Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικά υλικά.
Advertisements

ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΝΑΟ - ΜΟΥΣΙΚΟΣ Καρατζαφέρης Ευστάθιος Αλέξανδρος.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Οι συντελεστές 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Λεξεις και πλανα ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΒΑΔΙΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΣΑΜΑΡΑ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου Ιανουαρίου 2012) Έλληνας σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός κινηματογράφου. Έχει τιμηθεί με.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Pivot a time travel.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 3 – Μετά παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Τόσο ίδιοι – Τόσο διαφορετικοί δημιουργία ταινίας μικρού μήκους Συμμετοχή 7 ου Γυμνασίου Πάτρας
Το μοντάζ και το πρόγραμμα
PICTURE START ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν.ΣΕΡΡΩΝ Γραφείο Πολιτιστικών Θεμάτων.
Πως κάνουμε μια παρουσίαση σε Power Point
Β’ Τετράμηνο Κινηματογράφος
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 2 – Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 1 – Προ Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
Βασίλης Μπουραλέξης Δάσκαλος 1 ου 6/θέσιου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Εισαγωγή στο σταδιο της παραγωγής-γυρίσματα Προετοιμαστείτε! Όποιος αποτυγχάνει να προετοιμαστεί, προετοιμάζεται για να αποτύχει!. Επιλογή κάμερας- Μη.
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΑΙΝΙΩΝ
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Εφαρμογές συστημάτων ήχου & εικόνας (Κεφάλαιο 18) Τηλέφωνο 1 Προσωπική επικοινωνία: Ανταλλαγή νέων – ορισμός συναντήσεων – προώθηση σχέσεων Τηλεαπαντητικές.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ελεύθερη πτώση ΓεωργίαΕιρήνη Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές.
Παΐσιος Ταξιάρχης Παναγιώτου Κώστας Παύλου Τίμος Φώτης Νίκος
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας.
Ήχος & Ήχος στον Κινηματογράφο
Κινηματογραφοσ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ-ΚΙΝΗΜΑΤΑ-ΝΕΟΙ Ομάδα 2η: Ιπτάμενοι Κουρσάροι
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
PowerPoint. Σκοπός  Δημιουργία Ταινίας Κινούμενων Σχεδίων στο Power Point.  Εικόνες  Διάλογοι  Κινήσεις.
Το Παιχνίδι των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων. Επισκόπηση Φάση Α’: Αναζητώντας ΑΕΠ – Προετοιμασία – Παιχνίδι Αναζήτησης ΑΕΠ – Ανάδειξη νικητή Φάση Β’:
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
DYNAMIC IDENTITY Αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έγγραφο αυτό αντικατοπτρίζει τις απόψεις μόνο του συγγραφέα,
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
Διάλεξη 15: O αλγόριθμος SIMPLE
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
DISNEY'S.
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Τεχνικές κινηματογράφου
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Στάδια υλοποίησης μίας ταινίας
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
 Ο κινηματογράφος ή αλλιώς σινεμά αποτελεί σήμερα την αποκαλούμενη και έβδομη τέχνη.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Πως να κάνετε μια παρουσίαση σε Power Point. Σημαντικό: Εμπειρία στις παρουσιάσεις Για καλές παρουσιάσεις πρέπει να γνωρίζουμε από παρουσιάσεις όχι το.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία Α΄ Τετραμήνου

Pre-production Ο σεναριογράφος γράφει το σενάριο. Ο σκηνοθέτης σχηματίζει σιγά-σιγά το σκίτσο της ταινίας που θα γίνει με βάση το σενάριο. Ο παραγωγός κάνει ενα πρώτο κοστολόγιο της ταινίας και προσπαθεί να βρει τα χρήματα που χρειάζονται.

Γίνεται κάστινγκ ηθοποιών και κομπάρσων. Υπολογίζεται κατά προσέγγιση ο χρόνος που απαιτεί κάθε σκηνή να γυριστεί και στη συνέχεια βγαίνει ο συνολικός χρόνος γυρίσματος της ταινίας. Ξεκινά το ρεπεράζ, δηλαδή το ψάξιμο των χώρων που απαιτούνται για τα γυρίσματα.

Ντεκουπάζ Το ντεκουπάζ είναι ο τεμαχισμός με σχετική ακρίβεια της δράσης του αφηγήματος σε πλάνα, σκηνές και σεκάνς πριν το γύρισμα Ντουμπλάζ Σε χώρους που δεν μπορεί να γίνει σύγχρονη ηχοληψία αποφασίζεται να γίνει ντουμπλάζ, να γραφτούν δηλαδή τα λόγια και οι ήχοι εκ των υστέρων σε ένα στούντιο ηχοληψίας.

Γυρίσματα Αποφασίζεται με ποια σειρά θα γίνει η λήψη των πλάνων Κάθε φορά πριν τη λήψη των πλάνων οι ηθοποιοί κάνουν μια πρόβα μηχανική, χωρίς δηλαδή να παίζουν κανονικά, για να διορθωθούν λεπτομέρειες. Στη συνέχεια οι ηθοποιοί φέυγουν, έτσι ώστε να μακιγιαριστούν, να ντυθούν, να φτιάξουν τα μαλλιά τους ή ακόμα και να κάνουν πρόβα τα λόγια τους.

Ο τεχνικός φωτισμού στήνει και επεξεργάζεται τους διάφορους τύπους εξοπλισμού φωτισμού πριν τη λήψη. Μετά από λίγο γίνονται οι τελικές πρόβες και οι τελευταίες διορθώσεις. Τέλος, γίνεται κανονικά η λήψη όσες φορές θεωρηθεί από τον σκηνοθέτη ότι πρέπει για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Πλάνο Είναι το γύρισμα, το τμήμα που αποτυπώνεται στην ταινία, από την στιγμή που το μοτέρ της μηχανής λήψης θα αρχίσει να λειτουργεί μέχρι που θα σταματήσει. Σκηνή Αποτελείται από πλάνα που συνιστούν μια ενότητα τόπου και χρόνου. Αν αλλάξει ο χώρος ή ο χρόνος αλλάζει και η σκηνή.

Σεκάνς Αποτελείται από μια συνέχεια πλάνων και σκηνών τα οποία χαρακτηρίζονται από μια ενότητα δράσης. Κάθε σεκάνς (διηγηματικός κύκλος) αποτελεί μιαν ολοκληρία, δηλαδή ένα αφηγηματικό σύνολο με αρχή, μέση και τέλος.

Ρακόρ Ρακόρ ονομάζονται οι συνδέσεις των πλάνων με τις οποίες δίνεται η αίσθηση της συνέχειας της κίνησης προσώπων και αντικειμένων, έτσι ώστε η επικόλληση του νέου πλάνου να περιέχει τη συνέχεια και την ολοκλήρωση των κινήσεων που είχαν αρχίσει στο προηγούμενο πλάνο.

Post-Production Μοντάζ Το μοντάζ είναι μια εκφραστική, αισθητική και τεχνική διαδικασία, βασική και απαραίτητη προϋπόθεση της αισθητικής τέχνης του κινηματογράφου.

Ντουμπλάζ Οι ηθοποιοί μπροστά σε μια οθόνη βλέπουν τη σκηνή και ξαναλένε τα λόγια που είπαν στο γύρισμα, προσπαθώντας να συγχρονίσουν τα χείλη τους.

Ειδικά εφέ Η πρώτη κινούμενη εικόνα με ειδικά εφέ δημιουργήθηκε το 1895 από τον Alfred Clark. Από τότε έως και σήμερα τα είδη των ειδικών εφέ έχουν εμπλουτιστεί και η χρήση τους στις κινηματογραφικές ταινίες είναι ευρέως διαδεδομένη. Η προετοιμασία των ειδικών εφέ γίνεται από εργαστήρια, τα οποία παίρνουν το υλικό πάνω στο οποίο θα δουλέψουν και προετοιμάζουν τα εφέ αυτά.

Μοντάζ ήχου Ο μοντέρ ήχου οργανώνει τον ήχο από την αρχή Μοντάζ ήχου Ο μοντέρ ήχου οργανώνει τον ήχο από την αρχή. Διορθώνει και καθαρίζει τις πρόζες (ανθρώπινες φωνές, διάλογοι, κραυγές) , προσθέτει ατμόσφαιρες, βάζει επιπλέον ήχους κλπ.

Μουσική - Soundtrack Η εγγραφή της μουσικής γίνεται σε ένα στούντιο μουσικής, όπου ο μουσικός και οι μουσικοί του γράφουν μουσικά θέματα με ακρίβεια δευτερολέπτου, τα οποία στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθούν στην ταινία.

Μιξάζ Μιξάζ λέγεται η εξισορρόπηση όλων των ήχων μιας ταινίας σε σχέση με την εικόνα. Για να έχουμε σωστή αίσθηση του ήχου πρέπει να βλέπουμε ταυτόχρονα και την εικόνα. Έτσι, το μιξάζ γίνεται σε ένα εργαστήριο ήχου που έχει δυνατότητα ταυτόχρονης προβολής.

Στην Ερευνητική Εργασία πήραν μέρος οι μαθητές της Α΄ Λυκείου : Μαρίνα Βακάλη Σπυρίδων Δημάκος Παναγιώτης Σελλάς Χάρης Αγγελής Κωνσταντίνος Αργυρόπουλος