Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Advertisements

Πάνω από 50 χρόνια δράσης για τα ζώα στην Ελλάδα Operating in the UK as:
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Αννα Μ. Ασημακοπούλου Διευθύντρια Ιδρυμα ΕΓΝΑΤΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Αποτελέσματα Έρευνας με θέμα Η Χρήση των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών στην ΠΔΕ Μάιος 2006.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Δίκτυα Υποδομών Ανδρέας Πολυκάρπου. Δίκτυα Ανοικτής Πρόσβασης Το πρώτο επίπεδο ενός δικτύου ανοικτής πρόσβασης είναι το καθεστώς ιδιοκτησίας, που είναι.
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
1η εργασία: Χρησιμοποιώντας τον χάρτη πυκνότητας πληθυσμού στη Γη καταλήξτε σε συμπεράσματα για την πυκνότητα του πληθυσμού της Ευρώπης Απάντηση: Εκτός.
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Καρπενησίου
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Αλέξανδρου Αμπαδογιάννη
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Διαδικασία Αστικοποίησης - Αίτια Ανάπτυξης των Πόλεων n Δύο βασικές κατηγορίες αιτίων: –Αίτια απομάκρυνσης από την ύπαιθρο –Αίτια προσέλκυσης στην πόλη.
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διάλεξη 2 η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς και (Οικονομική) Ανάπτυξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Παρουσίαση έρευνας Ικανοποίησης Τουριστών Νομού Καβάλας Ιούνιος 2016.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΛΞΗΣ & ΩΘΗΣΗΣ - ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ
Στρατηγική Αειφορικής Διαχείρισης Προορισμών
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
Εισαγωγή Πόσο «επιθυμητή» είναι η Αθήνα ως προορισμός διακοπών και τουρισμού; Ποιες πόλεις ανταγωνίζεται και σε ποια επίπεδα; Τι έχει να προσφέρει η Αθήνα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας

Εισαγωγή  Πόσο «επιθυμητή» είναι η Αθήνα ως προορισμός διακοπών και τουρισμού;  Ποιες πόλεις ανταγωνίζεται και σε ποια επίπεδα;  Τι έχει να προσφέρει η Αθήνα στους επισκέπτες της;  Πώς αξιολογείται η Αθήνα σε επίπεδο υπηρεσιών;

Ταυτότητα Ερευνών  Αντιπροσωπευτικό δείγμα πολιτών Μεγάλης Βρετανίας  4,000 συνεντεύξεις  Χρόνος: 18 – 30 Αυγούστου 2005  Κατάταξη / ιεράρχηση 50 πόλεων  Ανάθεση: Leo Burnett London  Διεξαγωγή: YouGov Έρευνα “Global Cities”

50 Πόλεις ιεραρχήθηκαν βάσει της απόδοσής τους σε 5 διαφοροποιά κριτήρια: Ποιότητα ζωής Ζωντάνια τοπικής κουλτούρας και πολιτισμού Καταλληλότητα κλίματος Ελκυστικότητα τουριστικού προορισμού ή τόπου σύντομων διακοπών Θετικό “word of mouth” ΑβάναΔελχίΛισσαβόναΝτουμπάιΣιγκαπούρη ΑθήναΔουβλίνοΛονδίνοΟυέλινγκτονΣικάγο ΒανκούβερΕδιμβούργοΛος ΆντζελεςΠαρίσιΣίδνευ ΒαρκελώνηΚαζαμπλάνκαΜάντσεστερΠεκίνοΣεούλ ΒενετίαΚάιροΜελβούρνηΠέρθΤζακάρτα ΒερολίνοΚάρντιφΜπανγκόκΠράγαΤόκιο ΒηρυτόςΚέιπ ΤάουνΜπέλφαστΡίο ντε ΤζανέιροΤορόντο ΒιέννηΚοπεγχάγηΜπέρμινχαμΡώμηΦλωρεντία ΒουδαπέστηΛας ΒέγκαςΜόσχαΣαγκάηΦρανκφούρτη Γιοχάνεσμπουρ γκ ΛίμαΝέα ΥόρκηΣαν ΦρανσίσκοΧονγκ Κονγκ

Η συνολική αξιολόγηση έφερε την Αθήνα στην 14η θέση διεθνώς! στην 6η θέση στην Ευρώπη! Έρευνα “Global Cities”

Η Αθήνα, για τους κατοίκους της Μεγ. Βρετανίας, είναι ο 8ος πιο ελκυστικός τουριστικός προορισμός, σε διεθνές επίπεδο Έρευνα “Global Cities”

Οι κλιματολογικές συνθήκες της Αθήνας αξιολογούνται ιδιαίτερα θετικά και την κατατάσσουν στην 8η θέση διεθνώς και 5η στην Ευρώπη Έρευνα “Global Cities”

Οι θετικές συστάσεις από φίλους/ συγγενείς/ μέσα ενημέρωσης (“word of mouth”) είναι ένα αξιόλογο κίνητρο επίσκεψης. Η Αθήνα είναι η 8η πόλη, διεθνώς, που συστήνεται για επίσκεψη. Σε Ευρωπαϊκό επίπεδο είναι 4η κατά σειρά μετά από το Παρίσι, τη Βαρκελώνη και τη Ρώμη! Έρευνα “Global Cities”

Η ζωντάνια της τοπικής κουλτούρας και του πολιτισμού της Αθήνας δεν φαίνονται να εκλαμβάνονται ως διαφοροποιά στοιχεία για τους κατοίκους της Μεγ. Βρετανίας και κατατάσσουν την Αθήνα στην 19η θέση... Έρευνα “Global Cities”

Η εκλαμβανόμενη ποιότητα ζωής στην Αθήνα επίσης φαίνεται να βρίσκεται Πολύ χαμηλά σε σχέση με άλλες πόλεις. Οι Βρετανοί κατατάσσουν την πόλη της Αθήνας μόλις στην 22η θέση διεθνώς, και στην 10η θέση στην Ευρώπη. Έρευνα “Global Cities”

Λαμβάνοντας υπόψη τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των κατοίκων της Μεγ. Βρετανίας που αξιολογούν θετικότερα την Αθήνα ως τουριστικό προορισμό, Παρατηρούμε ότι η Αθήνα για τους Άνδρες τις παραγωγικές ηλικίες (30-50) την ανώτερη / μεσοανώτερη κοινωνική τάξη τους κατοίκους του Λονδίνου δεν έχει καταφέρει να τους προσεγγίσει σε αποτελεσματικό επίπεδο Έρευνα “Global Cities”

Συμπερασματικά, 14η πιο ελκυστική πόλη διεθνώς (για τους κατοίκους της Μεγ. Βρετανίας) 6η πιο «επιθυμητή» πόλη στην Ευρώπη Κατάλληλες κλίμα Τουριστικός προορισμός Τόπος σύντομων διακοπών Θετικές συστάσεις (“word of mouth”) Ποιότητα ζωής Ζωντάνια τοπικής κουλτούρας & πολιτισμού Δημογραφικό προφίλ δυνητικών επισκεπτών Τα «υπέρ» Τα «κατά» Έρευνα “Global Cities”

Τουριστικές υπηρεσίες ? Κυκλοφοριακό ? Καθαριότητα ? Υποδομές ? Κόστος ? Δρώμενα ? Αξιοθέατα ? Διαχείριση και προβολή ? Τουριστική συνείδηση ? Ενεργός πολίτης ? Ποιότητα ζωής Ζωντάνια τοπικής κουλτούρας και πολιτισμός Δημογραφικό προφίλ Έρευνα “Global Cities”