ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΑΞΗ Α΄ ΣΧ. ΕΤ. 2005-06 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΑΞΗ Α΄ ΣΧ. ΕΤ. 2005-06
ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΟΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΚΟΥΓΙΑΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΟΝΤΟΝΙΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΜΟΥΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΑΡΑΒΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΑΤΣΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΑΚΑΝΙΚΑ ΕΛΕΝΑ ΤΣΙΑΝΕΛΗ ΚΑΛΥΨΩ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΑΡΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΤΡΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ-ΣΤΑΔΙΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ Συγκρότηση ομάδα Επιλογή θέματος Σκοποί και στόχοι ΣΤΑΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ - ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ - ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ομάδα έρευνας-επιλογής-δακτυλογράφησης Ερωτηματολόγιο-συμπεράσματα ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΔΡΑΣΗΣ Αξιολόγηση από τους μαθητές Συμπεράσματα Γενική αξιολόγηση
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΓΕΙΑΣ «ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ, ΨΥΧΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΠΛΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ Η ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ»
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Αποτελείται από την καρδιά, την αορτή, τις μικρές και μεγάλες αρτηρίες, τα τριχοειδή αγγεία και τις μικρές και μεγάλες φλέβες. Συνέχεια……