ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.
Advertisements

Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ο αγαπημένος αριθμός του σύμπαντος
Ερευνητική εργασία «Μαγικοί αριθμοί»
Facebook και Μαθητές 2o ΓΕΛ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Μαθηματικα και χορος.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημ. Σχολείο Θεσσαλονίκης Στ2 Τάξη
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Χορός-Κίνηση-Έκφραση
Γνωριμία με το λογισμικό
ΚΑΘΕ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Τι είναι ο αριθμός φ; The beauty is the harmony between the parts themselves but also between the parts and the whole! Albrecht Dürer, “About Measurement”
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.
3.2 Κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισµικού για τη διδακτική των µαθηµατικών.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Παραστατική Γεωμετρία Descriptive Geometry
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
Βλάσση Μαρία, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Παυλάτου Α. Ευαγγελία.
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΑΔΑ ΕΠΙΠΕΔΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΡΑΒΑΝΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΜΥΡΣΙΑΔΗ.
Ένα 3D ψηφιακό βιβλίο στο ZooBurst.  «Η χειρότερη προσφυγική κρίση μετά τον δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο»  Καθημερινή αύξηση του αριθμού των Σύριων προσφύγων.
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
Αρχιτεκτονικη & Γεωμετρια του Παρθενωνα
Μαθηματικά και τέχνη, μουσική και κλάσματα
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
Πρώτη Έρευνα Τίτλος: Σχέση μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους μαθητών
ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Α΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Ο μαγικός αριθμός Φ.
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας
1o ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Η χιονονιφάδα και το τρίγωνο του Pascal
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Εργασία 2η Δραστηριότητα Δ.23 – ΑΠΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εργασία 2η: Δραστηριότητα από την Α΄ Λυκείου (Γεωμετρία)
1ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΓΕ.Λ. ΕΛΑΤΕΙΑΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ:Α ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Μαθηματικά και Τέχνη Σε απόλυτη συμφωνία Ντούνης Κωνσταντίνος
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Υπεύθυνος Καθηγητής Πληροφορικής: Χατζηαντωνίου Παναγιώτης Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Αθανασία Μπαλωμένου, ΠΕ03

Η ΟΜΑΔΑ: Όμιλος Μαθηματικών ΠΠΓΠΠ: «Τα Μαθηματικά της Τέχνης και η τέχνη των Μαθηματικών» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Αθανασία Μπαλωμένου Μαθητές: Βενέρης Ιωάννης Γεραμούτσος Γεώργιος Ζαπάντες Διονύσης Κονταξής Κωνσταντίνος Κουκουβέλα Ασπασία Λίπκα Ρουθ-Μαρία Παπαδοπούλου Αριστέα Πρωτοπαπάς Ανδρέας Σουρής Νικόλαος Στεργιοπούλου Ειρήνη Τσακουμάγκος Ιωάννης Φούσκας Φώτης

Προσεγγίζοντας τα Μαθηματικά μέσα από την τέχνη Χρυσή τομή Ακολουθία Fibonacci Τρίγωνο Pascal Γεωμετρίες (Ευκλείδια, Υπερβολική) Συμμετρίες Υπερσυμμετρία

Προσεγγίζοντας την τέχνη μέσα από τα Μαθηματικά: Escer Vasarelli Leonardo da Vinci

Ψηφιακά έργα: Με χρήση: Cabri Geometry II Geogebra MS Paint

Τα έργα μας: Διάστημα Lunar Κινούμενη Συμμετρία Ολυμπιακοί κύκλοι Η μελωδία της ερήμου Κινούμαστε οικολογικά Σύγκρουση δύο κώνων Η μαύρη πινελιά σε ένα πρόσωπο

Η μελωδία της ερήμου Γεωμετρία, στερεομετρία, παραλληλίες, κύκλοι χρησιμοποιούνται για την κατασκευή αυτού του έργου.

Διάστημα Επηρεασμένος από το μάθημα της Φυσικής αφού μελετήσαμε τη ζωή των πλανήτων, συνδυάζοντας και τα μαθηματικά αποφάσισα να φτιάξω ένα πολύπλοκο σύστημα πλανητών μέσω της γεωμετρίας

Lunar Άλλη μία έμπνευση για την περιγραφή του σύμπαντος μέσω της γεωμετρίας

Κινούμενη Συμμετρία Επηρεασμένος από τη συμμετρία αξιοποίησα τη δυνατότητα κίνησης γραφικών που παρέχει το λογισμικό

Ολυμπιακοί κύκλοι Αξιοποίηση της δυνατότητας κίνησης γραφικών που παρέχει το λογισμικό, για μία σουρεαλιστική απεικόνιση των ολυμπιακών κύκλων

Ένας συνδυασμός γεωμετρίας με την απλή καθημερινή ζωή ενός ανθρώπου

Σύγκρουση κώνων Την έμπνευση την άντλησα από την ίδια την ζωγραφιά, διότι πρώτα άρχισα να σχεδιάζω κύκλους και μετά είδα ότι έμοιαζε με δυο τρισδιάστατους κώνους.