Προφορικός λόγος, χειρόγραφα τυπογραφία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ.
Advertisements

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΩΥΣΗΣ ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΙΔΗΣ Mark.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
πως γράφουμε τη βιβλιογραφία στην εργασία μας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 2: Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
Ερωτήσεις και απαντήσεις σχολικού
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Επιμορφώτρια Δρ. Αταλόγλου Θ.
Κείμενο – ASCII – Unicode - HTML Κωδικοποίηση ASCII / Unicode HTML
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τα συστήματα τεχνικού σχεδιασμού ως εξής:  Βασίζονται σε γεωμετρικά σχήματα  Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν αυτά τα σχήματα.
Η Γραφή.
Η Πληροφορική στην εκπαίδευση στην ψυχαγωγία και στον πολιτισμό
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΤΟΥ
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Κουίζ ! ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ  Δες τις δηλώσεις που ακολουθούν.  Αποφάσισε ποιες, κατά τη γνώμη σου, είναι ορθές και ποιες λανθασμένες.  Πάτα F5 και.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πολυμέσων
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΒ «484» «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ» ΚΑΤΟΥΝΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-Β ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ-Β
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Παρουσίαση:Πιτσιλλίδου Σόφη Α.Μ:Β
Η δημιουργία εικονογραφημένων παιδικών βιβλίων από τα ίδια τα παιδιά στο Τμήμα Ένταξης ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΑΡΗ Υ π. Διδάκτωρ ΠΤΔΕ Πανε π ιστήμιο Θεσσαλίας ΜΑΡΙΤΑ.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ Α.Μ.: Β ΠΙΤΣΟΥΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Μ.: Β ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ Α.Μ.: Β
Τι ακριβώς είναι οι Η.Υ.; Είναι μηχανές που επεξεργάζονται δεδομένα – για την ακρίβεια επεξεργάζονται σύμβολα – και παράγουν πληροφορίες. Τα δεδομένα είναι.
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 1 η Εβδομάδα Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ζ’ ΕΞΑΜΗΝΟ. «Οι επιπτώσεις των Η/Υ στην παραδοσιακή γραφή» n ΕΠΙΜΕΛΗΤΡΙΕΣ: Καλογήρου Στυλιανή, Β00074 Παπαφράγκου Κωνσταντίνα,
 Ηλεκτρονικό κείμενο ονομάζουμε ένα κείμενο που έχει ψηφιοποιηθεί.  Η νέα τεχνολογία επιτρέπει την ψηφιοποίηση του ήχου, της εικόνας και της οπτικο-ακουστικής.
ΦΩΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΑΚΗΣ ΥΛΗΣ. Φωτοαναπαραγωγή είναι η διαδικασία δημιουργίας αντίγραφων των διαφόρων εγγράφων. Τα κύρια στοιχεία που.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
ΦΩΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΑΚΗΣ ΥΛΗΣ. Λίστα για το τι πρέπει να γνωρίζουμε για τη χρήση της φωτοτυπικής μηχανής  Προθέρμανση της μηχανής στην.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Analog vs Digital Δούρβας Ιωάννης ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΟΥΡΒΑΣ.
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Αρχές Πλοήγησης.
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
ΕΝΟΤΗΤΑ 2. ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ! ΘΕΜΑ 2 :: Νομικά Θέματα- Πνευματικά Θέματα, Εμπορικά Σήματα και Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας:   Το παρόν Πρόγραμμα έχει χρηματοδοτηθεί.
ΠΑΙ 150 Προφορικός και γραπτός λόγος παιδιών προσχολικής ηλικίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα
1.1 Ψηφιακό – Αναλογικό σύστημα 1.2 Ο υπολογιστής ως ψηφιακή μηχανή Τζικούδη – Παπαγεωργίου Χρυσάνθη ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ – Τμήμα Ε2 Θεσσαλονίκη Νοέμβριος.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Διαχειρίζεται, Επεξεργάζεται και Ανταλλάσσει
Υπόθεμα: Λεκτική επικοινωνία
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η ΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Mark Poster ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Παρουσίαση Βάσως ΤΣΙΑΝΑΚΑ Προφορικός λόγος, χειρόγραφα τυπογραφία. Εισαγωγή της γραφομηχανής-επιπτώσεις στην κοινωνικοπολιτική ζωή του ανθρώπου.

ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ - Υπάρχει μια ισομορφική σχέση ή σχέση ομοιότητας του αντιγράφου με το πρωτότυπο. Η ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ – ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ - Η υλική διαμόρφωση του αντιγράφου δεν έχει καμία ομοιότητα με το πρωτότυπο.

Διάκριση προφορικού γραπτού λόγου Ψηφιακή γραφή μια μεταβολή στην ιστορία του γραπτού λόγου

Η ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ Τα ιδεογράμματα είναι αναλογικά Τα αλφάβητα είναι ψηφιακά σύμφωνα με τον Poster

ΟΙ ΤΥΠΩΜΕΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΓΡΑΦΗΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ Διατηρούν τη χρονική διάσταση Επεκτείνουν τις χωρικές τους διαστάσεις Γίνονται δημοκρατικές Κρατούν τον φυσικό περιορισμό των αρχικών μορφών γραφής

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ ΠΑΡΑΓΕΙ ΣΕΙΡΕΣ ΑΠΟ 1 ΚΑΙ 0 ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ Αλλάζει η φυσική μορφή υλικού της γλώσσας Γλώσσα μηχανής-Δυαδικός κώδικας έχουμε ελάχιστο φυσικό ίχνος δηλαδή έχουμε απλή παρουσία ή απουσία.

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΩΣ ΜΗΧΑΝΗ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ FRIEDRICH KITTLER το βιβλίο αποτελεί ένα υποκείμενο με εσωτερικότητα και με μια επεκτεταμένη λειτουργία φαντασίας. ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ VILEM FLUSSER o αναλογικός συγγραφέας έχει ένα γραμμικό τρόπο σκέψης.

Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ Δεν υπήρχε νομική διάκριση μεταξύ ιδέας και βιβλίου (Αγγλοαμερικανικός νόμος). Η παραγωγή πολλών αντιγράφων άλλαξε την σχέση του συγγραφέα και του αναγνώστη.

ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ Το αντίγραφο είναι ένα ακριβές αντίγραφο όλων των διαφορετικών. Ο συγγραφέας του βιβλίου μπορεί να είναι βέβαιος ότι έχει γράψει τις λέξεις που διαβάζει κάποιος.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΜΕΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΕΚΔΟΤΕΣ ΒΙΒΛΙΩΝ

ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΙ ΣΥΓΓPΑΦΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Η ανάπτυξη νέων μέσων αλλάζει τη σχέση του συγγραφέα με τα συγγραφικά δικαιώματα. Όταν τα μέσα παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στην πολιτιστική δημιουργία το σχήμα του συγγραφέα υποχωρεί.

ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Η μετατόπιση της συγγραφής από το χαρτί και μολύβι ή την γραφομηχανή, στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό διαδίκτυο ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ μια αναδιάρθρωση του συγγραφέα από το κέντρο του κειμένου στο περιθώριο. Μεταβαίνουμε από τη λειτουργία του ενός συγγραφέα του συγχρονισμού στον πολλαπλό μετανεωτεριστικό συγγραφέα της μεταμοντέρνας εποχής.

ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ Η τυπωμένη σελίδα αμετάβλητη από τον αναγνώστη, υπάρχει μοναδικά στο χώρο και χρόνο. Στον ψηφιακό κόσμο τα κείμενα είναι κινητά και αλλάζουν. Τα ψηφιακά κείμενα υπάρχουν στο χώρο μόνο όταν ο αναγνώστης το θέλει.

ΥΠΕΡΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΥΠΕΡΚΕΙΜΕΝΟ - ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΤΟ ΥΠΕΡΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΔΕΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΕΡΠΗΔΟΥΜΕ ΤΥΧΑΙΑ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ. ΤΟ ΥΠΕΡΚΕΙΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Ή ΝΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΡΓΟΔΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Κάτι σε μια υλική έννοια που συμπεριλαμβάνει τους κανόνες για τη δική του χρήση (Espen Aarseth).

Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ CDs ΜΕΙΩΣΕ ΤΗΝ ΕΡΓΟΔΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ. Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΡΓΟΔΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΓΗ ΔΙΣΚΟ Σ’ΕΝΑ ΦΟΡΜΑΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΧΕΙΟ ΣΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟ ΔΙΣΚΟ ΕΝΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.

ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Ο ΕΙΚΟΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΚΤΙΚΟ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ (WILLIAM MITCHELL). TO KEIMENO EINAI AΠO MONO TOY EIKONIKO.

Η ΕΥΚΛΕΙΔΕΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ LEON BATTISTA ALBERTI ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΑ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ. Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟΥ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΓΑΦΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ GIBSON ΗΤΑΝ ΚΑΡΤΕΣΙΑΝΗ (SANDY STONE).

Η ΑΝΑΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΛΑΝΗΣ ΑΥΤΗ Η ΒΑΘΕΙΑ ΑΝΑΣΤΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΙΧΝΟΥΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΟΥ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ