ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ ΚΑΛΕΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΟΔΑΣ!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Advertisements

Η Γη σε αριθμούς και εικόνες !!!!
Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Βιομηχανία της μόδας Στις αρχές του 20ου αιώνα η μαζική παραγωγή ρούχων οδηγήθηκε από: την άνοδο των νέων τεχνολογιών την ανάπτυξη του συστήματος παραγωγής.
ΕΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Παραδοσιακή Αρχιτεκτονική
Αγορά Πετρελαιοειδών 10 Μαΐου, Περιεχόμενα  Διεθνής Αγορά Πετρελαιοειδών — Βιομηχανία Πετρελαίου — Τιμές Αργού και προϊόντων Πετρελαίου  Αγορά.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Ομπάμα…άσε το άμα.. Στην Ελλάδα, όταν δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι, λέμε: άμα… γίνει αυτό… θα κάνουμε και το άλλο. Περιμένουμε δηλαδή να έρθουν όλα μόνα.
Χατζηαντωνίου Γιώργος Τριανταφύλλου Δημήτρης Γ’5
ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2009 Μ. Τορτούρης
Να σκέπτεσαι και... να ενεργείς Η διαφορά μεταξύ φτωχών και πλούσιων χωρών δεν έγκειται στην ηλικία της χώρας.
ΗΗΜΕΙΑ.
13. Ο Ιουστινιανός μεταρρυθμίζει τη διοίκηση και τη νομοθεσία
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
1922.
Τα τελευταία χρόνια η ρύπανση του περιβάλλοντος έχει πάρει επικίνδυνες διαστάσεις η αιτία είναι οι μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Η τέχνη της αρχαϊκής εποχής
Με θέμα την έλλειψη νερού στην Αφρική
7.1 Η εξέλιξη και οι μαρτυρίες της
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
Οι εξελίξεις στην οικονομία και στην κοινωνία (7ος-12ος αιώνας)
Η συμβουλή της ημέρας.
To Βυζάντιο φτάνει στο απόγειο της ακμής του
1. Γενικά-Σκοπός 2. Γενική περιγραφή της περιοχής 3. Υφιστάμενη γεωργοοικονομική κατάσταση 4. Προβλήματα της περιοχής 5. Δυνατότητες ανάπτυξης της περιοχής.
Πόσεςσυσκευέςλειτουργούνμε το ηλ.Ρεύμα??? Η ανάπτυξη της τεχνολογίας οφείλεται στην αρχαία ελληνική σκέψη στην οποία ο άνθρωπος στηρίχτηκε για.
ΥΠΟΔΗΜΑ Το Παπούτσι είναι ένα κομμάτι της ενδυμασίας και καλύπτει το κάτω μέρος του ποδιού. Εκτός από το απλό κάλυμμα βοηθάει και στο βάδισμα. Συνήθως.
Σκηνή 1 Μέγεθος πλάνου 30cm*50cm Χρόνος 00:00:12 Εικόνα Ήχος 00:00:09 Πλάνο 1 Εμφανίζονται ο Juan και η Juanita, πίσω τους εμφανίζεται στον πίνακα ο χάρτης.
ΒΙΖΟΝ (mink) Το βιζόν ή αλλιώς μινκ είναι σαρκοφάγο θηλαστικό της οικογένειας των Μουστελιδών. Εχει σώμα μακρόστενο, μήκους εκ., με ουρά που μπορει.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου
ΑΛΕΞ ΚΑΙ ΤΖΙΜ ΚΑΙ ΕΒΕΛΙΝΑ ΕΙΔΟΣ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΗΣΗ ΚΟΑΛΑ
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΕΠΑΣ ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΨΗΦΙΔΩΤΑ ΑΝΝΑ ΠΟΡΙΧΗ Β3.
ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΟΥ 2006 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΈΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ FESTIVAL DOCUMANTER ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΟΥ 2006 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΈΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ.
ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΕΞΟΡΥΞΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
Λευκή Τίγρης.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
Σέβομαι το περιβάλλον 1.φυτά 2.ζώα Στόχος: να υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές που δείχνουν σεβασμό στο περιβάλλον, στη φύση και στα πλάσματα της φύσης.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Λίγα από το παρελθόν της Ευρώπης…. Πριν από χρόνια περίπου η Ευρώπη περνάει την τελευταία παγετώδη περίοδο. Οι παγετωνικές λίμνες (Φινλανδία, Ρωσία)
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου. Στα τελευταία μαθήματα της Έ τάξης γνωρίσαμε ποια ήταν τα προβλήματα που συγκλόνιζαν τη Βυζαντινή αυτοκρατορία.
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
Κεφ. 35 Τα κράτη της Ασίας. Ρωσία Καζακστάν Μογγολία Κίνα Ινδία Πακιστάν Αφγανιστάν Ουζμπεκιιστάν Τουρκμενιστάν Κιργιστάν Τατζικιστάν Νεπάλ Μπαγκλαντές.
Μαστίχα Χίου. Η αποκλειστική καλλιέργεια της μαστίχας στη Χίο, έχει εξηγηθεί τόσο από επιστημονική όσο κι από θρησκευτική άποψη.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Η κριτική του Ορθού Λόγου
Β. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ 19ο ΑΙΩΝΑ
Tα ορυκτα του λαυριου.
Η ελληνική οικονομία κατά τον 19ο αιώνα
ΙΑΠΩΝΙΑ.
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ:ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΣΟΚΟΛΑΤΑ
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Εξαμηνιαία εργασία στο μάθημα “Εισαγωγή στην χρήση Η/Υ”'
Ηλίας Μπουναρτζής/ Η οικονομική ζωή Η σταδιακή παρακμή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας έδωσε τη δυνατότητα στους υπόδουλους.
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Η φύση είναι το σπίτι μας
Εργασία project Γιώργος Σταμούλης Σωτήριος Παπαδόπουλος
ΟΙΚΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΧΑΛΕΠΑ ΧΑΝΙΩΝ)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ
Διδάσκουσα : Μαρία Φακίρη. Η έννοια της κατοίκησης Κατοίκηση : κατοικία Ανάγκες : Aσφάλεια Φυσιολογία Κοινωνικός χαρακτήρας Εργασία Ελεύθερος χρόνος.
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου εν.2 κεφ. 1 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ ΚΑΛΕΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΟΔΑΣ! Πριν από εσένα το ‘’φορούσε’’ κάποιος άλλος!!!

Τότε… φουστάνια , σήμερα… πανωφόρι Τότε… φουστάνια , σήμερα… πανωφόρι .Όχι και μεγάλες οι στιλιστικές διαφορές μας με τους ανθρώπους των σπηλαίων , σωστά;

Γούνα: 1. το πλούσιο και απαλό τρίχωμα μερικών ζώων 2 Γούνα: 1.το πλούσιο και απαλό τρίχωμα μερικών ζώων 2.ρούχο από γούνα ζώου, γουναρικό Γουνοποιία Η Καστοριά είναι ένα από τα σημαντικότερα σε παγκόσμιο επίπεδο, κέντρα παραγωγής, επεξεργασίας και διάθεσης γούνας. Το εμπόριο της γούνας αποτελεί τη βασικότερη πηγή εσόδων για τους κατοίκους της περιοχής, αφού εκτός της λίμνης, η έλλειψη εδάφους για καλλιέργεια δεν έδινε άλλες διεξόδους για δουλειά. Η τέχνη της κατασκευής γουναρικών αναπτύχθηκε από τους Βυζαντινούς χρόνους, πιθανόν όταν οι πρώτοι Καστοριανοί τεχνίτες μαθήτευσαν στην Κωνσταντινούπολη. Το 18ο 17ο αι συντεχνία Καστοριανών γουναράδων της Κων|πολης βρίσκεται στην ακμή της και πολλά από τα μέρη της κατέχουν θέση με μεγάλο κύρος και επιρροή. Λέγεται ότι η γουναρική ήλθε στην Καστοριά από την Αχρίδα στης αρχές της Τουρκοκρατίας. Αγόραζαν δέρματα ζώων που βρίσκονταν στην τουρκική αγορά, τα έφερναν στην Καστοριά κι ύστερα από το σχετικά «ξεσάρκισμα» τα έκοβαν στα μέρη τους και τα δούλευαν. Γούνα ραμμένη στο χέρι. 1857

Γουνοποιία Στην τουρκοκρατία η ζήτηση για γούνες ήταν μεγάλη, γιατί οι Τούρκοι αγαπούσαν τα γούνινα πολυτελή ρούχα, αλλά και γιατί οι στολές των αξιωματικών είχαν γούνινα κομμάτια. Ακόμη για το πλήθος των χαρεμιών της το γουναρικό ήταν το σπουδαιότερο δείγμα κοινωνικής πολιτικής και πολιτιστικής ανωτερότητας. Τα πρώτα χρόνια χρησιμοποιούσαν δέρματα από ολόκληρα ζώα, αργότερα όμως το 18ο αιώνα παρουσιάστηκε έλλειψη ζώων οπότε οι Καστοριανοί γουναράδες έφτιαχναν θαυμάσια ρούχα από αποκόμματα. Το κέντρο εμπορίας της γούνας ήταν η Λειψία όπου μια φορά κάθε χρόνο, κάθε Κυριακή του Θωμά, οι έμποροι προμηθεύονταν τα δέρματα για να τα επεξεργαστούν. Οι Καστοριανοί απέκτησαν μεγάλη φήμη για την τέχνη τους, ανοίχτηκαν σε αγορές έξω από τα  όρια τής οθωμανικής αυτοκρατορίας και δημιούργησαν αντιπροσωπείες στην Ευρώπη και τη Ρωσία. Αυτή η ανάπτυξη και η αίσθηση του εμπορίου των ειδών παραγωγής της είχε σαν αποτέλεσμα από το 19ο αι ένας σημαντικός αριθμός κατοίκων της περιοχής  να ταξιδέψουν σ' όλο τον κόσμο και να δημιουργήσουν είναι πλήθος από οικονομικά ακμάζουσες παροικίες. Σήμερα  σ' όλες σχεδόν τις μεγαλουπόλεις  του κόσμου  όπως τη Ν. Υόρκη, το Παρίσι, το Μόναχο, τη Λειψία και αλλού υπάρχουν Καστοριανοί που τροφοδοτούν την παγκόσμια αγορά με πανέμορφα δείγματα της Καστοριάς τέχνης και τεχνικής. Η επεξεργασία  τις γούνας γίνεται με τον ίδιο παραδοσιακό τρόπο εδώ και πεντακόσια χρόνια. Τα δέρματα προέρχονται από μικρά ζώα που εκτρέφονται εντός και εκτός της Ελλάδας. Το ταίριασμα των κομματιών και το ράψιμο απαιτούν εξειδίκευση ,πολλή υπομονή και προσοχή. Η πρώτη μηχανή γουναρικής  ήρθε από την Αμερική στα 1894. Την έφερε ο Ναούμ Σαμαράς  καστοριανός γουνέμπορος.

Η ‘ΤΕΧΝΗ’ ΤΗΣ ΓΟΥΝΑΣ Η επεξεργασία γουναρικών εξεταζόμενη κατακόρυφα περιλαμβάνει την εκτροφή γουνοφόρων ζώων σε ειδικά διαμορφωμένες φάρμες, την παραλαβή των δερμάτων τους και τη δέψη αυτών μαζί με το τριχωτό μέρος τους, την βαφή ή μη του τριχώματος, τη συρραφή των δερμάτων αυτών και την εμπορία τους προς τους τελικούς καταναλωτές μέσω χονδρεμπόρων και καταστηματαρχών στο εσωτερικό και το εξωτερικό. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΛΕΤΕΡ (120 x 230) ΑΠΟ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ 1.Επιλογή- διαλογή ειδών των αποκομμάτων. 2. Κόψιμο- καθάρισμα του υλικού. 3.Χρωμάτισμα (διαδικασία διαλογής των καθαρών αποκομμάτων με βάση το χρώμα τους). 4. Ραφή των αποκομμάτων. 5. Σταμάτωμα (τέντωμα) στις προδιαγραφές του πλέτερ. 6. Τελικό κοντρόλ και σιδέρωμα με ατμό. 7. Προσωρινή αποθήκευση μέχρι τη στιγμή της εξαγωγής.

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΓΟΥΝΟΔΕΡΜΑΤΑ 1. Παραλαβή των δεψασμένων δερμάτων γουνοφόρων ζώων. 2. Σολταρισμα δερμάτων (ταξινόμηση ανά 25 τεμ. με βάση κοινά χαρακτηριστικά: γένος-μέγεθος-χρωματισμός). 3. Άνοιγμα και τέντωμα -στέγνωμα των δερμάτων. 4. Μιτσάρισμα (διαδικασία καθαρισμού των δερμάτων από κεφάλι, πόδια, ουρά και συνδυασμού των δερμάτων στη βάση κυρίως του χρωματισμού, του μήκους κλπ). 5. Κοπή των δερμάτων σε λεπτές λωρίδες (ξέσυρμα). 6. Ράψιμο των λωρίδων και σχηματισμός του γουναρικού. 7. Σταμάτωμα (τέντωμα) στις προδιαγραφές του μοντέλου. 8. Πικίρισμα (τοποθέτηση εσωτερικής φόδρας). 9. Μοντάρισμα του μοντέλου. 10. Κλείσιμο και έλεγχος του παλτό. 11. Τελικό φοδράρισμα του παλτό. 12. Τελικό κοντρόλ και σιδέρωμα με ατμό. 13. Προσωρινή αποθήκευση μέχρι τη στιγμή της εξαγωγής. Πηγή: Κέντρο Ελληνικής Γούνας

Οι συγγενείς των θυμάτων άλλα λένε… Κάποιοι τη θεωρούν ένα από τα καλύτερα δώρα που μπορούν να κάνουν στην εκλεκτή της καρδιάς τους. Μια καλοραμμένη γούνα ξεπερνά την ικανοποίηση της ανθρώπινης αυταρέσκειας, εμπλέκεται στις εκβιαστικές μεθόδους της ρωσικής μαφίας με ξυλοδαρμούς και μαχαιρώματα για την προσέλευση πελατών, προσπερνά τις δηλώσεις του Βλαντίμιρ Πούτιν -«Εκείνο που ποτέ δεν κατάλαβα είναι γιατί αγοράζουμε τόσο πολλές γούνες από εσάς»- και καταλήγει στον ίδιο φρικτό δρόμο: αυτόν που οδηγεί στο «Γκουαντάναμο» των ζώων... Μια από τις μεγαλύτερες οργανώσεις του κόσμου, η Peta, έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια καμπάνιες κατά της γούνας. Περισσότερα από 30 εκατομμύρια ζώα (λύγκες, αλεπούδες, βιζόν, μινκ, ρακούν, κογιότ, σκίουροι, μαύρες αρκούδες,κουνέλια και άλλα θηλαστικά) θυσιάζονται στο βωμό της ανθρώπινης κοκεταρίας για να γίνουν γούνινα παλτό ή ακόμη και μικρές γούνινες πιο... εύπεπτες λεπτομέρειες, όπως τα φινιρίσματα σε τσάντες, γάντια, μπότες, μπουφάν, ακόμη και σε μπρελόκ, όλα όσα συντηρούν την αιματοβαμμένη βιομηχανία βασανισμού και βαρβαρότητας. Υπάρχουν καταγγελίες ότι τα περισσότερα από αυτά εκτρέφονται κάτω από φρικτές συνθήκες, εγκλωβισμένα σε συρμάτινα κλουβιά και εκτεθειμένα σε ακραίες καιρικές συνθήκες, όπου στο τέλος τα περιμένει ένα φρικτός θάνατος που περιλαμβάνει μεθόδους όπως ηλεκτροπληξία στον πρωκτό, κρέμασμα, κτυπήματα στο κεφάλι και εισπνοή τοξικού αερίου για να μη καταστραφεί η γούνα τους. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι μέθοδοι αυτοί δεν είναι άμεσα θανατηφόροι και μερικά ζώα έχουν τις αισθήσεις τους όταν τα γδέρνουν. Αρκεί να αναλογιστεί κάποιος ότι σε αυτό το «Γκουαντάναμο», τα ζώα δεν έχουν καν το δικαίωμα ενός ελεύθερου θανάτου. Οι επίγειες παγίδες, που ανάγκαζαν τα ζώα να αυτοακρωτηριάζονται -υπέρτατος αυτοεξευτελισμός- για να πεθάνουν τελικά ελεύθερα, αντικαταστάθηκαν με παγίδες ανυψωτικές. Και φυσικά αυτό δεν έγινε για τα ζώα!

Δεν έχουν όλα τα θύματα πλούσιο τρίχωμα… Γίνονται ,όμως, ‘ωραία , δωδεκάποντα … Και η κτηνωδία συνεχίζεται με πληρωμένους δολοφόνους φτωχούς Ασιάτες και Αφρικανούς ,ηθικούς αυτουργούς πρωτοκλασάτα ονόματα της παγκόσμιας μόδας και θύματα φίδια ,κροκόδειλους και άλλα ερπετά ,που θυσιάζονται στον βωμό της ωραιοπάθειας και όλα αυτά για ένα μικρό κομμάτι δέρμα ,το οποίο η φύση τόσο αριστοτεχνικά δημιούργησε.

Υπάρχει πάντα και η άλλη λύση! Πολλοί σχεδιαστές μόδας υιοθετούν, πλέον, μια πιο οικολογική στάση απέναντι στη διαχρονική ανάγκη των γυναικών να ντυθούν με το ‘ρούχο’ που η φύση έδωσε σε κάποιους άλλους ! Η βαμμένη με αίμα γούνα των γουνοφόρων ζώων αλλά και το δέρμα πολλών άλλων αντικαθίστανται πλέον από συνθετικά προϊόντα χωρίς χρειαστεί να διαταραχθεί το οικοσύστημα από την κατακρεούργηση αθώων πλασμάτων . Το θέμα της συνθετικής γούνας ,βέβαια, είναι αμφιλεγόμενο καθώς πολλοί είναι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι δεν μπορεί να θεωρηθεί οικολογική εφόσον η πρώτη ύλη της είναι το πετρέλαιο . Δεν έχουν ,φυσικά, άδικο . Αν σκεφτούμε ,όμως, τα συμφέροντα και τα κέρδη που έχει η βιομηχανία της γουνοποιίας , δεν φαντάζουν και τόσο παράλογες οι αντιδράσεις των γουνοποιών . Ας ελπίσουμε ,τουλάχιστον, ότι η ποιότητα της τεχνητής γούνας θα εξελιχθεί και οι αντιδράσεις θα σταματήσουν.

Για τους πιο σκληρούς… Δεν είναι άδικο; Για τους πιο σκληρούς… Δεν είναι άδικο;