87ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΠΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ 6-8/11/2009

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. Πρόγραμμα Ανασυγκρότησης Πυρόπληκτων Περιοχών Το πρόγραμμα της Φτέρης εντάσσεται σε ένα γενικότερο σχεδιασμό που.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
Επιμορφωτική Συνάντηση
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Μικροί μας φίλοι, Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας είναι μια υπηρεσία που φροντίζει για την ασφάλειά σας σε περίπτωση που συμβαίνει μια καταστροφή.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
91 ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΠΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Απώλεια ενός μεγάλου πνεύμονα…23/08/2009.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Jigsaw: Τί είναι;.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
3º Δημοτικό Σχολείο Καματερού
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
Νίκος Μαρκάτος, Καθηγητής ΕΜΠ Επιστημονικός Υπεύθυνος Έργου
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

87ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΠΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ 6-8/11/2009 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΙΣ ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Διάρκεια προγράμματος : 3-5 μήνες ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: Τίτλος προγράμματος: «ΥΜΗΤΤΟΣ SOS» Διάρκεια προγράμματος : 3-5 μήνες ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: Να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές στο θέμα των δασικών πυρκαγιών και να αναλάβουν δράση στην κατεύθυνση της αντιμετώπισης του προβλήματος.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (1) ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (1) Α. ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: Να εντοπίσουν τα αίτια που είναι υπεύθυνα για την εκδήλωση των δασικών πυρκαγιών και να είναι σε θέση να τα διακρίνουν σε ομάδες. Να αντιληφθούν τις συνέπειες του φαινομένου στη φύση και στην κοινωνία. Να γνωρίσουν ή και να προτείνουν μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου Να είναι σε θέση να διακρίνουν το επίπεδο ευθύνης, από το ατομικό στο συλλογικό και το πολιτειακό

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (2) Β. ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (2) Β. ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: Να κάνουν παρατηρήσεις, μετρήσεις και καταγραφή στην ύπαιθρο (μικροκλίμα, βλάστηση, διάβρωση κ.ά) Να αντλούν πληροφορίες από διάφορες πηγές, να τις αναλύουν και να τις αξιοποιούν Να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας Να αναπτύξουν ομαδικό πνεύμα

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (3) Γ. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (3) Γ. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: Να αγαπήσουν το δάσος και να ενδιαφερθούν για την προστασία του Να αναπτύξουν αίσθημα υπευθυνότητας σε θέματα και συμπεριφορές που μπορούν να πυροδοτήσουν μια δασική πυρκαγια Να μετουσιώσουν την ευαισθητοποίηση σε δράση και να συμβάλλουν με τον τρόπο τους στην αντιμετώπιση του φαινομένου

ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΦΟΡΜΗΣΗ – ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ - ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΙΤΙΩΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΥΣΕΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ & ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. ΑΦΟΡΜΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΑΜΕΝΟ ΔΑΣΟΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ (ΒΙΝΤΕΟ) ΠΟΥ ΑΝΑΔΥΚΝΥΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ

2. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΙΤΙΩΝ (1) Ανάδειξη προϋπαρχουσών ιδεών μέσα από συζήτηση Αναζήτηση, παροχή και επεξεργασία οπτικοακουστικού υλικού για τη διερεύνηση και την ανάδειξη των αιτίων - καταγραφή τους Πρόσκληση ειδικών (δασολόγου- πυροσβέστη) για ομιλία σχετικά με τα αίτια των πυρκαγιών και συζήτηση με βάση ερωτήσεις των ίδιων των μαθητών

2. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΙΤΙΩΝ (2) Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη (με ή χωρίς το εκπαιδευτικό λογισμικό inspiration) Μελέτη καθενός αιτίου ξεχωριστά μέσω πειραμάτων, προσομοιώσεων, μοντελοποιήσεων ή/και οπτικών αναπαραστάσεων στον Η/Υ Θεατρικό παιχνίδι (δραματοποίηση) για την εμπέδωση των αιτίων που μελετήθηκαν

Ερωτήσεις προς εκπρόσωπο του Δήμου και πυροσβέστη Είναι δύσκολη η δουλειά σας; Τι σας έκανε να διαλέξετε τόσο δύσκολο επάγγελμα; Ποια περίοδος είναι πιο φορτωμένη από δουλειά; Πώς γίνεται κανείς πυροσβέστης;

(Συνέχεια ερωτήσεων) Στη φωτιά του καλοκαιριού τι έφταιξε; Υπήρχαν αυτόπτες μάρτυρες για να δώσουν στοιχεία; Έχετε γενικότερα στοιχεία σαν υπηρεσία για το τι φταίει συνήθως το ξέσπασμα των πυρκαγιών;

(Συνέχεια ερωτήσεων) Ο Δήμος μας ανήκει στον ΕΣΔΚΝΑ (Ενιαίο Σύνδεσμο Δήμων και Κοινοτήτων Αττικής); Οι αντιπυρικές ζώνες ήταν έτοιμες εκείνη την περίοδο; Οι δεξαμενές και οι πυροσβεστικοί κρουνοί είχαν νερό;

Συνέχεια ερωτήσεων Εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εθνικού Κτηματολογίου στο Δήμο μας; Εσείς ως εκπρόσωπος του Δήμου έχετε ομάδες εθελοντισμού; Πώς γίνεται κανείς εθελοντής; Πόσο σας βοήθησαν οι κάτοικοι; Ήταν βοήθεια ή εμπόδιο; Πώς να πείσουμε τους γονείς μας να μην πετούν τα τσιγάρα τους και να μαζεύουν τα σκουπίδια όταν πηγαίνουμε εκδρομή στο δάσος;

3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ (1) Α. ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ (1) Α. ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Β. ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ (1) Α. ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ (1) Α. ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Συζήτηση μετά από προβολή ταινίας ή συλλογή φωτογραφιών με θέμα το δάσος πριν και μετά την πυρκαγιά Επίσκεψη στον Υμηττό. Εντοπισμός καμένης – άκαυτης περιοχής. Βγάζουν φωτογραφίες και συλλέγουν αντικείμενα που τα ευαισθητοποίησαν από κάθε περιοχή ξεχωριστά Ιστορική αναδρομή της περιοχής σε βάθος χρόνου για το πόσες φορές έχει καεί και τι προκάλεσε (ιστοριογραμμή)

3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ (2) 3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ (2) Β. ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίσκεψη στην τάξη μελισσοκόμου και κτηνοτρόφου που δραστηριοποιούνται στην περιοχή (Άνω Γλυφάδα) και συζήτηση για τη φωτιά και τις επιπτώσεις στη ζωή τους Επίσκεψη στην τάξη και συζήτηση με εθελοντή δασοπυροσβέστη Σχεδιασμός ερωτηματολογίου κλειστού τύπου που θα μοιραστεί σε κατοίκους της περιοχής που έχουν ζήσει πυρκαγιές κατά το παρελθόν

3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ (3) 3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ (3) Παιχνίδι έκφρασης των συναισθημάτων των παιδιών με ερέθισμα την παρατήρηση σχετικών φωτογραφιών Παιχνίδι όλων των αισθήσεων στο πεδίο: Παιχνίδι αφής, όσφρησης, ακοής σε καμένη και άκαυτη περιοχή του δάσους με σκοπό τη σύγκρισή τους Ταξινόμηση αντικειμένων – φωτογραφιών με αντιστοιχίες εικόνων – συναισθημάτων (χαρούμενα – λυπημένα προσωπάκια) α) παιχνίδι ρόλων, β) θεατρικό παιχνίδι: να μιμηθούν την κίνηση του ζώου που τρέχει, του πυροσβέστη, του κατοίκου που έχει πληγεί γ) πειράματα καμένου – άκαυτου χώματος

Δραστηριότητα καταγραφής συναισθημάτων

Δραστηριότητα καταγραφής συναισθημάτων

4. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΥΣΕΩΝ – ΜΕΤΡΩΝ (1) 4. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΥΣΕΩΝ – ΜΕΤΡΩΝ (1) Καθαρισμός του χώρου γύρω από το σχολείο ή το κοντινό πάρκο από σκουπίδια και εύφλεκτα υλικά Επίσκεψη στο σχολείο από εκπρόσωπο του Σ.Π.Α.Υ. στην τάξη για να μιλήσει στα παιδιά για τα μέτρα που παίρνουν για την προστασία του Υμηττού Επίσκεψη των μαθητών στο Δημαρχείο και συζήτηση με τους αρμοδίους για τα μέτρα πρόληψης Αναζήτηση πληροφοριών από το δικτυακό τόπο της Γεν. Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας Επίσκεψη στο σχολείο πυροσβέστη για να μιλήσει για την πρόληψη που κάνει η πυροσβεστική

4. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΥΣΕΩΝ – ΜΕΤΡΩΝ (2) 4. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΥΣΕΩΝ – ΜΕΤΡΩΝ (2) Παιχνίδι ρόλων: Σε ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, ο δημοσιογράφος συζητά με το Δήμαρχο, τον εργολάβο, έναν κάτοικο δίπλα στα καμένα και έναν κάτοικο της περιοχής που κάηκε πρόσφατα Διεξαγωγή πειραμάτων στην τάξη για να δούν τα παιδιά τη διάβρωση και μιλούμε για τον τρόπο αντιμετώπισης (κορμοδέματα – κλαδοπλέγματα) Επίσκεψη στον Υμηττό όπου βλέπουμε και καταγράφουμε σε Φύλλα Εργασίας τα μέτρα διαχείρισης και την κατάσταση του δάσους στα καμένα: κορμοδέματα, φυσική αναγέννηση, απόπειρες αναδάσωσης, μικροκλίμα κλπ

4. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΥΣΕΩΝ – ΜΕΤΡΩΝ (3) 4. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΥΣΕΩΝ – ΜΕΤΡΩΝ (3) Δημιουργία επιτραπέζιου παιχνιδιού με ερωτήσεις για τους τρόπους αντιμετώπισης των πυρκαγιών Δημιουργία αφισών με συναισθήματα για την πρόληψη των πυρκαγιών

5. ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ (1) ·  Έκδοση ενημερωτικού φυλλαδίου με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τη σχολική μονάδα αλλά και την κοινωνία.  ·  Δημιουργία και αποστολή επιστολών προς αρμόδιους φορείς.  ·  Δημοσίευση άρθρων σε τοπική εφημερίδα καθ’όλη τη διάρκεια του προγράμματος και ενημέρωση για τις δράσεις που γίνονται.  ·  Έκθεση Φωτογραφιών.

5. ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ  ·  Φιλοξενία μαθητών από άλλο νομό που έχει πληγεί από κάποια πυρκαγιά πρόσφατα (π.χ Ηλεία), ώστε οι μαθητές να μοιραστούν μαζί μας τις εμπειρίες τους.  ·  Θεατρικό Παιχνίδι – Παιχνίδι Ρόλων.  ·  Έκδοση Αφίσας, Μπλουζάκια και κονκάρδων με σύνθημα: «Ο Υμηττός εκπέμπει S.O.S- Εθνικός Δρυμός Τώρα!»

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ