Ομηρικά έπη: Ιλιάδα Α΄ ραψωδία στ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΛΙΑΔΑΣ ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΤΣΟΚΑΝΑ, ΣΤΕΛΛΑΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΝΝΑΣ ΦΥΤΙΛΑ, ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ.
Πώς να γράψετε μια έκθεση
H ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
Στέλιος Τ., Γιώργος Τ. & Κώστας Π., Β3 – 7gymioa
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Ο θάνατος του Πάτροκλου
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Διδακτικό Σενάριο Ομήρου Ιλιάδας Α 1-612
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Να το κατάλαβαν άραγε;; Δεν τρίτωσε απλώς το κακό, ή το καλό, που μπορεί ο καθένας να το πάρει όπως θέλει, αλλά…. ΤΕΤΑΡΤΩΣΕ!! Για μένα πάντως, το βλέπω.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Το ποτάμι Να δημιουργήσετε μια φωτοαφήγηση επιλέγοντας όποιες από τις εικόνες προτιμάτε. Στη συνέχεια να τοποθετήσετε πάνω τους ως λεζάντες αποσπάσματα.
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Ο θυμός του Αχιλλέα.
Λογοτεχνία Α΄ Λυκείου Κριτήρια αξιολόγησης
Η αφύπνιση του Δία πάνω στον Ίδη επαναφέρει τον μύθο στην κοίτη του
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Η θέση και ο ρόλος της γυναίκας στην Ιλιάδα
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Εργασία στην Ιλιάδα Αιμίλιος Δραγκίνης Β΄1.
Αγαπητοί συμπολίτες, Πέρασε μία δύσκολη χρονιά και έρχεται μία ακόμη δυσκολότερη. Ο ελληνικός λαός πληρώνει βαρύ τίμημα για την κακοδιαχείριση και τις.
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
Claim-Support- Question Iσχυρίζομαι- Υποστηρίζω – Ρωτώ.
Από την Ιστορία στη Φιλοσοφία Ηθική και Πολιτική
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΛΙΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ
Μια διαφορετική…… «ματιά» στην Ιλιάδα
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
Διαθεματική δραστηριότητα 1 σελίδα 45
ΈΚΤΟΡΑΣ.
ΙΛΙΑΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΛΕΝΗ. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΡΑ;
Ομάδα εργασίας ΜαρίαΑντώνηςΧριστίναΛυδίαΕύα. Stop Bullying.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Ο Όμηρος δεν κρίνει την Ελένη για την πράξη της σε κανένα σημείο της Ιλιάδας. Η Ελένη παρουσιάζεται ως μια συμπαθητική, αξιοπρεπής και ενδιαφέρουσα.
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Ερμηνεία γελοιογραφίας
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
1. «Αμφιβολίας Εγκώμιον», του Νίκου Δήμου
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
«Ζωντανεύοντας τον Όμηρο» Η ραψωδία Α της Ιλιάδας με εικόνες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομηρικά έπη: Ιλιάδα Α΄ ραψωδία στ.54-189 Συνέλευση των Αχαιών Η σύγκρουση του Αχιλλέα με τον Αγαμέμνονα --------------------------------------------------------------------- ---- Με αφορμή τη συνέλευση των Αχαιών στην Τροία βλέπουμε μέσα από τα μάτια εκπροσώπων διαφόρων κοινωνικών ομάδων το θέμα «διαχείριση κρίσης»

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Α΄ΟΜΑΔΑ: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Α΄ΟΜΑΔΑ: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Αποστολή: Αφουγκραστείτε την κοινή γνώμη και τα συναισθήματα που διαμορφώνονται στο λαό από την αρχή της σκηνής μέχρι το ξέσπασμα της οργής του Αχιλλέα. Παρουσιάστε τα γεγονότα του στρατοπέδου και τις αντιδράσεις του στρατού. Είναι μια ξαφνική κρίση ή υπάρχουν ενδείξεις ότι θα ξεσπούσε; ________________________________________

Ερωτήσεις διερεύνησης 1. Παρατηρήστε τα γεγονότα που αναφέρονται στην ενότητα (σημειώστε στίχους) και στη συνέχεια αντιστοιχίστε τα με τα ανάλογα συναισθήματα που προκαλούν στους ακροατές- θεατές της σκηνής: Αναζήτηση Αχιλλέα της αιτίας του λοιμού Καθυστέρηση του Κάλχα να απαντήσει Διαβεβαίωση Αχιλλέα για προστασία του Κάλχα Ξέσπασμα Αγαμέμνονα Αποδοχή της μαντείας και απόφαση επιστροφής Χρυσηίδας Αναζήτηση δώρου από τον Αγαμέμνονα

Σχέδιο επιστροφής Χρυσηίδας Παρουσίαση της πραγματικότητας από Αχιλλέα :δεν υπάρχουν λάφυρα για νέα μοιρασιά. Σχέδιο επιστροφής Χρυσηίδας Απειλή αρπαγής Βρισηίδας Παράπονο, απειλές επιστροφής, οργή Εγωισμός – έπαρση Αγαμέμνονα Φόβος αγωνία ανακούφιση ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα ένταση εκτόνωση έκπληξη παράταση αγωνίας έκπληξη

Κοιτάξτε τις παρακάτω φωτογραφίες και απαντήστε: Πώς δημιουργεί αγωνία ο Όμηρος στους ακροατές; ( αναφέρετε τεχνική καθυστέρησης και στίχους) Τι προκαλεί συνήθως αγωνία;

Ποιο γεγονός έφερε ανακούφιση στους ακροατές της Ιλιάδας;( στίχοι) Ποιο γεγονός φέρνει την ικανοποίηση – ανακούφιση;

Πότε δημιουργείται ένταση; Ποιο γεγονός δημιούργησε την ένταση μεταξύ Αχιλλέα- Αγαμέμνονα; Υπήρχαν προηγούμενες διαφορές; ( αναφορά στίχων)

Σε ηλεκτρισμένο κλίμα κανείς δεν ξέρει πώς να αντιδράσει Σε ποιο σημείο της ενότητας νιώθουμε ότι είναι απρόβλεπτες οι εξελίξεις; ( αναφορά στίχων)

Ποια είναι τα κυρίαρχα συναισθήματα της ενότητας; Φτιάξτε μια ζωντανή σκηνή με τα ποικίλα συναισθήματα των Αχαιών της σκηνής

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Β΄ΟΜΑΔΑ: Ο Πολιτικός –εκπρόσωπος εξουσίας Αποστολή: Υπερασπιστείτε με επιχειρήματα τον Αγαμέμνονα για την συμπεριφορά του. Παρουσιάστε δικαιολογημένες τις αντιδράσεις του στη σκηνή. _________________________________

Ερωτήσεις διερεύνησης Ποιος παίρνει πρώτος το λόγο στη συνέλευση; Είναι φυσικό; 2. Τι επικαλείται ο Κάλχας και καθυστερεί να δώσει απάντηση σχετικά με το λοιμό;

Σε τι αναφέρονται οι εικόνες; 3. Έχει ενοχοποιηθεί ξανά ο Αγαμέμνων; Πώς νιώθει; Σε τι αναφέρονται οι εικόνες;

4. Παρατηρήστε το παρακάτω έργο τέχνης . Ποια είναι η θέση των προσώπων; Ιεραρχήστε τα πρόσωπα της ενότητας ( Αχιλλέας, Αγαμέμνων, στρατός).

5. Στους στίχους 174-189 ο Αγαμέμνων κάνει αναφορές για τον Αχιλλέα__________________________ Για το στρατό____________________________ Για τον εαυτό του__________________________ Ποια αξία δίνει στον καθένα από τους παραπάνω; ___________ _____________ ________________

Ποια σημεία του κειμένου σας θυμίζουν τα παρακάτω αποσπάσματα: 6. Βρείτε δύο σημεία της ενότητας που ο Αχιλλέας πιθανόν να ενόχλησε τον Αγαμέμνονα με την ηγετική του συμπεριφορά. Ποια σημεία του κειμένου σας θυμίζουν τα παρακάτω αποσπάσματα: «Στο έμπα του μπήκε σαν αητός, στα ξέβγα σαν πετρίτης Στα έμπα του χίλιους έκοψε , στα ξέβγα δυο χιλιάδες, Και στο καλό το γύρισμα κανένα δεν αφήνει…»   « Διέψευσε τα σενάρια για τη σύγκληση του Συμβουλίου Πολιτικών  Αρχηγών υπό τον πρόεδρο της Δημοκρατίας ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου και απέκλεισε και τα σενάρια για πρόωρες εκλογές, κατά τη διάρκεια σύσκεψης με τους Α. Λοβέρδο, Ά. Διαμαντοπούλου, Κ. Σκανδαλίδη , Χ. Καστανίδη και  Γ. Ραγκούση. Στο μεταξύ,  το πρωί της Τετάρτης ο πρωθυπουργός καλεί σε υπουργικό συμβούλιο.»

Συντάξτε το κείμενο επιχειρηματολογίας υπέρ του αρχηγού Αγαμέμνονα Ζωντανέψτε τα συναισθήματα του Αγαμέμνονα

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Γ΄ Ομάδα : Ο στρατιωτικός ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Γ΄ Ομάδα : Ο στρατιωτικός 1. Δώστε από έναν χαρακτηρισμό για τον Αχιλλέα με βάση τις απαντήσει ς σας .Ποιος παίρνει την πρωτοβουλία για τον Αχιλλέα με βάση τις απαντήσεις σας Πώς συμπεριφέρεται στον Κάλχα; Από πού κατάγεται ο Αχιλλέας; Ποιων ηγείται; Ποια αναφέρει ως αιτία συμμετοχής του στον πόλεμο; Πόσο σημαντική ήταν μέχρι τώρα η συμβολή του;

2. Εντάξτε τους χαρακτηρισμούς στο αντίστοιχο πλαίσιο ΑΧΙΛΛΕΑΣ Άνθρωπος του λόγου ή της πράξης; ΛΟΓΟΣ ΠΡΑΞΗ

3.Δώστε πιθανές απαντήσεις στο ερώτημα: 3.Δώστε πιθανές απαντήσεις στο ερώτημα: Ποια είναι τα αίτια των πολέμων στη σημερινή εποχή;   Α._______ Β._________Γ.___________ Αντιστοιχίστε τρεις φράσεις του Αχιλλέα που αναφέρονται αναλογικά στα ίδια αίτια. Α.________________________________ Β.________________________________ Γ.________________________________ Εγώ δεν ήλθα εξ αφορμής των λογχοφόρων Τρώων να πολεμής΄ ότι ποσώς εκείνοι δεν μου πταίουν τα βόδια μήτε τ΄ άλογα δεν βγήκαν να μου πάρουν μήτε στην μεγαλόσβολην , την ανδροθρέπτραν Φθίαν ποτέ μου εβλάψαν τους καρπούς, ότ΄είναι ανάμεσόν μας όρη κατάσκια πολλά και πέλαγ΄αγριωμενα αλλά για τον Μενέλαον και, αναίσχυντε , για σένα ήλθομεν όλοι εκδίκησιν να πάρομε των Τρώων.

Αντιστοιχίστε τρεις φράσεις του Αχιλλέα που αναφέρονται αναλογικά στα ίδια αίτια.   Α.________________________________ Β.________________________________ Γ.________________________________ Εγώ δεν ήλθα εξ αφορμής των λογχοφόρων Τρώων να πολεμής΄ ότι ποσώς εκείνοι δεν μου πταίουν τα βόδια μήτε τ΄ άλογα δεν βγήκαν να μου πάρουν μήτε στην μεγαλόσβολην , την ανδροθρέπτραν Φθίαν ποτέ μου εβλάψαν τους καρπούς, ότ΄είναι ανάμεσόν μας όρη κατάσκια πολλά και πέλαγ΄αγριωμενα αλλά για τον Μενέλαον και, αναίσχυντε , για σένα ήλθομεν όλοι εκδίκησιν να πάρομε των Τρώων.

4.Ποιες πληροφορίες μας δίνονται στην ενότητα για το 10χρονο πόλεμο; Γράψτε κάτω από κάθε εικόνα τις αναφορές που υπάρχουν στο κείμενο.

Αξιοποιήστε τις παραπάνω απαντήσεις στην προσπάθεια υπεράσπισης της στάσης του Αχιλλέα. Φτιάξτε μια ζωντανή παγωμένη εικόνα που να εκφράζει τα συναισθήματα του Αχιλλέα.

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Δ΄ ΟΜΑΔΑ: Η γυναίκα ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Δ΄ ΟΜΑΔΑ: Η γυναίκα Αποστολή: Εκφράστε τα συναισθήματά σας βλέποντας τη συμπεριφορά των ηρώων απέναντι στις γυναίκες. Πόσο μετρά τη γνώμη της γυναίκας όταν αντιμετωπίζονται «κρίσεις».

Ερωτήσεις διερεύνησης 1 Ερωτήσεις διερεύνησης 1.Ποιο είναι το γέρας (=λάφυρο) για το οποίο προκλήθηκε ο Λοιμός; 2. Ποιο είναι το γέρας για το οποίο προκλήθηκε ο Θυμός του Αχιλλέα; 3. Οι ήρωες εκφράζουν συναισθήματα για τις γυναίκες ή μόνον για το λάφυρο; Βρείτε φράσεις του κειμένου.

4. Τι διαφορά έχει το κύπελλο του παγκοσμίου ποδοσφαίρου από το λάφυρο για το οποίο μαλώνουν; Τι θα σήμαινε η επιστροφή του από τον κυπελλούχο;

5. Παρατηρήστε τις εικόνες και γράψτε σύντομες λεζάντες.

6. Ποιες εικόνες έχουν ομοιότητες με τη συμπεριφορά των ανδρών της Ιλιάδας προς τη γυναίκα; 7. Τι εκτιμάει ο Αγαμέμνων σε μια γυναίκα;

Πώς αντιμετώπισε ο Αγαμέμνων τις τέσσερις γυναίκες της ζωής του; Χρυσηίδα Κλυταιμνήστρα- Ιφιγένεια Κασσάνδρα

Φτιάξτε μια ζωντανή βουβή εικόνα με τα συναισθήματα της γυναίκας.

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ε΄ΟΜΑΔΑ: έφηβος ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ε΄ΟΜΑΔΑ: έφηβος Αποστολή: Η φωνή των εφήβων ας ακουστεί: Σχολιάστε με « τα δικά σας μάτια» τη σκηνή. Συγκρίνετε τη συμπεριφορά των ηρώων με καταστάσεις συγκρούσεων που έρχονται στο μυαλό σας και αντιμετωπίζετε συχνά.

Ερωτήσεις διερεύνησης 1 Ερωτήσεις διερεύνησης 1. Βρείτε μέσα στο κείμενο στίχους ή αναφέρετε με δικά σας λόγια τα σημεία του κειμένου όπου εντοπίζετε τις παρακάτω συμπεριφορές: Σύγκρουση Βία Βρισιές /προσβλητικοί χαρακτηρισμοί Διάλογος Εγωισμός Δικαιολογίες Παράπονο Αδικία Επιχειρήματα

2. Παρατηρήστε τον παρακάτω πίνακα που αναφέρεται στη σκηνή της ενότητας. Ποια πρόσωπα αναγνωρίζετε; Ποια στοιχεία σας βοήθησαν; Ποια λόγια του κειμένου νομίζετε ότι ακούγονται αυτή τη στιγμή; Τι θα λέγατε αν ήσαστε παρόν στη σκηνή;

3. Η σκηνή της σύγκρουσης σας θυμίζει παρόμοιες σκηνές που έχετε δει να συμβαίνουν γύρω σας; Αναφέρετε παραδείγματα.

Αν ήσαστε παρόντες στην παρακάτω σκηνή ποια λόγια θα απευθύνατε στους δύο ήρωες ή ποια εμπλοκή ή συμμετοχή θα είχατε;

Παρατηρήστε τη στάση και το ύφος των προσώπων στις δύο εικόνες Παρατηρήστε τη στάση και το ύφος των προσώπων στις δύο εικόνες. Τι ομοιότητες παρατηρείτε και θα θέλατε να σχολιάσετε; Ποια συναισθήματα σας προκαλούν;

Ζωντανέψτε τη σκηνή με τους ήρωες και τη δική σας αντίδραση.