Δημιουργία ψηφιακών παιχνιδιών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δουλεύοντας με τα Windows
Advertisements

The Smart House Project
Τι είναι ο προγραμματισμός
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
4/3/2017 5:15 AM Επισκόπηση προσεγγίσεων ανάπτυξης εφαρμογών για έξυπνες κινητές συσκευές και ανάπτυξη πρότυπης εφαρμογής Ξανθόπουλος Σπύρος ΑΕΜ: 114 Διπλωματική.
1 «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ - ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ISP ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ»
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών II Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Μαθητές: Αγγελόπουλος Γεώργιος, Βασιλικόπουλος Αθανάσιος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Τζάκη Διονυσία (Πληροφορικής)
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
GEOGEBRA ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑ Λ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Κατερίνα Τζίκα Ειδικός Εφαρμογών Πληροφορικής με Πολυμέσα.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών IV Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ MULTI-MEDIA ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ. Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Κωνσταντίνος Δελησταύρου Ευγενία Παπαδοπούλου
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΑΛΕΖΑ ΣΟΦΙΑ ΑΕΜ:765.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Μουσεία και Εικονική Πραγματικότητα
19η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Πολυμεσικές Εφαρμογές με Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΗΜΑΣ Εκπαιδευτικός ΠΕ19 Πληροφορικός ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
08/11/2013Σεβαστή Παπαδοπούλου - Κατερίνα Πατσιούρα ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ WINDOWS PHONE.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
Torque Game Engine Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Λώρη Μαλατέστα (lori)
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα Κεφάλαιο 7.
Αξιοποίηση παλαιών εργαστηρίων Πληροφορικής με sch-scripts σε διανομή LTS-Ubuntu Κε. ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Σερρών Χ.Τριανταφύλλου-Ι.Ρίτας-Ι.Μποϊδίδης-Α.Κλέτσας 5η.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Εισαγωγή στη VHDL 5/8/2018 Εισαγωγή στη VHDL.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΝΕΦΟΥΣ 13.1 Εισαγωγή στις Εφαρμογές Νέφους
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργία ψηφιακών παιχνιδιών Σχεδιασμός & Χαρακτηριστικά Ψηφιακών παιχνιδιών Σύγχρονα περιβάλλοντα ανάπτυξης Φουκαράκης Γιώργος Οκτώβριος 2014

Δομικά στοιχεία ψηφιακών παιχνιδιών 1. Κανόνες. 2. Σκοποί και αντικειμενικοί στόχοι 3. Σύγκρουση, Ανταγωνισμός, Πρόκληση, Αντίθεση 4. Αλληλεπίδραση 5. Αποτελέσματα και ανατροφοδότηση 6. Αναπαράσταση και πλοκή

Λειτουργίες που συνθέτουν ένα παιχνίδι Γραφική απεικόνιση Κίνηση Φυσική εξομοίωση Ήχος Αλληλεπίδραση Ανίχνευση συγκρούσεων Καθορισμός ορατότητας Τεχνητή νοημοσύνη Επικοινωνία με το χρήστη (UI) Δικτυακή επικοινωνία Διαχείριση δεδομένων Διαχείριση συμβάντων (events)

Αρχιτεκτονική παιχνιδιού Η αρχιτεκτονική ενός παιχνιδιού καθορίζει τις παραπάνω λειτουργίες και τη μεταξύ τους αλληλεπίδραση

Περιοχές ανάπτυξης λογισμικού Κώδικας του παιχνιδιού (game code) : υλοποιεί την λογική του παιχνιδιού τα στοιχεία παιχνιδιού (gameplay) το χειρισμό του χαρακτήρα του παίκτη και της κάμερας, την τεχνητή νοημοσύνη και συμπεριφορά των αντιπάλων, σκορ του παίκτη, ενέργεια , πώς θα αναβαθμίσει το χαρακτήρα του κτλ Μηχανή του παιχνιδιού: αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση των βασικών λειτουργιών ενός παιχνιδιού απεικόνιση των γραφικών ,αναπαραγωγή ήχου, φυσική εξομοίωση κίνηση είσοδο/έξοδο, επικοινωνία μέσω δικτύου. Δεν έχει γνώση της λογικής του παιχνιδιού, ούτε γνωρίζει το νόημα της αλληλεπίδρασης του με το χρήστη Βοηθητικά εργαλεία : λογισμικό που διευκολύνει και αυτοματοποιεί μια διαδικασία που αφορά την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι Editors που βοηθούν στην σύνθεση του εικονικού κόσμου και των αλληλεπιδράσεων μέσα σε αυτό ή οι Επεκτάσεις (plugins) που προσθέτουν λειτουργικότητας σε έτοιμες εφαρμογές (Maya, 3D Studio και Zbrush)

Σχεδιασμός και Ανάλυση Παιχνιδιού Κατηγορία: Platform, Role-Playing Games (RPGs) Shooter, First Person Shooter, Adventure Puzzle, Simulations, Strategy, Sports, Fighting, Dance/Rhythm, Survival Hybrids Στοιχεία Παιχνιδιού: βασικές δραστηριότητες του παίκτη κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Καταδίωξη, προσανατολισμός, αναζήτηση και συλλογή αντικειμένων, τύχη, γρίφοι, αποφυγή εμποδίων, παζλ, αντανακλαστικά, διαχείριση πόρων, ταίριασμα ,ιστορία, trivia , χρόνος κτλ Ατμόσφαιρα Παιχνιδιού: Δημιουργία διάθεσης , κλίματος. Σχεδιασμός, περιγραφή και γενικές ονομασίες χαρακτήρων και ανταγωνιστικών στοιχείων (ακολουθεί συνεργασία με γραφίστα για ταίριασμα με χαρακτηριστικά) αλλά και των ιδιοτήτων τους. Περιγραφή του τρόπου που λειτουργούν.Σχεδιασμός επιπέδων. Ηχος.

Βασικά Χαρακτηριστικά Game Play Εκκίνηση εφαρμογής, επιλογές, έλεγχος χαρακτήρα Νίκη, ήττα, Τέλος παιχνιδιού. Τεχνητή Εφυία Normal State: Τι κάνει ένα αντικείμενο όταν δεν έρχεται σε επαφή με τον παίκτη Detection State: Τι χρειάζεται ένα αντικείμενο για να ανιχνεύσει τον παίκτη Reaction State: Τι ενέργειες κάνει αφού περάσει το reaction state End State: Τι παθαίνει ένα αντικείμενο μετά την αλληλεπίδραση με τον παίκτη Βασικά Χαρακτηριστικά Στοιχεία του παιχνιδιού ελκυστικά για τον παίκτη. Αριθμός Levels, αριθμός εχθρών – χαρακτήρων. Προδιαγραφές Audio/Graphics Συμβατότητα με συσκευές, αριθμός παικτών Online Δραστηριότητες Εμπορικά Χαρακτηριστικά - Πωλήσεις

Flow Chart Παιχνιδιού Οπτικοποίηση του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρούν τα διάφορα στοιχεία του παιχνιδιού. Παρουσιάζονται Αντικείμενα, Ιδιότητες και Ενέργειες.

Προδιαγραφές Συστήματος Ελάχιστες απαιτήσεις σε hardware / software για την εκτέλεση του παιχνιδιού. Οπτικό Περιεχόμενο (γραφίστας-graphic designer) Προδιαγραφές για τις τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν τα γραφικά Περιορισμοί μεγέθους αρχείων, File Format/Quality Type Type of player/enemies States (Default, Damage, Destroyed, ect.) Icons , Font Types ,Background/Texture/Tiles Περιεχόμενο Audio (μηχανικός ήχου audio designer) Περιορισμοί σε μέγεθος αρχείων – Τύποι αρχείων – Ποιότητα Τύποι των εφέ ήχου Δόνηση συσκευής - αισθητήρες Ambient Music Προγραμματιστικό Περιεχόμενο (προγραμματιστής) Περιορισμοί σε γλώσσες προγραμματισμού, περιορισμοί συσκευής Υποστήριξη πολλαπλών αναλύσεων και οθονών Coding Conventions Αλληλεπίδραση αντικειμένων , συναρτήσεων , δεδομένων , τρόπος χρήσης ειδικών ρουτίνων. Πόροι - Άδειες Λίστα με εφαρμογές και εξοπλισμό διαθέσιμο για την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Νομικά ζητήματα και θέματα αδειοδότησης.

Πλατφόρμες Ανάπτυξης Ψηφιακών Παιχνιδιών

Δισδιάστατα παιχνίδια Καλύπτει από ερασιτέχνες έως και επαγγελματίες δημιουργούς Cross-platform Χρόνος ανάπτυξης παιχνιδιών 80 % γρηγορότερα από τη χρήση κώδικα για native γλώσσες Κατασκευή λειτουργικού πρωτοτύπου σε ελάχιστες ώρες. Πλατφόρμες: Android, Html5, iOS, Mac, PC, Windows Phone 8,Playstation Vita, Xbox

Περιβάλλον GameMaker

700,000 developers από 189 χώρες 200,000 παιχνίδια, πάνω από 70 top-100 στο US App store Drag & Drop – Εύκολο στη χρήση , δεν απαιτεί κώδικα! Πλατφόρμες: Android, HTML5, iOS, Mac, Windows

Περιβάλλον GameSalad

2D και 3D παιχνίδια 3,3 εκατ. developers από όλο τον κόσμο 47% μερίδιο αγοράς C# , Java Scripting Υποστηρίζει Assets από 3ds Max, Maya, Softimage, CINEMA 4D, Blender Πλατφόρμες: Android, BlackBerry, iOS, Linux, Mac, PS3, PS4, Xbox 360,Xbox One, Windows 8

Πλατφόρμες: Android, HTML5, iOS, Linux, Mac, Oculus, PC, PS4, SteamOS, Xbox One

Βασικά νέα χαρακτηριστικά Σύνθεση Υλικών (materials) Δυναμική δημιουργία και αποσφαλμάτωση λειτουργικών πρωτοτύπων (Blueprints) Επεξεργαστής ειδικών εφέ (χιόνι, καπνός, σκόνη κτλ) Διαχείριση υλικού (assets ,αρχεία όλων των τύπων) Persona Animation (μεταμορφώσεις χαρακτήρων, κίνηση) Σκηνοθετικός έλεγχος σκηνών Δημιουργία περιβάλλοντος (Terrain) απεριόριστου μεγέθους Post-Process Effects Προεπισκόπηση κώδικα C++ πάνω σε κάθε αντικείμενο Εξομοιώτής τεχνητής ευφυΐας και λογικής παιχνιδιού Άμεση προεπισκόπηση παιχνιδιού, αλλαγές κώδικα κατά την εκτέλεση Εφέ κινηματογράφου Προχωρημένη τεχνητή ευφυΐα χαρακτήρων https://www.youtube.com/watch?v=PD5cRnrMqWw

CryEngine CryEngine Level Design 3d Art Programming Πλατφόρμες : Κονσόλες επόμενης γενιάς, PC, PS3, Xbox 360

CryEngine Βίντεο παρουσίαση των βασικών νέων χαρακτηριστικών της πλατφόρμας https://www.youtube.com/user/CryDevPortal

Αγορά Βιντεοπαιχνιδιών (δισ $....) Αγορά Βιντεοπαιχνιδιών (δισ $....)

Μελέτη Περίπτωσης

Εγκατάσταση Κατέβασμα της εφαρμογής http://unity3d.com/unity/download Επιλογή editor (διαθέτει MonoDevelop) Βοηθητικά tutorials http://unity3d.com/learn/tutorials/modules/beginner/editor Εργαλεία και υλικό http://unitypatterns.com/

Asset Store

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ -PANELS

Ακολουθεί live παρουσίαση-εργασία στο εργαστήρι πληροφορικής όπου θα παρουσιαστούν θέματα σχετικά με Δομή φακέλων Ιεραρχία(Hierarchy) Αντικείμενα (GameObjects), δημιουργία και ιδιότητες Rigidbody2d , Scripts , colliders BoxCollider 2d Inspector Κάμερα, ανάλυση και κίνηση Scripting Backgrounds – Sprites Επίπεδα (Layers) Δημιουργία παίκτη – εχθρών AI Δημιουργία Μενού , σκηνών και διαλόγων

Προτάσεις Οι πλατφόρμες ανάπτυξης 2D κυρίως παιχνιδιών (πχ GameMaker) μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην Γ τάξη στο μάθημα «Πολυμέσα Δίκτυα» αλλά και στο μάθημα της Α Λυκείου «Εφαρμογές Πληροφορικής» Στα πλαίσια των Ερευνητικών Εργασιών μπορούν να κατατεθούν προτάσεις οι οποίες θα εξετάζουν τις διαθέσιμες τεχνολογίες και θα έχουν στόχο να υλοποιήσουν ένα απλό παιχνίδι. Οι μαθητές λειτουργώντας σε υποομάδες μπορούν να μοιράσουν τις διαδικασίες σχεδιασμού και υλοποίησης που παρουσιάστηκαν και να συνεργαστούν για το τελικό τέχνημα