ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ & ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Γ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Hyatt Regency, Θεσσαλονίκη, 10/12/2006
Αξιολόγηση Προγράμματος Assessment and Evaluation 1Polina Stavrou Athens 29/11/2012.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας – Γερμανικά
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος γ
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #6: Απλές Δομές Ελέγχου Δρ. Νικ. Λιόλιος.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β2 – Καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015 Παρασκευή, 27.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #5: Εντολές Ανάθεσης Εντολές Συνθήκης Δρ. Νικ. Λιόλιος.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Κληρονομικότητα.
Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ΥΠ.Ε.Π.Θ.  Γενική.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Βάσεις Δεδομένων Εργαστήριο ΙΙ Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
Δομές Δεδομένων - Ισοζυγισμένα Δυαδικά Δένδρα (balanced binary trees)
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Επιμόρφωση εξεταστών τουρκικής γλώσσας Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Τετάρτη, 15.
Υποέργο Τουρκικής 08 Υποέργο Τουρκικής 08 Επιμόρφωση νέων αξιολογητών και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξεταστών της.
Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας Υπουργείο Παιδείας,
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ & ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Γ (Γ1 & Γ2): Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ Σεπτέμβριος 2013 Ημερίδα ΠΕΚΑΔΕ

Οι εξετάσεις για πιστοποίηση επιπέδου Γ2 Με διαβαθμισμένη εξέταση επιπέδου Γ, συνολικής διάρκειας 5 ωρών: Το γραπτό μέρος της εξέτασης διαρκεί 4 ώρες και 30 λεπτά Το προφορικό μέρος της εξέτασης διαρκεί 30 λεπτά Για πρώτη φορά διενεργούνται εξετάσεις επιπέδου Γ την επερχόμενη εξεταστική περίοδο Οι εξετάσεις αυτής της περιόδου θα διεξαχθούν 23-24 Νοέμβρη 2013 Η περίοδος εγγραφών: 1 μήνας (αρχές Σεπτέμβρη με αρχές Οκτώβρη)

Οι εξετάσεις ΚΠΓ: η οικονομική λύση Η διπλή εξέταση στοιχίζει 100 ευρώ Στις εξετάσεις των άλλων συστημάτων (για διεθνή και όχι για το ελληνικό κοινό) πληρώνεις το διπλάσιο ποσό για κάθε μια εξέταση Η πρόταση της ΚΕΕ του ΚΠΓ, την οποία υιοθέτησε το Υπουργείο Παιδείας ήταν για το οικονομικό όφελος του Έλληνα πολίτη Κάθε διαβαθμισμένη εξέταση περιλαμβάνει δοκιμασίες και ερωτήματα και για τα δύο επίπεδα (A1+A2, B1+B2 and C1+C2) Οι υποψήφιοι έχουν διπλές πιθανότητες να πιστοποιηθούν στο ένα ή στο άλλο επίπεδο –ανάλογα με την απόδοσή τους στα items και των 2 επιπέδων!

Η διαβαθμισμένη εξέταση Γ Όπως οι εξετάσεις για την πιστοποίηση των επιπέδων Α και Β, η εξέταση επιπέδου Γ εξετάζει: Ενότητα 1: Κατανόηση γραπτού λόγου και γλωσσική επίγνωση Ενότητα 2: Παραγωγή γραπτού λόγου και γραπτή διαμεσολάβηση Ενότητα 3: Κατανόηση προφορικού λόγου Ενότητα 4: Παραγωγή προφορικού λόγου και διαμεσολάβηση

Προδιαγραφές (1) Η Ενότητα 1 διαρκεί 120 λεπτά και περιλαμβάνει: 50 items κλειστού τύπου (multiple choice, multiple match, etc.) 20 σύντομες απαντήσεις (συμπλήρωση λέξης ή φράσης) Η Ενότητα 2 διαρκεί 120 λεπτά και περιλαμβάνει: 2 δοκιμασίες ελεύθερης παραγωγής γραπτού λόγου Η Ενότητα 3 διαρκεί 30 λεπτά και περιλαμβάνει: 20 items κλειστού τύπου (multiple choice) 10 σύντομες απαντήσεις (συμπλήρωση λέξης ή φράσης) Η Ενότητα 4 διαρκεί 30 λεπτά και περιλαμβάνει: 3 δοκιμασίες ελεύθερης παραγωγής προφορικού λόγου

Προδιαγραφές (2) Στην Ενότητα 1 τα κείμενα είναι έκτασης 3.500-4.500 λέξεις Στην Ενότητα 2: Τα 2 παρεχόμενα κείμενα είναι μέχρι 600 χαρακτήρες Τα 2 παραγόμενα κείμενα είναι 400-550 λέξεις Στην Ενότητα 3 και Ενότητα 4 δεν είναι δυνατόν να οριστεί ο αριθμός λέξεων ή χαρακτήρων

Κατανόηση Γραπτού Λόγου και Γλωσσική Επίγνωση Ενότητα 1 Κατανόηση Γραπτού Λόγου και Γλωσσική Επίγνωση

Κείμενα: Μεγαλύτερη έκταση Πιο σύνθετα (θεματική, γλώσσα) Μεγαλύτερη ποικιλία (κείμενα αφαιρετικού ή σύνθετου ύφους γραφής) Εξειδικευμένα κείμενα (κατανόηση και γλωσσική επίγνωση) Ερωτήματα κατανόησης γραπτού λόγου: πληροφορίες ρητά ή υπαινικτικά διατυπωμένες

Ερωτήματα γλωσσικής επίγνωσης: πιο σύνθετα (γλωσσικές λειτουργίες, νοητικές διεργασίες, περιεχόμενο) σημασιολογικές αποχρώσεις (να κάνει διαφοροποιήσεις και να αποκλείσει την αμφισημία)

Παραγωγή Γραπτού Λόγου και Γραπτή Διαμεσολάβηση Ενότητα 2 Παραγωγή Γραπτού Λόγου και Γραπτή Διαμεσολάβηση

Δραστηριότητες και… προκλήσεις για τον υποψήφιο Διάδραση: παραγωγή λόγου που προϋποθέτει την κατανόηση ξενόγλωσσου κειμένου Διαμεσολάβηση: οι υποψήφιοι καλούνται να διαβάσουν ένα ελληνικό κείμενο και να χρησιμοποιήσουν (σχεδόν) όλες τις πληροφορίες για να γράψουν ένα δικό τους στην ξένη γλώσσα και απαιτεί τη χρήση στρατηγικών επικοινωνίας (λ.χ., να επιλέξει την κατάλληλη φράση για να προλογίσει τις παρατηρήσεις του, ή να συσχετίσει τη δική του συμβολή με αυτές άλλων), και β) παραγωγή λόγου με ερέθισμα ελληνικό κείμενο (απλό ή πολυτροπικό),

Write your own letter to the editor (about 300 words), in response to the open letter below, arguing against the writers’ position and in favour of public education. Sign as Jessie Harley, not with your real name

Using information from the text below, write a blog entry (350 words), discrediting each of the five myths about genetic engineering.

Γενικά χαρακτηριστικά 1 δoκιμασία για 2 επίπεδα 1 σχάρα αξιολόγησης για κάθε δραστηριότητα Παρεχόμενα κείμενα: Ποικιλία θεματικών Ποικιλία κειμενικών τύπων (λ.χ. άρθρο περιοδικού, φυλλάδιο, κριτική κινηματογράφου) Σύνθετα και εκτενή Με εξειδικευμένο λεξιλόγιο Παραγόμενα κείμενα: σύνθετα κείμενα διαφόρων κειμενικών τύπων

Ειδικά για την δραστηριότητα διαμεσολάβησης… Περιορίζεται η επιλογή πληροφορίας/ νοημάτων Απαιτείται η χρήση μεγαλύτερης ποικιλίας στρατηγικών διαμεσολάβησης για την επεξεργασία πληροφοριών και τη μετάδοση συγκεκριμένων νοημάτων (από τη μια γλώσσα στην άλλη) ή για την συνοπτική παρουσίαση του κύριου νοήματος

Κατανόηση Προφορικού Λόγου Ενότητα 3 Κατανόηση Προφορικού Λόγου

Γενικά χαρακτηριστικά προφορικών κειμένων Αυθεντικός / φυσικός λόγος Ποικιλία προφορών Εξειδικευμένη θεματολογία (επιστημονικά - ακαδημαϊκά κείμενα) Πιο σύνθετη γλώσσα – εξειδικευμένο λεξιλόγιο Μεγαλύτερα σε έκταση / διάρκεια κείμενα Επιλογή θεματικών κοινωνικού ενδιαφέροντος με σκοπό τη γενικότερη ευαισθητοποίηση των υποψηφίων (backwash effect) Τα κείμενα Γ2 επιπέδου ακούγονται μόνο 1 φορά.

Τύποι ερωτημάτων: πολλαπλής επιλογής και συμπλήρωσης (σύντομες απαντήσεις) που ελέγχουν συνολική κατανόηση ολοκληρωμένων νοημάτων (global listening) κατανόηση νοημάτων που υπονοούνται (inference items)

Παραγωγή Προφορικού Λόγου και Προφορική Διαμεσολάβηση Ενότητα 4 Παραγωγή Προφορικού Λόγου και Προφορική Διαμεσολάβηση

Δοκιμασίες και … προκλήσεις για τον υποψήφιο Δοκιμασία 1: Θέση/Αντίθεση (Debate) Δοκιμασία 2: Εξήγηση/υποστήριξη άποψης Δοκιμασία 3: Διαμεσολάβηση

Δοκιμασία 1: Θέση/Αντίθεση (Debate) Οι υποψήφιοι καλούνται να πάρουν μια θέση/στάση (θετική ή αρνητική) πάνω σε ένα κοινωνικό ζήτημα. Συγκεκριμένα, καλούνται: αρχικά, να υποστηρίξουν τη θέση χρησιμοποιώντας επιχειρήματα που δίνονται μέσα από μια κάρτα-ερέθισμα (role card), και στη συνέχεια να υποστηρίξουν, να εξηγήσουν και να επιχειρηματολογήσουν σε σχέση με μια θέση/κατάσταση που τους δίνεται, η οποία σχετίζεται με την ίδια θεματική.

Δοκιμασία 1 – ένα παράδειγμα Candidate A (Card 1) Social networks have a positive influence on individuals. Support this opinion, using the cues in CARD 1 below. Then explain how one could use social networking or just the internet for educational purposes, in the school context. Candidate B (Card 2) Social networks have a negative influence on individuals. Support this opinion, using the cues in CARD 4 below. Then explain how social networking has changed human relationships. CARD 1 YES easier communication all over the world more business opportunities helps us find old acquaintances CARD 2 NO fosters a superficial sense of friendship danger of being harassed possibility of being “cyber-stalked”

Δοκιμασία 2: Εξήγηση/υποστήριξη άποψης Οι υποψήφιοι καλούνται να σχολιάσουν/«ερμηνεύσουν κριτικά» ένα πολυτροπικό κείμενο, λ.χ., γελοιογραφίες, κόμικς, ανέκδοτα, διαφημίσεις, λογοτεχνικά κείμενα, κτλ., και να εκφράσουν τη γνώμη τους σχετικά με αυτά που βλέπουν. Συγκεκριμένα, καλούνται: αρχικά να σχολιάσουν, να ερμηνεύσουν αυτό που βλέπουν, και στη συνέχεια να εκφράσουν τη γνώμη τους σχετικά με την κατάσταση, το θέμα, κτλ., που πραγματεύεται το πολυτροπικό κείμενο.

Δοκιμασία 2 – ένα παράδειγμα Focus on one of the two comics below and explain what you think is funny about it. Then tell us whether you find it offensive or not, and justify your opinion

Δοκιμασία 3: Διαμεσολάβηση Οι υποψήφιοι καλούνται να διαβάσουν ένα ελληνικό κείμενο και με βάση τις πληροφορίες που περιέχει τους ζητείται: αρχικά να συνοψίσουν το περιεχόμενο του κειμένου ή ένα μέρος του, και στη συνέχεια, να μεταφέρουν συγκεκριμένες πληροφορίες από το κείμενο, σχεδόν αυτούσιες στην Αγγλική γλώσσα.

Δοκιμασία 3 – ένα παράδειγμα Read Text 1 and tell us in English what it promotes. Then, on the basis of the same text, tell us exactly what the “Synergy Project” offers to potential clients. 1ο μέρος ερωτήματος 2ο μέρος ερωτήματος 2ο

Γενικά χαρακτηριστικά Οι δοκιμασίες: εξετάζουν και τα δύο επίπεδα έχουν ερώτημα με δύο σκέλη, ένα για το κάθε επίπεδο τα ερωτήματα του Γ2, είναι μεγαλύτερης δυσκολίας από του Γ1, και απαιτούν από τους υποψήφιους να παράγουν με ευχέρεια γραμματικά ορθό και επικοινωνιακά αποτελεσματικό λόγο. Πολυτροπικά κείμενα από αυθεντικές πηγές: γελοιογραφίες, κόμικς, ανέκδοτα, διαφημίσεις, λογοτεχνικά κείμενα Κείμενα διαμεσολάβησης: σύνθετα και εκτενή Ελληνικά κείμενα από αυθεντικές πηγές (λ.χ., άρθρα εφημερίδων και περιοδικών, διαδίκτυο, κτλ.) θεματικές που απαιτούν τη χρήση εξειδικευμένου λεξιλογίου

Διαβαθμισμένη Εξέταση Επιπέδου Γ: Η δική μας ταυτότητα

ΔΙΑβάθμιση 1 ΔΙΑφοροποίηση ΔΙΑμεσολάβηση Α) Καμία άλλη εξέταση στην Ελληνική αγορά δεν προσφέρει τη δυνατότητα πιστοποίησης – μέσω μιας διαβαθμισμένης και διαφοροποιημένης εξέτασης (graded & intergraded) – τόσο στα χαμηλότερα όσο και στα 2 υψηλότερα επίπεδα γλωσσομάθειας σύμφωνα με το Κ.Ε.Π.Α., βοηθώντας έτσι τους υποψηφίους να κερδίσουν χρόνο και χρήμα. Β) Είναι το μόνο εξεταστικό σύστημα που ζητάει από τους υποψηφίους να διαμεσολαβήσουν πληροφορίες (mediation) ΔΙΑφοροποίηση ΔΙΑβάθμιση ΔΙΑμεσολάβηση

2 Η εξέταση του ΚΠΓ είναι φτιαγμένη ειδικά για τον/την υποψήφιο που ζει και εργάζεται στην Ελλάδα σε αντίθεση με άλλες εξετάσεις που απευθύνονται σε ένα μωσαϊκό υποψηφίων ανά τον κόσμο. Η εξέταση του ΚΠΓ είναι αποτέλεσμα μιας εξειδικευμένης προσπάθειας ανταπόκρισης στις ανάγκες πιστοποίησης ενός συγκεκριμένου κοινού.

3 Σύνδεση με την Εκπαίδευση: μέσα από τις προδιαγραφές των εξετάσεων του ΚΠΓ που συμβαδίζουν απόλυτα με την φιλοσοφία που διέπει το νέο Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) της υποχρεωτικής εκπαίδευσης

4 Οι εξετάσεις του ΚΠΓ δεν κινούνται με γνώμονα το οικονομικό κέρδος (non-profit driven), καθώς αποτελούν προϊόν αλλά και υπηρεσία που το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προσφέρει στους πολίτες.

5 Οι θεματικές, η ιδεολογία αλλά και ο τρόπος απεικόνισης και ερμηνείας του κόσμου (world construal and representation) στις εξετάσεις ΚΠΓ διαφέρει από τις συνήθεις στερεοτυπικές απεικονίσεις που εντοπίζονται σε άλλα εξεταστικά συστήματα. Το ΚΠΓ καλλιεργεί έτσι μια ωφέλιμη backwash effect τόσο στη διδασκαλία όσο και στον ίδιο τον υποψήφιο. (βλ. Μπαλούρδη, 2012)

6 Οι εξετάσεις του ΚΠΓ στηρίζονται σε μια ποικιλία κειμένων και κειμενικών ειδών και η κατανόηση τους δε βασίζεται μόνο στη γλώσσα που περιέχουν αλλά και στην πολυτροπικότητά τους και το γενικότερο στήσιμο παρουσίασης και οπτικοποίησης του κειμένου (genre variety & multimodality).

7 Αντιμετωπίζει τη γλωσσική επίγνωση των υποψηφίων ως αλληλένδετη και άρρηκτα συνδεδεμένη με την ικανότητα κατανόησης κειμένων και δεν τη διαφοροποιεί δημιουργώντας μια διαφορετική ενότητα.

8 Το ΚΠΓ στην προσπάθειά του να εξασφαλίσει μεγαλύτερη διαβαθμολογική αξιοπιστία (inter-rater reliability): α) χρησιμοποιεί πάντα 2 αξιολογητές για την εξέταση παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου (oral examiners και script raters αντίστοιχα). β) ορίζει σε ομάδα εμπειρογνωμόνων τον έλεγχο και την καθοδήγηση των αξιολογητών καθ’ όλη τη διαδικασία της αξιολόγησης.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! http://rcel.enl.uoa.gr/kpg/