ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΒΡΕΦΙΚΟ ΤΜΗΜΑ 21/01/2013-12/04/2013 Φοιτήτρια:Σηφάκη Ελένη Επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθαίνω για τη νέα μορφή γρίπης Α(Η1Ν1)
Advertisements

Έτσι κάνουμε εμείς τα κορίτσια όταν
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Βόλος 18 / 12 / 2013 Τα σχολεία πρωταγωνιστές στην έρευνα: μια καινοτόμος σύμπραξη Σχέσεις σχολείου-οικογένειας/
Ένα νιόπαντρο ζευγάρι μόλις εγκαταστάθηκε στη νέα του κατοικία
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Οικογενειακή Φωτογραφία
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Μαρία Σινάνη Αρ. Μητρώου: 07071
Έτσι κάνουμε εμείς τα αγόρια όταν θέλουμε να ουρήσουμε!
Ανίχνευση αμύλου στα φυτά
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
γράφτηκε από τη Νάου Χριστοδούλη
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Τ.Ε.Ι ΑΘΗΝΑΣ Σ.ε.υ.π. ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ e-portfolio
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
Το κάπνισμα σκοτώνει! Σταματήστε το ΤΩΡΑ!
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Σηκώνεται το πρώτο παιδάκι και......
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
Η ομορφιά δεν είναι το παν
ΕΡΕΥΝΑ: ΔΙΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
6° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Φως - Κάτοπτρα.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 4 ος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Βύρωνα Ονοματεπώνυμο: Μαρκάκη Μαίρη Διεύθυνση παιδικού σταθμού: Ταύρου 4, Βύρωνας.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Σειρά παραδόσεων Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Τηλ.:
ΑΣΚΗΣΕΙΣ KEGEL Άσκηση 1: ‘Οταν νιώθετε την ανάγκη για ούρηση, προσπαθήστε να κρατήσετε τα ούρα, όπως όταν δεν υπάρχει διαθέσιμη τουαλέτα. Άσκηση 2: Κατά.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΔΕΣΜΗΣ ΣΕ ΠΡΙΣΜΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
«Φτιάχνοντας» την Άνοιξη!!!
Βούλγαρη Παρασκευή Αποστολία Α.Μ Αθήνα 2016
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΩΝΙΩΝ ΣΤΟΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ
Προσχολική Παιδαγωγική
Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!!
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 4 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Αυτοεξυπηρέτηση Κοινωνικότητα
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
Διαμόρφωση περιβάλλοντος για λειτουργικές εμπειρίες γραφής
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
EU in My Region 2018 Χίος,
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΒΡΕΦΙΚΟ ΤΜΗΜΑ 21/01/ /04/2013 Φοιτήτρια:Σηφάκη Ελένη Επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να

Το βρεφικό τμήμα όπου έκανα την πρακτική μου άσκηση, παρ όλο που διέθετε πλήθος υλικών, αυτά δεν ήταν προσβάσιμα από τα βρέφη ώστε να τα προσεγγίζουν ελεύθερα κι έτσι αποφάσισα να διαμορφώσω το χώρο όσο το δυνατόν πιο κατάλληλο για τα βρέφη και τα παιδιά εώς 2.5 ετών.

Δημιούργησα μια «γωνιά μαγαζάκι» που χρησίμευε και για γωνιά κουζίνας καθώς το έπιπλο ήταν άδειο. Υλικά που χρησιμοποιήθηκαν: χάρτινα, μεταλλικά κουτιά, εφημερίδες και πλαστικά κουζινικά με στόχο την ενίσχυση του συμβολικού παιχνιδιού

Επιπλέον κόλλησα στους καθρέφτες εικόνες με συναισθήματα όπου τα παιδιά απασχολούνταν όποια στιγμή της ημέρας επιθυμούσαν μιμούμενα τις εκφράσεις που έβλεπαν.

Προκειμένου να ενισχύσω την αυτοεξυπηρέτηση στην τουαλέτα αρχικά κόλλησα εικόνες που δείχνουν δύο χέρια που πλένονται.

Τα παιδιά χρωμάτισαν ψαράκια τα οποία έπειτα κόλλησα στην τουαλέτα. Κολλήσαμε σε κάποια αλουμινόχαρτο για να δούμε πώς αντανακλά το φώς και γυαλίζει.Έτσι το μπάνιο μας έγινε πιο φωτεινό, οικείο και όμορφο!

Το στερεό σαπούνι μπήκε σε δυχτάκι έτσι ώστε να διευκολύνει τα βρέφη να πλένονται μόνα τους με παιδαγωγικό στόχο την αυτοεξυπηρέτηση

Τα τζάμια στα παράθυρα πλέον φιλοξενούν έργα των παιδιών ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την αυτοπεποίθηση τους!

Ο εξωτερικός χώρος απέκτησε ευκαιριακές γωνιές νερού και αμμοδόχου με σιμιγδάλι όπου πέρασαν πολλές ώρες πειραματισμού, εξερεύνησης και νέων ανακαλύψεων!

Τα βρέφη έδειξαν ενθουσιασμένα με τις αλλαγές στο χώρο, οι οποίες θεωρώ ότι συντέλεσαν σε μεγάλο βαθμό στην αυτονομία τους, καθώς και στο να νιώσουν οικειότητα στο χώρο του ΒΝΣ και να εκφραστούν όπως εκείνα επιθυμούσαν! Ευχαριστώ το προσωπικό του βρεφικού τμήματος, τη διευθύντρια καθώς και τους γονείς για την άψογη συνεργασία!