«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Απόσταγμα σκέψεων (26).
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
O Παπανδρέου σε συνάντηση του με τον Obama κατά την διάρκεια του επίσημου δείπνου που του παρέθεσε βρήκε ευκαιρία και τον ρωτά: - Πώς τα καταφέρνεις και.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
Αγαπημένο μου παιδί....
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Φίλοι Μερικές φορές θέλουμε να δείξουμε στους φίλους μας ότι τους αγαπάμε. Μπορούμε να τους σφίξουμε το χέρι ή να μοιραστούμε ένα παιχνίδι μαζί τους. Έτσι,
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ

10 η Συνάντηση (1/10) Δεν ξεχνώ – αμελώ να επισκέπτομαι την σελίδα….. Δεν διστάζω να έρχομαι σε επικοινωνία με τα άλλα μέλη του φόρουμ! Επιδιώκω να παίρνω μέρος στις διάφορες e-activities / και παράλληλες δράσεις. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

10 η Συνάντηση (2/10) Στην προηγούμενη συνάντηση, αναφερθήκαμε στην επικοινωνία, στους παράγοντες που την ευνοούν και σε όλα εκείνα που την εμποδίζουν. Δραματοποιήσαμε καταστάσεις, μπήκαμε σε ρόλους διαφορετικούς από εκείνους που είμαστε συνηθισμένοι να έχουμε. Σήμερα το θέμα μας είναι οι…… ενήλικες! Χρειαζόμαστε κόλλες Α4, μία για κάθε παιδί της ομάδας. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

10 η Συνάντηση (3/10) Παιχνίδι Φαντασίας Ξυπνάτε λοιπόν ένα πρωί… Και… έχετε μεταμορφωθεί σε γονείς (πατέρας ή μητέρα, ανάλογα..), που έχουν έναν γιο ή μία κόρη στην ηλικία σας. Τι είναι αυτό που θα θέλατε να πείτε στον γιο ή την κόρη σας; (5 λεπτά). Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

10 η Συνάντηση (4/10) Εκείνα που εντοπίσατε… μοιραστείτε τα με τους συμμαθητές σας. Σχηματίζουμε μικρές ομάδες και ανταλλάσσουμε απόψεις. (10 λεπτά)  Πόσο εύκολο ή δύσκολο ήταν να μπείτε στη θέση του γονέα;  Τι διαπιστώσατε στη συζήτηση στις μικρές ομάδες;  Τι είναι αυτό που θα ήθελαν να πουν στα παιδιά τους ;. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

10 η Συνάντηση (5/10) Πως θα περιγράφατε τους ενηλίκους της εποχής μας ; Διαβάστε ή παρουσιάστε όσα σκεφτήκατε / καταγράψατε (10 λεπτά). Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

10 η Συνάντηση (6/10) Για σκέψη και σχολιασμό: «Η εφηβεία είναι δύσκολη, όταν αντιμετωπίζεις προβλήματα όπως η ανεργία. Είναι τρομερά δύσκολο να μην εξαρτάσαι οικονομικά ή με κάποιον άλλο τρόπο, από τους γονείς σου. Πώς θέλεις να τα βγάλεις πέρα, όταν βλέπεις ότι ακόμη και οι μεγάλοι δυσκολεύονται; Σαλτάρεις ή όχι; Σε πιάνει πανικός και μένεις όσο το δυνατόν περισσότερο κολλημένος στους γονείς σου». Κατερίνα, 17 χρόνων Απόσπασμα από Φ. Ντολτό, «Οι έφηβοι». Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

10 η Συνάντηση (7/10) Για σκέψη και σχολιασμό: «Αυτό που με εκνευρίζει πραγματικά σε μερικούς ενηλίκους είναι οι ερωτήσεις που μένουν αναπάντητες. Επειδή είμαι πολύ περίεργος, απεχθάνομαι τους μεγάλους όταν σε μερικές περιπτώσεις δεν κρίνουν σκόπιμο να μου απαντήσουν». Νίκος, 17 χρόνων Απόσπασμα από Φ. Ντολτό, «Οι έφηβοι». Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

10 η Συνάντηση (8/10) Για σκέψη και σχολιασμό: «Μερικούς ενηλίκους τους βλέπω σαν φίλους, σαν ανθρώπους στους οποίους μπορείς να πεις τα μυστικά σου, να ζητήσεις συμβουλές. Άλλοι είναι απόμακροι, μένουν στον κλειστό για τον έφηβο κόσμο τους. Η πρώτη κατηγορία ενηλίκων, θα ήθελα να μείνει όπως είναι, όλο κατανόηση και επιθυμία για επικοινωνία. Η δεύτερη θα ήθελα να εξελισσόταν προς την καλή κατεύθυνση και κυρίως οι ενήλικοι να πάψουν να μιλούν για την κρίση της εφηβείας και να τη σχολιάζουν διαρκώς, σαν αυτοί να μην την πέρασαν. Αυτούς πάντως που απεχθάνομαι είναι οι ενήλικοι – ή μάλλον αυτοί που θεωρούν τον εαυτό τους ενήλικο – που είναι ακόμη ανώριμοι και κάνουν τους σπουδαίους. Μα γιατί οι σχέσεις ανάμεσα στους ενηλίκους και τους εφήβους να είναι τόσο δύσκολες». Στέλλα, 16 χρόνων Απόσπασμα από Φ. Ντολτό, «Οι έφηβοι». Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

10 η Συνάντηση (9/10) Γιατί τελικά οι σχέσεις ανάμεσα στους ενήλικες και τους εφήβους να είναι τόσο δύσκολες; Με ποιους τρόπους οι έφηβοι προσπαθούν να εκδηλώσουν την μοναδικότητά τους; Ανέχονται οι ενήλικες τις διαφοροποιήσεις των εφήβων; (ενδυματολογικές, πρόκληση στη συμπεριφορά, ιδιαίτερο λεξιλόγιο;) Γιατί δημιουργείται χάσμα στην επικοινωνία εφήβων – ενηλίκων; (20 λεπτά). Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

10 η Συνάντηση (10/10) Αντί επιλόγου….. «Όταν ήμουν 14 ετών, ο πατέρας μου ήταν τόσο ανόητος που δεν μπορούσα ούτε να τον ανεχτώ πλάι μου. Στα 21 μου έμεινα κατάπληκτος από το πόσα πολλά είχε μάθει μέσα στα επτά τελευταία χρόνια». Σχολιάστε την αποψινή συνάντηση Προαιρετικά: Μοιράζουμε στους μαθητές φυλλάδια με σχετικό με τη συνάντηση περιεχόμενο, αλλά και βιβλιογραφία για γονείς (βλ. Yλικό 10 ης Συνάντησης) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση