Έρευνα της ΣΤ’2 τάξης με θέμα «Ατυχήματα στο χώρο του σχολείου»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Αναστασία Ψάλτη, Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας ΑΤΕΙΘ
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Τραυματισμοί-Πτώσεις-Κατάγματα
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΤΟΥ 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
ΑΠ Βεζυρίδης Θ. Γεωργιάδης Δ. Μπορομπόκα Στ. Χριστοπούλου Ε.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Γ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΦΟΥ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Υπεύθυνη καθηγήτρια Ιντζιάδου Γεωργία Τμήμα Α project 4
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα της ΣΤ’2 τάξης με θέμα «Ατυχήματα στο χώρο του σχολείου» Έρευνα της ΣΤ’2 τάξης με θέμα «Ατυχήματα στο χώρο του σχολείου» 6ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας Σχολικό έτος 2010-2011

Από τα 218 παιδιά που συμμετείχαν στην έρευνα, 98 (45%) ήταν αγόρια και 120 (55%)κορίτσια

Από το σύνολο των 218 παιδιών τα 172 δηλ 4 στα 5 ή 79% είχαν κάποιο ατύχημα, ενώ μόνο 1 στα 5 ή 21% δεν είχε ατύχημα.

Από τα 98 ερωτηθέντα αγόρια, 83 είχαν κάποιο ατύχημα στο χώρο του σχολείου(85%) και 15 δεν είχαν κάποιο ατύχημα (15%).

Από τα 120 ερωτηθέντα κορίτσια 89 είχαν κάποιο ατύχημα στο χώρο του σχολείου (74%) και 31 δεν είχαν κάποιο ατύχημα(26%).

Συμπέρασμα Η πλειοψηφία των μαθητών είχε κάποιο ατύχημα στο σχολείο σε ποσοστό 79%. Η συχνότητα των ατυχημάτων στα αγόρια είναι κατά 11% μεγαλύτερη απ’ ότι στα κορίτσια.

Από τα 172 παιδία που δήλωσαν πως είχαν κάποιο ατύχημα στο χώρο του σχολείου, 55 ήταν από πτώση (32%)-51 ήταν από γλίστρημα(30%)-47 ήταν από σύγκρουση(27%)-και 19 ήταν από άλλη αιτία πχ χτύπημα από μπάλα, πιάσιμο στην πόρτα κλπ(11%).

Συμπέρασμα Οι κυριότερες αιτίες ατυχήματος στο σχολείο είναι τρεις( πτώση, γλίστρημα, σύγκρουση) με παρόμοια ποσοστά εμφάνισής τους(32%,30%,27%). Ενώ η κατανομή των ατυχημάτων παρουσιάζει μια ομοιομορφία, ξεχωρίζει η περίπτωση της Δ΄ τάξης όπου τα ατυχήματα με σύγκρουση είναι τα περισσότερα. Αυτό μας δείχνει ότι ίσως τα αγόρια αυτής της τάξης είναι ιδιαίτερα ζωηρά και απρόσεχτα όταν παίζουν και τρέχουν.

Υψηλό ποσοστό ατυχημάτων 59% συμβαίνει στο προαύλιο και ένα αρκετά υψηλό ποσοστό στους διαδρόμους και στις σκάλες (21%+11%=32%). Ελάχιστα ατυχήματα συμβαίνουν στη τάξη, στο WC και αλλού.

Συμπέρασμα Όταν τα παιδιά βρίσκονται στο προαύλιο θα πρέπει να είναι προσεχτικότερα και η επιτήρηση από τους δασκάλους υπηρεσίας εντονότερη. Στις βροχερές μέρες και κατά την είσοδο και έξοδο από τις τάξεις, τα παιδιά θα πρέπει να κινούνται με προσοχή και να μην τρέχουν ή παίζουν κυνηγητό. Το προαύλιο του σχολείου έχει αρκετά επικίνδυνα σημεία για τα παιδιά (χαλίκι, έλλειψη πρασίνου, σκαλοπάτια).

Υψηλό ποσοστό ατυχημάτων περίπου 3 στα 4 (70%) συμβαίνει στο διάλειμμα και ένα αρκετά υψηλό ποσοστό στη γυμναστική 23%. Ελάχιστα ατυχήματα συμβαίνουν στη διάρκεια του μαθήματος 5% και στις εκδρομές.

Συμπέρασμα Κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων τα παιδιά θα πρέπει να είναι προσεχτικότερα και η επιτήρηση από τους δασκάλους υπηρεσίας εντονότερη. Υπάρχει έλλειψη κατάλληλων αθλητικών υποδομών για τη γυμναστική και έτσι σε συνδυασμό με τους κινδύνους των αθλημάτων, παρατηρούνται αρκετοί τραυματισμοί. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος ή των εκδρομών η παρουσία και η αυξημένη επιτήρηση των δασκάλων περιορίζει τα ατυχήματα.

Υψηλό ποσοστό ατυχημάτων περίπου 3 στα 4 ή 77% είχαν σχετικά ελαφριές συνέπειες όπως μώλωπες, γρατσουνιές και ανοιχτές πληγές. Ελάχιστα ατυχήματα είχαν σοβαρούς τραυματισμούς όπως διασείσεις, διαστρέμματα, κατάγματα ή εξαρθρώσεις. Μώλωπες 27 Γρατσουνιές 51 Ανοιχτή πληγή 54 Διάσειση 3 Διάστρεμμα 10 Κάταγμα 7 Εξάρθρωση Άλλο 20

Συμπέρασμα Δεν υπήρξαν πολλοί σοβαροί τραυματισμοί. Αν και στατιστικά μικρός αριθμός, παρουσιάστηκαν και 20 σοβαροί τραυματισμοί όπως 3 διασείσεις, 10 διαστρέμματα, και κυρίως 7 κατάγματα.

Περίπου 2 στους 3 μαθητές (60%) βοηθήθηκε άμεσα από τους συμμαθητές του. Ενώ το 31% από το δάσκαλο υπηρεσίας.

Συμπέρασμα Η αλληλοβοήθεια μεταξύ των μαθητών του σχολείου είναι σε υψηλό βαθμό!

Στις μισές περίπου περιπτώσεις(53%) οι μαθητές οδηγήθηκαν στο γραφείο των δασκάλων για τις πρώτες βοήθειες. Το 32% χρειάστηκε να μεταφερθεί. (σπίτι-22%, γιατρό-2%, νοσοκομ-8%) για τις πρώτες βοήθειες. Το 15% δεν χρειάστηκε τίποτα από αυτά γιατί οι συνέπειες του ατυχήματος δεν ήταν μεγάλες.

Συμπέρασμα 68% των περιπτώσεων τραυματισμών στο σχολείο αντιμετωπίζονται στο χώρο του σχολείου. 32% των περιπτώσεων έχουν μεγαλύτερες συνέπειες και απαιτείται περαιτέρω φροντίδα μετά τις πρώτες βοήθειες που δίνονται στο χώρο του σχολείου.

Διαθεματική σύνδεση έρευνας 10η ενότητα Γλώσσας με θέμα «Ατυχήματα» 4η ενότητα Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων» Ενότητα Excel και PowerPoint από την Πληροφορική Σύνδεση με Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή, Θρησκευτικά, στα πλαίσια τήρησης κανόνων και αλληλοβοήθειας

Οι μαθητές που εργάστηκαν: Αθανασιάδης Μιχαήλ Βασιλειάδης Γεώργιος Καριπίδου Παναγιώτα Ουζούνη Μαριάννα Ουζούνης Μάριος Ουζούνης Παναγιώτης Παπαδόπουλος Βασίλης Παστιρματζής Αριστείδης Τιτόπουλος Βασίλης Πλακανδάρας Μιχαήλ Σιτμαλίδου Μαρία Στάϊκου Βικτωρία Συμεωνίδης Επαμεινώνδας Τοπαλίδου Ιωάννα Τοπαλίδου Αφροδίτη Τοπαλίδης Στυλιανός Τσιάνκο Βίκυ Τσίμπα Ιουλία Χατζηβασιλείου Σοφία Χατζοπούλου Χρυσάννα Χειλίδου Δέσποινα Τυπάδη Ιωάννα Δάσκαλος της τάξης: Δημαρίδης Πασχάλης Καθηγήτρια πληροφορικής: Χατζηβασιλείου Θωμαή