Θεοχαροπούλου Φανή Φυσιοθεραπεύτρια NDT Φυσιοθεραπεία Νευροεξελικτικής Αγωγής Σε Παιδιά Με Αναπτυξιακή Καθυστέρηση Θεοχαροπούλου Φανή Φυσιοθεραπεύτρια NDT
Βασικά κοινά Χαρακτηριστικά Ορμονικά , οφθαλμολογικά , ορθοπεδικά προβλήματα Αποδιοργανωτική συμπεριφορά Υποτονία , μειωμένη μυϊκή ισχύς και δύναμη Αναπτυξιακή και Ψυχοκινητική καθυστέρηση Έλλειψη ισορροπίας και συντονισμού (Παιδιατρική Nelson )
Τι είναι η NDT Η διαδρομή της NDT των Karel και Berta Bobath από το 1950 ως και σήμερα.
Αρχές της NDT Λειτουργία με σεβασμό στην ποιότητα της κίνησης Πρόληψη των αντισταθμίσεων που οδηγούν σε παραμορφώσεις Εξατομικευμένη θεραπευτική στρατηγική Ολιστική προσέγγιση του παιδιού Συνεργασία του φυσιοθεραπευτή με τους γονείς καθώς και με τα υπόλοιπα μέλη της θεραπευτικής ομάδας ( Refresher Course NDT Θεσ/νίκη 2008 )
Θεραπευτική Ομάδα Αναπτυξιολόγος Παιδονευρολόγος Ορθοπεδικός Φυσιοθεραπευτής Λογοθεραπευτής Εργοθεραπευτής Ψυχολόγος Διαιτολόγος , κ.α.
Ο Ρόλος Του Φυσιοθεραπευτή NDT Βασικός σκοπός, να καταστήσει το παιδί λειτουργικό στο χώρο που ζει έχοντας ως γνώμονα τα 4 τρίμηνα αισθητικοκινητικής ανάπτυξης Ένταξη του παιδιού σε εβδομαδιαίο περιοδικό πρόγραμμα Βελτίωση στασικού τόνου, ελέγχου, συντονισμού, εύρους κίνησης, ισορροπίας, στροφικής δραστηριοποίησης, κινητικής ποικιλίας
Ο Ρόλος Του Φυσιοθεραπευτή NDT Αλλαγή του μυϊκού τόνου για να δεχθεί κινήσεις και αλλαγές θέσεων μέσω κατάλληλων χειρισμών Συμβουλεύει τους γονείς για των τρόπο χειρισμού του παιδιού σε καθημερινές ενέργειες Επιδρά στη μυϊκή ενεργοποίηση, την ενδυνάμωση, τη σωματική αντοχή
Ο Ρόλος Του Φυσιοθεραπευτή NDT Συντελεί στην απόκτηση του κινητικού ιδεασμού και κινητικού σχεδιασμού Δίνει έμφαση στην καρδιοαναπνευστική λειτουργία, την αντοχή Πάντοτε με βάση και τις δυνατότητες του παιδιού δίνει ποιότητα στη βάδιση βοηθώντας το να αναπτύξει όσο το δυνατόν, ψυχοκινητική εξέλιξη τυπικότερης ανάπτυξης ( Refresher Course NDT Θεσ/νίκη 2008 )
Α. Γεωργιάδου – Ι. Κάνδραλη Οικογένεια Αποτελώντας το άμεσο περιβάλλον του παιδιού, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το κατά πόσο αυτό θα επιτύχει την τέλεια, φυσική, διανοητική και συναισθηματική κατάσταση. Α. Γεωργιάδου – Ι. Κάνδραλη Basic Course Κοζάνη 2001
Ψυχοκινητική ανάπτυξη του 1ου έτους Κωνσταντίνος