Σοφία Πιτέρη, Μαθηματικός, M.Sc., Ph.D.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων
Advertisements

ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
Πιθανότητες & Τυχαία Σήματα Συσχέτιση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΗΜΑΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ Laplace.
Για τη διδασκαλία της Τριγωνομετρίας
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Εισαγωγή στις ανισώσεις
Η αξιοποίηση δυναμικών μοντέλων και μοτίβων ως συνδετικών κρίκων στα Μαθηματικά που διδάσκονται στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο Η αξία του μοτίβου στη διδασκαλία.
Να υπολογισθούν τα γινόμενα: 2  0 = 0 0  3 = 0 0  0 = 0 2  3  0 = 0 α  0 = 0 0  3  1  β  α = 0 (x - 1)  0 = 0 0  x  (x - 1)  (x + 2) 
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Η διδασκαλία της τριγωνομετρίας στην Β΄Λυκείου με χρήση λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας (Sketchpad) Αργύρη Παναγιώτα Μαθηματικός , Πρότυπο Πειραματικό.
Μέθοδοι επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία των μαθηματικών
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι Ιανουάριος 2014.
Όνομα: G3MU05 όνομα καθηγητή: C.V. τμήμα: Γ3 έτος:2014.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Μάθημα:Μαθηματικά Καθηγητής:CV Τμήμα:Γ’3 Έτος:2014.
“Το Μάθημα ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) της Γ’ Τάξης Γενικού Λυκείου – Τεχνικές Διδασκαλίας” Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου η.
Αρμάος Κωνσταντίνος Βίνος Μιχάλης
3.6(2) ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΩΝ (Excel, CALC,…)
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Εξισώσεις-Ανισώσεις Σχολικό έτος G4XP
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
14/4/20151 Παρερμηνείες Ορισμών Γ΄ Κατεύθυνση Παπαμιλτιάδης Δημήτρης Αντωνιάδης Στέλιος.
 Τι είναι;  Γιατί η γνώση είναι καλύτερα να είναι οργανωμένη;  Ποια η οργάνωση στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στα βιβλία;
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
Διάλεξη 8η: Διαγραμματική επίλυση προβλημάτων ελαχίστου κατά την εφαρμογή του γραμμικού προγραμματισμού στη γεωργική παραγωγή 1.Στην περίπτωση των κλάδων.
Προγράμματα Συμβολικών Μαθηματικών.
Μελέτη Δ.Ε. με χρήση του Mathematica
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Μαθηματικών “Θεωρητική Πληροφορική & Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου” Ανάπτυξη διαδραστικού περιβάλλοντος (GUI)
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα: Μαθηματικό Μάθημα: Πρακτική Άσκηση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Καθηγήτρια: Δέσποινα Πόταρη Ονοματεπώνυμο:
Πτυχιακή εργασία του Παναγιώτη Τσερπέ (ΑΕΜ: 3094) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Χρήστος Αναστασίου Συνεπιβλέων Καθηγητής Δρ. Βασίλειος Σάλτας ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ.
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη Διδάσκουσα Πόταρη Δ. Καρατράσογλου Αθανασία Δ
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3 ΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ζώη ΠανωραίαΞενιάς Κωνσταντίνος.
Μαθαίνοντας Μαθηματικά Χ. Σακονίδης Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Εξορθολογισμός της ύλης για την Γεωμετρία Α΄ & Β΄ Λυκείου Ηρακλής Νικολόπουλος Εκπαιδευτικός ΠΕ 03.
Εξορθολογισμός της ύλης για την Γεωμετρία Α΄ & Β΄ Λυκείου Ηρακλής Νικολόπουλος Εκπαιδευτικός ΠΕ 03.
. 8η Διάλεξη Παρεμβολή Hermite
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης
Συναρτήσεις Add Your Image Here
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Εξορθολογισμός της ύλης Μαθηματικά Α και Β Λυκείου
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Στα μαθηματικά του Γυμνασίου με βάση τα Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
έχει δύο άνισες λύσεις τις:
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Εργασία 2η: Δραστηριότητα από την Α΄ Λυκείου (Γεωμετρία)
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Επιλογή μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου και επεξεργασία.
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Μάθημα : Αντοχή Υλικών Εισαγωγική ενότητα : Είδη Καταπονήσεων – Νόμος του Hooke Τομέας Δομικών Έργων & Μηχανολογίας.
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΘΕΜΑ : ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΩΝ 2 ου ΒΑΘΜΟΥ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σοφία Πιτέρη, Μαθηματικός, M.Sc., Ph.D. Μαθηματικό Εργαστήρι 4ο Γ.Ε.Λύκειο Χαλανδρίου Συναρτήσεις στη Β΄ Λυκείου Σοφία Πιτέρη, Μαθηματικός, M.Sc., Ph.D.

Οι Συναρτήσεις στη Β΄ Λυκείου: Πρέπει, στην τάξη αυτή, να αντιμετωπίζονται πλέον από τους μαθητές ως μαθηματικές οντότητες. Πρέπει να διδάσκονται με τη χρήση της γραφικής παράστασης κι όχι μόνο με τις λεκτικές διατυπώσεις ορισμών και ιδιοτήτων.

Κεφ.1: Συστήματα Απαραίτητη η γραφική επίλυση του συστήματος 2x2 και η σύνδεση του με τη συνάρτηση ψ=αχ+β, αχ+βψ=γ, αχ+βψ+γ=0 Αν χρησιμοποιείτε κάποιο λογισμικό, δώστε και τη γραφική λύση ως γραφική επαλήθευση της αλγεβρικής λύσης.

Οι μαθητές πρέπει να εξοικειωθούν με τη διερεύνηση του συστήματος και τη χρήση οριζουσών. Προτιμήστε απλά συστήματα με μία παράμετρο. Προβλεπόμενος χρόνος: 6 διδακτικές ώρες

Κεφ. 2: Ιδιότητες συναρτήσεων Προβλεπόμενος χρόνος: Λίγος… Μόνο 3 διδακτικές ώρες Χρησιμοποιήστε ένα λογισμικό για να δώσετε παραδείγματα, τόσο στην παραγράφο 2.1, όσο και στη 2.2. Εκμεταλλευτείτε τις γραφικές παραστάσεις για την παραγωγή και την εμπέδωση των ορισμών.

Κεφ. 4: Πολυώνυμα-Πολυωνυμικές εξισώσεις Ο προβλεπόμενος χρόνος (15 διδακτικές ώρες) είναι επαρκής. Δώστε έμφαση στους τρόπους παραγοντοποίησης των πολυωνύμων. Τονίστε στους μαθητές ότι οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται είναι υποδομή για την επίλυση πολυωνυμικών εξισώσεων και εξισώσεων που ανάγονται σε πολυωνυμικές

Κεφ. 5: Εκθετική και λογαριθμική συνάρτηση Για την εκθετική συνάρτηση: Έχετε την ευκαιρία να κάνετε εφαρμογή όσων διδάξατε στο κεφ. 2 Χρησιμοποιήστε λογισμικό για να δείξετε τις γραφικές παραστάσεις εκθετικών συναρτήσεων με διαφορετικά α , μεγαλύτερα και μικρότερα του 1.

Σ’ αυτές τις γραφικές παραστάσεις μελετήστε την μονοτονία των αντίστοιχων συναρτήσεων και την έννοια της 1-1 συνάρτησης.

Για τη λογαριθμική συνάρτηση: Κατασκευάστε την ως συμμετρική της εκθετικής ως προς την ευθεία ψ=χ και μελετήστε τη μονοτονία της μέσα από γραφικές παραστάσεις για α>1 και 0<α<1 Είναι φανερό πως τόσο η εκθετική , όσο και η λογαριθμική συνάρτηση και οι ιδιότητες τους, πρέπει να εμπεδωθούν από τους μαθητές.

Ενας προγραμματισμός της διδακτέας ύλης της Άλγεβρας Β΄ Λυκείου: Κεφ. Ονομασία Προβλ. Χρ. Να έχει διδαχθεί ως: 1 Γραμμικά συστήματα 6 ώρες 30/9/2012 2 Ιδιότητες συναρτήσεων 3 ώρες 15/10/2012 3 Τριγωνομετρία 16 ώρες 23/12/2012 4 Πολυώνυμα- Πολ. Εξ. 15 ώρες 28/2/2013 5 Εκθετ.- Λογαρ. Συνάρτηση 10 ώρες 15/4/2013

Υπάρχει ένα νήμα που πιάνει από τα μαθηματικά ως τη μέθη χωρίς η ομορφιά που τα συνέχει να παρουσιάζει την παραμικρότερη ρωγμή. Οδυσσέας Ελύτης Ευχαριστώ