ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Advertisements

Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Ε Ρ Ε Υ Ν Ε Σ Α Γ Ο Ρ A Σ - Μ Ε Λ Ε Τ Ε Σ Αθήνα:Ερμουπόλεως & Πηλίου 1, Ν. Φάληρο  fax:
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
Η θέση της Ελλάδας στη διεθνή συνεδριακή αγορά. Ποια η θέση της Ελλάδας;  Δεν υπάρχει επίσημο μητρώο συνεδρίων  Αποσπασματικές προσπάθειες που δεν ανταποκρίνονται.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
1 Alexandros Averkiadis SAS, Scandinavian Airlines System General Sales Agent, Greece & Cyprus
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
«ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ»
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 13/4/2010.
1. 2 ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΚΟΠΟΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Λύκειο Πυργετού Τμήμα Α 2.
Αλέξανδρου Αμπαδογιάννη
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
ΜΑΖΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 19ος αιώνας:
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Volume or Value: A policy decision for Turkey’s tourism industry
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ να επικοινωνήσει τα κύρια σημεία από την έρευνα στην Κύπρο, να προβληματίσει και να προτείνει δράσεις για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μετά από σύγκριση των χαρακτηριστικών του ελληνικού και του κυπριακού τουρισμού

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ χαρακτηριστικά κυπριακού τουρισμού προφίλ των “χειμερινών” τουριστών τιμολογιακή πολιτική μικρά & ενδιαφέροντα επιχειρηματική φιλοσοφία σύγκριση με Ελλάδα προβλήματα προτάσεις

ΟΡΙΣΜΟΙ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ η τουριστική δραστηριότητα που αναπτύσσεται κατά τους χειμερινούς μήνες ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ το διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν που προκύπτει από την προστιθέμενη αξία πάνω στο βασικό τουριστικό προϊόν

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, συνέχεια... Βασικό προϊόν καλό κλίμα ήλιος θάλασσα αξιοθέατα υποδομή εξυπηρέτηση χαμόγελο επαγγελματισμός Προστιθέμενη αξία μέσα από ... τμηματοποίηση αγοράς (Segmentation) εξειδίκευση (Specialiazation) εμπειρίες (Sophistication) ικανοποίηση (Satisfaction)

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ & ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ & ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Προφίλ των τουριστών στην Κύπρο Προέλευση Ηνωμ. Βασίλειο (850 χιλ) Γερμανία (235 χιλ) Σκανδιναβία (230 χιλ) Μέση ετήσια διάρκεια παραμονής: 13 μέρες Μέση ημερήσια κατανάλωση: 390 λίρες

Προφίλ των τουριστών στην Κύπρο (συνέχεια) Τουρίστες της χειμερινής περιόδου η συντριπτική πλειοψηφία ανω των 50 ετών (το 10% είναι 65+), ζευγάρια χωρίς φροντίδα παιδιών μοναδικό ως κυριότερο κίνητρο για την επιλογή του τόπου χειμερινών διακοπών (για το 87% εξ αυτών) η αναζήτηση του ήλιου και του θερμού κλίματος.

Προφίλ των τουριστών στην Κύπρο (συνέχεια) μέση διάρκεια παραμονής τους 17 μέρες ξοδεύουν εως και 30% περισσότερο από τους τουρίστες της θερινής περιόδου περιορισμένα ενδιαφέροντα πολιτιστικού περιεχομένου και δραστηριοτήτων καθολική απαίτηση για προσφορά ευρύτατης γκάμας υπηρεσιών και εγκαταστάσεων εκ μέρους των ξενοδοχείων.

ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Χώρα/Περιοχή Ξενοδοχείο Τιμές:Από - Εως Αεροπορική Εταιρεία Πτήση Κύπρος 5* 458 - 489 CY Τακτική 4* 259 - 397 CY Τακτική Τυνησία 5* 294 - 303 BA Τακτική 4* 278 - 281 BA Τακτική Μαρόκο 5* 419 - 563 BA Τακτική 4* 397 - 549 BA Τακτική Μαδέϊρα 5* 523 - 787 BA Τακτική 4* 343 - 569 BA Τακτική

μικρά & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ Αγία Νάπα: 10 γήπεδα ποδοσφαίρου. 250 ποδοσφαιρικές ομάδες από Γερμανία και Σκανδιναβία. Κάθε ομάδα = 40-50 άτομα, συνήθης διάρκεια παραμονής 15 μέρες. Περιοχή Πάφου: δύο γήπεδα γκολφ -18 οπών-. Πρόβλεψη για κατασκευή δύο γηπέδων ακόμη, ένα στην Λεμεσό και ένα στην Λάρνακα. Η Cyprus Airways έχει ειδικό ναύλο 50 λιρών Κύπρου, από όλα τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, για υπαλλήλους ταξιδιωτικών γραφείων που φιλοξενούνται κατά την διάρκεια του χειμώνα από τα ξενοδοχεία. Οι τοπικές αρχές έχουν δικαίωμα να μειώνουν τους τοπικούς φόρους.

ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 1995: 600 συνέδρια 44% ταξίδια κινήτρων 15% διεθνή συνέδρια περίπου 40.000 συμμετέχοντες μέση διάρκεια παραμονής: 5 μέρες προέλευση Ηνωμένο Βασίλειο 29% Γερμανία 12%

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ προσήλωση στην ποιότητα έντονος προσανατολισμός marketing τήρηση υποσχέσεων “no expectation gap”

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ η λειτουργία των μονάδων κατά την χειμερινή περίοδο δεν είναι αποδοτική -τουλάχιστον στην αρχή- ΑΛΛΑ... η συνεχής παρουσία στις μπροσούρες των ΤΟs, σημαίνει... συνεχή/καλύτερη ενημέρωση αυξημένες πιθανότητες για επαναλαμβανόμενους πελάτες λιγότερες απώλειες νέων πελατών καλύτερες πληρότητες αρχή/τέλος περιόδου

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΑΔΑΣ -ΚΥΠΡΟΥ στα ακόλουθα σημεία: καθιέρωση σαν χειμερινού προορισμού αφίξεις/διανυκτερεύσεις ανά κάτοικο αναλογία κλινών 5* & 4* στο σύνολο καλύτερο κλίμα/μεγαλύτερη ηλιοφάνεια απευθείας τακτικές πτήσεις επίπεδο service επαγγελματισμός

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ περιοχές με μεγάλη ηλιοφάνεια/θερμό κλίμα, πολύ κοντά σε αστικά κέντρα απευθείας τακτικές πτήσεις λειτουργία σε ετήσια βάση πλήρως εξοπλισμένων μονάδων 5* & 4* σημαντικά μειωμένες τιμές σε σχέση με τους θερινούς μήνες

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ τακτική αεροπορική σύνδεση μίγμα προϊόντος τιμολόγηση καθιέρωση προορισμών

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την τακτική αεροπορική σύνδεση καθιέρωση απευθείας τακτικών πτήσεων της ΟΑ μεταξύ πχ. HER ή RΗΟ και LHR, FRA ή ακόμη άλλη εταιρεία πχ CY, AF από Ευρώπη μέσω HER ή RHO για Κύπρο, Απω Ανατολή, Αφρική

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για το μίγμα προϊόντος ξενοδοχεία υψηλών κατηγοριών ευρύ φάσμα εγκαταστάσεων ψυχαγωγίας & άθλησης εντός & εκτός των ξενοδοχείων πολιτιστικές δραστηριότητες ικανοποίηση ειδικών ενδιαφερόντων

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την τιμολόγηση περιορισμός περιθωρίου κέρδους μείωση φόρων μειωμένο ενεργειακό τιμολόγιο μείωση τιμών εισόδου σε μουσεία κλπ μείωση τελών αεροδρομίου

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την καθιέρωση του προορισμού χρονικός ορίζοντας 3-5 ετών έγκαιρη ενημέρωση τήρηση υποσχέσεων συνεργασία επιχειρηματιών, τοπικής αυτοδιοίκησης, ΕΟΤ, Tour Operators