Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

Δημιουργικές δραστηριότητες
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Π.Π.Σ.Π.Α Όμιλος Αγγλικής Γλώσσας Επίπεδο Β
πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τη μελέτη στο σπίτι
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Ζαχαρίου Λουίζα Α7.
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
Σεμινάριο Επιμόρφωσης ΚΕΑ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Το Πρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ:
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μια ερευνητική εργασία μαθητών και μαθητριών της Α τάξης του 1 ου ΓΕΛ. Ηλιούπολης.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ για την Α΄& Β΄ τάξη
ΝΕΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΑ.
Ειδικό Δημοτικό Ηρακλείου Αττικής
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
1. Τι προέχει στην ανάγνωση; Η αποκωδικοποίηση του γραπτού λόγου ή η κατανόηση; 2. Με ποιον τρόπο η χρήση ιστοριών διευκολύνουν την ανάγνωση; 3. Γιατί.
Εκδήλωση για την 1 η Απριλίου 1955 Τα παιδιά της Β’2 παρουσίασαν ένα όμορφο πρόγραμμα με θεατρικά, τραγούδια και ποιήματα. Τα παιδιά της Α’ τάξης τραγούδησαν.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΤΙΤΛΟΣ POSTER ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑ.Λ. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Διαβάζοντας με το παιδί μου: οφέλη και στρατηγικές
Βιολογία Γυμνασίου.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Δυσκολίες των Μαθηματικών
Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας 1 μήνας και 1 βδομάδα με τη Μαρία
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
Κωδικοποίηση και Αποκωδικοποίηση Συλλαβών
ΤΙΤΛΟΣ E-POSTER Συγγραφείς και Φορείς
ΤΙΤΛΟΣ E-POSTER Συγγραφείς και Φορείς
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
ΝΑΤΑΣΑ ΟΡΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Β΄ Π.Ε.ΑΘΗΝΑΣ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ Pre-Juniors 6-7 χρόνων Η φιλοσοφία μας:  Αρχίζω νωρίς αρκεί να αρχίζω σωστά

Στην τάξη των Pre Juniors οι μαθητές μας: Στόχοι Στην τάξη των Pre Juniors οι μαθητές μας: εξοικειώνονται με το άκουσμα της Αγγλικής γλώσσας και μαθαίνουν να επικοινωνούν στα Αγγλικά αναπτύσουν τις δεξιότητές τους αναπτύσουν τη φαντασία τους αρχίσουν να διαβάζουν κοινωνικοποιούνται και αναπτύσουν πνεύμα ομαδικότητας αναπτύσουν θετική επαφή με το χώρο του ξενόγλωσσου σχολείου αγαπούν τα Αγγλικά!

………Πώς πετυχαίνουμε τους στόχους μας: Οι καθηγητές μας μιλούν Αγγλικά στην τάξη Οι μαθητές βιώνουν τα Αγγλικά ως μέσο επικοινωνίας  Οι μαθητές τραγουδούν, μαθαίνουν μελωδίες και ποιήματα Εξασκούν την προφορά τους ευχάριστα «Επεξεργάζονται» το συντονισμό χεριού- ματιού που χρειάζεται στην ανάγνωση και τη γραφή  Τα παιδιά μας ζωγραφίζουν και κατασκευάζουν  Τα παιδιά εκτίθενται στο γραπτό λόγο Αρχίζουν να διαβάζουν και να γράφουν  Οι μαθητές «παίζουν θέατρο» μέσα από ιστορίες με δράση Εξασκούν τη γλώσσα που έχουν μάθει σε συνθήκες που αυτή χρησιμοποιείται  Οι μαθητές δουλεύουν σε ζευγάρια και ομάδες Αναπτύσσουν ομαδικό πνεύμα

Αποκτώ αυτοπεποίθηση …… Αγαπώ να μαθαίνω…. Αγγλικά! Μαθαίνω ευχάριστα…. Αποκτώ αυτοπεποίθηση …… Αγαπώ να μαθαίνω…. Αγγλικά! Aπό τα.. Pre-Juniors

Τα Βιβλία και τα υλικά μας Playway to English Pingu Booklet Το τετράδιο της αλφαβήτας μου μπλοκ με χαρτόνια πλαστελίνη

…..Μέσα στην τάξη… Φτιάχνουμε το poster μας για να θυμόμαστε όσα έχουμε μάθει και να κάνουμε επανάληψη «Ψαρεύουμε» την αλφαβήτα Σχηματίζουμε τα γράμματα της αλφαβήτας με πλαστελίνη Διαβάζουμε ιστοριούλες στα Αγγλικά και Μετα φτιάχνουμε δικά μας βιβλιαράκια βασισμένα σε αυτές