Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικοί αριθμοί – Αξία θέσης ψηφίου
Advertisements

αναπαραστάσεις της πραγματικότητας σε δύο διαστάσεις
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Τα δικαιώματα των παιδιών
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Έρευνα «Η θέση και ο ρόλος των ασκήσεων στη διδασκαλία των μαθηματικών στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο» Σάλτας Βασίλειος Διδάκτωρ Μαθηματικών.
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Γραφικές Παραστάσεις (σελ ) Ενότητα 1. Οδηγίες Γραφίστα Θα υπάρχει ένας βυθός θάλασσας με γραφική παράσταση. Η κάθε σειρά της θα είναι ένας σωλήνας.
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ-ΒΕΛΙΑ ΠΕΤΡΑΚΙΔΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΚΑΝΤΕΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Δημιουργία παρουσίασης:
Τάξη Ε Ενότητα 1 Συμπληρώνοντας τις πράξεις Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Χάσαμε την γάτα Σελ
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Ιστορίες σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Αξία θέσης ψηφίου Ενότητα 1 – Δ’ τάξη. Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3.
Ξημερώνει μια νέα μέρα. Ώρα για σχολείο…
Διαίρεση Ενότητα 1 – Δ’ τάξης.
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Στο δρόμο για το σχολείο
Τα παιδιά της τάξης μας Διερεύνηση. Οδηγίες Οι επιλογές είναι ελεύθερες για να προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε εκπαιδευτικού. Μιλούν τα παιδιά, για.
Μάθημα Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3 Άσκηση 1 Να συμπληρώσετε τις εξισώσεις, έτσι ώστε να βγάζουν άθροισμα όσα λέει και το κουτάκι.
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΧΕΙΡΟΣ
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
Τάσος, το σαλιγκάρι σ ΙΩΑΝΝΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Βάλε τα ζευγαράκια του 9 μαζί στο κοχύλι με το μεγάλο ρουμπίνι
Νυχτώνει σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Άσκηση 6 Α) Να συμπληρώσετε τον πίνακα: μν X=μ 2 -ν 2 Ψ=2μνΖ=μ 2 +ν Β) Να εξετάσετε αν η κάθε τριάδα αριθμών Χ, Ψ, Ζ του πίνακα, μπορεί να είναι.
Μάθημα 1. Άσκηση 1 Συμπλήρωσε ή διέγραψε αντικείμενα, για να υπάρχουν ακριβώς όσα δείχνει και ο αριθμός.
HELP INDICATOR Κάντε ένα διάλειμμα, Δοκιμάστε ένα LightBite Have a break, have a LightBite Tο παρόν.
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Α΄ΤΕΥΧΟΣ Οι αριθμοί μέχρι το 5 Παρουσίαση της ύλης του σχολικού βιβλίου Εξάσκηση - ανατροφοδότηση γνώσεων με ευχάριστο και διασκεδαστικό.
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Τιτίνα, η κότα σ
Τ Ο ΚΌΚΚΙΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί η Αλίκη. Φοράει κόκκινο φόρεμα, κόκκινα παπούτσια και ένα κόκκινο λουλούδι στα μαλλιά. Γεια.
Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Τα σχολεία άνοιξαν! «Γνωρίζοντας τις γωνιές της τάξης μου!»
ΣΥΝΟΛΑ.
Τ Ο ΤΡΊΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ένα κορίτσι η Ειρήνη και δίπλα της παρουσιάζει το τρίγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Είμαι η Ειρήνη.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Το παπί (Παυλίνα Παμπούδη)
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Εργασία στο μάθημα : Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαρία (Α.Μ.4395) Σιούρτου Νικολέτα-Αντιγόνη (Α.Μ.4474) Δεκέμβριος 2011.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Αριθμητικές πράξεις με φυσικούς αριθμούς
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Eργασίες στα στα Μαθηματικά Τάξη Δ΄ Τετραψήφιοι Αριθμοί
ΕΔΏ ΓΡΑΨΤΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΑΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αριθμητικές πράξεις με χαρτί και μολύβι
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
για να σχηματίσω τη λέξη
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες Ενότητα 4 – Μαθηματικά Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες

Στόχος είναι να καταλάβει το παιδί έννοιες όπως το μακρύ, κοντό, ψηλό, στενό κ.α. Το παιδί να επιβραβεύεται για κάθε επιτυχημένη δραστηριότητα. Να χρησιμοποιηθούν χαρούμενα χρώματα.

Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4

Άσκηση 1 1.Παρουσιάζεται στην οθόνη μια μολυβοθήκη και μερικά μολύβια και το παιδί θα καλείται να βάλει στην θήκη το πιο μακρύ μολύβι.

Βάλτε στη θήκη το πιο μακρύ μολύβι

Μπράβο!

Βάλε στο βάζο το πιο κοντό λουλούδι.

Άσκηση 2 Το παιδί πρέπει να τοποθετήσει τα ζωάκια στα σωστά έπιπλα σύμφωνα με τις οδηγίες που θα του δοθούν.

Α) Βάλε το λιονταράκι στο πιο ψηλό τραπέζι Α) Βάλε το λιονταράκι στο πιο ψηλό τραπέζι. Β) Βάλε το ελεφαντάκι στο πιο κοντό τραπέζι. Γ) Βάλε το αρκουδάκι στο τραπέζι που έμεινε άδειο.

Άσκηση 3 Πάτησε πάνω στο πιο στενό αντικείμενο.

ν

Άσκηση 4 αρίθμησε τα λουλούδια αρχίζοντας από το πιο χαμηλό λουλούδι.

3 2 4 1

Αριθμήσε τα βιβλία ξεκινώντας από το πιο στενό και φτάνοντας στο πιο φαρδύ.

3 1 4 2

Η Διαδραστική δραστηριότητα θα μπει και στο Νηπιαγωγείο – Μαθηματικά Η Διαδραστική δραστηριότητα θα μπει και στο Νηπιαγωγείο – Μαθηματικά. Τίτλος: Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες