Βασικά χαρακτηριστικά. Η ανάγνωση ενός βιβλίου γίνεται γραμμικά για να αποκομίσουμε αυτά που ο συγγραφέας θέλει να μεταδώσει Η δυνατότητα περιήγησης από.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία Ιστοσελίδων σε HTML και FrontPage Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Σπουδών Κεντρικό Γραφείο Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου Αλέξανδρος Λεκατσάς.
Advertisements

ΕΙΚΟΝΕΣ.
Χαρακτηριστικά εικόνας
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
ΚΕΙΜΕΝΟ  Ο πρώτος τρόπος απεικόνισης πληροφορίας (και βασικός ως σήμερα).  Αδυναμία πρώτων υπολογιστών να χειριστούν άλλη μορφή πληροφορίας.  Πρόβλημα.
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Γ ΕΠΑΛ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Στόχοι Να εξηγήσουμε τι είναι τα δίκτυα υπολογιστών, ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες τους και ποιες οι πιο συνηθισμένες τοπολογίες τους. Να περιγράψουμε.
Oι μικροϋπολογιστές στις σχολικές τάξεις Οι εκπαιδευτικές ταινίεςΟπτικοί δίσκοι «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ»
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Κεφάλαιο 11 ο Βασικές Έννοιες Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΡΦΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
Εισαγωγή στο MATLAB.
To υπολογιστικό σύστημα
Μέσα από τον υπολογιστή
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
το χρώμα στον υπολογιστή
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Χαρακτηριστικά Βίντεο - Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων.
Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πολυμέσων
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ  Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου,
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Το 1989 ο Τιμ Μπέρνερς μέλος του κέντρου cern επινόησε τον παγκόσμιο.
Βασικές έννοιες στην ψηφιακή εικόνα
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Συμπίεση Ηχου.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΓΕΛ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
Το περιεχόμενο ενός βιβλίου πρέπει να διαβαστεί από την αρχή ως το τέλος. Αυτού του είδους την πρόσβαση στην πληροφορία την ονομάζουμε γραμμική. Το 1965.
Εφαρμογές Πληροφορικής
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Εισηγητής: Δρ. Αθανάσιος Νικολαΐδης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
Άνοιξη Συμπίεση Δεδομένων και Σημάτων Γιώργος Τζιρίτας Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών
Β’ Γυμναςιου ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
ΔΟΜΙΚΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ήχος Ως Δομικό στοιχείο των Πολυμέσων. Ήχος  Διευκολύνει την παρακολούθηση μιας εφαρμογής Ακουστικής απόλαυσης Εντυπωσιασμός μέσω των ηχητικών εφέ 
Ψηφιακή επεξεργασία εικόνας Άγγελος Μπάκας Δεκέμβριος 2008.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα.
Χρωματικά μοντέλα και συστήματα
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet Μάθημα 7.11: Πρωτόκολλα εφαρμογής
49ο Γυμνάσιο Αθήνας Πολυμέσα - Multimedia
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
Ονοματεπώνυμο : ………………………. Τμήμα : Β…. α ή β
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Μαρία Φερεντίνου. Mία εφαρμογή στον υπολογιστή χαρακτηρίζεται ως εφαρμογή πολυμέσων, όταν:  Συνδυάζει διάφορες μορφές αναπαράστασης της πληροφορίας.
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασικά χαρακτηριστικά

Η ανάγνωση ενός βιβλίου γίνεται γραμμικά για να αποκομίσουμε αυτά που ο συγγραφέας θέλει να μεταδώσει Η δυνατότητα περιήγησης από κόμβο σε κόμβο σε μια συλλογή πληροφοριών υποδηλώθηκε με την χρήση της πρόθεσης υπέρ. Επειδή οι πρώτες ηλεκτρονικές πληροφορίες ήταν κείμενα επικράτησε η δυνατότητα αυτή να λέγεται υπερκείμενο.

Επισκεφτείτε τον δικτυακό τόπο βικιπαίδεια. Πληκτρολογήστε το λήμμα Νίκολα Τέσλα. Αναζητήστε τον υπερκόμβο ηλεκτρομαγνητικός παλμός και ενεργοποιήστε τον. Αναζητήστε τον υπερκόμβο ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία και ενεργοποιήστε τον. Αναζητήστε τον υπερκόμβο ταχύτητα φωτός και ενεργοποιήστε τον. Αναφέρετε πόση είναι η ταχύτητα του φωτός

Εφαρμογές πολυμέσων είναι εκείνες οι εφαρμογές που γίνεται ενσωμάτωση διαφόρων μορφών πληροφορίας σε ψηφιακή μορφή Στις διαλογικές εφαρμογές πολυμέσων υπάρχει και η δυνατότητα ανάδρασης εκ μέρους του χρήστη Χρήση πολυμέσων έχουμε σε πολλούς τομείς της καθημερινής μας ζωής όπως : Ψυχαγωγία Επιχειρήσεις Οργανισμοί Εκπαίδευση

Τα κύρια δομικά στοιχεία των πολυμέσων είναι : Κείμενο Εικόνα Ήχος Βίντεο Στις εφαρμογές πολυμέσων τα παραπάνω δομικά στοιχεία σε ψηφιακή μορφή καταλαμβάνουν μεγάλο όγκο. Έτσι έχουν αναπτυχθεί ειδικοί αλγόριθμοι συμπίεσης για να περιοριστεί το μέγεθός τους. Έτσι ορίζεται και ο : λόγος συμπίεσης : όγκος αρχικών δεδομένων / όγκος συμπιεσμένων δεδομένων

Για την αναπαράσταση χρωμάτων σε μια εικόνα έχουν αναπτυχθεί διάφορα μοντέλα. Τα δύο κυριότερα είναι : RGB (Red Green Blue) Οθόνες υπολογιστών και τηλεοράσεων CMYK (Cyan Magenda Yellow Black) Εκτυπωτές Μερικά πρότυπα αποθήκευσης εικόνων είναι τα εξής: Bmp – Windows Jpeg – Συμπιεσμένες εικόνες για διαδίκτυο, απωλεστικές Gif – Μη απωλεστικός αλγόριθμος συμπίεσης με λίγα χρώματα