Nvidia SLI Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 14/11/2012

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΕΤΟΣ :
Advertisements

Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ INSTITUTE FOR LANGUAGE & SPEECH PROCESSING Τεχνολογία Ορθογραφικής Διόρθωσης Κειμένων Ν.Γλάρος Δρ. Ηλ/γος Μηχανικός.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ, ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Εισηγητής Καθηγητής • Διλιντάς Γεώργιος Σπουδαστές.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο''ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ''
Το υλικό του Υπολογιστή
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
Το εσωτερικό του Υπολογιστή
To υπολογιστικό σύστημα
Επεξεργαστής (Κ.Μ.Ε. ή C.P.U.)
Ομάδα: Αλέξανδρος & Νίκος
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εφαρμογές Πληροφορικής A’ Λυκείου
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής, χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
4 ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών Β Πληροφορικ ής Σχ. Ετ
Διαδικτυακή εφαρμογή ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων κυβερνητικών διαβουλεύσεωνgov.insight Η. Ζαβιτσάνος, Γ. Γιαννακόπουλος, Γ. Παλιούρας Ινστιτούτο.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Κεφάλαιο 1 Εισαγωγή
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ.
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αδάμ Κ. Αγγελής Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΗΥ231 – Εισαγωγή στην Ηλεκτρονική Διδάσκων: Νέστωρ Ευμορφόπουλος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Β΄ τάξη Λέξεις Κλειδιά: Μητρική πλακέτα, κάρτες επέκτασης, κάρτα οθόνης, κάρτα ήχου, τροφοδοτικό, Κεντρική.
Η Κεντρική Μονάδα Συστήματος Εισαγωγή στην Πληροφορκή 1 Η κεντρική μονάδα του συστήματος (base unit ή system unit) αποτελεί τον πυρήνα ενός υπολογιστή.
Κύρια Μνήμη Διάφοροι τύποι μνήμης RAM Από πάνω προς τα κάτω, DIP, SIPP, SIMM (30-pin), SIMM (72-pin), DIMM (168-pin), DDR DIMM (184-pin). Μνήμη RΟM.
Το τροφοδοτικό είναι μία συσκευή που είναι υπεύθυνη για δύο λειτουργίες: 1. Μετατρέπει το εναλλασσόμενο σε συνεχές. 2. Παρέχει τις κατάλληλες τάσεις 5.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Το εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας.
Διπλωματική Εργασία: Ανάπτυξη παράλληλων αλγορίθμων για γεωγραφικά προβλήματα Μεταπτυχιακό στα Συστήματα Τηλεπικοινωνιών και στην Πληροφορική Τμήμα Μηχανικών.
Πληροφορική Α' Γυμνασίου 1 Κεφάλαιο 2 Το υλικό του Υπολογιστή.
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Δεδομένα - Πληροφορία Υλικό Λογισμικό Μονάδες Εισόδου Μονάδες Εξόδου Κεντρική Μονάδα.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
Προδιαγραφές Υλικού Η/Υ
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Καθηγητής: Δεβρίκης Κωνσταντίνος
ΜΝΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Ο υπολογιστής κατασκευάστηκε από τον άνθρωπο για να τον “διευκολύνει” σε κάποιες δύσκολες και επίπονες σωματικές μα πιο πολύ νοητικές.
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Επιβλέπων: Καθηγητής Εφαρμογών Δρ. Δημήτριος Βαρσάμης
ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ
ΔΕΔΟΜΕΝΑ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Ο Υπολογιστής Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής είναι μια μηχανή κατασκευασμένη κυρίως από ψηφιακά ηλεκτρονικά κυκλώματα και δευτερευόντως από ηλεκτρικά και.
Υλικό Υπολογιστών (Hardware)
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Πληροφορική Α' Γυμνασίου 1 Κεφάλαιο 2 Το υλικό του Υπολογιστή.
Πληροφορική Β’ Γυμνασίου Ψηφιακός κόσμος. «ψηφίο»: αρχαία ελληνικά σημαίνει πετραδάκι ή χαλίκι. ψηφιδωτό: Ένα ψηφιδωτό κατασκευάζεται από ψηφίδες, που.
Το Hardware-Υλικό του Υπολογιστή
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Nvidia SLI Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 14/11/2012 Κλεομένης Παπαδιάκος Επιβλέπων Καθηγητής: Μηνάς Δασυγένης Διάλεξη 5λεπτών για το μάθημα Αρχιτεκτονικής ΗΥ

Τι είναι το SLI; Είναι το ακρωνύμιο των λέξεων Scalable Link Interface. Κύριος στόχος είναι η βελτίωση στην απόδοση των γραφικών ενός υπολογιστή, κάνοντας χρήση δύο ξεχωριστών καρτών γραφικών. Αρχικά αφορούσε 2 κάρτες γραφικών. Σήμερα έως και 4.

Ιστορικό Παραπλήσια υλοποίηση με 2 κάρτες γραφικών, αρχικά από την 3dfx το 1999(Scan Line Interleave). Εξαγορά της 3dfx από την Nvidia και ανάπτυξη της δικής της τεχνολογίας πολλαπλών καρτών γραφικών, η οποία κράτησε το ίδιο ακρωνύμιο(SLI).

Πως λειτουργεί; Η προσφερόμενη βελτίωση στην απόδοση των γραφικών με το SLI, γίνεται με 2 βασικούς τρόπους: 1) SFR(split-frame rendering) Χωρίζει ένα στιγμιότυπο εικόνας σε δύο οριζόντια κομμάτια, δίνοντας σε κάθε κάρτα να επεξεργαστεί ένα κομμάτι.

Πως λειτουργεί; 2) AFR(alternate frame rendering) Η κάθε κάρτα αναλαμβάνει να επεξεργαστεί μια συγκεκριμένη σειρά από συνεχόμενα στιγμιότυπα. Για παράδειγμα αν η κάρτα 1, αναλάβει την επεξεργασία των στιγμιοτύπων 1,3,5 τότε η κάρτα 2, αναλαμβάνει τα 2,4,6.

Πως λειτουργεί; Κατά την εγκατάσταση και τη λειτουργία τους, οι 2 κάρτες γραφικών, ρυθμίζονται αυτόματα σε συστοιχία master-slave. Ως master, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, ορίζεται η κάρτα που τοποθετείται στην κύρια θύρα PCI-Express της μητρικής. Και στους 2 τρόπους επεξεργασίας στιγμιοτύπων, τα επεξεργασμένα δεδομένα γραφικών, συγκεντρώνονται στην κάρτα master, αφού έχουν τελειώσει την επεξεργασία και οι 2 κάρτες, και στη συνέχεια στέλνονται από αυτήν προς την οθόνη.

Πως λειτουργεί; Υλικό που είναι αναγκαίο για την υλοποίηση: 1) Μητρική κάρτα που να υποστηρίζει SLI, και να έχει τουλάχιστον 2 θύρες PCI-Express x16. 2) Δύο ολόιδιες(κατασκευαστής,χρονισμός,μνήμη) κάρτες γραφικών. 3) Μία γέφυρα SLI, για την επικοινωνία των καρτών.

Συμπεράσματα / Μελλοντικές Επεκτάσεις 1. Υπαρκτή βελτίωση στην απόδοση γραφικών εφαρμογών. 2. Καλύτερη αξιοποίηση του σε εφαρμογές σχεδιασμένες για SLI. 3. Μεγαλύτερο ποσοστό βελτίωσης σε υψηλές αναλύσεις γραφικών, όπου είναι απαραίτητη η επιπλέον επεξεργαστική ισχύς που προσφέρει το SLI. 4. Υψηλό κόστος υλοποίησης. 5. Απευθύνεται κυρίως σε power users, και όχι τόσο σε απλούς καταναλωτές.

Συμπεράσματα / Μελλοντικές Επεκτάσεις Σταδιακή εξέλιξη του απλού SLI, σε 3-way SLI και 4-way SLI(quad SLI). Ανταγωνιστική τεχνολογία, το Crossfire της AMD/ATI. Συνεχής εξέλιξη στον τομέα τεχνολογιών επεξεργαστών καρτών γραφικών με το CUDA.

Βιβλιογραφία http://en.wikipedia.org/wiki/Scalable_Link_Interface http://www.anandtech.com/show/1552 http://www.hardwaresecrets.com/article/391 http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2004/06/30/multi_gpu_tech/3 http://hexus.net/tech/reviews/graphics/916-nvidias-sli-an-introduction/ http://www.pcmech.com/article/sli-technology/ http://www.geforce.com/hardware/technology/sli/faq#g1