Αναμνήσεις του καλοκαιριού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ.
Άσκηση για ρήματα 17/9/13 (για το σπίτι)
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ ΧΙΟΥ
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Ρήμα Υποκείμενο Αντικείμενο Κατηγορούμενο
Ελληνικά στο ΤΕΠΑΚ1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΚΕΝΤΡΟ ΓΛΩΣΣΩΝ • ΣΗΜΕΡΑ • ΑΥΡΙΟ • ΧΤΕΣ.
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
«Γερμανόφωνη Ψηφιακή Εφημερίδα»
Γνωριμία με το ρήμα, το υποκείμενο, το αντικείμενο και το αντικείμενο
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Τι είναι το άρθρο; Άρθρα: ο, η, το, οι, οι, τα, ένας,μια, ένα
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
Πάτησε εδώ για να τη διαβάσεις
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Το Φθινόπωρο Αιμιλία Αριστείδου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Μάθημα 1. Άσκηση 1 Συμπλήρωσε ή διέγραψε αντικείμενα, για να υπάρχουν ακριβώς όσα δείχνει και ο αριθμός.
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Τα μέρη του λόγου επόμενο πληροφορίες επίρρημα ουσιαστικό επίθετο
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Αναγνώριση του άρθρου, του ουσιαστικού και του ρήματος
Η παρέα και το άγνωστο παιδάκι Ένα μικρό παραμυθάκι που έφτιαξαν τα πρωτάκια με αφορμή την 21 η Μαρτίου: ημέρα αφιερωμένη στην εξάλειψη των φυλετικών.
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Τα κάστανα Ευστράτιος Ευάγγελος Σωτηριάδης Τσώτσης 1ΟΠρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης τμήμα Δ2 Σχολικό έτος Π.Τ.Δ.Ε. – Α.Π.Θ.
Έλενα Αναγνωστοπούλου
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
ONOMATIKEΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ
Ομιλείτε Ελληνικά; Παιχνίδια που αναδεικνύουν τον πλούτο και την ομορφιά της ελληνικής γλώσσας Ενότητα 10 - Ατυχήματα.
Lesson 3 Μάθημα 3 GRE 101 GREEK. Ουσιαστικά/Nouns: Αρσενικά ο Θηλυκά η Ουδέτερα το -ας ο αναπτήρας -η η μηχανή -ο το βιβλίο -ης ο χάρτης -α η ομπρέλα.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Επίθετα Επίθετα σε -ης -ης -ες ες Επίθετα σε -ης -ης -ες ης.
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
ΕΝΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΟ ΤΕΣΤ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!
ΤΟ ΜΠΟΥΛΙΝΚ ΣΤΑΜΑΤΕΙ ΕΔΩ
Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε.
Υποκείμενο-Ρήμα-Αντικείμενο-Κατηγορούμενο
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Το Καλοκαίρι είναι μία από τις αγαπημένες μας εποχές γιατί τελειώνουν τα σχολεία, πάμε στις παραλίες, τρώμε παγωτά και κάνουμε διακοπές.
Μπαινει πρωτη η μελαχροινη.
Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πρέπει να υποβάλλεται Ηλεκτρονικά το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των Εκπαιδευτικών του Σχεδιασμού.
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αναμνήσεις του καλοκαιριού Δ’ τάξη

Οδηγίες Φόντο η αυλή ενός σχολείου. Το σχολείο έχει πολλά παιδάκια, φοράνε τη σχολική στολή τους. Ανοίγει ο πίνακας και τα παιδιά καλούνται να χωρίσουν μέσα στις σχολικές τσάντες τα ρήματα – ουσιαστικά – επίθετα – άρθρα. Ο πίνακας έχει μια δημοσίευση διαδικτυακή από άρθρο. Η κάθε λέξη του μετακινείται. Δεν αφήνει τα παιδιά να κάνουν λάθος.

Διαβάστε το πιο κάτω άρθρο από το διαδίκτυο και χωρίστε τα ουσιαστικά, τα επίθετα, τα άρθρα και τα ρήματα. ΠΡΟΣΟ΄ΧΗ! Κάποιες από τις λέξεις του κειμένου δεν ανήκουν σε καμία από τις 4 κατηγορίες.

Άσκηση 1 Ανοίγουν τα σχολεία στις 11 Σεπτεμβρίου 2013 . Θα ανοίξουν με τον καθιερωμένο αγιασμό όπου σηματοδοτεί την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Με εγκύκλιο του Υπουργού Παιδείας θα καθορισθεί ο τρόπος λειτουργίας των δημοτικών σχολείων για το σχολικό έτος 2013-2014. www.dikaiologitika.gr

Λύση Ουσιαστικά Ρήματα Επίθετα Άρθρα σχολεία Ανοίγουν νέας τα Σεπτεμβρίου σηματοδοτεί σχολικής στις αγιασμό Θα καθορισθεί σχολικό του έναρξη Θα ανοίξουν των χρονιάς το εγκύκλιο υπουργού Παιδείας Λειτουργίας δημοτικών σχολείων έτος Τον Την Της

Άσκηση 2 Τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο. Το υποκείμενο του ρήματος, είναι η λέξη που απαντά στις ερωτήσεις «ποιος; ποια; ποιο; ποιοι; Ποιες; Ποια;» και είναι σε πτώση αιτιατική. Παράδειγμα: Τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο. Βρίσκω πρώτα το ρήμα της πρότασης. Το ρήμα εδώ είναι: το «πηγαίνουν». Μετά ρωτάμε: Ποιοι «πηγαίνουν»; Η απάντηση είναι: «τα παιδιά», το υποκείμενο.

Τώρα ήρθε η σειρά σου. Πάτησε πάνω στο Υποκείμενο του ρήματος. Τώρα ήρθε η σειρά σου. Πάτησε πάνω στο Υποκείμενο του ρήματος.

Η λύση είναι τα κόκκινα Η Δάφνη και η Μαρία ζωγραφίζουν την πόρτα της τάξης τους. Ο Γιώργος λατρεύει τις καλοκαιρινές διακοπές. Τα παιδιά τη Δευτέρα πήγαν στο σχολείο. Το Φθινόπωρο έχει νόστιμα φρούτα.