ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΜΕΙΣ: ΜΥΡΤΩ ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΡΙΨΑ ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΜΟΓΙΑΝΝΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Advertisements

CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Ενεργεια.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Εξυπνο-πρασινο σπιτι Στην προσπάθεια μας να πραγματοποιήσουμε την ερευνητική εργασία-project οδηγηθήκαμε σε κάποια συμπεράσματα σε ότι αφορά τι ακριβώς.
Τελικά είναι σημαντικός και χρήσιμος για τον άνθρωπο ο υπολογιστής
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ: ΜΑΥΡΩΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΕΡΤΖΑΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΠΟΥΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Στο δρόμο για το σχολείο
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Μέσα μεταφοράς Όνομα : Παρασκευούλα Χατζηλιασή.
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Από τους μαθητές : Κόμικς !. Ποιος δημιούργησε πρώτος τα κόμικς ; Βάλε και φωτογραφία του.
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
Μεταφορές Παπαδοπούλου Άννα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
Αεροπλάνα Άγγελος Χουβαρδάς 19/09/2014.
R oc k & Τέχνη Rock 4 four. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Συνθέσαμε μια εργασία η οποία έχει σχέση με διάφορες ταινίες, λογοτεχνικά βιβλία, και αφιερώματα σε συγκροτήματα.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Που και πως ψάχνουμε.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
Διαδίκτυο Παναγιώτα Κίμωνος.
Μυστήρια Επιστημονική φαντασία
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ/ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ;
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Μεταφορές και Επικοινωνία
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ερευνητική εργασία στη τεχνολογία Εργασία 2 Μελέτη προαύλιου χώρου μεταξύ 5ου Γυμνασίου και 5ου Λυκείου.
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΖΩΤΝΑΝΕΥΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΑ ΚΟΜΙΚ - ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΜΕΙΣ: ΜΥΡΤΩ ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΡΙΨΑ ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΜΟΓΙΑΝΝΗ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΑΚΗΣ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ. ΠΟΙΑ ΜΕΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ. ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΠΟΙΟ ΣΥΧΝΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΙΝΤΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΜΙΚ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 1ωρα 3ωρες 6ωρες 2ωρες 4ωρες

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: Α. Χερσαίες μεταφορές: ΑΜΑΞΙ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ Β. Θαλάσσιες μεταφορές: ΚΑΡΑΒΙ ΧΟΒΕΡΚΡΑΦΤ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ Γ. Εναέριες μεταφορές ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΠΥΡΑΥΛΟΣ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ

KOMIK

ΕΡΕΥΝΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ Ποια νομίζετε ότι είναι η πιο σημαντική εφεύρεση στον τομέα των μεταφορών;

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ;

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ Ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΌΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ ΚΑΙ ΆΛΛΟ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ;

ΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΌΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΑ;

ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Β’

ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΚΟΜΙΚΣ

ΦΟΤΩΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

ΕΡΕΥΝΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ Β’ Πόσες φορές εμφανίζονται οι εφευρέσεις στις ταινίες;

ΠΟΙΟ ΚΑΤΆ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΑΣΦΑΛΣΤΕΡΟ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ;

ΠΟΙΟ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ;

ΠΙΤΕΥΕΤΕ ΌΤΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΌ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΕΚΥΓΧΡΟΝΙΣΤΕΙ; ΑΝ ΝΑΙ,ΠΟΙΟ;

ΠΟΙΟ ΚΑΤΆ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ;

ΠΟΙΟ ΑΠΌ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΤΆ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΕΙ;

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ