό προφίλ – Κίνητρο, και – Να μπορούν να αντέξουν οικονομικά το κρίσιμο πρώτο διάστημα 4

Πως θα έχουμε αυτούς τους ανθρώπους? Διατήρηση των παραγωγικών συνεργατών – Η στρατολόγηση συνεργατών είναι σημαντική, αλλά η διατήρηση των παραγωγικών συνεργατών είναι πιο σημαντική. – Δεν κερδίζουμε τίποτε αν στρατολογήσουμε σε ένα μήνα δύο νέους συνεργάτες και τον ίδιο μήνα χάσουμε δύο παραγωγικούς συνεργάτες. 5

Η κατάταξη των πωλητών Το 55% των πωλητών έχει περιορισμένες ικανότητες πώλησης Ένα 25% έχει ικανότητες, αλλά προσπαθεί να πουλήσει το λάθος προϊόν Το εναπομένον 20% είναι πολύ ικανοί και διακρίνονται στην πώληση. Αυτοί κάνουν και το 80% των πωλήσεων 6

Τα 2 χαρακτηριστικά του πωλητή Συναισθηματική κατανόηση (empathy) - είναι ο μηχανισμός καθοδήγησης που επιτρέπει σε ένα συνεργάτη να χειριστεί τις υπεκφυγές και τις αντιρρήσεις των υποψηφίων πελατών του μέχρι να ανακαλύψει τις πραγματικές τους ανάγκες και να κλείσει την πώληση. Επιδίωξη της νίκης (ego drive) – είναι η δύναμη παρακίνησης που σπρώχνει έναν πωλητή προς τον δυνητικό του πελάτη. Αν και είναι διαφορετικά χαρακτηριστικά, είναι αξεχώριστα για την ικανότητα πώλησης. 7

Αποχώρηση συνεργατών Ένα 15-20% των συνεργατών αποχωρεί από το γραφείο τους κάθε χρόνο. Οι λόγοι αποχώρησης: – Οικονομικοί – δεν βγάζουν αρκετά για να συντηρηθούν – Προσωπικοί – Δεν τους ταιριάζει η δουλειά αυτή Οι μη παραγωγικοί συνεργάτες δεν είναι απώλεια, είναι κέρδος που αποχωρούν 8

Οι κύριοι λόγοι που αποχωρούν οι παραγωγικοί συνεργάτες 1.Ισχυρό Εγώ – θεωρούν ότι οι άλλοι συνεργάτες δεν είναι παραγωγικοί. “Έχουν μαζευτεί πολλοί άχρηστοι και ο broker δεν τους διώχνει” 2.Μη αναγνώριση – οι καλοί συνεργάτες τη θέλουν! 3.Είναι μοναχικοί τύποι – τους αρέσει να κάνουν τις δουλειές τους μόνοι, και δεν θέλουν την ομάδα 9

Οι κύριοι λόγοι που αποχωρούν οι παραγωγικοί συνεργάτες 4.Θεωρούν ότι ο broker τους ‘ρίχνει’ στη μοιρασιά των leads, συστάσεων κλπ 5.Καυγάδες στο γραφείο – θεωρούν ότι δεν διευθετούνται αμερόληπτα 6.Αρνητικές στάσεις – μια μερίδα ‘μη επαγγελματιών’ κάθονται στο γραφείο και περιμένουν να χτυπήσει το τηλέφωνο. Τα βλέπουν όλα μαύρα και παρασύρουν και τους άλλους. Ο broker δεν τους διώχνει… και η κατάσταση ολοένα χειροτερεύει 10

Οι κύριοι λόγοι που αποχωρούν οι παραγωγικοί συνεργάτες 7.Χαμηλή ποιότητα των νέων συνεργατών – το δυνατό γραφείο χτίζεται μόνο με καλούς, που προσελκύουν και άλλους καλούς 8.Επιθυμία να ενταχθούν σε μια ομάδα που κερδίζει – είναι η άλλη όψη του προηγούμενου 9.Φτωχό management – οι συνεργάτες θέλουν δυνατή ηγεσία, αποτελεσματικά συστήματα και προσωπικό υποστήριξης που τους βοηθά 11

Προειδοποιητικά σήματα του συνεργάτη που είναι υπ’ ατμόν: Δεν συμμετέχει στα meetings ή τα events Αποφεύγει το management Έχει πτώση στην απόδοση (αναθέσεις, κλεισίματα, κλπ) Παρατάει το business plan του Εγκαταλείπει το training ή δεν ζητάει το coaching Δεν χρησιμοποιεί τα συστήματα & εργαλεία της εταιρίας Το γραφείο του είναι ‘καθαρό’ 12

Στρατηγικές διατήρησης 13

Αυξήστε την παραγωγικότητα ‘Η παραγωγικότητα του τελευταίου συνεργάτη σηματοδοτεί τις προσδοκίες σας, καθώς και τα ποιοτικά στάνταρ του γραφείου σας’ Ορίστε την ελάχιστη αποδεκτή παραγωγή Ζητήστε από κάθε συνεργάτη σας να καταρτίσει ένα business plan με στόχους, στρατηγικές & τακτικές 14

Αυξήστε την παραγωγικότητα Παρακολουθείτε τις επιδόσεις των συνεργατών σας σε μηνιαία βάση. Κάθε τι που αξίζει να γίνεται, αξίζει και να μετρηθεί. Κάντε ένα Διαγωνισμό Δραστηριοτήτων. Να έχετε ένα πίνακα αποτελεσμάτων σε κοινή θέα. Μην τους αφήνετε να χαλαρώσουν στην καλλιέργεια της περιοχής τους. 15

Αυξήστε την παραγωγικότητα Εφαρμόστε ένα Πρόγραμμα Επικοινωνίας των συνεργατών σας με τη Σφαίρα Επιρροής τους. Διοργανώστε εβδομαδιαία call-nights – επιμείνετε στο τηλεφωνικό follow up Υιοθετείστε ένα Πρόγραμμα ‘Ορφανών Πελατών’ αναθέτοντας σε κάθε συνεργάτη ένα αριθμό παλιών πελατών (που έκαναν δουλειά με το γραφείο), αλλά που τώρα ο συνεργάτης που τους εξυπηρέτησε δεν υπάρχει 16

Να ‘πουλάτε’ συνεχώς τη RE/MAX Επιδεικνύετε συνεχώς στους συνεργάτες τα οφέλη από την προσχώρησή τους στην RE/MAX. 17

Περιβάλλον εργασίας Επικοινωνείτε θετικά πράγματα και να δίνετε το παράδειγμα ως ηγέτης Να είστε δίκαιοι & έντιμοι Δημιουργείστε οικογενειακή – αλλά επαγγελματική - ατμόσφαιρα Μην ανέχεστε την υποαπασχόληση 18

Μην κάνετε διακρίσεις Να δίνετε συνεχώς βοήθεια & ευκαιρίες σε όλους Να μην πουν ποτέ ‘το έκανε σε εκείνον, αλλά όχι και σε μένα’ 19

Καλλιέργεια σχέσεων Ρωτήστε τους γιατί τους αρέσει να δουλεύουν στο γραφείο σας Ρωτήστε τους τι θα θέλανε να βελτιώσετε – Να είστε ειλικρινείς μαζί τους για το τι μπορείτε να κάνετε και τι όχι Διοργανώστε κοινωνικές εκδηλώσεις και καλέστε και τις οικογένειες των συνεργατών σας Κάντε το γραφείο σας ένα ωραίο μέρος για να δουλεύει κάποιος. Γιορτάστε το κάθε τι – επιτυχίες, νέους συνεργάτες, γιορτές/γενέθλια κλπ 20

Δώστε τους τα κατάλληλα εργαλεία Εταιρικό Web Site Ηλεκτρονικές εφαρμογές Εκπαιδευμένο προσωπικό Συντονισμό στις αγοραπωλησίες ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σιγουρευτείτε ότι ξέρουν να κινούνται στο iReal (intranet) και εκμεταλλεύονται όλες τις δυνατότητές του 21

Δίνετε προσοχή σε ότι ποστάρουν online Συνδεθείτε με όλους στα social media και πότε-πότε κάνετε σχόλια για να βλέπουν ότι συμμετέχετε 22

Ρωτήστε τους πως μπορείτε να τους βοηθήσετε Στις αναθέσεις Στα κλεισίματα κλπ 23

Νέοι συνεργάτες Ένα σημαντικό ποσοστό των νέων συνεργατών τα παρατάει πριν κλείσει χρόνο. Το μεγαλύτερο πρόβλημα των νέων συνεργατών είναι ότι δεν έχουν αρκετές οικονομίες για να αντέξουν μέχρι να χτίσουν την επιχείρησή τους Ένα άλλο μεγάλο θέμα είναι η ολίσθηση (drift), η μη ύπαρξη σταθερής προόδου προς το στόχο πωλήσεων – Για να το αντιμετωπίσετε, δώστε στους νέους υψηλούς, αλλά κατορθωτούς στόχους αναζήτησης πελατών και πιέστε τους να τους πετύχουν 24

Αν κάποιος συνεργάτης δεν πάει καλά, δώστε 3 μήνες περιθώριο να βελτιωθεί. Παρακολουθείτε στενά την δραστηριότητά του (στοιχεία αλίευσης πελατών, συναντήσεις με πελάτες, κλεισίματα κλπ) Επισημάνετε τα σημεία που υστερεί και βοηθήστε τον να βελτιωθεί Παλιοί συνεργάτες 25

Τα 10 πλεονεκτήματα Δημιουργήστε μια λίστα με τα 10 πράγματα που προσφέρει το γραφείο σας και αρέσουν στους συνεργάτες σας. – Αυτή η λίστα όμως, συνεχώς θα πρέπει να ανανεώνεται /αλλάζει 26

27 Σας ευχαριστώ