Μύτη σαν σαλάμι Σελ. 48-49.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Advertisements

Στο διάλειμμα.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
Δημιουργία παρουσίασης:
Στο σούπερ μάρκετ. Σήμερα οι φίλοι μας είναι στο σούπερ μάρκετ και ψωνίζουν: -Λοιπόν τι χρειαζόμαστε; Για κοίτα την λίστα -Για να δούμε...γάλα, γιαούρτια,
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
27 ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Το Απέραντο Γαλάζιο.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Το Φθινόπωρο Αιμιλία Αριστείδου.
Ελιά & ελαιόλαδο Αιμιλία Αριστείδου.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Ο αριθμός 4 Αιμιλία Αριστείδου.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Δημιουργία παρουσίασης:
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Θέατρο σκιών.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Χάσαμε την γάτα Σελ
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Τ Ο ΠΟΡΤΟΚΑΛΊ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα κοριτσάκι με πορτοκαλί φόρεμα, πορτοκαλιά παπούτσια και πορτοκαλί λουλούδι στα μαλλιά. Υπάρχουν.
Πολύ Αγαπημένο ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ…. Ο φίλος Πλάτωνας με ενημέρωσε για το ερώτημα που τέθηκε…
Στην τάξη μου.
Ο Μικρός Ήρωας!!! Θεοτόκης Χαραλαμπίδης,
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Κοιτάξτε το κοντό παιδί, φοράει ένα χαζό καπέλο! ΧΑ ΤΙ ΑΣΤΕΊΟ! ΧΑ.
Τα Ζώα της Φάρμας! ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Τ Ο ΚΌΚΚΙΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί η Αλίκη. Φοράει κόκκινο φόρεμα, κόκκινα παπούτσια και ένα κόκκινο λουλούδι στα μαλλιά. Γεια.
 Φρούτο Φρούτο  Λαχανικό Λαχανικό  Σωστό Σωστό.
Σ΄ ένα λεπτό θα εισέλθεις σε ένα μαγικό κόσμο … …θα γίνεις μάρτυρας ενός θαύματος.
Φυσικές Επιστήμες Θερμότητα. Άσκηση 1 Φόντο η κουζίνα ενός σπιτιού. Πάνω στον πάγκο υπάρχουν υλικά : νερό, γάλα, χυμός, λάδι. Μιλά ένα αγόρι. Γεια σας.
Είστε έτοιμοι παιδιά για ένα ταξίδι μακρινό παρέα με τον Αρίστο;;
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Εκφράσεις για μέρη του σώματος
ΜΕΡΟΣ Ι.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Ε1 Δημοτικό Σχολειό Νεάπολης Κοζάνης
Διδακτικό μοντέλο για τη διδασκαλία της ανάγνωσης και της γραφής στην Α΄ τάξη Συνδυαστικό μοντέλο (συνθέτει στοιχεία της αναλυτικοσυνθετικής μεθόδου με.
Γεια σου!!!! Είμαι η χελώνα Καρέτα – Καρέτα!
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
για να σχηματίσω τη λέξη
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
ΟΝΟΜΑ ……………………… …………….………. Ζωγράφισε τα γράμματα και το αεροπλάνο. αααα ε Διάβασε όλες τις φωνούλες και βάλε σε κύκλο τις φωνούλες ε ΑΑΑΑ τ και α …… μ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μύτη σαν σαλάμι Σελ. 48-49

Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 *Επιλογή

Φόντο ένα μανάβικο με μπανάνες, μήλα, φράουλες, κεράσια, μαρούλια, λάχανα, μελιτζάνες. Μιλά ο Μέλιος ο μανάβης. Καλήμερα και καλώς ήρθες στο μανάβικο μου! Εγώ είμαι ο Μέλιος, ο μανάβης και πουλώ τα πιο νόστιμα φρούτα και τα πιο φρέσκα λαχανικά της αγοράς! Μαζί θα παίξουμε και θα μάθουμε την φωνούλα Μ κεφαλαίο μ μικρό!

Άσκηση 1 μαρούλια μήλα μπανάνες μελιτζάνες Πάτησε πάνω στα φρούτα και λαχανικά που η φωνούλα τους αρχίζει από Μ μ.

Γεια σου κυρ Μάρκο! Εγώ και ο βοηθός μου θα σου τα διαλέξουμε. Άσκηση 2 Εμφανίζεται ο πελάτης του κυρίου Μέλιου, ο Μάρκος και μιλά. Τα παιδιά θα πρέπει να πατήσουν πάνω στα μήλα που βρίσκονται στο μανάβικο του κυρ Μέλιου, που έχουν γραμμένη την φωνούλα Μ μ. Γεια σου κυρ Μέλιο! Σήμερα θέλω να αγοράσω μήλα για να φτιάξει μηλόπιττα η γυναίκα μου η Μαρία. Θέλω να αγοράσω τα μήλα που έχουν πάνω την φωνούλα Μ μ. Γεια σου κυρ Μάρκο! Εγώ και ο βοηθός μου θα σου τα διαλέξουμε.

κ Α Μ μ Μ Ν β μ μ Μ γ

Άσκηση 3 Μαρούλια που έχουν γραμμένες πάνω λέξεις. Έπεσαν από τα χέρια του μανάβη και έσπασαν. Οι λεξούλες είναι σπασμένες σε συλλαβές πάνω στα σκορπισμένα φύλλα των μαρουλιών. Κάθε μαρούλι έχει γραμμένη μια μόνο λέξη. Τα μαρούλια εμφανίζονται με τη σειρά. Μου έπεσαν τα μαρούλια και κόπηκαν! Τώρα πώς θα τα πουλήσω. Έλα, βοήθησε με να τα ξαναφτιάξω και να διαβάσουμε μαζί τις λέξεις!

μύτη μάτι μαρούλι μικρός μολύβι μήλο μελιτζάνα

Άσκηση 4 Φυσά αέρας στο μανάβικο. Υπάρχουν μελιτζάνες που έχουν γραμμένες λέξεις και σβήνονται κάποια γράμματα. Πω πω τι έπαθα! Σβήστηκε η φωνούλα Μ μ από τις λέξεις που είναι γραμμένες πάνω στις μελιτζάνες! Μπορείς να την ξανά γράψεις σε παρακαλώ;

καλα_αρί σαλά_ι _άσκα _ουσική _εξικό

Σε ευχαριστώ καλέ μου φίλε, ήσουν σπουδαίος βοηθός!