Χαρακτηριστικά Εικόνας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΙΚΟΝΕΣ.
Advertisements

Χαρακτηριστικά εικόνας
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Πληροφορική Α΄ Έτους.
Εικόνα, Ήχος Δημήτρης Κόκκας Ε.Ε.ΔΙ.Π. Εργαστήριο Πληροφορικής Γ.Π.Α.
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κεφάλαιο 3 ο - Συνέχεια Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κεφάλαιο 3 ο - Συνέχεια Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Περιφερειακές Συσκευές
Σημειώσεις για την Α’ Λυκείου
Μέσα από τον υπολογιστή
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημήτρης Γεωργαλίδης.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Και Αρχικό: Γεωργακή Ιφιγένεια – Τροποποίηση: Τσούτσουρας Σπύρος Μέρος Β΄
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Βασικές έννοιες στην ψηφιακή εικόνα
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Διακρίνεται σε:
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Πατήστε στα ποσά για ερώτηση
Υλικό/ Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Εφαρμογές Πληροφορικής
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
Μονάδες μέτρησης πληροφορίας και χώρου στους Η/Υ
ΨηφιοποίησηΨηφιοποίηση Οι περισσότερες μεταβολές επηρεάζονται από τον Η/Υ. Τα συστήματα μετατρέπονται ώστε να μπορούν να συνδέονται με Υπολογιστές.
Ο υπολογιστής ως ψηφιακή μηχανή
19/4/2015B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 21 Αναπαράσταση ήχου εικόνας Μονάδες μέτρησης της μνήμης.
Β’ Γυμναςιου ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
ΔΟΜΙΚΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
12/01/2007 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Ψηφιακές Μορφές Τέχνης»1 Εισαγωγή στους Η/Υ Μάθημα 2: Αναπαράσταση και Αποθήκευση Ψηφιακής Πληροφορίας Διδάσκουσα:
Ψηφιακά Δεδομένα Χαρακτηριστικό του Η/Υ αλλά και άλλων ψηφιακών συσκευών, όπως το κινητό τηλέφωνο, είναι η επεξεργασία διακριτών στοιχείων πληροφορίας,
Κρυφή μνήμη (cache memory) (1/2) Εισαγωγή στην Πληροφορκή1 Η κρυφή μνήμη είναι μία πολύ γρήγορη μνήμη – πιο γρήγορη από την κύρια μνήμη – αλλά πιο αργή.
Εγγραφή ψηφιακής εικόνας: Πιστοτητα, θόρυβος, μνήμη, ανάλυση, μέγεθος, απεικόνιση στην οθονη (Συνάντηση 2) Ψηφιοποίηση & ψηφιακή επεξεργασία εικόνας Τμημα.
Από τα αναλογικά στα ψηφιακά γραφικά Μέχρι τις αρχές του ‘80 τα στάδια συλλογής και επεξεργασίας της εικόνας περιοριζόταν σε αναλογικούς τρόπους (φωτογραφικές.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Δεδομένα - Πληροφορία Υλικό Λογισμικό Μονάδες Εισόδου Μονάδες Εξόδου Κεντρική Μονάδα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΕ Η/Υ. Τι είναι το λογισμικό CAD ? Είναι η σχεδίαση με τη βοήθεια του Η/Υ ή όπως έχει επικρατήσει διεθνώς με το ακρώνυμο:
Format και συμπίεση γραφικών
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ψηφιακός Κόσμος Ιωάννα Γαρδίκη
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
Print Ads Έντυπη Διαφήμιση
Analog vs Digital Δούρβας Ιωάννης ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΟΥΡΒΑΣ.
49ο Γυμνάσιο Αθήνας Πολυμέσα - Multimedia
Διανυσματικές Εικόνες
Ονοματεπώνυμο : ………………………. Τμήμα : Β…. α ή β
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
Αναπαράσταση Εικόνας.
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
Το δυαδικό ψηφίο
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα
ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Format αρχείων και συμπίεση γραφικών
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Σημειώσεις για την Α’ Λυκείου
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Μαρία Φερεντίνου. Mία εφαρμογή στον υπολογιστή χαρακτηρίζεται ως εφαρμογή πολυμέσων, όταν:  Συνδυάζει διάφορες μορφές αναπαράστασης της πληροφορίας.
Πληροφορική Β’ Γυμνασίου Ψηφιακός κόσμος. «ψηφίο»: αρχαία ελληνικά σημαίνει πετραδάκι ή χαλίκι. ψηφιδωτό: Ένα ψηφιδωτό κατασκευάζεται από ψηφίδες, που.
ΣΧΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χαρακτηριστικά Εικόνας ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Β) Χαρακτηριστικά Εικόνας

ΕΙΚΟΝΑ Εισαγωγική δραστηριότητα ΕΙΚΟΝΑ Εισαγωγική δραστηριότητα Αφού ο υπολογιστής καταλαβαίνει μόνο 0 και 1 πως ξεχωρίζει τα χρώματα; Ένα εικονοστοιχείο μιας ασπρόμαυρης εικόνας με πόσα bit (0 ή 1) μπορεί να αναπαρασταθεί; Ένα εικονοστοιχείο με 4 χρώματα πόσα bit χρειάζεται; Πόσα χρώματα μπορούν να αναπαρασταθούν με 3 bit; Μπορείτε να βρείτε ποιος τύπος συνδέει τα bit με τους συνδυασμούς χρωμάτων; 2bit=χρώματα

ΕΙΚΟΝΑ Διανυσματικές εικόνες Οι εικόνες χωρίζονται σε δύο κατηγορίες : Χαρτογραφικές Διανυσματικές Οι διανυσματικές εικόνες δημιουργούνται με ειδικό λογισμικό και βασίζονται σε γεωμετρικά στοιχεία. Αλλάζουν μέγεθος χωρίς να παραμορφώνονται Σχεδιάζεται κάθε φορά από τον υπολογιστή το σχήμα βάσει μαθηματικών τύπων αλλά με διαφορετικές μεταβλητές Λογισμικά δημιουργίας τέτοιων εικόνων είναι π.χ. το CorelDraw και το Adobe Illustrator

ΕΙΚΟΝΑ Χαρτογραφικές εικόνες ΕΙΚΟΝΑ Χαρτογραφικές εικόνες Για τις χαρτογραφικές χρησιμοποιείται ένας πίνακας κουκκίδων που ονομάζονται εικονοστοιχεία ή pixels Προκύπτουν από σαρωτή, ψηφιακή φωτογραφική μηχανή, οθόνη υπολογιστή ή να δημιουργηθούν με κατάλληλο λογισμικό Λογισμικό επεξεργασίας τέτοιων εικόνων είναι : η ζωγραφική των windows, Adobe Photoshop, Corel Photopaint κ.α.

ΕΙΚΟΝΑ Ανάλυση εικόνας και βάθος χρώματος Ο αριθμός των εικονοστοιχείων αποτελεί την ανάλυση της εικόνας και μετριέται σε ppi (pixels per inch). Δηλαδή μια εικόνα με διαστάσεις 10 ίντσες x 5 ίντσες με ανάλυση 100 ppi περιέχει : 10 x 100 x 5 x 100 = 500.000 εικονοστοιχεία Όταν αναφερόμαστε σε ανάλυση οθόνης ή εκτυπωτή έχουμε dpi (dots per inch) Και με το χρώμα του κάθε pixel τι γίνεται; Θυμάστε την πρώτη διαφάνεια; Με ένα πλήθος δυαδικών ψηφίων που λέγεται βάθος χρώματος ορίζεται και το χρώμα του κάθε εικονοστοιχείου 2bit=χρώματα 2χρωμ.βαθος=αριθ.χρωμάτων

ΕΙΚΟΝΑ δραστηριότητα Έτσι μια εικόνα με μέγεθος 100 x 100 pixels και χρωματικό βάθος 4 θα καταλαμβάνει χώρο ίσο με : 100 x 100 x 4 = 40000 bit = 40000 / 8 byte = 5000 bytes = 5 KB. Με χρήση της αριθμομηχανής του υπολογιστή ή και χωρίς αυτή βρείτε τον χώρο που καταλαμβάνει φωτογραφία στο usb stick σας με μέγεθος 20 x 10 ίντσες, ανάλυση 100 ppi και χρωματικό βάθος 20 bit. 20 x 100 x 10 x 100 x 20 = 40000000 bit 40000000 / 8 = 5000000 bytes = 5000 KB = 5MB