Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες Ενότητα 4 – Μαθηματικά Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες
Στόχος είναι να καταλάβει το παιδί έννοιες όπως το μακρύ, κοντό, ψηλό, στενό κ.α. Το παιδί να επιβραβεύεται για κάθε επιτυχημένη δραστηριότητα. Να χρησιμοποιηθούν χαρούμενα χρώματα.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4
Άσκηση 1 1.Παρουσιάζεται στην οθόνη μια μολυβοθήκη και μερικά μολύβια και το παιδί θα καλείται να βάλει στην θήκη το πιο μακρύ μολύβι.
Βάλτε στη θήκη το πιο μακρύ μολύβι
Μπράβο!
Βάλε στο βάζο το πιο κοντό λουλούδι.
Άσκηση 2 Το παιδί πρέπει να τοποθετήσει τα ζωάκια στα σωστά έπιπλα σύμφωνα με τις οδηγίες που θα του δοθούν.
Α) Βάλε το λιονταράκι στο πιο ψηλό τραπέζι Α) Βάλε το λιονταράκι στο πιο ψηλό τραπέζι. Β) Βάλε το ελεφαντάκι στο πιο κοντό τραπέζι. Γ) Βάλε το αρκουδάκι στο τραπέζι που έμεινε άδειο.
Άσκηση 3 Πάτησε πάνω στο πιο στενό αντικείμενο.
ν
Άσκηση 4 αρίθμησε τα λουλούδια αρχίζοντας από το πιο χαμηλό λουλούδι.
3 2 4 1
Αριθμήσε τα βιβλία ξεκινώντας από το πιο στενό και φτάνοντας στο πιο φαρδύ.
3 1 4 2
Η Διαδραστική δραστηριότητα θα μπει και στο Νηπιαγωγείο – Μαθηματικά Η Διαδραστική δραστηριότητα θα μπει και στο Νηπιαγωγείο – Μαθηματικά. Τίτλος: Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες